سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :42
کل بازدید :89017
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/6
11:57 ع

 هشت سال در دوراهی قصاص یا بخشش مانده و زندگی در پشت میله‌های زندان شرایط سختی را برایش رقم زده است. با این‌که خیّری برای پرداخت دیه پیداشده اما اولیای‌دم، اقدامی برای بخشش انجام نمی‌دهند تا کار به دادگاه کشیده شود و قضات سرنوشت او را مشخص کنند.
سکانس اول
یک شب سرد زمستانی سال92، زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و از قتل دخترش خبر داد. سریع تیمی از ماموران کلانتری محل در خانه زن جوان حاضرشده و با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدند. زن جوان در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. مادر مهشید در تحقیقات به مامور کلانتری گفت: دخترم بعد از جدایی از شوهرش تنها در این خانه زندگی می‌کرد. هر روز با هم در تماس بودیم و سابقه نداشت به تلفن‌های من جواب ندهد. امروز چندبار با او تماس گرفتم اما جواب نداد. نگران‌شده و راهی خانه‌اش شدم که با جسد او روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس خبر دادم.
بررسی‌های خانه نشان می‌داد، هیچ آثاری از ورود به زور روی در خانه مشاهده نشده و قاتل و مقتول با هم درگیر شده بودند. با بررسی‌های اولیه در محل کشف جسد، پیکر زن جوان به پزشکی‌قانونی منتقل شد.
سکانس دوم
با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران تحقیقات دراین‌باره را آغاز کرده و متوجه تماس تلفنی مقتول با پسرجوانی قبل از قتل شدند. پسر جوان به نام شاهین شناسایی شد و پس از دستگیر به قتل مهشید اعتراف کرد و گفت: مهشید مزاحم زندگی من می‌شد و می‌خواست از من باج بگیرد به همین دلیل به خانه‌اش رفته، او را با چاقو زده و به قتل رساندم.
پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده برای رسیدگی نهایی و صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
سکانس سوم
شاهین در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تهران پای میزمحاکمه قرار گرفت و در این جلسه مادر مقتول برای او درخواست قصاص کرد و گفت: من از قاتل دخترم نمی‌گذرم و باید او قصاص شود.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من اتهام قتل‌عمدی را قبول ندارم و به عمد مهشید را نکشتم. او مزاحم زندگی‌ام بود و فقط می‌خواستم از زندگی‌ام برود. نامزد کرده بودم و چندبار به او گفتم مزاحم من نشو اما مهشید دوباره زنگ می‌زد. روز خرید حلقه نامزدی، تماس گرفت و خواست به دیدنش بروم که قبول کردم و وقتی مقابل در خانه‌اش رفتم، مرا داخل کشید و با چاقو به سمتم حمله کرد. من هم چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم.
پس از رسیدگی به پرونده، قضات شاهین را به قصاص محکوم کردند و اعتراض او به حکم هم راه به جایی نبرد و قضات دیوان‌عالی کشور حکم مجازاتش را تائید کردند.
شاهین سرانجام پای چوبه‌دار رفت اما با تلاش واحد صلح و سازش، اولیای‌دم قبول کردند با دریافت دیه رضایت دهند اما او نتوانست مبلغ دیه را فراهم کند تا این‌که فروردین امسال یک خیّر قبول کرد مبلغ دیه را پرداخت کند اما خانواده مهشید در دادسرای جنایی تهران حاضر نشدند.
سکانس پایانی
هشت سال بعد از این جنایت شاهین در نامه‌ای به دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد وضعیتش مشخص شود. قضات با بررسی نامه، او را از زندان به دادگاه منتقل کردند که مرد جوان اظهار کرد: هشت سال بلاتکلیف در زندان مانده‌ام. الان 38ساله‌ام و نمی‌دانم بخشیده می‌شوم یا قصاص. می‌خواستم تشکیل زندگی بدهم اما مهشید مدام تماس می‌گرفت و هر چه می‌گفتم تماس نگیر بی‌فایده بود. روز قتل خواستم چاقو را از دستش بگیرم که ناخواسته وارد پهلویش شد و جانش را گرفت و این ماجرا باعث شد زندگی‌ام نابود شود و هشت سال از بهترین سال‌های زندگی‌ام را در زندان بگذرانم. الان هم در برزخ قصاص و بخشش هستم. از این وضع خسته‌شده و از قضات می‌خواهم وضعیت مرا مشخص کنند.
با توجه به شرایط پرونده قضات شعبه2 دادگاه کیفری استان تهران برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.


  
  

راه های افزایش بانک شماره موبایل

23 اردیبهشت 1400 1527  0  0

همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش  تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در  موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.

اگر صاحب کسب و کار  هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آن‌ها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

جمع آوری بانک شماره موبایل :

در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.

 

روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات

در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .

 

روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان

در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .

 

 

روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین

یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .

 

روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان

مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .

 

روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف

مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس  میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید. 

 

روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت

یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه‌ اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

 

روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل

راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روش‌های موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

 

روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ،  شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که  به موبایل مشتری پیامک می شود.

 

 

روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.

اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان می‌آید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.

 

همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز  اینجا را کلیک کنید.


  
  

 معاون دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد انتخابات است خطاب به مسئولان صدا و سیما اظهار کرد: جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان از ‎شبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود. در یاوه‌سرایی و ابتذال به رقابتی مهوع افتاده اند.

‏بپذیرید که نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیت‌هایش فقط شامل روحانی شده است.»


  
  

چرا تبلیغات پیامکی

18 اردیبهشت 1400  1327   0  0

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که در بازار امروز بتواند مشتری های فراوانی را به سمت شما هدایت کند. اما روشی که هم هزینه کمتر داشته باشد و هم موثر تر  باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود که صاحبان کسب و کار بدان نیازمند هستند. با  سامانه پیامک شیراز همراه  باشید تا علت انتخاب پنل پیام کوتاه را بهتر متوجه شوید.

 

 

 

استفاده از پنل پیامک :

 

بیش از یک دهه است که از تبلیغات پیامکی با استفاده از خرید پنل اس ام اس  می‌گذرد و هر روزه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

اما خوب است بدانید این بازاریابی هم  مثل هر روش دیگر تا  خود را در میان مردم ثابت کند، مدت زمانی را صرف کرده است.  اما پنل پیام کوتاه  نسبت به دیگر روش ها مدت زمانی کوتاهی را صرف کرد  تا مردم با آن آشنا شوند و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوند.

 

 در طول این سال‌ها پنل پیامک های معروف مانند پنل پیامک شیراز هر روزه سعی داشته تا با در بر گرفتن امکانات متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد _ که همگی برای راحتی و آسایش مشتریان خود است_ ، را به سامانه پیام کوتاه خود وارد کند.

 

حال اگر خواهیم یک بررسی جزئی کنیم که تبلیغات پیامکی چقدر مابین کسب و کارها ارزش پیدا کرده، میتوانیم به تبلیغات اس ام اسی که در طول روز دریافت می‌کنیم را مورد بررسی قرار دهیم و آنگاه  متوجه می‌شویم که حتی مشاغل و برندهای مختلف هم در ارسال اس ام اس تبلیغاتی با هم رقابت می کنند.

اما باید خودتان متوجه شده باشید که این پیام های تبلیغاتی چقدر به کارتان می‌آید یا  اینگونه بگویم چقدر از پیامک های تبلیغاتی که روی گوشی شما است  به دردتان می خورد و شما را جذب می کند.

 

 

 

دقیقا اصلی‌ترین نکته که تمامی صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند، انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه ی است که علاوه بر بانک شماره موبایل جامع، بتواند متن پیامک تبلیغاتی شما را برای افرادی ارسال کند که به کارشان می‌آید در واقع باید بیوگرافی مفیدی نسبت به افرادی که شماره شان را دارد، داشته باشد که این موضوع را فقط تجربه افراد است که می‌تواند ثابت کند که  پیشرفته‌ترین سامانه پیام کوتاه کدامند.

 

نکته بعد که باعث انتخاب پنل پیام کوتاه برای بازاریابی پیامکی می شود، هزینه آن است در واقع صاحبان کسب و کار  به دنبال ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه و پر سرعت ترین پنل پیامک هستند و همین  موارد باعث می‌شود افراد  بازاریابی پیامکی را انتخاب کنند و اقدام به خرید سامانه پیام کوتاه کنند.

 

در بین نمایندگی سامانه ارسال پیامک یکی از بهترین سامانه پیام کوتاه، اهورا اطلس فارس است که با در بر داشتن ارزانترین سامانه ارسال اس ام اس شیراز و انتخاب شده به عنوان ارزان ترین تعرفه پیامک در ایران توانسته جایگاه ویژه در میان صاحبان کسب و کار پیدا کند.

همچنین نمایندگی سامانه پیام کوتاه با در بر داشتن اپراتور 9000 توانست مسیری هموارتر برای مشتریان خود به وجود آورد چرا که اپراتور 9000 با داشتن اپراتور دو منظوره که هم به صورت متنی هم به صورت صوتی است و همچنین عدم نیاز به خدماتی شدن و  تعرفه پایین توانسته بسیار موفق باشد و صاحبان مشاغل برای جذب مشتری با این اپراتور، یعنی اپراتور 9000 بسیار موفق تر و راضی تر بوده اند.

 

جهت سفارش پنل پیام کوتاه از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


  
  

عملیات نجات دو کارگر در زیر آوار مانده در معدن طزره دامغان به روز سوم رسید و تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد.

در سومین روز از ریزش معدن طزره دامغان، هنوز تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد و تاکنون 300 تن سنگ و زغال برای نجات دو کارگر از تونل خارج شده است.

آخرین خبر‌ها حاکی از این است که به علت حجم زیاد ریزش آوار، هنوز دسترسی به کارگران گرفتار در معدن طزره دامغان میسر نشده است.

شریف مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی گفت: 5 گروه امدادی با ایجاد دو مسیر تونل، حفره‌های جدیدی برای رسیدن به محل حادثه ایجاد کردند که در مسیر موازی محل حادثه، تلاش‌ها بی نتیجه بود و در مسیر دوم هم اکنون امدادگران در حال آوار برداری هستند.

او افزود: اکسیژن دهی با استفاده از تجهیزات تهویه مصنوعی هم به امدادگران و هم کارگران محبوس انجام می‌شود.

قنبری معاون معدنی و بهره برداری شرکت زغال سنگ البرز شرقی هم گفت: بخاطر وجود تخته سنگ‌ها در مسیر آوار برداری تونل، عملیات با کندی صورت می‌گیرد.

ساعت 12 ظهر روز شنبه یازدهم اردیبهشت، 2 کارگر در تونل شماره 42 معدن زغال سنگ طزره بر اثر ریزش معدن گرفتار شدند.

این تونل حدود 70 متر است که 35 متر آن ریزش کرده است.


  
  
   1   2      >