سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :33
کل بازدید :88681
تعداد کل یاداشته ها : 438
103/1/10
1:20 ص

جمعه سیاه 2017 با پنل اس ام اس شیراز

 

 

جمعه سیاه 2017 با پنل اس ام اس شیراز

 

 

بازاریابان می دانند که جمعه سیاه بزرگترین روز خرید سال است و شروع فعالیت های خرید تعطیلات را جرقه می زند. از راهکار های مناسب جهت دستیابی به فروش بالا در این دوره ، به طور موثر، تبلیغات و به طور دقیق تر  استفاده از کانال های تبلیغاتی کارآمد می باشد. پیشرفت در ارتباطات تلفن همراه نشان می دهد که مشتریان از فروشگاه های حتی سنتی به عنوان مثال فروشگاه  آجر و ملات  خرید روزانه خود به صورت آنلاین انجام می دهند ، زیرا 40 درصد از فروش جمعه سیاه ماه ژوئن در سال 2016 از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام شده است.

 

موثرترین روش بازاریابی در این گروه در حال رشد از مشتریان تلفن همراه با استفاده از کانال های ارتباطی است که 97? از مشتریان بالغ از آن استفاده می کنند، درست حدس زدید و این کانال،استفاده از ارسال پیام کوتاه انبوه می باشد.

در اینجا هفت نکته در مورد چگونگی استفاده از پنل های اس ام اس و نحوه ارسال اس ام اس انبوه در طول جمعه سیاه 2017 برای به حداکثر رساندن فروش شما آورده شده است:

 

1. جمع آوری اطلاعات مشتریان  جمعه سیاه از طریق  کلید واژه های پیامکی

در هنگام آماده سازی برای جمعه سیاه 2017، مهم است که برای پیشی گرفتن از رقبای خود،به  بدست آوردن این کلمات مرتبط با معاملات جمعه سیاه خود اقدام نمایید. با استفاده از اس ام اس های ویژه کلمات کلیدی مانند "لباس" و یا "الکترونیک"، شما می توانید مشتریان خود را به طور موثر بر اساس گرایشات آن ها تقسیم کنید و سپس به آنها پیشنهادات مربوطه را ارسال کنید.

 

2. نمایش کلمات کلیدی در سراسر کانال های متعدد برای رسیدن به حداکثر کارایی

چالش ما در طول بازاریابی اس ام اس حراجمعه، در نظر نگرفتن نیاز های عموم می باشد، زیرا منابع متعددی ادعا می کنند که کمپین های تبلیغات اس ام اسی کمترین میزان حذف را در حدود 3.7? دارند. در عوض، بازاریابان باید بر روی به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی جذاب در کانال های ارتباطی متعدد برای رسیدن به حداکثر بازدهی پیامکی و گزینه های قابل دستیابی تمرکز کنند.

یک نرم افزار SMS پیشرفته مانند سامانه پیام کوتاه شیراز ، ارتباطات تبلیغاتی چند کاناله برای افزایش آگاهی از جمعه سیاه را با به اشتراک گذاری کلید واژه ها در سراسر کانال های تبلیغاتی خود نظیر ارسال انبوه پیامک ، MMS ، ایمیل ، فیس بوک ، توییتر و تلگرام و واتس آپ و اینستا و پخش صدا به طور همزمان شما را در دستیابی به حداکثر فروش ناشی از تبلیغات پیامکی یاری می نماید. اکثر مشتریان یک کانال ترجیحی برای برقراری ارتباط دارند، بنابراین استفاده از ارتباطات تبلیغاتی چند کاناله به شما امکان می دهد به سرعت 100? از مشتریان خود را به دست آورید.

 

3. بارکدهای تخفیف اختصاصی اس ام اسی جهت هدایت جریان و نقدینگی به سمت خود در بلک فرایدی

هنگامی که مشتریان شما یک کلمه کلیدی را انتخاب کردند ، آن ها قادر به دریافت اس ام اس های مرتب با کلمه کلیدی منتخب برای بهترین معاملات حراجمعه  هستند. اگر یک مشتری در برنامه های کامپیوتری علاقه مند بود، آنها می توانند کلمه کلیدی "کامپیوتر" را برای دریافت بارکدهای تخفیف اختصاصی اس ام اسی مانند متن : "به دست آوردن 40? تخفیف در این جمعه سیاه برای بسته های نرم افزاری نود 32 " ارسال نمایند.

ارسال این اس ام اس ها که مربوط به هر مشتری و به صورت اختصاصی از طریق یک متن پیامکی ساده است، بالاترین نرخ بهره را تولید می کند. مهم است که در اسرع وقت شروع به انفجار این بارکدهای تخفیف اختصاصی اس ام اسی کنید، زیرا جمعه سیاه برای فروشگاه های بزرگ شهروند و افق کوروش  یک هفته قبل از تاریخ جمعه سیاه شروع می شود.

 

4. هماهنگی با کارکنان بوسیله اتوماسیون هشدار اس ام اس

در طول دوره خرید جمعه سیاه، هجوم کارگران برای مدیریت تعداد زیادی از خریداران، مورد نیاز است. در واقع، این دوره فروش تعطیلات بین 500000 تا 550 هزار کارگر فصلی استخدام خواهد شد. انبوه سازی و برنامه ریزی این گروه عظیم از کارکنان موقت به صورت دستی یک اقدام فریبکارانه است، اما خودکار سازی این مراحل از طریق پیام کوتاه می تواند این روند را بسیار ساده تر کند.

از طریق کلمات کلیدی متن، نیروی کار شما می تواند به لیست پیام های متنی خود بپیوندد تا مطالب لازم را در اختیارتان قرار دهند و برنامه ها را با آنها از طریق ارسال پیامک هماهنگ کنید. از آنجا که این کارکنان اغلب موقت هستند، بیشتر مایل به انجام یک تغییرشیفت بدون هیچ گونه اطلاع قبلی خواهند بود. برای مقابله با تعارض زمان بندی اضطراری در آخرین لحظه، یک پیامک انبوه را برای کارکنان خود ارسال کنید که می پرسید "آیا می توانند وارد ساعت کار اضافه شوند." هنگامی که این تغییرشیفت پر شده باشد، می توانید به کارمندان خود اخطار دهید که موقعیت دیگری برای پر کردن وجود ندارد.

 

5. پیگیری برای فروش حماسی دوشنبه سایبری (Cyber Monday)

با توجه به روند فروش جمعه سیاه از فروشگاه های سنتی با دستگاه های تلفن همراه ، ??دوشنبه سایبری شروع به تبدیل شدن به جمعه سیاه جدید است. برای استفاده از این روند با حداکثر پتانسیل خود، یک مبارزات بازاریابی قدرتمند تلفن همراه برای رویداد ??دوشنبه سایبری خود ایجاد کنید. از طریق پیامک های تصویری و متنی انبوه و پیام های تصویری زیبا، شما می توانید لینک ها به وب سایت خود به اشتراک بگذارید تا مشتریان بتوانند درخواست معاملات ?? Cyber Mondayخود را ارائه دهند و معاملات خود را دریافت کنند.

 

6. ارائه هشدارهای متن پس از جمعه سیاه برای جذب خرید آینده

این که آیا شما موجودی  ای برای فروش جمعه سیاه دارید یا فقط می خواهید بر اساس هیجان جمعه سیاه ایجاد کنید، این فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات اضافی برای حفظ مشتریان در نام تجاری و برند خود در طول مابقی فصول تعطیلات می باشد. از آنجا که بارکدهای تخفیف اختصاصی اس ام اسی 8 تا 16 درصد ایجاد می شود، ارائه این بارکدهای تخفیف اختصاصی اس ام اسی دائما فروش جدیدی را تولید می کند.

 

7. ایجاد اتاق تحقیق و توسعه جهت ارتقا فروش جمعه سیاه

فروشگاه خرده فروشی لباس، تصمیم گرفت که اقدامی نو را جهت ایجاد یک استراتژی بازاریابی جمعه سیاه ، با اتصال رسانه های اجتماعی با بازاریابی پیامکی برای گسترش دسترسی خود ایجاد نماید. فقط  دو روز قبل از جمعه سیاه، آنها کلمه کلیدی خود را از طریق یک پست وبلاگ در وب سایت شرکت خود تبلیغ کردند. پس از انتخاب، مشتریان به لیست مشتری منحصر به فرد اضافه شدند و پیامک های اس ام اسی را از طریق پنل اس ام اس شیراز دریافت نمودند.