سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :17
کل بازدید :88888
تعداد کل یاداشته ها : 442
103/1/30
10:31 ص

ترس امارات از چیست ؟

 

بعد از انتشار خبر"پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات" ، بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌های عربی منطقه داشته است ، امارات حملات رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه قطر و نیز خبرگزاری تسنیم به راه انداخته است.

 از ابتدای آغاز بحران بین قطر و چهار کشور حوزه خلیج فارس ، ایران بارها خواستار حل مسالمت آمیز این اختلافات ، از راه گفت ‌وگو و بدون اعمال فشار و تحریم های یکجانبه علیه دوحه شده است.

ایران همچنان معتقد است که ، اختلاف بین کشورهای اسلامی ، باید بین خود این کشورها و بدون دخالت‌های خارجی حل و فصل شود و این اختلافات نباید باعث تفرقه و تعمیق شکاف و اختلاف بین آنها گردد ، چرا که گسترش دامنه این اختلافات ، کشورهای اسلامی را از حرکت در مسیر پیشرفت باز می دارد و این چیزی است که دشمنان اسلام آن را دنبال می کنند.

 

پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات

اما درباره رفتار این روزهای امارات ، باید گفت : که از نظر عرف دیپلماتیک هر کشوری آزاد است که با هر کشوری دیگر ، مناسبت دیپلماتیک برقرار کند و برای حل اختلافات با دیگر کشور وارد گفت ‌وگو شود و فکر می‌کنم که اماراتی ها هم این حق را برای خودشان قائلند ، که در مناسبات بین الملل آزادند ، با هر کشوری که بخواهند روابط دیپلماتیک داشته باشند.

اینکه چرا امارات این روزها ، توپخانه خود را بعد از انتشار این خبر به سمت قطر نشانه رفته است، قابل درک است و همه می دانند که در صورت تحقق این امر یعنی آشتی بین قطر و عربستان ، امارات دیگر نخواهد توانست به سیاست‌های "ماجراجویانه" خود ، در دیگر کشورها از جمله یمن و شمال آفریقا ادامه دهد.

 

خشم امارات از اخبار مربوط به پیشنهاد قطر به عربستان

البته سکوت عربستان و کویت که تاکنون واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند، بیشتر موجبات نگرانی اماراتی‌ها را فراهم کرده است و ابوظبی از آن هراس دارد که ، مبادا این دو کشور توافقات پشت پرده‌‌ای بدون اطلاع امارات انجام داده باشند.

آنچه که در گزارش‌ها در خصوص دعوت بن زاید از شاه بحرین ، برای سفر به امارات ، برای بررسی این موضوع منتشر شده (در صورت صحت این گزارش) نشان از عمق نگرانی اماراتی‌ها به آشتی بین قطر و عربستان دارد و امارات از این می ترسد ، که به قول ضرب‌المثل ایرانی "سرشان بی کلاه" مانده باشد.

 


  
  

احتکار سازمان یافته بیش از 5 هزار خودرو ، توسط یک "خانواده مشهور"

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ، از قاچاق و احتکار سازمان یافته بیش از 5 هزار خودرو ،  توسط یک خانواده مشهور خبر داد.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، که پیشتر گفته بود 5 خانواده محور اصلی واردات غیر قانونی خودرو هستند ، امروز از کشف و شناسایی بیش از 5 هزار خودروی با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه های امنیتی خبر داد.

وی در همین‌زمینه ادامه داد: در این پرونده بیش از 5 هزار خودروی خارجی لوکس یکی از خانواده های بزرگ وارد کنندگان خودرو توقیف شده است .

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود : این خانواده بزرگ ، گمرکات دولتی را تبدیل به پارکینگ‌های شخصی خود ، جهت واردات غیر قانونی خودرو کرده است و افرادی که در حوزه واردات بی رویه خودرو و سفارشات غیر قانونی خودرو اقدام به واردات می‌کردند ،  شناسایی و پرونده‌های آنان و 4 خانواده دیگر وارد کننده خودرو در شعبات مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد : خودرو های قاچاق با محوریت 5 خانواده بزرگ ، با دسترسی به اطلاعات و تبانی‌های سازمان یافته وارد کشور می‌شوند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس بیان داشت : با این اوصاف بایستی مابقی شرکت‌های فعالی که در حوزه واردات خودرو زیر مجموعه این 5 خانواده می‌باشند ، تعیین تکلیف شوند و دادگاه‌های این افراد برای شناسایی افراد ذی نفوذ در ثبت سفارشات خودرو و واردات خودرو در گمرک و وزارت صنعت مشخص و دادگاه آنان به صورت علنی برگزار و افراد مرتبط با این افراد به مردم اعلان شود.

 


  
  

چرا بازاریابی ایمیلی به بازاریابی پیامکی نیاز دارد؟

 

smsreson.info

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در دوران جوانی و نوجوانی ساخت وب و اینترنت ، بازاریابان دو مسیر اصلی را برای تبلیغات در اختیار مخاطب قرار دادند :

1 * تبلیغات پاپ آپ در وب سایتها

2 * سفارشی کردن ایمیلها برای هر تغییر نام و هر تغییر ایمیل آدرس

 

بازاریابی ایمیلی برای تبلیغات به بازار تلفن همراه نیاز دارد.

 

تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی ، بازی تبلیغات را به طور قابل توجهی تغییر داده است و در عصر جدید ، که تعامل مبتنی بر مجوز به کار است ، استفاده شده که به موجب آن کاربران باید قبل از اینکه بازاریابی را شروع  کنند ، باید لیست مخاطبین خود تکمیل و آماده کند . تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه ، به طور ناخواسته ، زنگ مرگ را برای ایمیل ها به صدا در آورد ، اما این به معنای پایان دادن به بازاریابی ایمیل به طور کلی نیست.

در واقع به یک دلیل ساده ، ایمیل یک عنصر ضروری از هر کمپین بازاریابی پیامکی خوب است و آن هم تلفن های همراه هوشمند است . قبل از اینکه تلفن های هوشمند شروع به جایگزینی تلفن های همراه اولیه کنند ، بازاریابی تلفن همراه محدود به پیام کوتاه و پیامک متنی بود . در حال حاضر طبق آمار ، 48 ?  از ایمیل ها در تلفن همراه خوانده می شود ، 30 ?  از مصرف کنندگان ، ایمیل خود را صرفا با گوشی های هوشمند خود می خوانند.

 

پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک ** اپراتور تبلیغات صوتی *

دسترسی به ایمیل ها با  تلفن همراه ، به عنوان یک روش به کار برده میشود و  بیشتر مردم برای خواندن ایمیل از تماس های تلفنی استفاده می کنند . در درجه اول محبوب ترین فعالیت در تلفن های همراه ، برای کاربران برسی ایمیل ها با گوشی های هوشمند شان است ، که طبق آمار گرفته شده ، این رقم 70 ?  اعلام شده است.

 

 

شاید بپرسید که ، این همه کمپین های بازاریابی تلفن همراه برای چیست ؟ خبر خوب این است که بسیاری از این ایمیل ها تجاری هستند و حتی بهتر ، در واقع آنها نتایج را بررسی و به دست می آورند ، 56? از مصرف کنندگان با استفاده از گوشی های هوشمند خود ، خریدشان را انجام میدهند و  این کار را در پاسخ به پیام ارسالی از طریق ایمیل انجام دادند.

 

استفاده از ایمیل و پیام کوتاه در کنار یکدیگر ، برای تبلیغات و بازاریابی میتوانند انواع مختلفی از کسب و کارها را در کانال های مختلف  ، تحت پوشش خود قرارداده و آنها را بطور خاص و ویژه پشتیبانی کنند .

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


  

امیر علی اکبری ، شیر مرد ایرانی بازهم بینی ، آمریکاییها را  به خاک مالید .

 

امیر علی‌اکبری نماینده کشورمان ، در مسابقات MMA مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت.

 

امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA ،امشب (شنبه) در روسیه به مصاف شلتون گریوس ،  ملقب به «قبر کَن» از آمریکا رفت  و در میان هیاهوی جمعیت ، با غرور و غیرت ایرانی خود ، جمعیت حاضر در استادیوم را بهت زده کرد .

این دلیر مرد ایرانی ، در راند اول و درکمال ناباوری همگان ، حریف قدر آمریکایی خود را ناک اوت کرد تا دهمین پیروزی  حرفه ای خود را کسب کرده باشد .

این سومین و آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACA بود و نماینده کشورمان که تا پیش از این دیدار 9 پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود داشت به مصاف نماینده آمریکا رفت که او نیز با 9 پیروزی و سه شکست در قفس حاضر شده بود.

این شیر ایرانی در حالی مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت ، که آخرین شکست او در سال 2013 رقم خورده بود ، اما علی‌اکبری در مبارزه‌ای برتر به‌ راحتی از سد حریف خود گذشت تا تعداد برتری‌های خود در مقابل نمایندگان آمریکا را در MMA به عدد 3 برساند.

 

با کسب این پیروزی ، قرارداد امیر علی‌اکبری با سازمان ACA به پایان رسید و نماینده کشورمان اگر خواهان کسب کمربند دسته سنگین‌وزن این سازمان است ، باید قرارداد خود را تمدید تا با محمد واخائف دارنده کمربند این سازمان دیدار کند.

 

ایران و ایرانی همیشه سربلند


  
  

هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا   iOS

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی  در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟

البته، پاسخی ساده و ایده آل  وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یا iOS هرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی  iOS درآمد بیشتری دارد ، اما Android دارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی **

 

اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی  چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:

 

عملکرد ایالات متحده

بر اساس یک گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند  بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ? از سهم بازار ، بالاتر از 38.9  اپل قرار گرفت.

 

نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهد Android با ضریب 9 ? در حاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.

 

علاوه بر این ، در مورد مالکیت دستگاه ، iOS  در مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی که Android تعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Ios  تولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ، IBM نشان داد کاربران iOS به طور متوسط ??127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11  از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار  کاربران  iPhone  و  iPad  28.2 ? است . این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی بازاریابی پیامکی  شما نسبت به یک مالکیت خالص است .

 

 

** پنل پیامک ** ارسال بلک لیست **  نمایندگی پنل پیامک شیراز **

 

 

عملکرد جهانی

 

تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر از iOS  در بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70 ? سهم داشت ، در مقابل 21 ?  iOS بود .  اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی بازاریابی اس ام اسی  خود را تنظیم کنید ، زیرا تفاوت قابل توجهی در سطوح مالکیت  و هزینه های آنلاین بر روی دستگاه های اپل با دستگاه های اندروید وجود دارد .

 

 

برنامه ها

 

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده  ، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50  از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، و iOS با استفاده از 40 ?  از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین  با مطالعه دقیق  از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .

 

استفاده از وب

 

اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ? سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید  24.9? کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههای Android بیشتری  وجود دارد ، کاربران iOS به طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .

 

به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در  انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانی دارد ، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور ، جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725

 


  
   1   2   3   4      >