سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتراست» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :259
کل بازدید :89317
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/9
12:9 ص

آشنایی با شماره مجازی با پیام رسون

1400-11-04 23:52:09  1142   0  0

آیا تا به حال به واژه (شماره‌ مجازی ) روبرو شده اید ؟ و یا اینکه می دانید چیست و چه کاربردی دارد؟  آیا میدانید که میشود بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن همراه کشورهای دیگر هم بهره مند شد ؟

اگر می خواهید بدانید که شماره مجازی چیست تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با شماره مجازی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید .

 

شماره مجازی چیست ؟:

همانطور که از پسوند مجازی قابل درک است شماره مجازی یعنی یک شماره تلفنی که وجود حقیقی ندارد ولی در عین حال تمام امکاناتی را که یک شماره تلفن واقعی دارد را می تواند در اختیار کاربران قرار دهد . این شماره تلفن بسته به نوع سرویسی که کاربر از آن استفاده می کند میتواند متفاوت باشد و ممکن است هر کدام امکانات منحصر به فردی را ارائه دهد پس بدون اینکه نیاز داشته باشید از اپراتورها و سامانه پیامک ، سیم کارت تهیه کنید می توانید به راحتی با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وب سایت های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی خود را فعال کنید .

معمولا  شرکت‌های ارائه دهنده شماره مجازی از جمله سامانه پیام کوتاه شیراز برای رضایت مشتریان خود شماره مجازی را به مدت محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند  از سرویس شماره مجازی رایگان بهره مند شده و با نحوه کارکرد و کاربردهای آن بیشر آشنا شوند  .

 

 

 

کاربردهای شماره مجازی: 
اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده از شماره مجازی به آن اشاره کرد ، ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزا می باشد. برای مثال اگر ما در سامانه پیامک شیراز بخواهیم به طور همزمان چند اکانت تلگرام و یا اسکایپ داشته باشیم ، نیاز است که چند شماره تلفن مجزا داشته باشیم که برای هر کدام از آنها نیاز به یک سیم کارت مجزا داریم. با این حساب اگر بخواهیم برای هر اکانت یک سیم کارت تهیه نماییم باید هزینه زیادی را برای این منظور پرداخت کنیم  خصوصا اگر بخواهیم اکانتی داشته باشیم که با یک شماره خارجی فعال شده باشد. به همین منظور استفاده از شماره مجازی که اکثرا به صورت رایگان در نمایندگی پیامک ارائه می شود، می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

از طرف دیگر اگر شما بخواهید با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام کوتاه داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه های تماس شما با سیم کارت داخلی تان بسیار فزاینده خواهد بود و اقتصادی نخواهد بود .

از طرفی اگر بخواهیم با شرکت ها و یا افرادی که در خارج از ایران هستند، ارتباط برقرار کنیم به طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آن ها تماس گرفته اید، استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه می باشد. به این ترتیب شما می توانید با افراد در خارج کشور، بدون اینکه آنها به مکان اصلی شما پی ببرند، ارتباط برقرار کرده و با آنها تماس بگیرید.

 

 

 

پیام رسون :

 اگر خواستار استفاده از شماره مجازی هستید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به سادگی و بدون پرداخت هزینه می توانید اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی را روی تلفن خود نصب کنید و یا از طریق سرویس تحت وب سامانه پیامک یک شماره را برای خود فعال کنید .

جهت اطلاع بیشتر شماره مجازی سامانه پیام کوتاه را کلیک کنید . 


  
  

شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های اخیر و عدم‌حضور آنها در دولت و مجلس باعث شده است، سران این جناح سیاسی به فکر بازسازی تشکیلاتی خود و تلاش برای بازگشت به قدرت باشند. بر همین مبنا در ماه گذشته شاهد انتشار خبرهایی پیرامون برگزاری جلسات مختلف میان سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، سیدحسن خمینی و علی‌اکبر ناطق‌نوری با یکدیگر بوده‌ایم.
 
با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم و مجلس یازدهم در دو سال گذشته عملا اصلاح‌طلبان بسیاری کرسی‌های سیاسی خود در حاکمیت را از دست داده‌اند و این روزها کاملا خانه‌نشین شده‌اند. شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های اخیر و عدم‌حضور آنها در دولت و مجلس باعث شده است، سران این جناح سیاسی به فکر بازسازی تشکیلاتی خود و تلاش برای بازگشت به قدرت باشند. بر همین مبنا در ماه گذشته شاهد انتشار خبرهایی پیرامون برگزاری جلسات مختلف میان سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، سیدحسن خمینی و علی‌اکبر ناطق‌نوری با یکدیگر بوده‌ایم.

برای پیگیری صحت و سقم این اخبار ماه گذشته در شماره‌ 28 دی‌ماه 1400 «فرهیختگان» گفت‌وگویی داشتیم با جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و از چهره‌های نزدیک به خاتمی. امام در این مصاحبه اظهار داشت، جلسات برگزار شده با حضور این افراد تشکیلاتی نیست و در آنها هیچ صحبتی درمورد انتخابات‌های آینده و... صورت نگرفته است، چندی بعد نیز کامبیز مهدی‌زاده داماد روحانی در مصاحبه‌ای ضمن تایید اصل برگزاری جلسات گفت، جلسه  میان ناطق‌نوری، خاتمی و سیدحسن خمینی و روحانی با دعوت حسن خمینی برگزار شده است. مهدی‌زاده همچنین اظهار داشت این جلسه از قبل برنامه‌ریزی شده نبود، چون این‌گونه دیدارها بین افراد روتین و عادی است.

 اما در نقطه‌ مقابل اظهارات فوق سخنان محمود علیزاده‌طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، نشان می‌دهد جلسات برگزارشده میان روسای‌جمهور سابق و اسبق کشور با رئیس مجلس پنجم و سایر چهره‌های اصلاح‌طلب صرفا یک «دیدار روتین و عادی» و «غیرتشکیلاتی» نبوده است و در آن موضوعات مهم‌تری مورد بحث طرفین قرار گرفته است. در همین راستا علیزاده‌طباطبایی در مصاحبه‌ اخیر خود ضمن اشاره به دیدارهای مشترک برگزار شده، خبر از تلاش اصلاح‌طلبان برای تشکیل دولت در سایه داد. علیزاده‌طباطبایی هدف از تشکیل دولت در سایه را تلاش اصلاح‌طلبان برای گرفتن قدرت از دست گروهی که بر سر کار است، عنوان کرد و افزود که سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. آنطور که از صحبت‌های علیزاده‌طباطبایی و سایر کنشگران اصلاح‌طلب قابل استنباط است، به‌نظر می‌رسد این جلسات همچنان ادامه‌دار خواهد بود. در ادامه‌ گزارش امروز «فرهیختگان» مواضع غیرمنطقی اصلاح‌طلبان در تخریب عملکرد دولت سیزدهم را مورد بررسی قرار داده و چرایی چنین کنش رادیکالی را پاسخ خواهیم داد.

به‌نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین اهداف جلسات برگزارشده میان خاتمی، روحانی، ناطق‌نوری و سیدحسن خمینی، بازسازی احزاب اصلاح‌طلب و تلاش برای پیروزی نمایندگان این جناح سیاسی در انتخابات‌های مهم پیش‌رو باشد. اما رسیدن به این اهداف برای اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی کاری بسیار سخت و تقریبا ناشدنی است، زیرا در سالیان گذشته به‌دلیل عملکرد نامناسب نمایندگان آنها در دولت روحانی و مجلس دهم سرمایه اجتماعی این جناح سیاسی به‌طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است و به‌دلیل همین کاهش سرمایه نیز در انتخابات‌های اخیر ریاست‌جمهوری سیزدهم و مجلس دهم، اصلاح‌طلبان نتوانستند پیروز انتخابات باشند تا در عرض کمتر از دو سال اکثر کرسی‌های خود در نهادهای انتخابی حاکمیت را از دست بدهند، اگرچه برخی از چهره‌های رادیکال اصلاح‌طلب ردصلاحیت‌های گسترده شورای نگهبان را عامل اصلی عدم‌حضور چهره‌های اصلاح‌طلب در نهادهای انتخابی حاکمیت می‌دانند، اما به‌نظر می‌رسد برخلاف چنین گزاره‌ای حتی اگر اصلاح‌طلبان با تمامی گزینه‌های خود در انتخابات شرکت می‌کردند باز هم آنها نمی‌توانستند اعتماد عمومی مردم را جلب کنند. در تایید این مساله می‌توان به انتخابات ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد، در بررسی صلاحیت کاندیداهای این  انتخابات، نظارت استصوابی شورای نگهبان هیچ  نقشی نداشت و اصلاح‌طلبان نیز در تهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ لیست ارائه دادند، اما در نهایت بعد از برگزاری انتخابات لیست اصلاح‌طلبان به‌طور کامل شکست خورد در این دوره حتی چهره‌هایی مانند مجید فراهانی، الهام فخاری، محمد سالاری، افشین حبیب‌زاده، علی اعطا و محمد علیخانی که پیش از این نیز چهارسال قبل با رای مردم وارد دوره پنجم شورای اسلامی  شهر تهران شده بودند، در انتخابات شورای شهر ششم هیچ کدام نتوانستند حتی به میزان نیمی از آرای دوره قبل خود، رای کسب کنند.

با توجه به موارد گفته‌شده در چنین شرایطی که اصلاح‌طلبان با بحران بزرگ از دست رفتن سرمایه‌ اجتماعی روبه‌رو هستند، آنها برای احیای این سرمایه در کوتاه‌مدت بیش از هر پارامتری روی شکست ایده‌های حکمرانی دولت رئیسی در بین اذهان عمومی جامعه  حساب باز کرده‌اند، چون تنها در این صورت است که آنها می‌توانند به بازگشت در قدرت امیدوار باشند، اصلاح‌طلبان تا به این جای کار  زیاد نمی‌توانند بر شکست ایده‌های حکمرانی دولت رئیسی حساب باز کنند، زیرا بنابر آمارهای موجود و نظر کارشناسان مختلف، عملکرد دولت سیزدهم در بسیاری از ابعاد سیاست داخلی و سیاست خارجه از عملکرد چند ماه آخر دولت روحانی موفق‌تر بوده است، علاوه‌‌بر این مورد، حضور رئیس‌جمهور و سایر اعضای کابینه در میان مردم و شنیدن مستقیم و بدون واسطه مطالبات مردم توسط آنها، به‌ویژه پس از بحران‌های مختلف مانند سیل استان کرمان، زلزله‌ اندیکا و... باعث شده است تا حد قابل قبولی تصویری مطلوب از دولت رئیسی در بین افکار عمومی جامعه شکل بگیرد که خود این موضوع بزرگ‌ترین دستاورد دولت سیزدهم تا به الان بوده است. با توجه به مواردی که ذکر کردیم عملا تا به این‌جا اصلاح‌طلبان برای احیای چهره‌ خود در جامعه، نمی‌توانند روی شکست ایده‌های حکمرانی دولت رئیسی حساب باز کنند، مگر اینکه دستاوردهای چند ماه اخیر دولت سیزدهم به‌وسیله‌ رسانه‌ها با تخریب و وارونه‌نمایی در بین افکار عمومی جامعه خدشه‌دار شود. تخریب دستاوردهای دولت دقیقا همان چیزی است که ما طی این مدت در میان چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب شاهدش بوده‌ایم که در ادامه به بررسی دقیق‌تر این خط تخریبی خواهیم پرداخت.

  فرمان اول، تخریب دولت رئیسی با حمله به دستاوردها

به‌نظر می‌رسد یکی از دم‌دستی‌‌ترین و کم‌هزینه‌ترین اقدامات این جمع احتمالا موسوم به «دولت در سایه»، زیرسوال بردن یا حمله به دستاوردهای دولت سیزدهم باشد؛ روشی که برای بازگشت دوباره به عرصه سیاست ایران شاید بی‌دردسرترین راه پیش‌روی این افراد محسوب شود. برای برداشتن نخستین گام در این راه نیز لازم نیست به‌صورت شفاف و با پذیرش مسئولیت حمله، اقدام کرد. کافی است رسانه‌های همسو که وفاداری خود را درطول هشت سال مدیریت ناکارآمد دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر کشور ثابت کرده‌اند، شروع‌کننده باشند؛ شروع‌کننده فرآیندی که با زیرسوال بردن اقداماتی ازجمله سفرهای متعدد استانی کابینه، گفت‌وگوی بی‌واسطه چندباره مسئولان دولتی با مردم، تغییر رویکردهای جدی در سیاست خارجه ازجمله برداشته شدن تمرکز دستگاه دیپلماسی از مذاکرات هسته‌ای و افزایش سطح ارتباطات با  شرق، می‌تواند به جلوگیری از افزایش اقبال عمومی درنتیجه عملکرد رئیسی و کابینه دولت سیزدهم، امیدوار باشد. در ساده‌ به‌نظر رسیدن عملیاتی کردن این روش شکی نیست اما زمان آغاز درپیش‌گرفتن روش مورد اشاره است که وجه‌تمایزی میان افراد باتجربه و ناپخته در سیاست‌ورزی خواهد بود.

الف. حمله به سفرهای استانی با نمایشی عنوان کردن رویکردهای مردمی

باگذشت کم‌تر از 6 ماه از آغاز به‌کار دولت سیزدهم به ریاست سیدابراهیم رئیسی، تغییر رویکرد دولت در بسیاری از حوزه‌های حکمرانی، جدی و غیرقابل‌چشم‌پوشی بوده است. یکی از جدی‌ترین تغییر رویکردها، ایجاد تحول در نحوه تعامل مردم و اعضای هیات دولت است که نمونه آن را در سفرهای استانی رئیس‌جمهور، وزرا و معاونا‌ن‌شان به نقاط مختلف ایران شاهد هستیم. تغییر رویکردی که به‌دنبال خود، عمق کم‌توجهی دولت‌ قبل نسبت به این ظرفیت اجتماعی را نشان می‌دهد. در این موقعیت، حامیان دولت قبل، با عملیات‌های رسانه‌ای جسته‌وگریخته‌شان در این حدود 6 ماهی که سفرها در جریان است، سعی داشته‌اند دستاورد این ارتباط مستقیم اعضای دولت با مردم را کم‌اهمیت و سفرهای استانی را نمایشی جلوه دهند. شاهد مثال غلط بودن محاسبات حامیان روحانی، 16 برابر شدن حجم نامه‌های مردمی تحویل شده به دولت در این سفرهاست که همزمان با اینکه نشان‌دهنده حجم زیاد مشکلات معیشتی مردم این مناطق است، نشان از امیدوارتر شدن جامعه نسبت به شنیده شدن صدایشان توسط مسئولان دولت سیزدهم دارد.

ب. عملیات رسانه‌ای ایجاد تشکیک در دستاوردهای عرصه دیپلماسی

از دیگر حوزه‌هایی که رسانه‌های حامی سیاست‌های دولت روحانی به‌طور جدی در آن فعالیت مطالبه‌گرانه و نقادانه دارند، حوزه سیاست خارجی است. جایی که دولت رئیسی، سیاست‌های خود را متفاوت از دولت قبل اعلام کرده است که محورهای آن «توجه بیش‌ازپیش به ظرفیت کشورهای همسایه‌ در کم‌‌اثرکردن تحریم‌ها»، «فعال کردن ظرفیت‌های تعامل با شرق» و «حذف تمرکزی»  هستند که پیش از آن بر مذاکره با غرب بر سر مسائل هسته‌ای ایران وجود داشت. درباره ایده توجه بیش‌ازپیش به کشورهای همسایه که یکی از موارد مورد تاکید منتقدان سیاست‌های دولت روحانی در سیاست خارجی بوده است، همواره شاهد بهانه‌هایی بوده‌ایم که کم‌کاری‌های موجود در این حوزه را تماما متوجه آثار تحریم‌های آمریکا، اجرایی نکردن لوایح سازمان FATF توسط ایران و به‌نتیجه نرسیدن برجام می‌دانستند. درصورتی‌که در مدت حدودا پنج‌ماهه فعالیت‌های دولت سیزدهم، بدون آنکه تحریم‌های آمریکا کم‌تر شود، لوایح سازمان اف‌ای‌تی‌اف پذیرفته شود یا مذاکرات وین به نتیجه نهایی برسد، شاهد افزایش سطح تبادلات و یا نقشه‌راه‌‌های عملیاتی جهت افزایش سطح ارتباطات میان ایران و کشورهای همسایه بوده‌ایم. علاوه‌بر این در همان هفته‌های ابتدایی آغاز به‌کار دولت رئیسی بود که بعد از ایجاد ارتباطاتی میان ایران و کشورهای آسیایی که نشان از تغییر رویکرد جدی دولت سیزدهم در سیاست‌ خارجی بود، شاهد پذیرش درخواست عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای با موافقت اعضای این سازمان بودیم؛ اتفاقی که با عملیات گسترده رسانه‌‌های اصلاح‌طلب برای ثبت این دستاورد به نام دولت روحانی همراه بود. رسانه‌هایی که پیش از آن و در دولت دوازدهم، مانع اصلی پذیرش عضویت کامل ایران در این سازمان را مسائلی ازجمله تصویب نشدن لوایح سازمان اف‌ای‌تی‌اف می‌دانستند. مورد دیگری که رسانه‌های حامی رویکردهای دولت حسن روحانی در سیاست خارجی در آن عملیات‌های مشترک و متعددی داشتند، درباره افزایش سطح ارتباطات ایران با چین و روسیه بود. در این مورد برخلاف موضوع اجلاس شانگهای که بخش اعظم فعالیت‌های تخریبی از سوی رسانه‌ها مشاهده می‌شد، شاهد فعالیت‌های واضح، پررنگ و متعدد چهره‌های اصلاح‌طلب حامی دولت‌ روحانی بودیم. فعالیت‌هایی که وجه تخریبی و رویکرد کنایه‌محورشان به‌صورت آشکاری بر وجه دلسوزانه و منطقی آن غالب بود. قصد ایران برای افزایش سطح تبادلات اقتصادی با روسیه و چین خود را در آغاز عملیاتی شدن سند همکاری 25 ساله ایران و چین در سفر وزیر امور خارجه به این کشور، و تفاهمات صورت‌گرفته میان رئیسی و پوتین در سفر مهم رئیس‌جمهورمان به روسیه نشان داد. تفاهماتی که یکی از آنها، تسریع فرآیند تکمیل راهگذر شمال‌- جنوب بود که درصورت تکمیل، به یکی از تاریخی‌ترین دستاوردها در روابط میان ایران و روسیه تبدیل خواهد شد. چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب به‌قدری در حمله به سفر مهم رئیسی به مسکو فعالیت رسانه‌‌ای داشتند که گویی مواردی ازجمله چیدمان سالن استقبال و نحوه نشستن رئیس‌جمهور روسیه برایشان اصل است تا مواردی که در دیدار سه‌ساعته میان روسای جمهور دو کشور درباره لزوم افزایش تبادلات تجاری دو کشور مطرح شد. همه اینها نشان از آن دارد که درحال‌حاضر جدی‌ترین هدف اتاق فکر حامیان روحانی، زیرسوال بردن دستاوردهای دولت رئیسی در این حوزه است. نتیجه زیرسوال بردن دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم هم ایجاد حس ناامیدی در جامعه نسبت به آینده خواهد بود که به‌نظر می‌رسد تنها امید حامیان روحانی برای بازگشت به عرصه قدرت نیز غلبه پیدا کردن این حس ناامیدی در میان مردم نسبت به عملکرد دولت مستقر است.

  چرا اصلاحات در موقعیت جنگ نیست

اصلاح‌طلبان که برای حفظ سرمایه اجتماعی خود در زمان ریاست‌جمهوری روحانی رویکرد عبور از او را در پیش گرفته بودند و برای فاصله گرفتن از او، روحانی را رئیس‌جمهوری غیراصلاح‌طلب می‌خواندند در رویکردی متناقض با سیاست پیشین خود در دوران پساانتخاباتی، پروتکل‌های یارگیری خود را برای آغاز جنگ علیه دولت طوری تعیین کرده‌اند که می‌توانند چهره‌هایی همچون ناطق، روحانی و خاتمی را با هم بپذیرند. سیاست متناقض اصلاح‌طلبان در تعامل با دولت روحانی اما پاشنه‌آشیلی برای کنش جنگ‌طلبانه اصلاح‌طلبان است؛ چراکه اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی نیز با چالش سرمایه اجتماعی مواجهند و حافظه تاریخی مردم نیز آنقدر ضعیف نیست که دوران 8ساله دولت روحانی را که هنوز چندماه نیست به پایان رسیده، فراموش کرده باشند.

مدیریت نامطلوب دولت روحانی در کلان مسائل کشور گزاره ناکارآمدی این دولت را آنقدر در ذهن مردم پررنگ کرده است که این اجازه را به اصلاح‌طلبان نمی‌دهد در بازه‌ای چندماهه نقش منتقد و مطالبه‌گر را به‌خود بگیرند.

اصلاح‌طلبان که با دوقطبی‌سازی حول منافع ملی، سیاست خارجه و مذاکره با آمریکا را به‌عنوان برگ‌برنده پیروزی خود در انتخابات92 انتخاب کردند، سال96 نیز با تکرار حمایت خود که خاتمی رسما آن را اعلام کرد سرمایه اجتماعی خود را برای پیروزی در انتخابات دراختیار روحانی قرار داده و بیشترین چسبندگی را با دولت روحانی ایجاد کردند؛ چسبندگی‌ای که جلسات اخیر این طیف با حضور روحانی آن را تشدید کرده است. روحانی اما با بدترین شیوه ممکن با این سرمایه اجتماعی برخورد کرد و آن را سوزاند.

روحانی با محور قرار دادن سیاست خارجه و محدود کردن سیاست خارجه به مذاکره با آمریکا، جزئی‌ترین مسائل کشور را نیز معطل به نتیجه رسیدن برجام قرار داد. درنتیجه با شکست برجام روحانی نتوانست ایده جدیدی برای مدیریت کلان مسائل کشور ارائه دهد و درنتیجه در میدان‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی با بحران مواجه شد. افزایش حدود 1000درصدی قیمت دلار تا سال99 و به تبع آن ایجاد تورم در قیمت سایر کالاها، بروز چندین بحران اجتماعی ازجمله اعتراضات مردمی آبان98 در واکنش به افزایش یکباره قیمت بنزین، ناتوانی در تامین واکسن و بالا رفتن آمار فوتی‌های ناشی از کرونا تا 700نفر برخی از نمونه‌های سوءمدیریت در دولت روحانی است که مردم تاثیر آن را به‌طور مستقیم در زندگی خود احساس کردند.  

ناتوانی در مدیریت بحران زمانی که با بهانه‌جویی‌هایی همچون تحریم و عدم پیوستن ایران به  FATFاز جانب دولتمردان و نیز برخی اصلاح‌طلبان پاسخ داده می‌شد، این گزاره را که دولت اصلاح‌طلب روحانی ایده جایگزینی برای مدیریت کشور ندارد در ذهن مردم تشدید کرده و بر موج ناامیدی مردم از آنها می‌افزود.

نکته دیگری که مانع بهره‌برداری اصلاح‌طلبان از ایجاد جنگ روانی علیه دولت می‌شود این است که آنچه آنها برای تخریب انتخاب کرده‌اند اتفاقا نقاط‌قوت دولت سیزدهم است.

مورد انتقاد شدید قراردادن بازدیدهای میدانی رئیسی و کاریکاتور کشیدن درمورد آن درحالی که این بازدیدها با واکنش‌های مثبت مردم مواجه شده و سرمایه اجتماعی رئیسی را افزایش داده است، خیلی نمی‌تواند دستاوردی برای اصلاح‌طلبان فراهم کند، آن‌هم در شرایطی که تصاویر رئیس‌جمهور منتخب اصلاحات یعنی روحانی به‌جای حضور در میدان، در تفریحات زمستانی منتشر می‌شد و اخبار سفرهای توریستی او به جزایر جنوبی در بحبوحه بحران سیل در کشور بازنشر می‌شد.

اصلاح‌طلبان که جهان را صرفا در غرب خلاصه کرده بودند و دستاوردی از این نگاه نداشتند، همچنین درحالی رویکرد نگاه به شرق دولت سیزدهم را زیرسوال می‌برند که این دولت توانسته دستاوردهای خوبی از این رویکرد کسب کند. پیوستن به اجلاس شانگهای و گسترش روابط تجاری با کشورهای شرقی ازجمله چین تاثیر مثبتی بر اقتصاد کشور داشته، توانسته میزان درآمدهای نفتی ایران را افزایش دهد.

در مذاکرات وین نیز ایران توانسته با جهت‌دادن به مسیر مذاکرات مطالبات بحق ایران در حوزه رفع تحریم و ارائه تضمین را به محور مذاکرات تبدیل کند. این درحالی است که مذاکرات برجامی در دوره روحانی صرفا فعالیت‌های هسته‌ای ایران را اصل قرار داده بود و درمقابل بدعهدی سایر طرف‌ها، عامل بازدارنده قوی‌ای را پیش‌بینی نکرده بود. درنهایت خروج ترامپ از برجام، وهن بودن گزاره‌هایی همچون «امضای کری تضمین است» را به اثبات رساند.

عملکرد قابل‌قبول دولت سیزدهم در چندماهه ابتدایی آغازبه‌کار خود از یک‌سو و سوءمدیریت دولت روحانی در طرف مقابل باعث شده اصلاح‌طلبان که چسبندگی کامل با دولت‌های یازدهم و دوازدهم دارند، نتوانند برگ‌برنده‌ای برای تقابل با دولت بیابند.


  
  

آشنایی با دعوت نامه پیامکی

1400-10-22 23:32:47 863  0  0

معمولا در تمامی مراسم ها و جشن ها برای دعوت از نزدیکان و مهمانان ، از کارت دعوت استفاده می‌شود اما بعضی از جشن ها هستند که مربوط به مسائل کاری و معرفی برند و محصولات می باشد  اما باز هم برای حضور افراد نیاز به دعوت گیر وجود دارد . در گذشته نه چندان دور برای این مراسم ها نیز از کارت دعوت برای مهمانان استفاده می‌شد اما در حال حاضر با پیدایش پنل پیامک و کارت دعوت مجازی دیگر کسی از کارت دعوت کاغذی برای مراسم های خود استفاده نمی کند . ( البته ارسال پیامک از طریق پنل پیام کوتاه صرفا مختص مراسم ها و جشن هایی می باشد که در آن به رونمایی محصول ، افتتاحیه و... میباشد و  کلا برای کسب و کار ها استفاده می شود ). 

در این مقاله می خواهیم شما را با کارت دعوت پیامکی بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

 

استفاده از پیامک دعوت برای مهمانی و مراسم‌ها : 

 

در کسب و کار همه چیز صرفا به فروش محصول و کالا ختم نمیشود بلکه به وجود آمدن حس نزدیکی و رابطه ای عمیق و دو طرفه است که شما را در کسب و کار موفق میکند . پس اگر قرار باشد مراسمی برگزار شود حضور افراد صمیمی در این مراسم ضروری میباشد . حال نحوه ی دعوت این افراد بسیار مهم میباشد .  
اس ‌ام ‌اس دعوت یک روش محبوب برای اطلاع‌رسانی مراسم‌ها و مهمانی‌هاست. در واقع پیامک هم خیلی سریع به دست مهمان می‌رسد و هم هزین? زیادی ندارد. اگر قرار است افتتاحیه بزرگی داشته باشید یا کنفرانس برگزار کنید، ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس ، خبر آن را با بهترین قیمت و کمترین تعرفه به دست همه می‌رساند  و مطمئن هستید که تمامی افراد از دعوت مطلع شده اند چراکه برای دریافت پیامک  نیازی به دسترسی به اینترنت در طرف گیرنده وجود ندارد .

 

 

باشگاه مشتریان و ارسال دعوت نامه : 

 

ارسال دعوت نامه و باشگاه مشتریان در کنار یکدیگر میتواند بسیار موثر واقع شود چراکه با داشتن باشگاه مشتریان شما همیشه یک سری افراد همیشه وفادار را در کنار خود دارید که معمولا شرایط خاص یا تخفیف‌های ویژه را به آن‌ها اطلاع میدهید . حال اگر برنامه افتتاحیه یا جشنی باشد، این مشتریان ویژه در لیست مهمانان خاص هستند که میتوانید با ارسال پیامک از آنها دعوت به حضور کنید . 
دسته بعدی را میتوانید با استفاده از بانک شماره موبایل جامع سامانه پیامک انتخاب کنید و برای آنها نیز پیامک دعوت ارسال کنید . 

 

 

مزایای دعوت نامه پیامکی : 

 

1- برخلاف دعوتنامه کاغذی و یا اطلاع‌رسانی تلفنی، ارسال پیامک بسیار سریع است و می‌توانید با یک کلیک صدها نفر را مطلع کنید .

2- دعوتنامه پیامکی روشی خاص است و ارتباط با مخاطب را بهبود می‌دهد .

3- قابلیت شخصی‌سازی دارد. یعنی می‌توانید در متن پیامک نام هر مخاطب بنویسید تا مخاطب بداند، اهمیت زیادی برای مراسم شما دارد .

4- با استفاده از این فرصت، پیامک را طوری بنویسید تا مخاطب حس کند هرگز نباید مراسم شما را از دست بدهد!.

5- پیامک دعوت این امکان را به شما می‌دهد که لینک وبسایت یا پیج اینستاگرام را برای مخاطب بفرستید. حالا او می‌تواند برای جزئیات بیشتر وارد لینک ارسالی شود.

6- به نسبت روش‌های تلفنی و کاغذی، ارسال دعوتنامه پیامکی کم هزینه تر است چراکه با کمترین تعرفه ارائه میشود . 

 

 

 پیام رسون : 

 

نمایندگی پنل پیام کوتاه شیراز با سال ها سابقه درخشان در حوزه سامانه پیامک این امکان را دارد که برای مراسم ها و رویدادهای مهم کسب و کار شما عزیزان ، از دعوت نامه پیامکی با بهترین متن دعوت به کمک شما بیاید و از بهترین و منحصر به فردترین افراد دعوت به حضور در میهمانی شما را داشته باشد . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


  
  

یک‌سال از حضور جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشنگتن سپری شده است. وی در طول این یک‌سال و در مواجهه با بسیاری از بحران‌ها، پرونده‌ها و موضوعات حوزه سیاست خارجی آمریکا ابتدایی و غیرقابل قبول عمل کرده است. این در حالی است که بایدن خود را متخصص حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل قلمداد می‌کند و اساسا وجه تمایز خود را نسبت به بسیاری از سیاستمداران آمریکایی در همین نقطه می‌بیند.
به عنوان مثال، بایدن پس از حضور در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشنگتن درصدد بازگشت پوچ به برجام برآمد. به عبارت بهتر، بایدن درصدد بود تا از یک‌سو، خود را نسبت به توافقات چندجانبه در نظام بین‌الملل پایبند نشان داده و از سوی دیگر، در عمل اقدامی در مسیر رفع واقعی تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران نکند. با آغاز دوباره مذاکرات وین، بایدن و همراهانش دریافتند نقشه و تاکتیک آنها درخصوص احیای ظاهری برجام، راه به جایی نخواهد برد. اکنون، از یک‌سو واشنگتن و تروئیکای اروپایی درصددند با تقویت فاکتورهای فرامتنی و محیطی، شرایط خود را در مذاکرات وین تقویت کنند.
بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل غافلگیری دولت بایدن در مذاکرات وین، پافشاری هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران روی خطوط قرمز ترسیم شده در مسیر رفع تحریم‌ها بوده است. در هر حال، دولت بایدن بسیاری از فرصت‌ها را در سایه نگاه غیرواقع بینانه خود به مذاکرات وین از دست داده و در حال حاضر نیز هنوز تصمیم لازم برای احیای توافق هسته‌ای اتخاذ نکرده است.


در پرونده اوکراین نیز ماجرا دقیقا به همین منوال است. ماجراجویی‌های بایدن و تاکید دولت وی بر گسترش ناتو به شرق سبب شده است کی‌یف به یکی از کانون‌های بالقوه بحران در نظام بین‌الملل تبدیل شود.
سیگنال‌های متناقض کاخ‌سفید در قبال پرونده اوکراین، حتی طرفداران کاخ‌سفید را در کی‌یف و اروپا نیز سردرگم کرده‌است. گرچه طی هفته‌های گذشته، مقامات آمریکایی به عنوان یکی از طرف‌های مولد بحران در مرز روسیه و اوکراین ایفای نقش کرده‌اند. اما کاخ‌سفید تاکید دارد حتی در صورت وقوع نبرد میان طرفین، نیروی نظامی به این منطقه( منطقه نبرد) اعزام نخواهد کرد. اعلام رسمی این موضوع از سوی بایدن، زنگ خطر را برای کی‌یف به صدا درآورده است. اکنون اوکراینی‌ها به‌خوبی می‌دانند نمی‌توانند روی کمک واشنگتن در هرگونه نبردی با مسکو حساب باز کنند. در این صورت، مشخص است روس‌ها پیروز میدان نبرد خواهند بود. در عین حال، مقامات آمریکایی درصددند با ارسال تسلیحات و اعلام حمایت کلی خود از کی‌یف در این منازعه، بحران استراتژیک و امنیتی تازه‌ای را در حوزه روابط بین‌الملل خلق کنند.
جو بایدن نه تنها به نماد عقلانیت در حوزه سیاست خارجی آمریکا تبدیل نشده است، بلکه باید پس از یک‌سال توجیه‌گر کارنامه سیاه و غیرقابل قبول خود در این عرصه باشد.