سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :25
کل بازدید :89006
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/6
6:23 ع

دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست ؟

24 خرداد 1400 2118  0  0

در این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر آشنا شوید .

خیلی از مراکز هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است این فروشگاه ها یا هایپر ها مراکزی هستند که معمولاً از برندهای معروف دنیا استفاده می‌کند و یا هایپر مارکت هایی که بسیار بزرگ بوده و همه کالاهای مورد نیاز در آن موجود می باشد.  اگر به تازگی از این فروشگاهها خرید کرده باشید شاید از شما درخواست کرده باشند که شماره همراه خود را با آنها بگویید و شماره موبایل شما را در دستگاهی که همانند دستگاه پوز میباشد ذخیره میکند . نام این دستگاه،  دستگاه ذخیره شماره موبایل است .  این دستگاه یک راه بسیار محترمانه و حرفه‌ای برای دریافت شماره موبایل از مشتری است و برای تشکر بیشتر از مشتری  میتوانید بلافاصله بعد از ذخیره شماره موبایل  یک پیامک تشکر به آن  مشتری ارسال کنید . 

بدین صورت شما خیلی راحت می توانید هر وقت جابجایی داشتید یا به علت تغییر فصل روی کالاهای خود تخفیف گذاشته‌اید به مشتریان سابق خود پیامک ارسال کنید و به آنها اطلاعات لازم را بدهید .

 

مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل :

با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. حتی صرفه جویی در زمان هم مثل هزینه در این دستگاه قابل توجه است. دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه  یک تبلیغ برای بیزنس محسوب می شود. از این رو فروش در یک شرکت یا فروشگاه را بالا می برد. نکته قابل توجه که میتوان با وجود این دستگاه در کسب و کارتان داشته یاشید اینست که  میتوان ایجاد زمینه نظرسنجی از مشتریان را راه اندازی کرد . وقتی مشتری در فروشگاه کوچک یا بزرگ نظر خود را از کیفیت ‌محصولات یا نحوه ارائه و پاسخگویی به مشتریان اعلام کند، باعث عملکرد بهتر مدیریت در فروش و تبلیغات خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه وجود آن در شرایط کنونی است که بیشتر مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زندگی شما از طریق کارتان می‌گذرد پس همیشه برای کسب و کارتان سرمایه‌گذاری مناسب را انجام دهید. 

 

نمایندگی سامانه پیامک با در بر داشتن به روز ترین امکانات این قابلیت را به مشتریان خود می دهد که قبل از خرید وسایل مورد نیاز جذب مشتری  ، ابتدا از آن وسیله اطلاعات کسب کنند و سپس با دید باز اقدام به خرید کنند.  شما با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز خیلی راحت می توانید از انواع وسیله ها و روشهای بازاریابی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و سپس اقدام به خرید از سامانه پیام کوتاه کنید . همچنین مفتخر هستیم که در طول این سال‌ها با ارائه انواع متدها و روش‌های بازاریابی علاوه بر شناخته شده به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک با ارائه کمترین تعرفه ها به عنوان ارزان ترین سامانه پیامک نیز شناخته شده باشیم . 

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 


  
  

ماجرای مجرمی که کودکان و زنان را قربانی نقشه سیاه خود می‌کرد، در ادامه بخوانید.
فکر کنم بعد از خواندن داستان زندگی من با خودتان بگویید، اعدام برایش کم بود. 32 سال داشتم و در این مدت بارها به خاطر ارتکاب جرایم مختلف، روانه زندان شدم. 15 ساله بودم که اولین بار به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. هر بار که آزاد می‌شدم درس عبرت نگرفته و دوباره سراغ جرم می‌رفتم. البته همه اینها ریشه در اعتیاد داشت. این اواخر هم اعتیادم به شیشه زیاد شده بود و هر چه سرقت می‌کردم، خرج مواد و قمارم می‌شد. آخرین بار وقتی آزاد شدم، تصمیم گرفتم شیوه سرقت‌هایم را تغییر دهم. زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ای جواب می‌داد او را سؤال و جواب می‌کردم تا ببینم در خانه تنهاست یا نه. به او می‌گفتم پدر و مادرت خانه هستند؟ اگر می‌گفت هستند که بی‌خیال می‌شدم و می‌رفتم اما اگر می‌گفت نیستند به دروغ می‌گفتم پول برایشان آورده‌ام و پس از آن وارد خانه می‌شدم و دست و پایش را با طناب یا چسب می‌بستم و گاهی وقت‌ها، بی‌آن‌که کاری به کارش داشته باشم، اموال قیمتی را می‌دزدیدم، اما گاهی صدایی که ناشی از توهم شیشه بود به من می‌گفت برو سراغ کودکان و آنها را آزار و اذیت کن.گاهی مجبور می‌شدم روزانه زنگ بیشتر از 2000خانه را بزنم تا شاید از میان آنها کودکی آیفون را بردارد و در خانه تنها باشد. دو بار هم بعد از ورود به خانه متوجه حضور مادر خانواده شدم و با تهدید، زنان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. چاقو را زیر گلوی زنان گذاشته و اگر فرزندی هم در خانه داشتند، تهدید می‌کردم اگر مقاومت کند، بچه‌اش را می‌کشم. یک بار هم بعد از ورود به خانه‌ای تازه متوجه شدم آنجا مهدکودک است. به مربی آنجا هم تجاوز و بعد فرار کردم. البته آزار و اذیت زنان و بچه ها دست خودم نبود و هر روز یک نفر در گوشم حرف می زد و دستور می داد این نقشه را به اجرا بگذارم. وقتی دستگیر شدم و با طعمه هایم رو به رو شدم آنها از ترس و وحشت شروع به جیغ زدن کردند. من کابوس آنها شده بودم.
با توجه به آزار و اذیت زیاد کودکان، بازپرس پرونده مرا مفسد فی‌الارض شناخت و پرونده‌ام برای محاکمه به دادگاه انقلاب ارسال شد. قاضی دادگاه انقلاب هم حکم به اعدام من داد که پس‌از تایید آن در دیوان‌عالی کشور، سال گذشته سحرگاه یک روز زمستانی در زندان رجایی‌شهر اعدام شدم.


  
  

پنل پیامک پیام رسون ویژه رستوران ها

13 خرداد 1400  2495  0  0

اگر فکر می کنید که سامانه پیامک برای رستوران کاربردی ندارد تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید تا از ویژگی های منحصر به فرد پنل پیامک ویژه رستوران ها با خبر شوید .

 

 

 

در حال حاضر رستوران ها بسیار تلاش می کنند تا بهترین غذا و مدرن ترین غذا را به مردم ارائه دهد و در کار خود بهترین باشند. اما اگر یک رستوران تازه  فعالیت خود را شروع کرده باشد زمان زیادی می‌برد تا بخواد معروف شود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر رستوران دار هستید یا تازه رستوران خود را راه اندازی کرده اید از پنل پیامک استفاده کنید چرا که پنل پیامک بسیار در جذب مشتری قدرتمند است .

در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز تهیه شده است به چند مورد از کاربردهای پنل پیامک ویژه رستوران ها اشاره شده است .

 

کاربرد پنل پیامک برای رستوران :

 

1- به افرادی که در منطقه رستوران شما هستند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید سامانه پیامک پیام رسون این قابلیت را دارد که شماره مخاطبینی که در محدوده رستوران شما هستند را در اختیارتان قرار دهد تا به آنها ارسال اس ام اس داشته باشید و این ویژگی در سامانه پیامک تحت عنوان ارسال پیامک منطقه ای نام دارد.

 

2- یکی از راه های وفادار ماندن مشتریان سابق برای رستوران ها این است که در روز تولدشان به آنها پیامک ارسال کنید و به مناسبت زادروز شان به آنها یک کد‌ تخفیف بدهید و آنها را دعوت به رستوران خود کنید. با  این کار شما باعث میشوید  که مشتری در روز تولدش یک خاطره فراموش نشدنی داشته باشد و مشتری وفادار رستوران شما شود.

 

3- اگر از نمایندگی پیامک ،  پنل پیامک تهیه کرده اید می توانید ارسال پیامک را به صورت انبوه انجام دهید و رستوران خود را به همه افراد شهرتان معرفی کنید و با قرار دادن لینک مخاطبین را به سایت خود هدایت کنید تا از فضای رستوران شما دیدن کند. این ویژگی در سامانه پیام کوتاه تحت عنوان ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نام دارد . 

 

4- با ارسال پیامک به صورت انبوه به  همشهریان خود یک کوپن تخفیف  مدت‌دار ارائه دهید و به آنها یادآور شوید که در رستوران شما از چه نوع غذاهایی سرو  می‌شود و چه تمایزی با دیگر رستوران ها دارد و آنها را به سمت رستوران خودتان هدایت کنید.

 

5- یک مسابقه پیامکی میان مشتریان وفادار خود برگزار کنید و به آنها این امکان را بدهید که درصورت درست جواب دادن مسابقه پیامکی یک کوپن تخفیف دریافت می‌کند که با اولین مراجعه به رستوران این کوپن قابل استفاده خواهد بود.

 

6- ارسال پیامک نظر سنجی را داشته باشید.  با ارسال این پیامک شما به مشتریان خود نشان می دهید که هرگونه انتقاد و پیشنهادی را می پذیرد تا رستوران شما جزء بهترین باشد و همچنین نظر مشتریان شما برایتان در اولویت قرار دارد .

 

در این مقاله که توسط تیم پیام رسون به نگارش آمده است سعی شد از مزایای سامانه پیامک ویژه رستوران ها بگوییم و به شما نشان دهیم که با استفاده از پنل پیامک پیام رسون چگونه‌ درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید


  
  

پیدا شدن سر یک انسان روی علمک گاز مقابل یک خانه درشمال تهران زن جوان و فرزندانش را به وحشت انداخت.

چند روز قبل زن جوانی به‌همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند اما ناگهان با مشاهده سر یک انسان که روی علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند با مشاهده سر یک مرد که شکل عجیبی داشت آن را به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل کردند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد 30 سال از مرگ این مرد گذشته است.

بنابراین تحقیقات برای اینکه مشخص شود این سر چگونه به آن محل منتقل شده ادامه یافت. تا اینکه شوهر زن جوان به مأموران گفت: من صبح روز حادثه از خانه خارج شدم که ناگهان در میان زباله‌هایی که سرکوچه گذاشته بودند این سر را مشاهده کردم که کنار جوی آب افتاده بود و به تصور اینکه عروسک یا مجسمه است آن را برداشتم و به‌عنوان تزئین بالای علمک گاز خانه‌ام قرار دادم و هرگز تصور نمی‌کردم متعلق به یک انسان واقعی باشد.

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد این سر مدت‌ها در یک آزمایشگاه به‌عنوان نمونه آزمایش داخل مواد نگهدارنده قرار داشته و کارشناسان آزمایشگاه روی آن آزمایش می‌کرده‌اند اما مدتی قبل پس از اتمام کارشان آن را داخل زباله‌ها به بیرون منتقل کرده بودند اما مشخص نیست چگونه از داخل کیسه‌های زباله بیرون افتاده است.

بدین ترتیب با مشخص شدن این ماجرا پرونده مختومه شد.


  
  

پنل پیامک پیام رسون ویژه سوپر مارکت ها

6 خرداد 1400  3166   0  0

استراتژی کسب و کار متفاوت باعث شکوفا شدن کارتان میشود . امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در هر صنفی باعث شکوفا شدن آن صنف میشود .امروز در سامانه پیامک میخواهیم به  صنف سوپر مارکت بپردازیم و از فواید پنل پیامک ویژه این صنف صحبت کنیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه همراه باشید . 

 

 

 

مزایای پنل پیام کوتاه ویژه  سوپر مارکت : 

 

1 _ ارتباط با مشتری و جلب رضایت آن ها: 

حفظ مشتری در هر حوزه و کسب و کاری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است در سوپر مارکت ها نیز به همین صورت است.

با استفاده از سامانه پیامک و قابلیت ارسال و دریافت پیامک  می توانید یک ارتباط مستمر و پایدار با تک تک  مشتریان خود داشته باشید.

به عنوان مثال می توانید با استفاده از سامانه پیامک ، دریافت سفارش های خود برای ارسال به منازل مشتریان را  به صورت پیامکی مکانیزه کنید و دقت و سرعت بیشتری به کار خود ببخشید.
می توانید در هنگام ارسال سفارشات با یک پیامک آن ها را از وضعیت سفارش آگاه کنید.

میتوانید برای مشتریان و هم محلی های خود تخفیف بگذارید و با ارسال پیامک آنها را از این تخفیف مطلع کنید .

با اضافه کردن امکان جدید  به سوپر مارکت خود و یا ارائه محصولی به صورت قسطی و یا پیشنهاد های جذاب دیگر برای مشتری ها،  کافیست پیامک آن را برای مشتریان و هم محله ای های خود ارسال کنید.

 

2_  جذب مشتری جدید : 

معمولا در هر محله چند سوپر مارکت است و یا اینکه مردم برای خرید سوپر مارکتی های خود به فروشگاه های بزرگ و هایپر ها مراجعه میکنند ، که همین باعث شده تعداد زیادی از سوپری های محل به مشکل برخورد کنند . اما  با تهیه پنل پیامک شیراز و استفاده از بانک شماره ها و  امکانات مختلفی که این سامانه  در اختیار شما قرار می دهد میتوانید پیامک های تبلیغاتی هدف مند ارسال کرده و در کمترین زمان و با  صرف  کمترین هزینه ،  آن ها را برای هم محله ای های خود ارسال کنید و با یاداوری خودتان باعث شوید مشتریان وفاداری برای خودتان داشته باشید .

 

 

 

شرکت اهورا اطلس فارس : 

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ،  ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ،  ارسال پیامک  بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما درشیراز اس ام اس انجام می دهیم.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .


  
  
   1   2      >