سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنجا که گفتن باید خاموشى نشاید ، و آنجا که ندانند ، به که خاموش مانند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :11
کل بازدید :88900
تعداد کل یاداشته ها : 442
103/1/31
10:46 ص

چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامکی است

23 بهمن 1399 11  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

 

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

در این صفحه براع اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیامک شیراز را بررسی خواهیم کرد.

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.


  
  

 

  2 کارگر یک شرکت لبنیاتی در ترکیه که وان حمام را با شیر پر کرده و در آن استحمام کرده بودند در پی واکنش های گسترده مخاطبان توسط پلیس دستگیر شدند.

روزنامه حریت ترکیه در این باره نوشت، 2 کارگر یک شرکت صنایع لبنی ترکیه اکنون به دلیل جریحه‌دار کردن افکار عمومی با مجازاتی تا 15 سال زندان مواجه هستند.

ماجرا از این قرار است که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد یکی از کارگران کارخانه مزبور اقدام به پر کردن وان با آب داغ و شیر می‌کند و در حالی که همکارش مشغول فیلمبرداری از این صحنه است در آن غوطه‌ور می‌شود.

با این حال این 2 کارگر حتی تصور هم نمی‌کردند که انتشار ویدئوشان این حجم از واکنش‌های منفی و شدید مخاطبان را متوجه‌شان کند.

متهمان در بازجویی خود عنوان کردند این کارشان صرفاً یک شوخی مجازی بوده اما این اقدام‌شان تاکنون منجر به بازجویی پلیس از تمامی کارگران (برای اطمینان از عدم انجام این کار از سوی آنها) و جریمه شدن کارخانه (به دلیل استفاده از شیرهای کارخانه در این اقدام) شده است.

 

 

 


  
  

 

ارسال پیامک با شماره مجازی

11 بهمن 1399 6  0  0

خیلی از مردم فکر می‌کنند که این روزها دیگر از سامانه ارسال اس ام اس استفاده نمی شود، اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که بیشتر اطلاعات حساس همانند جزئیات بانکداری، رمزعبور opt و غیره هنوز از طریق ارسال اس ام اس  انجام می‌شود. اما در این ما بین یک مسئله باعث درگیری  ذهن انسان می شود، آن هم این است که شما به هر کسی که پیامک ارسال می کنید به طور خودکار شماره خود را به آن شخص داده اید و شاید دلتان بخواهد بدون اینکه اطلاعات شخصی شما به اشتراک گذاشته شود بتوانید پیامک ارسال کنید.

باید به  شما این مژده را بدهم که  این عمل در واقع ممکن است و تعداد زیادی از سایت ها از جمله اهورا اطلس فارس هستند که می توانند به شما سرویس های پیام رسانی با شماره مجازی را ارائه دهند.

شماره مجازی چیست :

شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که وجود حقیقی نداشته ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک شماره تلفن واقعی در اختیار کاربران خود قرار می دهد را ارائه دهد.

به زبان ساده تر شماره مجازی یکی از امکاناتی است که با استفاده از آن می توانید بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن همراه  بهره مند شوید. این شماره تلفن بسته به نوع سرویسی که از آن استفاده می‌کنید دارای امکانات متفاوتی از جمله توانایی ارسال و دریافت پیامک، توانایی برقراری تماس و غیره هستند.

عمچتین اگر شما دارای یک شماره مجازی باشید میتوانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور دیگر هم  استفاده کنید. معمولا اکثر شرکت های ارائه دهنده این خدمت یک شماره را به  طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا کاربران بتوانند از سرویس شماره مجازی رایگان بهره مند شوند.

کاربرد شماره مجازی:

- ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه‌های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی

- امکان تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور و دریافت و ارسال پیام کوتاه

- به دلیل اعمال فشار ناشی از تحریم بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات به افراد ایرانی خودداری می کنند، شما با این شماره مجازی می توانید از خدمات آنها استفاده نمایید.

نحوه فعالسازی شماره مجازی :

شرکت اهورا اطلس فارس به شما این امکان را می‌دهد که با عضویت در نمایندگی پنل پیام کوتاه بتوانید شماره دلخواه خود  داشته باشید. در این رنج می توانید 7 رقم را به صورت دلخواه انتخاب کنید. به زبان ساده تر به شما یک پنل اس ام اس رایگان داده میشود و با خرید شارژ به میزان دلخواه ارسال اس ام اس به کد پستی، ارسال اس ام اس منطقه ای و غیره با کمترین تعرفه ارسال اس ام اس را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 جهت فعالسازی ارزان ترین پنل پیامک خود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301

 

 


  
  

 

معاون مبارزه با سرقت وسایل جانبی خودرو، پلیس آگاهی تهران  از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم به 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

 

سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی اعلام کرد : اواخر دی ماه امسال کارآگاهان گشت انتظامی پلیس آگاهی تهران هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه "نعمت آباد" به یک دستگاه خودروی 206 مظنون شدند که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب وگریز وی را  دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند، گفت: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک هویتی از قبیل کارت ملی، شناسنامه، بیمه نامه، کارت بانکی و یک دستگاه پخش خودرو کشف شد و متهم به سرقت اموال مکشوفه اعتراف کرد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار اداره بیستم قرار گرفت و با بررسی پیشینه کیفری وی  مشخص شد، یکی از سارقان حرفه ای است و پیشتر 9 مرتبه به جرم سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت خودرو، زورگیری و سرقت داخل خودرو روانه زندان شده و از  14 سالگی سرقت را شروع کرده است.

وی توضیح داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که در تیرماه امسال از زندان آزاد شده و پس از سرقت خودرو و چندین پلاک در محدوده شرق تهران پرسه زنی می کرده و با شناسایی خودرو و سرقت اموال داخل آن، اموال مسروقه را  در محدوده جنوب تهران به افراد عبوری می فروخته و پول حاصله را صرف تهیه مواد مخدر و هزینه زندگی می کرده.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهم به 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شده است، گفت: تاکنون 80  تن از مالباختگان شناسایی شده اند و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

 


  
  

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: با هماهنگی و پیگیری های رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه کدهای دستوری را به منظور کنترل مصرف آزاد اینترنت همراه، تعریف کردند.

 

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی طی گزارشی اعلام کرد : در صورتی که مشترکان اپراتورهای سیار به پیامی که از جانب اپراتور مبنی بر اتمام حجم بسته اینترنت همراه برایشان ارسال می‌شود، توجه نکرده و برای خرید یا تمدید بسته اینترنت جدید اقدام نکنند، تعرفه اینترنت مصرفی مشترک به صورت آزاد محاسبه می‌شود که این موضوع می‌تواند هزینه بسیاری برای مشترکان به همراه داشته باشد.

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه تعرفه هر گیگابایت اینترنت آزاد برای سیم کارت‌های دایمی حدود 42 هزار تومان و برای سیم کارت‌های اعتباری حدود 63 هزار تومان است، افزود: بر همین اساس رگولاتوری از اپراتورها خواست طرح کنترل مصرف آزاد را در قالب کد دستوری تعریف کنند تا مشترکان پس از اتمام اعتبار بسته با فعال کردن آن بتوانند مصرف آزاد اینترنت خود را کنترل کنند.

 

همچنین افزود: بر همین اساس مشترکان تلفن همراه برای کنترل هزینه‌های اینترنت خود می‌توانند با شماره گیری کدهای دستوری اعلام شده، مصرف آزاد اینترنت را در سیم کارت‌های خود مسدود کنند. به این معنی که مشترکان اپراتور همراه اول با شماره گیری #113*100* و مشترکان اپراتور ایرانسل با شماره گیری #3*2*3*555* می‌توانند طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت را برای خط خود فعال کنند.

 

قره داغی با اشاره به اینکه توسعه کسب و کارهای اینترنتی، گسترش دورکاری و برخط شدن آموزش و تحصیل در کشور، باعث افزایش میزان استفاده مشترکان از اینترنت شده است، اظهار کرد: در حال حاضر انتخاب مناسب‌ترین بسته دیتا به یکی از چالش‌های پیش روی مشترکان، تبدیل شده است. براساس بررسی‌های انجام شده میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت در بسته‌های طولانی مدت اپراتورها که اعتبار زمانی بیشتری دارند، ارزان‌تر از میانگین قیمت در بسته‌های کوتاه مدت است.

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، عنوان کرد: بر همین اساس به افرادی مانند معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و... که در طول سال و به صورت مستمر از اینترنت استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود برای کاهش هزینه‌های خود بسته‌های بلندمدت، که دارای اعتبار زمانی بیشتری است را خریداری کنند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.