سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :71
کل بازدید :90121
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/20
6:31 ص

تکنولوژی تبلیغات مکانی

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

به تازگی یک شرکت بازاریابی ، یک ابزار تبلیغاتی جدیدی راه اندازی کرده است که می تواند به طور دقیق ، تاثیرات کمپین های  بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی را به شکل گسترده ای بررسی و مکانیزم آن را اندازه گیری کند. این ابزار و مکانیزم جدید را "شاخص تبدیل موقعیت مکانی" نامگذاری کرده اند ، این مکانیزم با برسی و اندازه گیری ، مشخص میکند که افرادی که در صبح یک پیامک تبلیغاتی و پیامک متنی  را دریافت کرده اند بعد از ظهر در یک محل فروش خاص حضور داشته اند.

به  نظر می رسد ا بزار و  متریال (   LCI  جی  و یا یر  ) ،  اولین ابزار اندازه گیر ،  بازده و راندمان استفاده ازپنل اس ام اس و پنل پیامک  است که تاثیرات واقعی بروی کمپین های تبلیغاتی را دارد . این یک پیشرفت بزرگ برای صنعت بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی است که از لحاظ تاریخی ، مشکلات و سختیهای چگونگی ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد تعامل کارمد  با مخاطب و مشتری را برطرف میکند.

 

پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی ** نمایندگی پنل پیامک *

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه از سیستم موقعیت یاب خود استفاده می کند که می تواند مشتریانی که آدرس و موقعیت مکانی شما را ندارند را دقیقا  از روی موقعیت جغرافیایی آنها شناسایی و مختصات و مسیر مشخص را برای آنها ارسال کند و آنها به راحتی و بدون فوت وقت  به فروشگاه شما برسند. با استفاده از قدرت موقعیت جغرافیایی ، سیستم تضمین می کند که تمامی بازدید کنندگان فروشگاه بعد از اتمام کار و خریدشان ، نقش ویزیتور و بازاریاب  را برای شما خواهند داشت.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پیامک *

 

در اینجا کار تکنولوژی بسیار چشمگیر است ، میلیاردها ، تگ مکان ، نشان دهنده الگوهای رفتار مصرف کننده طبق روال روزانه خود و ارائه دیدگاه های ارزشمند و لیستهای هزینه هستند . با گذشت زمان ، داده ها لازم برای ایجاد یک پروفایل شخصی ایجاد می شوند. اگر، به عنوان مثال، یک کاربر تلفن همراه به طور منظم از استراحتگاه ها و پارک های تفریحی بازدید می کند ، احتمالا والدین آنها به همراه او هستند ، این اطلاعات  می تواند ، برای ارسال هدفمند پیامک اطلاع رسان به پدر و مادر و همچنین تبلیغات هدفمند مورد استفاده قرار گیرد. نمایندگی پنل پیامک شیراز و پنل اس ام اس شیراز  با توجه به فصل ها  خود را تنظیم می کند ، که باعث افزایش عرضه و تقاضا و همچنین افزایش مشتری در فصل تعطیل میشود.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

.ما این توان را داریم تا با ارائه بهترین خدمات پیامکی و تبلیغاتی صدای شما را به گوش همه برسانیم

*برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید*

09164900129**071373257



  

تخفیفات و فروش پیامکی

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 بسیاری از بازاریابان و شرکتهای تبلیغاتی ، هنگام طراحی یک کمپین پیام کوتاه ، برای ارائه کدکوتاه و بن تخفیف به مشتریان و مخاطبین خود هیچ ایده ونظری ندارند روش هایی مختلفی برای ارائه خدمات و پیشنهادات به مخاطب و مشتری وجود دارد ، بنابراین لازم است که نوع درخواستی را که مشتریان ترجیح می دهند تعیین کنید. ممکن است بین مشتریان این نوع درخواست متفاوت باشد ، یا ممکن است یک کارآزمایی خاص در صنعت باشد.

در نظرسنجی اخیر مشخص شد که بن های خرید دارای تخفیف ویژه بیشتر درمیان مصرف کنندگان جوان مورد استقبال قرار گرفت و با آمارگرفته شده 68 ? آنها این نوع بن خرید را پسندیده و آن را ترجیح می دهند. پس از آن ، ارائه هدیه خرید ( اشانتیون ) از طریق خرید مستقیم ، به وضوح موثرتر از درصد تخفیف است.

 

پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک ** نمایندگی پیامک *

ارسال انبوه سیم کارت ** ارسال بلک لیست ** تبلیغات صوتی *

 

اما بیشتر از نوع تخفیفی که پیشنهاد می دهید ، استقبال و در نظر گرفته می شود . قالب بندی بن تخفیف و کد کوتاه و ارائه آن با پنل اس ام اس و پنل پیامک به مخاطبین بسیار مفید بوده و از آن استقبال می کنند . مخاطبان شما می توانند لیست پیامکی ، درخواست و ثبت سفارش و بازدهی را برای شما  بی اندازه افزایش دهند.

مهمترین مسئله این است که ، پیامک متنی خود را کوتاه نگه دارید. هنگام ایجاد و ساخت پیام کوتاه ، اطمینان حاصل شود که پیام به صورت مختصر باشد ، همچنین اطمینان حاصل کنید که کلیه دستورالعمل های مربوط به نحوه استفاده از کدهای کوتاه و کلمات کلیدی را  برای بازخرید کالا را داشته باشد. استفاده از زبان شخصی و اجتناب هرگونه هزینه سازی اضافه و نوع لحن برخورد و استفاده از تکنولوژی روز برای  درک و فهم راحتتر جوان  بسیار مهم است ، هنگام ارائه خدمات و صحبت کردن ، خیلی عامیانه و تخصصی ، و دوستانه و بدون استفاده از متن های حفظی و کلیشه ای با مخاطب و مشتری روبرو شوید ، زیرا با این هم وجهه کاری شما بالا میرود و هم نام تجاری شما را ارزان و کم ارزش نشان نمیدهد.

با اپراتور تبلیغات صوتی و پیامک صوتی ، محصولات و نوع کسب وکارتان را با شروع نام تجاری و نوع ارائه خدمات و پیشنهادات ویژه برای مخاطبین ومشتریان خود به نمایش دربیآورید ، اطمینان حاصل کنید که پیشنهادی که میدهید به نحوی باشد که در شخص مقابل ایجاد انگیزه کند . به یاد داشته باشید ، گوشی های هوشمند ابزارهایی هستند برای لذت بردن فوری ،  کد کوتاه ، کلمات کلیدی ، بن تخفیف و متن ارسالی  شما باید این تقاضا را برای ارزش گذاری فوری  منعکس کنند.

با مخاطبین و مشتریانتان طوری رفتار کنید که احساس خاص بودن ، به آنها دست بدهد .  این توصیه ی منحصر به فرد است که  شروع کار و تجارت را بر پایه صداقت و راستی بنا کنید ، به همان شیوه که در تعاملات واقعی در دنیای واقعی با مشتری ها در راستای ایجاد اعتماد و وفاداری گام برداشته میشود. ، نوع ارائه خدمات و پیام های ارسالی باید سعی در رسیدن به هدف شما را داشته باشند . استفاده از کلمات کلیدی زیر بسیار مفید و کارساز است:

مختصر

خوش آمدی

ساده

مارکدار

شخصی

شما میتوانید برای بازدهی و بازخورد  بیشتر از کلمات کلیدی استفاده کنید.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725


  

تلفن های ژاپن و اعلام هشدار به عابران پیاده در هنگام پیامک زدن!!!!!!!

 

 

پنل اس ام اس

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

در حالی که آمریکایی ها برای مقابله با پیامک زدن در حین رانندگی قوانین مختلف را به اجرا در میآورد ، به نظر می رسد که ژاپن بیشتر به مشکلات احتمالیعابران پیاده که حین عبور از خیابان به پیامک زدن مشغول هستند حساس شده است..براساس یک مطالعه انجام شده یکی از هر 5 نفر حین خواندن پیامک به دیگران آسیب میزند ، در دانشگاه فناوری آیشی ، تنها 547 نفر از 1500 نفر که در هنگامعبور از یک تقاطع به تلفن هایشان نگاه می کنند ، و اصلا توجهی به اطرافشان ندارند که کجا هستند ، وسط خیابان هستند یا پارک محله ای و....  

 

 

پنل پیامک ** پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک *

ارسال انبوه سیم کارت ** ارسال بلک لیست ** پنل اس ام اس *

 

 

با تعداد  7.25  میلیون گوشی آیفون که تنها در یک سال در ژاپن به فروش رفته است  ، تعجب آوراست که بعد از چند سال تازه این شرکت گوشی هوشمند بهفکر راه اندازی برنامه و حل مشکل پیامک های ناخواسته و مرور وب است . هفته گذشته ، اپل یک حق ثبت اختراع را ارائه کرد که هدف آن ارائه پیامک هایویدیویی زنده از محیط اطراف خود به مشتریان است . به ای شکل که معتادان به پیامک متنی و پیام کوتاه حین عبور از خیابان و اجتناب از بروز حوادث وتصادفات ، پیامکی حامل هشدار برای عابر ارسال میگردد و او را از محیط اطرافش آگاه میسازد.

دوربین های داخلی به طور مداوم می توانند محیط فوری را ضبط کنند در حالی که اس ام اس نوشته میشود و ارتباط برقرار می شوند . این یک مفهوم بسیارساده از عادت های اجباری کاربران گوشی های هوشمند است.

هیچ نشانه ای از زمانیکه ما انتظار داریم تکنولوژی را در عمل ببینیم وجود ندارد . در حال حاضر برخی از برنامه با پوشش شفاف وجود دارد ، اما در حالحاضر کاربران نیاز به کپی کردن و چسباندن پیامک متنی دارند .

 

اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی *

نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک *

 

برای اهداف بازاریابی اس ام اسی ، و تبلیغات پیامکی این تکنولوژی دارای دلایل هیجان انگیزی است . با استفاده پنل اس ام اس و پنل پیامک میتوانید ، با ارسال هدفمند پیامک و تبلیغات هدفمند ، در زمان و مکان مناسب به شکل ارسال انبوه پیامک خود و کسب و کارتان را به همه معرفی کنید ، همچنین با پیامک صوتیمیتوانید صدایتان را به گوشئ همه برسانید تا شناخته شوید و در مسیر اصلی پیشرفت قرار بگیرید.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه مجهزترین و پیشرفته ترین سامانه ارائه خدمات پیامکی کشور ، آماده است تا بهترین خدمات و امکانات پیشرفت وترقی رادراختیارتان بگذارد.  

 

با ما تماس بگیرید. 09164900129**07137325725


  
  

دریافت 20 درصد حق الزحمه و دیرکرد بانک‌ها از مردم  ، نوعی رباخواری است .

 

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ، دیرکرد بانک‌ها ربا محسوب می‌شود، گفت:هم اکنون استفتائات رسیده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات بانکی است.

آیت الله سبحانی ، شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم‌ها و بخشی دیگر نیز به خاطر مشکلات داخلی است و اگر تولید کشور افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی توجه به توانمندی‌های داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود : اگر امکاناتی که در داخل کشور وجود دارد به کار گرفته شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در این زمینه باید به تولید کنندگان کمک شود.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید به اینکه ، با وجود کالای داخلی نباید کالای خارجی وارد شود ، عنوان کرد: در زمینه گندم اقدام مناسبی انجام شد و محتاج به خارج از کشور نیستیم و صادرات انجام می‌شود.

.

 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد : در گذشته فرش ایران دارای اعتبار بود ، اما امروز با وارد کردن ماشین آلات فرش بافی این صنعت ضربه خورد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه دیرکرد بانک‌ها ربا محسوب می‌شود ، تصریح کرد: در آمار خواندم که 11 هزار شعبه بانک در کشور اضافی داریم ، هم اکنون استفتائات رسیده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات بانکی است.

وی عنوان کرد : از ابتدا در قانون اساسی بر جلوگیری از اسراف تاکید شده است ، چرا از خارج خودروهای لوکس خارجی وارد می‌شود ، بلکه باید از خودروهای داخلی استفاده شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید کارمندان دولت را کم کرد و زمانی که قانون اساسی نوشته می‌شد، این موضوع مورد انتقاد بود که کشور 1 میلیون کارمند دارد و امروز بیش از 4 میلیون کارمند داریم، چرا کشور 82 میلیون باید 4 میلیون کارمند داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: در گذشته برای سخنرانی به مجلس دعوت می‌شدم و امروز باید ازعلما برای حضور در مجلس دعوت شود چون دلسوز مردم هستند.

 


  
  

ضرورت مقابله با شایعه سازی دشمن در فضای مجازی

 

آگاهی بخشی به عموم مردم وظیفه همه است و هر کس به هر میزان که اثرگذار است باید نسبت به افزایش سطح آگاهی‏‌های مردم و آشنایی آنها با شگردهای دشمنان و مقابله با آنها تلاش کند و نگذارند مردم تحت تاثیر شایعات مکارانه آنها قرار بگیرند.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در یادداشتی برای تسنیم درباره ضرورت مقابله با شایعه‌سازی در فضای مجازی نوشت:
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ» (حجرات، آیه 6)
یعنی ای اهل ایمان ، اگر یک انسان فاسد و بی تقوایی برایتان خبری آورد ، خبرش را بررسی و تحقیق کنید تا مبادا از روی ناآگاهی عده ای را آسیب برسانید و پس از آن از کردار خود پشیمان شوید .
***
این آیه شریفه نشان می‌دهد که دروغ پردازی و شایعه سازی و انتشار خبر کذب کار آدم های فاسد و فاسق و منافق است و مومنان باید به اخبار آنها توجه نکنند و تا بررسی و تحقیق نکردند ، خبری از آنها نپذیرند و باور نکنند ، چون در شایعات معمولا حقوق اجتماعی عده ای پایمال  و به حیثیت افراد بی گناهی خدشه وارد می‌‏شود و اگر کسی اهل ایمان باشد و شایعات را دامن بزند ، پس از آنکه حقیقت روشن شد و فهمید که اشتباه کرده است ، نادم و پشیمان می شود و بسیاری از اوقات این پشیمانی دیگر سودی ندارد و قابل جبران نیست .

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌‏ای (مد ظله العالی) در سخنان اخیر خود در دیدار با مردم قم به مناسبت سالگرد قیام نوزدهم دی ماه به تلاش های دشمنان در فضای مجازی و دروغ پردازی ها و شایعه سازی توسط آنان اشاره کرده و فرمودند : دشمن در تلاش است با شایعه سازی و تهمت پراکنی مردم را به جان یکدیگر بیاندازد که البته نمی‌‏تواند اما مردم باید با این شگرد ها مقابله کنند .

ایشان تاکید فرمودند : لازم است مردم در مقابل این تبلیغات ، ایستادگی و علیه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندی ، فضاى مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند .

البته رهبر انقلاب در گذشته هم نسبت به حضور فعالانه جوانان متدین و انقلابی در فضای مجازی توصیه‌‏هایی فرموده بودند ولی هم اکنون این بحث جدی تر شده است و دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هجمه های سنگینی را در عرصه‏‌‌ی رسانه ای و به خصوص در فضای مجازی بر علیه انقلاب اسلامی انجام می‌‏دهند و این حملات نباید بی جواب بماند و بر همه دلسوزان انقلاب ، مخصوصا جوانان وفادار و با ایمان و پر انگیزه و انقلابی لازم است در این عرصه حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکت‏های دشمن بپردازند .

امروزه تمرکز اصلی دشمنان بر از هم پاشیدگی اوضاع اقتصادی کشور است و با ابزارهای رسانه‏‌ای در فضای مجازی می‌‏کوشند افکار عمومی را فریب دهند و واقعیت ها را وارونه جلوه دهند و پی در پی با جعل خبرهای دروغ ، مفاسد را بزرگنمایی کنند و طوری وانمود می‏‌کنند که همه دستگاه‏ها در فساد غوطه ورند و هیچ چاره‏ای جز اسقاط نظام نیست!

گاهی شایعات بی اساس و صد در صد دروغ را در ارتباط با سرمایه بانک ها مطرح می‌‏کنند تا مردم را ترغیب کنند بروند پولهایشان را از بانک ها خارج کنند و کمر اقتصاد کشور را بشکنند چون می‏‌دانند وجود بانکهایی قوی سبب تقویت اقتصاد کشور است ویا با شایعات در فضای مجازی نرخ دروغین دلار و ارز را بالا می‌‏برند و اگر مردم نسبت به این القائات و شایعات بی توجه باشند قطعا هیچ اتفاقی نمی‌‏افتد و لیکن اگر با کوچکترین شایعه ای در فضای مجازی تحت تاثیر قرار بگیرند و با خواسته‏‌ی دشمنان همراه شوند ، قطعا اولین ضرر را خود آنها خواهند کرد ، بنابراین در شرایطی که نرخ ارز رو به فزونی است ، هیچ کس نباید به فکر سود مقطعی و قلیل خود باشد ، بلکه با عدم خرید و بی توجهی به این افزایش ، نفع عمومی جامعه را پدید می‌‏آورند .

آگاهی بخشی به عموم مردم وظیفه همه است و هر کس به هر میزان که اثرگذار است باید نسبت به افزایش سطح آگاهی‏‌های مردم و آشنایی آنها با شگردهای دشمنان و مقابله با آنها تلاش کند و نگذارند مردم تحت تاثیر شایعات مکارانه آنها قرار بگیرند. به عنوان مثال همین چند روز پیش رسانه‌‏های دشمن در فضای مجازی به ناگاه اعلام کردند که فردی در یکی از مهمترین بانک های کشور بزرگترین اختلاس را انجام داده و پولها را تبدیل به ارز کرده و از کشور خارج نموده است و قصدشان این بود تا با این خبر صد در صد دروغ ، در دلهای سپرده گذاران آن بانک دلهره ایجاد کنند و آنها برای حفظ موجودی خود ، ذخایر خود را از بانک ها خارج کنند و بالطبع بحرانی دیگر در عرصه‏‌ اقتصادی کشور ایجاد کنند که خوشبختانه با واکنش به موقع مسئولات بانک مرکزی و صدا و سیما و تکذیب شایعات ،این توطئه هم در نطفه خفه شد. ولی این مسئله نکته مهمی را برای بسیاری از مردم و مسئولان روشن کرد که دشمن هیچ باکی از دروغ پردازی و انتشار شایعه ندارد و گاهی ممکن است حتی دروغی به این بزرگی و صد در صد کذب را در جامعه برای از هم پاشیدگی اقتصاد کشور مطرح کند! و لذا باید همه هشیار باشند و در پاسخگویى به هجمه ها آنى و فورى روشنگرى کنند.اجمالا فراخوان رهبر معظم انقلاب برای مقابله با شایعه سازی دشمنان در فضای مجازی را باید همه‏‌ی وفاداران به نهضت اسلامی که امام خمینی کبیر ،پرچمدار آن بود ، توجه و اجابت کنند تا انشالله با روشنگری و تنویر افکار عمومی تیرهای خصمانه دشمنان در فضای مجازی به سنگ بخورد و نقش مکارانه آنها بیش از پیش بر ملا شود که خداوند در قرآن فرمود :

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خیر الماکرین.

 


  
  
<      1   2   3