سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات را اگر جایگاهی [برایش] نیافتی، نثار مکن. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :209
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89265
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
6:30 ع

مشاور ولیعهد ابوظبی از طریق توئیتر، از نیت شوم شیوخ امارات درباره ضمیمه کردن بخشی از خاک یمن به امارات پرده برداشت. عبدالخالق عبدالله، مشاور محمد بن زاید در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «با بعضی از ساکنان جزیره سقطری صحبت کردم، آنها آرزو دارند این جزیره هشتمین شیخ‌نشین امارات باشد».
مجمع‌الجزایر سقطری در دهانه خلیج عدن قرار دارد و قبلاً جزء استان عدن بود ولی در سال 1383 به استان حضرموت ملحق شد و رسماً بخشی از کشور یمن است. این مجمع‌الجزایر که از چهار جزیره تشکیل شده، 3796 کیلومترمربع وسعت و حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد. سقطری از این جهت که در نزدیکی مسیرهای کشتیرانی بین‌المللی قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
امارات در جنگ 7 ساله‌ای که با مشارکت عربستان به مردم یمن تحمیل کرده، مناطق وسیعی از استان لحج، جنوب استان ضالع، غرب استان شبوه، جنوب استان حضرموت، جنوب استان ابین و استان عدن را تحت اشغال خود درآورده است. شیوخ امارات از چند سال قبل به صورت پنهانی پای رژیم صهیونیستی را به سقطری باز کردند. آنها بعد از عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها از طریق انعقاد قرارداد، درهای سقطری را علناً به روی نظامیان رژیم صهیونیستی گشودند. رژیم صهیونیستی توانسته با موافقت امارات یک مرکز جاسوسی و اطلاعاتی در فرودگاه سقطری که در اشغال امارات است تاسیس کند.
رسانه‌های یمنی ازجمله پایگاه خبری «المسا» اواخر هفته گذشته از ورود یک مسئول اماراتی به سقطری بدون ویزا و به صورت مداخله‌جویانه خبر داده و به این اقدام اعتراض کردند. براساس اطلاعاتی که رسانه‌های یمنی می‌دهند، برخلاف ادعای مشاور ولیعهد ابوظبی، مردم سقطری با اشغال این جزیره توسط امارات بشدت مخالفند و باز شدن پای صهیونیست‌ها به سقطری را خیانت بزرگ شیوخ امارات به ملت یمن می‌دانند.
نکته بسیار قابل تامل اینست که در حالی که سازمان‌های بین‌المللی ازجمله سازمان ملل از وجود قحطی در یمن خبر می‌دهند و تاکید می‌کنند که وضعیت اسفبار بهداشتی در این کشور جان میلیون‌ها انسان را در معرض خطر قرار داده، شیوخ امارات هوس کرده‌اند بخش‌هائی از خاک یمن را ملک خود تلقی کنند و تعداد شیخ‌نشین‌های امارات را به 8 برسانند! علاوه بر این، آنها نوکری خود برای صهیونیست‌ها را به مناطقی از یمن و خلیج عدن گسترش داده و راه را برای تسلط اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در این مناطق باز کرده‌اند. این خیانت بزرگ شیوخ امارات در کنار جنایاتی که آنها در 7 سال جنگ علیه مردم یمن مرتکب شده‌اند، گناهی نابخشودنی است. ملت‌های مسلمان، جنایت‌ها و خیانت‌های آل‌سعود و آل‌نهیان علیه مردم یمن را در کارنامه آنها ثبت می‌کنند و گرفتن انتقام از آنها را حق خود می‌دانند.
هوس زیاده‌خواهانه‌ای که شیوخ امارات برای الحاق سقطری به خاک خود در سر دارند، اکنون به جرائمی از قبیل عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، باز کردن پای این رژیم به منطقه خلیج فارس و جنایت 7 ساله در یمن اضافه شده است. این جرائم، علاوه بر اینکه از نظر ملت‌های مسلمان پنهان نیستند، مردم امارات را نیز بیش از گذشته با ماهیت وابسته شیوخ آل‌نهیان آشنا می‌کنند. آنها نه‌تنها توطئه شوم تجزیه یمن و الحاق سقطری به خاک امارات را نمی‌توانند محقق کنند، بلکه خود باید در انتظار سرنوشت محتومی که دست انتقام ملت یمن و مردم امارات برایشان رقم خواهد زد باشند و بدانند که هوس لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهان خود کرده‌اند.


  
  

سامانه انتقادات و پیشنهادات با پنل پیامک

1400-12-19 23:46:37  344   0  0

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید نسبت به کیفیت و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد مطلع باشند و در کنار آن باید نظر مخاطب را نیز در رابطه با سطح خدمات و کیفیت کارشان را  بداند . بر همین اساس صندوقهای انتقادات و پیشنهادات به وجود آمد که هر مشتری بتواند در صورت ناراضی بودن از هر موردی ، بدون هیچ ترس و خجالتی نظر خودش را بیان کند و بتواند با شرکت یا سازمان مورد نظر تعامل برقرار کند .

این موضوع باعث شده بود که خیلی از سازمان ها موفق تر عمل کنند چرا که از خواسته قلبی مشتری خود خبر داشتند  .

 

 

 

در حال حاضر ما در هیچ جایی صندوق انتقادات و پیشنهادات را نمی بینیم اما این بدین معنا نیست که دیگر کسی از آن استفاده نمی‌کند بلعکس امروزه اکثر مشاغل حتی شغل هایی مانند لباس فروشی ها یا فروشگاه های زنجیره ای نیز از این صندوق استفاده می‌کنند ، اما به شکلی مدرن و پیشرفته که همان سامانه پیامک است که از طریق آن می‌توان با مشتری خود در تعامل باشند و نظرسنجی کنند .

امروز در این مقاله که در سامانه پیامک شیراز به ثبت رسیده است می خواهیم در رابطه با سامانه پیامک ویژه انتقادات و پیشنهادات صحبت کنیم پس از پایان با این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید .

 

لازمه پنل پیامک برای همه مشاغل :

سازمان‌ها و برند‌ها محصول یا خدماتی را برای عرضه به عموم یا مخاطبان خاصی دارند. کاربران بعد از استفاده از خدمات و محصول مورد نظر حتماً بازخوردی در خصوص کیفیت خدمات و محصول در دست دارند. شرکتی موفق است که بتواند نظرات و بازخورد‌های مخاطبان خود را به طریقی جمع‌آوری کند.

شکایات و انتقادات کاربران اگر به درستی شنیده و تحلیل شود در آینده می‌تواند شرکت و سازمان را به سمت اصلاحاتی پیش ببرد. اینگونه هم مشکلات محصول و خدمات خود را شناسایی کرده‌ایم و هم با رفع آن‌ها مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کنیم. در نهایت با پنل اس ام اس می‌توانیم به کلیه نظرات مشتریان و کاربران خود پاسخ دهیم و آن‌ها را در جریان رسیدگی به شکایات و انتقادات‌هایشان بگذاریم.

یکی از دغدغه‌های بزرگ کسب‌و‌کارها اطلاع داشتن از نظر مشتریان می‌باشد. گاهی اوقات از نظر مشتریان مشکلی وجود دارد که ممکن است باعث نارضایتی آنها و روانه شدن به سمت رقبا شود. فقط مشکلات و انتقادات نیست که برای صاحبین کسب‌وکار مهم است، مساله مهم دیگر پیشنهاداتی است که مشتریان هنگام کار در نظر دارند و در بسیاری از مواقع این پیشنهادات منجر به تغییرات اساسی در کار شده و کمک بسزایی در سرعت بخشیدن به بهبود خدمات و فروش محصولات داشته است.

استقبال از پیشنهادات و رسیدگی و مرتفع کردن انتقادات اعلام شده از سوی مشتریان نه تنها به بهبود وضعیت یک بیزینس کمک می‌کند همچنین به مشتریان احساس ارزشمند بودن را به طور کامل منتقل می‌کند و همین امر باعث افزایش تعداد مشتریان وفادار یک کسب و کار می‌گردد.

 

 

 

پیام رسون :

حال یکی از بهترین روشها برای انتقادات و پیشنهادات هر کسب و کاری و پنل پیام کوتاه می باشد که می توان از نمایندگی سامانه پیامک خریداری کرد .

سامانه پیام کوتاه شیراز برای اینکه شما به عنوان یک برند ، معروف شوید و مشتریانتان وفادار به شما به بمانند در ارائه خط خدماتی بدون سفته برای ایجاد یک خط دائم برای سامانه انتقادات و پیشنهاد آماده ارائه خدمات به شما می باشد .

همچنین در حال حاضر تمامی پنل های پیامک و خط های خدماتی در نمایندگی پنل پیامک پیام رسون شامل تخفیف می باشد پس اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه را دارید هر چه سریعتر اقدام کنید و از تخفیف های موجود در پیام رسون بهره مند شوید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

 

 


  
  

پنل پیامک پیام رسون ویژه آنلاین شاپ ها

1400-12-02 23:33:38  1750   0  0

باز به فصل آخر سال رسیدیم فصلی که در آن هیجان و تکاپوی بسیاری در تمام مردم می توان مشاهده کرد.  فصلی که با خداحافظی  زمستان و سلامی دوباره به بهار می خواهیم همه چیز را مانند بهار تازه و شاداب و سرزنده کنیم .
معمولا تمام مردم در ماه آخر سال به دنبال خرید های مختلفی هستند از جمله پوشاک ، لوازم خانگی ،لوازم شوینده و خیلی چیزهای دیگر.
 چند سالی است که آنلاین شاپ ها توانستند حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد و با ارائه اقلام مورد نیاز مردم و با کیفیت بالا توانسته اند به فروش بالایی دست پیدا کند.
 اما پیش می آید که مردم بعضی از آنلاین شاپ ها را فراموش کند و نتوانند مشتری وفادار آنها شوند.
 ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام رسون به ثبت رسیده است یک پیشنهاد برای تمامی آنلاین شاپ ها داریم .

 

 


تمامی آنلاین شاپ ها می توانند با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون این امکان را دارند که علاوه بر تبلیغ و بازاریابی کسب و کارشان به مشتری این امکان را بدهند که از پیج اینستاگرام یا سایت آنها نیز دیدن کنند و مشتری را نسبت به کیفیت و نوع محصول خود بیشتر آشنا کنند.
 این نوع پیامک‌ها علاوه بر اینکه امکان این را دارد که شما خیلی راحت می توانید کسب و کارتان را معرفی کنید می توانید برای همیشه در گوشی شخص مورد نظر سیو باشید تا هر زمان که احساس کند به کالای شما نیازمند است می‌تواند با مراجعه به محل ذخیره پیام ها  شما را به راحتی پیدا کند و جزء مشتریان وفادار شما شود .

 

 


 ما در سامانه پیام کوتاه یک آفر ویژه  برای تمامی آنلاین شاپ ها در نظر گرفته‌ایم که میتوانند پنل پیام کوتاه خود را به صورت 20 درصد تخفیف از سامانه پیام کوتاه شیراز خریداری کنند . اگر می‌خواهید در ماه اسفند به فروش بی سابقه ای دست پیدا کنید بهترین فرصت است که  پنل پیامک را از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کنید و کسب و کارتان و محصولی را که ارائه می‌دهید به مردم معرفی کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


  
  

پیشروی کند نیروهای نظامی روسیه در خاک اوکراین و ناتوانی مسکو در کسب یک پیروزی سریع و قاطعانه، نگرانی‌ها در خصوص احتمال استفاده ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه از روش‌هایی به مراتب خشونت‌بارتر را افزایش داده است و نشانه‌ها از عملی شدن این تغییر روش می‌گویند.روز سه‌شنبه، اول مارس، در پنجمین روز تجاوز نظامی روسیه به اوکراین و در حالی که روس‌ها هنوز نتوانسته بودند به اهداف اصلی مدنظر خود در میدان نبرد دست پیدا کنند، نشانه‌های تغییر تاکتیک روسیه بیش از پیش نمایان شد. اهداف غیرنظامی بیشتر از روزهای اولیه نبرد هدف گرفته می‌شد، بمباران شهرها و حجم نیروهای عملیاتی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و استفاده از تسلیحات سنگین و مرگبارتر جایگزین بمباران محدود اولیه شد. مارک گالئوتی، تحلیلگر امور نظامی بریتانیایی در خصوص تاکتیک هجومی جدید نیروهای روسیه به «مسکو تایمز» روزنامه منتقد دولت روسیه گفته است: «روس‌ها در حال کنار گذاشتن شیوه اولیه هستند و جنگیدن را به روشی پی می‌گیرند که از ابتدا برای آن آموزش دیده بودند؛ آنها ابتدا هر منطقه‌ای را به شدیدترین وجه بمباران می‌کنند، سپس نیروهای‌شان را همزمان با بمباران شدید برای محاصره می‌فرستند و در انتها وارد شهر می‌شوند.» به گفته او، «اصلی‌ترین نشانه این تغییر روش، استفاده بسیار بسیار گسترده‌تر از شیوه بمباران و موشک‌باران و سایر ابزارهای ضربه زدن از راه دور است که در دو روز اخیر دیده می‌شود.» گالئوتی معتقد است یک باور اشتباه و همه‌گیر در برنامه‌ریزی اولیه فرماندهان نظامی روس وجود داشت که در اوکراین دولتی «نامشروع و غیرمردمی» بر سر کار است که در نتیجه آن به محض ورود روس‌ها به خاک این کشور دولت فرو می‌پاشد و مقاومت جدی و قابل توجهی پیش روی نیروهای روس وجود نخواهد داشت.همزمان با این تغییر تاکتیک، اعتراضات ضد جنگ در روسیه نیز ادامه دارد. الکسی ناوالنی، منتقد زندانی کرملین، از روس‌ها خواسته است تا تظاهرات روزانه علیه عملیات نظامی مسکو در اوکراین برگزار کنند. وی از مردم خواسته است که هر روز ساعت 19 و آخر هفته‌ها ساعت 14 به بیرون بروند و علیه جنگ اعتراض کنند. جنبش ناوالنی پیش از این در اعتراض به تهاجم روسیه به همسایه خود، خواستار یک کارزار نافرمانی مدنی شده بود. ناوالنی، برجسته‌ترین مخالف ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه سال گذشته پس از بازگشت از آلمان به روسیه به زندان افتاد.نتایج تغییر تاکتیک روس‌ها به مرور پدیدار شد. پیشروی آنها در بعدازظهر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه به صورت محسوسی نسبت به روزهای قبل بیشتر بود و آنها علاوه بر تکمیل محاصره چند شهر مهم، مدعی شدند که شهرهای مهمی از جمله خرسون را در اختیار گرفته‌اند. در شمال شرق، حلقه محاصره شهرهای خارکیف و چرنی‌یف تنگ‌تر شد و در شمال حملات علیه پایتخت اوکراین بیشتر شده است. در ادامه به تفکیک بررسی وضعیت نبرد در این مناطق می‌پردازیم. 
جبهه جنوب اوکراین؛ جبهه موفقیت روس‌ها
بیشترین موفقیت برای ارتش روسیه در جبهه جنوب به دست آمده است. این بخش از نیروهای روسی که از شبه جزیره کریمه وارد خاک اوکراین شده‌اند و در جبهه‌ای به طول 400 مایل از بندر اودسا تا شهر ماریوپول در حال جنگ هستند، روز گذشته اعلام کردند، توانسته‌اند کنترل شهر مهم خِرسون را در اختیار بگیرند. مقام‌های اوکراینی این ادعای روسیه را رد می‌کنند. آنها می‌گویند با اینکه شهر خرسون با جمعیت بیش از 300 هزار نفر کاملا محاصره شده و تلفات زیادی به نظامیان و غیرنظامیان شهر وارد آمده، اداره شهر هنوز دست اوکراینی‌هاست. گنادی لاگوتا از مقام‌های ارشد شهر خرسون در کانال تلگرامی خود نوشته است: «وضعیت شهر اصلا خوب نیست، غذا و داروی مردم رو به پایان است، تعداد زخمی‌ها زیاد شده و امکانات لازم جهت رسیدگی به آنها وجود ندارد.»اگر خرسون تصرف شود، اولین شهر بزرگ اوکراین خواهد بود که به‌طور کامل به دست نیروهای روسیه می‌افتد. حملات علیه شهر اودسا به ‌شدت ادامه دارد، ملیتوپول همچنان بمباران می‌شود و ماریوپول که از روز سه‌شنبه دسترسی‌اش به برق قطع شده، تحت محاصره نیروهای روس در حال مقاومت در برابر تلاش مهاجمان به منظور ورود به شهر است.مارک هرتلینگ، ژنرال امریکایی بازنشسته و فرمانده پیشین نیروهای امریکایی در اروپا درباره پیشروی روس‌ها در جبهه جنوب به سی‌ان‌ان می‌گوید: «روش آنها از روز سه‌شنبه تغییر کرده و بیم وارد آمدن خسارت‌های شدید انسانی وجود دارد اما به‌رغم پیشروی‌های گسترده نیروهای روس در مناطق جنوبی باید به یک نکته اشاره کرد. آنها با چند شهر چند صدهزار نفری و تعدادی شهر و روستای کوچک‌تر مواجه هستند. در جنوب نیروهای آنها از اودسا تا ماریوپول گسترده شده‌اند. حتی اگر تمامی 190 هزار نظامی روس نیز در جبهه جنوب حضور داشتند، این تعداد نیرو برای کنترل شهرهای بزرگ کافی نبود و این یعنی آنها حتی در صورت پیشروی، در ادامه با مشکلات بزرگی مواجه خواهند شد.» به گفته او، طولانی شدن خطوط تدارکاتی روس‌ها یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های طرح نظامی روسیه است و انتشار اخبار و ویدیوهایی مبنی بر دزدی سربازان از مغازه‌ها و خاموش شدن وسایل نقلیه نشان می‌دهد روس‌ها در حوزه لجستیکی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.مقامات اوکراین روز چهارشنبه اعلام کردند که بندر ماریوپول در جنوب شرقی این کشور زیر آتش سنگین نظامیان روس قرار دارد. بنا به همین گزارش امکان تخلیه مجروحان از ماریوپول به دلیل گلوله‌باران ممتد شهر وجود ندارد.شهردار ماریوپول در گفت‌وگو با تلویزیون اوکراین گفت: «ما می‌جنگیم و از دفاع از سرزمین مادری‌مان دست نمی‌کشیم.»
جبهه شمال شرق اوکراین؛ محاصره و بمباران
بر اساس گزارش مقام‌های اوکراینی، در شمال شرق توجه اصلی روس‌ها به تنگ‌تر کردن حلقه محاصره دو شهر خارکیف و چرنی‌یف معطوف است. آنها توانسته‌اند با شکستن خطوط اولیه دفاعی نیروهای اوکراین در خارکیف پیشروی کنند و در حال حاضر با بمباران شدید مناطق مختلف شهر از جمله ساختمان‌های دولتی و ساختمان‌های مسکونی، ارتش اوکراین را به تسلیم وادارند. روز گذشته یک انفجار بزرگ در مرکز شهر خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین، یک ساختمان اداری را ویران کرد و حداقل هفت نفر را کشت. شهردار این شهر به یک ایستگاه تلویزیونی محلی گفته است که حمله دیگری در یک محله مسکونی در خارکیف یک بیمارستان را ویران کرده و چندین کشته و زخمی برجای گذاشت. در چرنی‌یف نیز هرچند بخشی از نیروهای محاصره‌کننده از نیروهای اصلی روسیه در این محور جدا شده‌اند تا به مهاجمان کی‌یف بپیوندند، اما بخشی از نیروهای کمکی اعزام شده از شهر بولوگراد روسیه به چرنی‌یف رسیده‌اند تا فشارها برای تسخیر کامل شهر افزایش پیدا کند.
جبهه شمال؛ ماموریت مبهم مهاجمان کی‌یف
اصلی‌ترین هدف نظامی روسیه در حمله به اوکراین را می‌توان تسخیر پایتخت دانست. روز سه‌شنبه کمپانی مکسار با استناد به تصاویر ماهواره‌ای گزارش داد که کاروانی 64 کیلومتری از خودروها و تجهیزات زرهی از جاده‌ای در شمال کی‌یف به سوی پایتخت اوکراین در حرکت است. کارشناسان هنوز در خصوص اهداف اصلی این کارزار نظامی تردید دارند اما متفق‌القولند که رسیدن این کاروان به پایتخت اوکراین خطر بزرگی برای مدافعان کی‌یف محسوب می‌شود.متیو بولیگ، کارشناس نظامی اندیشکده چتم هاوس در این خصوص به روزنامه نیویورک‌تایمز گفته است: «اینها نشانه‌هایی از گذار روسیه به فازی جدید در تهاجم نظامی به اوکراین است. در این فاز، شیوه‌های جنگی بسیار خشن، بدون تدبیر و ملاحظه‌کاری به کار گرفته خواهد شد تا طرف اوکراینی مجبور به تسلیم شهر شود.محدودیت‌های نظامی اوکراین در هدف قرار دادن این کاروان نظامی نیز مورد توجه قرار گرفته است. اوکراینی‌ها ترجیح داده‌اند تمرکز خود را به دفاع از مناطق پیرامونی کی‌یف و خود شهر معطوف کنند و تاکنون تلاشی برای هدف قرار دادن این کاروان بزرگ انجام نداده‌اند. خطر اضافه شدن نیروهای بلاروس به روس‌ها در این جبهه جدی است. وزارت دفاع اوکراین می‌گوید شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد بلاروس، متحد روسیه در حال آماده شدن برای اعزام نیرو به اوکراین است. در بیانیه این وزارتخانه که بامداد چهارشنبه در فیس‌بوک منتشر شد، آمده است که نیروهای بلاروس در نزدیکی مرز شمالی اوکراین متمرکز شده‌اند و برای نبرد آماده‌اند. این بیانیه اضافه می‌کند که طی 24 ساعت گذشته، طبق یافته‌های اطلاعاتی، فعالیت هواپیماها به‌طور قابل توجهی زیاد شده است.
سرنوشت مبهم دور دوم گفت‌وگوها
برخی منابع در روسیه خبر داده‌اند که احتمالا دور دوم گفت‌وگوهای روسیه و اوکراین ادامه دارد و ممکن است هیات‌های اوکراین و روسیه بار دیگر با یکدیگر ملاقات کنند. اسپوتنیک گزارش داد، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز چهارشنبه گفته است که «واقعا جو خاصی از اطلاعات متناقض وجود دارد. اما من به شما خواهم گفت امروز بعدازظهر احتمالا عصر، هیات ما در محل، منتظر مذاکره‌کنندگان اوکراینی خواهد بود.» در مقابل میخاییلو پودولیاک، مشاور رییس‌جمهوری اوکراین به خبرگزاری رویترز گفته است که مذاکرات بیشتر با روسیه در حال بررسی است و به یک «برنامه اساسی» نیاز است. پودولیاک در پاسخ به سوالی درباره تاریخ برگزاری دور دوم مذاکرات از زمان حمله روسیه گفت: «در حال حاضر این موضوع مورد بحث است و نیاز به دستور کار اساسی داریم.» تا زمان انتشار این گزارش هنوز دیداری میان هیات‌ها برگزار نشده است.


  
  

نمایندگی پنل پیامکی

1400-11-18 23:09:53  10842   0  0

نمایندگی پنل پیامکی خود را انتخاب کنید و آینده کاری خود را از همین امروز بسازید .

 

دنیای کسب و کار امروز دنیای تکنولوژی نوین ارتباطی شده که می تواند خیلی راحت و ساده فروشنده را به مخاطب هدف خود معرفی کند . اما اگر در این راه اشتباهاتی را انجام دهید تمام تلاش های شما یک شبه از بین خواهد رفت .

برای مثال کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و از این روش توانسته اند به فروش خوبی دست پیدا کنند اگر چندین اشتباه را ناخواسته انجام دهند یا از سمت رقبای کاری گزارش منفی دریافت کنند ، خیلی راحت پیج اینستا گرام خود را از دست میدهند و  یک شبه پیج اینستاگرام بلاک میشود  و تمام تلاشی را که در طول این مدت برای جذب مشتری انجام داده بودند ، از بین میرود . 

پس شما به عنوان یک فرد که در دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید ، باید برای زحمات و تلاش‌های خود یک بیمه یا یک تضمین فراهم کنید که در صورت بروز چنین مشکلاتی باز هم بتوانید با مشتریان سابق خود ارتباط داشته باشید . این تضمین برای دیجیتال مارکتینگ ها همان نمایندگی پنل پیامکی است که زیاد اسم آن را شنیده اید پس بیاید با نمایندگی پنل پیامک بیشتر آشنا شویم .

 

 

 

نمایندگی پنل پیامک چیست ؟:

نمایندگی پنل پیامک یک نرم افزار تحت وب می باشد که در آن متقاضی قادر به ارسال پیامک به تمام شماره موبایل های کشور با سرعت بسیار بالا می باشد و محتوای این پیامک‌ها می تواند تبلیغاتی ، خدماتی و یا اطلاع رسانی باشد . حال اخذ نمایندگی پنل پیامک می تواند از شرکت هایی باشد که خدمات خود را در قالب سامانه پیامک ارائه می‌دهند .

امکانات نمایندگی پنل پیامک فقط به ارسال پیام کوتاه و ارتباط موثر با مشتری ختم نمی‌شود . نمایندگی پنل پیامک علاوه بر این که قادر است ارتباط بین شما و مشتریانتان را حفظ کند می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از طریق فروش آن نیز کسب درآمد کنید . بدین صورت که شما با دریافت نمایندگی پنل پیامکی میتوانید به صورت مجزا امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود داشته باشید . در واقع شما بدون نیاز به مهارت خاصی و تنها با در اختیار داشتن اینترنت می توانید شروع به فعالیت کنید و اینکه مشتریان شما می تواند از همه اقشار جامعه باشند که نیاز به نمایندگی پنل پیامک دارند و در همین راستا با تقاضای بالای مشاغل برای اخذ نمایندگی پنل پیامک می توانید یک درآمدزایی زایی بالا برای خود ایجاد کنید .

همچنین شخص یا شرکتی که نمایندگی پنل پیامک تهیه می‌کند می‌تواند پنل پیامک را با دسترسی‌های مشابه پنل پیامک خود تعریف کند و همین خاطر است که می‌گویم برای فروش نمایندگی پنل پیامکی به هیچ دانش و مهارت خاصی نیاز ندارید .

پس بیاید با جست و جو بهترین و پیشرفته ترین سامانه پیامک را انتخاب کنید که با اخذ نمایندگی پنل پیامک بتوانید با یک هدف ، چندین نشان را بزنید .

 

 

 

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پنل پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید.

به زبانی ساده تر اگر شخص یا شرکتی  نمایندگی پنل پیامک پیام رسون را تهیه کند ، علاوه بر ارسال پیامک از طرق مختلف می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود را  تعریف کند و شروع به فروش  پنل پیامک  کند و از فعالیت زیر مجموعه های خود کسب درآمد کند . در این حالت نمایندگان می‌توانند تعرفه ها و خطوط را با توجه به سیاست های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند .

ما در پیام رسون به کسانیکه پنل پیامک تهیه کرده باشند و بخواهند برای خود زیر مجموعه تشکیل دهند ، کمک میکنیم تا بتوانند از فروش نمایندگی پیامک خود درآمد کسب کنند و سود 100 درصد را نزد خود نگه دارند . این تفاوت منحصر به فرد ما با دیگر سامانه های پیام کوتاه میباشد .

 

جهت اخذ نمایندگی پنل پیام کوتاه به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید . 

 


  
  
   1   2      >