سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :33
کل بازدید :88688
تعداد کل یاداشته ها : 440
103/1/10
10:23 ص

پنل پیامک

پنل های پیامکی امروزه با توجه به قیمت گزاری مناسب و ایجاد بستر های تسهیل کننده استفاده از آن ها مورد توجه مشاغل مختلف قرار گرفته است،از آن جایی که علاوه بر استفاده تبلیغاتی از این پنل های اس ام اس در جذب مشتری جدید می توان از این پنل های پیامکی در جهت حفظ مشتری های سابق با سالانه تنها صرف 1000 تومن  و همچنین ایجاده انگیزه خرید در مشتری های سابق استفاده نمود.

یکی از بهترین و اقتصادی ترین شیوه های نگهداری مشتری استفاده از همین پنل های پیامکی میباشد به طوری که در مناسبت های مختلف با تنها ارسال یک پیامک یاداور شویم که ما همواره به یاد شما مشتری عزیز هستیم و نهایت تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت و رضایتمندی شما انجام می دهیم.

پنلsms  کاربرد های بسیاری دارد و مشاغل گوناگونی میتوانند از پنلsms   استفاده کنند همچون:

·        کاربرد پنل sms در دفتر بیمه

·        کاربرد پنل sms در فروشگاه ها

·        کاربرد  پنل sms در مدارس

·        کاربرد پنل sms  در آموزشگاه ها

·        کاربرد پنل sms در آژانس ها

·        کاربرد پنل sms در پزشکان

·        کاربرد پنل sms در آزمایشگاه ها

·        کاربرد پنل sms در رستوران ها

·        کاربرد پنل sms در نشریات و مطبوعات

·        کاربرد پنل sms در کتابفروشی ها

·        کاربرد پنل sms در کانون های تبلیغاتی

·        کاربرد پنل sms در شرکت ها و ادارات

·        کاربرد پنل sms در بوتیک ها

·        کاربرد  پنل sms در سایت ها

·        کاربرد پنل sms سایت های فروش شارژ آنی

·        کاربرد پنل sms در مطب ها

·        کاربرد پنل sms در شهرداری ها و ادارات دولتی

·        و…

در زمان های آتی به کاربرد پنلsms   در مشاغل متفاوت میپردازیم

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شیراز میتواند شما را در این راه یاری کند و نهایت تلاش خود را در جهت افزایش درامد شما از طریق مشاوره در استفاده از این روش های نوین به کار میبرد.

شما از طریق سامانه پیامک شیراز (پیام رسون) می توانید ارسال های متفاوتی را تجربه کنید.ارسال منطقه ای , ارسال کد پستی ,ارسال مشاغل و.... انواع مختلف دیگر در جهت مشخص کردن جامعه هدف و بازده بیشتر این روش تبلیغاتی عالی.


  
  

 

تبلیغات کارآمد

 

شاید شما به عنوان صاحب یک کسب و کار تا الان برای کسب و کار خود زحمات فراوانی کشیده اید ولی هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده اید دلیل چیست؟ ایا مشکل از خط تولید شما،دستگاه های شما و یا کارمندان شماست؟جوای درست چیست ؟دلیل اصلی ناآشنا بودن خدمت شما و کسب و کارتان فقط و فقط خود شمایید که نتوانسته اید با صدای بلند خدمات خود را به گوش مخاطبان و نیازمندان به خدمت خود برسانید بله خود شما.

تلاش سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسان در این صفحه آموزش راهکارهایی است که قدرت شما را در این ضمینه به توان 10 می رساند پس با ما ادامه مطلب را پیگیری نمایید.


فروش به پوشک بچه به مادر نه به نوزاد

انتخاب بازار هدف موضوعی مهم در امر تبلیغات می باشد مهم نیست مصرف کننده نهایی محصول شما چه کسی است بلکه شما فقط و فقط باید روی خریداران اصلی محصول خود متمرکز شوید و این گروه قطعا در مثال پوشک ، کودکان نیستند بلکه مادرانشان می باشند پس توجه به بازار هدف و سرمایه گزاری شما روی یک بازار هدف واقعا به شما قدرت می دهد. در این مثال خریداران شما مادرانی هستند به فکر پوشک بچه می باشند پس شما باید تمام تلاش خود را در محصور در جلب توجه آن ها قرار داده و سعی در تبلیغات در محل هایی کنید که بیشترین نگاه های مادران در آنجا می باشد.


دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید
گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس‌تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. وقتی گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر می‌خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌اش کمک بگیرید و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.


شکار در نگاه اول

از دیدگاه بصری تبلیغ شما باید به گونه ای باشد که در نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کند خیلی ساده ، مختصر و مفید . اهمیت اولین نگاه و اولین قسمتی از تبلیغ که مشتری آن را می بیند واقعا بالا می باشد و هیچ نیازی به توضیحات پیچیده نمی باشد .

 


همزبانی و همدلی با مخاطب

سعی کنید در تبلیغات خود با هر قشر با زبان خودشان صحبت کنید اگه مشتری شما یک خانم خانه دار است با او همزبان و همدل شوید و از نگاه او به محصول و ایده خود نگاه کنید و دضورتی که مشتری شما نیز یک استاد دانشگاه است سال ها تحصیل او را نادیده نگیرید و از دیدگاه او نگاه کنید و وارد جنبه تخصصی تر مسائل شوید .


کوتاه حرف بزنید و از شعار های بیاد ماندنی بهره بجویید

اختصار در تبلیغات و پرداختن و بزرگ نشان دادن نقاط قوت در تبلیغات امری مهم به شمار میاد پرداخت زیاد به جزئیات نه تنها باعث بهتر دیده شدن نمیشود بلکه مخاطب را گیج می کند سعی کنید بیشتر به نقاط قوت خود و مقایسه این نقاط با سایر رقبا بپردازید خلاصه و ماندگار همین.



بررسی بازدهی تبلیغات

شکست یک تبلیغ به معنای شکست کسب و کار شما نیست بلکه به معنای شکست شیوه تبلیغاتی و نیازمندی به اصلاح این شیوه است پس سعی کنید از هر شکست درس بگیرید و این مهمترین نکته است.

درس گرفتن از شکست شعار نیست بلک به معنی تغییر روش یا سیستم است و شما باید به این نکته توجه کرده و در جستجوی روش تبلیغاتی موثر خود برای کسب و کار خاص خود باشید.



 تبلیغات بصری به جای تبلیغات نوشتاری


تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری 2برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است در حقیقت مخاطبان بیشتر به تبلیغات بصری جلب میشوند تا به تبلیغات نوشتاری و یا در تبلیغت نوشتاری باید حداکثر خلاصه سازی و بزرگ جلوه دادن نقاط قوت باید در تبلیغات نوشتاری لحظ شود.



تخصصی کار کردن

سعی کنید در یک ضمینه به صورت تخصصی کار کنید و از پرداختن به موضوعات متفاوت جدا پرهیز کنید.

 

 


چنگ زنی به ذهن مخاطب با 7 متد زیر


1-اصلی‌ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.

2- حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌کننده‌تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید.

3- محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلک دهید.

4- پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.

5- انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید که باید سمت او بروید. پس هر جا که فکر می‌کنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید.

6- همه حرف‌های‌تان را در یک پیام نزنید. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب‌تان نزدیک شوید.

7- شعار تبلیغاتی‌تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند و پیام‌های متفاوت را برای فرصت‌های متفاوت بگذارید.

 

  • تبلیغات انبوه پیامکی نیز یکی از روش های تبلیغاتی پربازده می باشد که بسیاری از شرایط بالا را برای شما صاحبان کسب و کار ایجاد می کند.

 

  • سامانه پیام کوتاه پیام رسان امیدوار است این مطلب در جهت اثر بخشی به درآمد و بهبود شیوه تبلیغاتی شما موثربوده باشد.