سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :25
کل بازدید :89016
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/6
10:53 ع

تبلیغات از دیروز تا به امروز با پیام رسون

28 فروردین 1400  1106  0  0

تاریخچه تبلیغات :

از دوران ماقبل تاریخ نوعی از ارتباط  وجود داشته که موجودی کالا ها  و در دسترس بودن اجناس را به مردم اطلاع می‌دادند که امروزه به آن تبلیغ میگویند 

. برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای اولیه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشیای ابتدایی می‌باشد. بنابراین تبلیغ، معقوله‌ای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سال‌های اخیر گردد؛ بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد.

 

 با این همه آنچه ما تحت عنوان تبلیغات  نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. برای اینکه ما بهتر بتوانیم تبلیغات جدید و نوین را درک کنیم، نخست باید شرایطی را که موجب پدیدار شدن آن شده است، مورد بررسی قرار دهیم تا تصویر بهتری از تحولات آن در گذر زمان داشته باشیم.

 

پیدایش تبلیغات : 

تبلیغات به شکل تدریجی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب شد و رفته‌رفته توسعه یافت زیرا لزوم آن احساس می‌شد و مردم برای اطلاع دادن از روش های مختلف تبلیغ استفاده می‌کردند  و رفته رفته این روش ها نیز مدرن تر شد که طی سال های اخیر یکی از بهترین روش تبلیغ، دادن آگهی بوده است.

 

 

 

آگهی چیست ؟: 

آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیرچاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه ، آگهی مزایده و آگهی استخدام  نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند.و آگهی های ملزومات مردم از جمله آگهی فروش سوپر مارکتی، آگهی البسه و... از نمونه های آگهی  غیر دواتی هستند.

 

در چند دهه پیش این نوع آگهی به صورت چاپ روی کاغذ بوده که به آن تراکت می‌گفتند و آن را روی دیوار یا درب های منزل می‌چسباندن که علاوه بر اینکه دوامی نداشت، زیبایی و تمیزی کوچه را نیز از بین می‌برد.

با آمدن تلفن همراه این شرایط کمی بهبود پیدا کرد و آنهایی که با تکنولوژی پیشرفت می‌کردند به ارسال اس ام اس تبلیغاتی روی آوردند. اما بازخورد فراوانی نداشت چون تقریبا 10 درصد مردم گوشی موبایل داشتند.

 

اما  با گذر زمان این روش یعنی ارسال اس ام اس تبلیغاتی یک روش پایدار تا به امروز شده چرا که تکنولوژی باپیشرفت شگرف خود باعث شده این روزها همه مردم از بزرگ و کوچک، گوشی موبایل داشته باشند. و این راه را برای تبلیغات بسیار آسان کرده است.

درست است که امروزه اپلیکیشن های مختلف مانند اینستا گرام، وات ساپ و... آمده که از این راه هم می‌توان آگهی تبلیغاتی خود را به اشتراک گذاشت تا مردم آن را ببینند ، اما بازخورد آن در برابر ارسال اس ام اس تبلیغاتی ناچیز است و  هنوز ارسال پیام کوتاه در جایگاه خاص و ویژه ای قرار دارد.

دلیل این جایگاه خاص خیلی واضح و روشن است، از جمله اینکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با  کمترین تعرفه پیامک روبروست .یا اینکه در روش ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما علاوه بر متن پیامک میتوانید لینک سایت یا اپلیکیشن های دیگر که در آنها نیز فعالیت میکنید را بگذارید . از موارد دیگری که میتوان به خاص بودن ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرد اینست که شما برای مخاطبان حقیقی پبامک میزنید حتی میتوانید ارسال پیامک به بلک لیست نیز داشته باشید 

به همین دلیل است که هنوز اکثر کسانی که میخواهند تبلیغات انجام دهند از خرید پنل پیامک استفاده میکنند و در کنار آن از اپ های دیگر هم استفاده میکنند اما بیشترین بازده را از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی دارند . 

 

شما نیز اگر میخواهید برای کسب و کارتان شروع به تبلیغات این روش دیرینه کنید ، میتوانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیام کوتاه استفاده کنید و از تخفیفاتی که برای هر ناسبت میگذارند نیز بهره مند شوید .

جهت سفارش پنل پیامک از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .


  
  

کاخ سفید در بیانیه‌ای مدعی شد که سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئول حمله هکری به شرکت آمریکایی «سولار ویندز» است.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، کاخ سفید روز پنج شنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) مسئول حمله هکری به شرکت «سولار ویندز» است که این حمله خود باعث به خطر افتادن امنیت اطلاعات در نُه نهاد فدرال و صدها شرکت بخش خصوصی شده است.
این در حالی است که مقامات بلندپایه دولت آمریکا پیش از این نیز گفته بودند که دولت روسیه مسئول حمله‌های سایبری بی پروایانه علیه نهادها و مؤسسات آمریکایی است، اما اتهام جدید کاخ سفید علیه این سرویس اطلاعاتی روسیه نخستین بیانیه رسمی واشنگتن است که در آن انگشت اتهام را به سوی یک نهاد مشخص روسیه نشانه گرفته است.
گفتنی است که بیانیه روز پنج شنبه کاخ سفید با وضع تحریم‌های گسترده واشنگتن علیه پنج شرکت روسی فعال در حوزه امنیت سایبری همراه شده است.
در حالی که برخی کارشناسان حوزه امنیت ملی آمریکا معتقدند که عملیات هکری علیه شرکت سولار ویندز می‌تواند به عنوان یک فعالیت جاسوسی معمول تلقی شود که میان هکرهای دولتی اقدامی غیرعادی نیست، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد که «گستره و مقیاس این خطر همراه با پیشینه روسیه در اجرای عملیات‌های سایبری بی پروایانه و مخرب این موضوع را به یک دغدغه امنیت ملی تبدیل کرده است».
لازم به ذکر است که آژانس امنیت ملی آمریکا، دایره تحقیقات فدرال (اف بی آی) و آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری ایالات متحده نیز روز پنج شنبه مدعی شدند که آژانس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) از پنج نقطه آسیب پذیر موجود و شناخته شده در نرم افزار کامپیوتر برای اجرای این عملیات هکری بهره برده است.


100/1/26::: 11:11 ع
نظر()
  
  

آشنایی با گیت هاب توسط پیام رسون

21 فروردین 1400  575   0  0

 

 

آیا تا به حال واژه گیت هاب را شنیده اید؟ یا اطلاع دارید که چه کاربردهایی دارد؟

اگر علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

گیت هاب واژه ای است که در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت کاربرد دارد. این واژه یکی از پر کاربرد ترین مفاهیم در دنیای کد نویسی است که تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید با آن آشنایت کامل داشته باشند.

 

گیت هاب چیست :

 

همه ما انسانها دوست داریم که در هر حوزه ای که فعالیت میکنیم، آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در این اشتراک، هم از ایده های افراد استفاده کنیم و هم همکاران خود را بشناسیم. در واقع می‌خواهیم یک جامعه کوچک از متخصصین یک حوزه در کنار هم تشکیل دهیم و در نهایت تشکیل این جامعه کوچک، هم از تغییرات به روز آگاه شویم و هم بتوانیم فرصت شغلی را برای دیگران ایجاد کنیم.

حال گیت هاب همین فضا را برای ما به وجود می‌آورد. در واقع گیت هاب یک ابر اطلاعاتی است که تمامی کسانی که به طور تخصصی و جدی در کد نویسی فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این پلتفرم حضور داشته باشند.

به زبان دیگر گیت هاب یک سیستم برای کنترل پروژه های برنامه نویسی است که با کمک این نرم افزار میتوان همه اطلاعات مربوط به پروژه را در فضای ابری ذخیره سازی کرد.

برای مثال اطلاعات کاربری از یک پنل پیامکی ارزان می‌تواند در این پلتفرم قرار گیرد و باعث ایجاد ایده های جدید یا توسعه خود نمایندگی پیامک شود.

 

ضرورت نیاز کدنویسان به گیت هاب :

 

 

 

اگر شما فردی خلاق با ایده های نو هستید، گاهی برایتان پیش می‌آید که به بن بست ایده یابی برخورد کنید. یا اینکه مشکلاتی غیر قابل حل در کد های خود داشته باشید. در این جور مواقع خیلی راحت در فضای گیت هاب چرخی بزنید و با ایده های افراد در سراسر دنیا آشنا شوید. در این حالت حتما ایده های منحصر به فردی برای شما نیز ایجاد خواهد شد.

این نکته را فراموش نکنید که تغییرات مهم و کاربردی همیشه باید در زمان مناسب به اطلاع دیگران رسانده شود، اگر زودتر از موقع اطلاع رسانی شود ممکن است مردم فراموش کنند و اگر دیرتر شود عملا هیچ سودی برای مردم و خودتان ندارد. در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما توصیه می‌کند که اطلاع رسانی های خود را با استفاده از ارسال پیامک انبوه انجام دهید. این ارسال انبوه می‌تواند به صورت های مختلف اعم از ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای، ارسال انبوه پیامک به محله و... باشد و دلیل دیگر برای استفاده از ارسال پیام کوتاه اینست که می‌توانید از نمایندگی پیامک رایگان استفاده کنید و پنل اس ام اس مفتی دریافت کنید که کاملا ارزش آن را دارد.

 

گیت هاب ویژه همه افراد :

 

این که گیت هاب با هدف ساماندهی به پروژه های کد نویسی برای برنامه نویسان طراحی شده است، درست میباشد اما در عصر تکنولوژی امروز گیت هاب می‌تواند برای تمام افراد در دسترس باشد. در واقع اگر به دنبال طوفان اطلاعاتی در سراسر دنیا هستید، این فضا به شما کمک شایانی می‌کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که فضای گیت هاب موضوعات عمومی را در بر نمیگیرد.

 

دلیل استفاده از پنل اس ام اس مفتی : 

 

شما بعد از کد نویسی سایت خود و طراحی آن ، نیاز دارید که افراد را از سایت خود با خبر کنی . خرید پنل پیامک ارزان این امکان را به شما میدهد که بتوانبد با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید .

این کار توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه یعنی سامانه پیام کوتاه شیراز بسیار ساده است . ما در پیام رسون تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین پکیج ها را به شما ارائه دهیم .

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 


  
  

 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت، می‌گوید که «60 درصد» جمعیت ایران زیر خط «فقر فرضی» قرار دارند.

این نماینده پیشین مجلس در یک نشست انجمن‌ اسلامی دانشجویی گفته که «گرسنگی و فقر در ایران معنادار» شده است.

او افزود: «وقتی مجلس تصمیم گرفت یارانه بدهد اعلام کرد به 60 میلیون نفر تعلق می‌گیرد که این میزان حدود 72 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، یعنی ما می‌پذیریم 73 درصد مردم ایران مستحق اعانه هستند».

این عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان این‌که «وضعیت مردم آن‌قدر خراب است»، افزوده که این شرایط، حکومت را «ملزم» می‌کند «حتی احکام اولیه و اصول اساسی را زیرپا بگذارد و به مردم کمک کند».

توکلی بدون اشاره به جزئیات، تاکید کرده که «اگر حکومت این کار را نکند ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید شود».


  
  

ضرورت نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیامک

9 فروردین 1400  22   0  0

 

 

 

چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟

انبارداری بخش مهمی در لجستیک کالاست که هزینه تقریباً بالایی هم دارد. برای مدیریت دقیق این هزینه‌ها و کنترل محصولات، شرکت‌ها و انبارداران از نرم افزارهای انبارداری استفاده می‌کنند.

نرم‌افزارهای انبارداری برای کاهش هزینه‌های مجموعه استفاده می‌شوند. نقش مهمی در تامین کالا در زمان مناسب دارند که همین مورد تاثیر مستقیم روی درآمد شرکت دارد. برای همین هر کسب‌وکاری که شرکت گسترده و انبار وسیعی داشته باشد، به این نرم افزارها نیاز دارد.

 

پیام رسون برای اطلاعات بیشتر به خوانندگان، این مقاله را تهیه کرده، که در راستای آن باید با خدمات پیامکی سامانه پیام کوتاه شیراز  هم آشنا شوید چون می‌خواهیم دربار? مزایای اتصال نرم افزارهای انبارداری به پنل پیامکی صحبت کنم. با این روش هم هزینه‌های انبارداری کمتر می‌شود، هم سرعت کار بالا می‌رود.

 

نرم افزارهای انبارداری:

اول از همه می‌خواهیم با مهم‌ترین نرم افزارهای انبارداری آشنا شویم که احتمالاً از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر هم هنوز اهل انبارداری سنتی هستید، بد نیست که با برنامه‌های زیر آشنا شوید تا در ادامه دربار? مزایایشان صحبت کنیم:

 

1_ نرم‌افزار انبارداری میزان

 

2_ نرم‌افزار انبارداری پرگام موعود

 

3_ نرم‌افزار انبارداری فرداد

 

4_نرم‌افزار تحت ویندوز و تحت وب (دور کاری) انبارداری مالیران

 

5_ نرم‌افزار انبار منطق

 

 6_ نرم‌افزار مدیریت درخواست انبار و انبارگردانی

 

7_ نرم‌افزار انبارداری آسان

 

8_ نرم‌افزار انبارداری سرمایه

 

9_ نرم‌افزار انبار اخوان

 

10_ نرم‌افزار انبارش و نگهداری نیلرام

 

11_ نرم‌افزار انبارداری قیاس، نرم افزار انبارداری انبارآنلاین

 

12_ نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار مهفا

 

13_ نرم‌افزار انبارداری جامع کاکتوس

 

14_ نرم‌افزار انبارداری پیشرفته رویال

 

15_ نرم‌افزار انبارداری قیاس

 

16_ نرم‌افزار حسابداری انبار ماهان

 

 

 

مزایای نرم افزارهای انبارداری:

 این برنامه‌‌ها برای محاسبات مالی، برنامه‌ریزی اجناس و کالاهای داخل انبار استفاده می‌شوند. روند تولید تا فروش محصولات، دسته‌بندی اجناس و کالاهای مختلف و نمایش را آسان‌تر می‌کنند. در ادامه به دیگر مزایای این نرم افزارها اشاره می‌کنیم:

 

 - معرفی کالا براساس تعداد همراه با مشخصات کد کالا، نوع و واحد اندازه گیری

 

- مشخص کردن آدرس کالا برای جستجو و دسترسی سریع‌تر

 

- تعریف کد عددی و حروفی برای کالا به صورت عددی و حروفی

 

- کدگذاری اتوماتیک برای کالاهای جدید

 

- معرفی انبار کالاها به صورت نامحدود

 

- مشخص کردن و استعلام موجودی

 

- تعریف واحدهای اندازه‌گیری

 

- فهرست‌بندی کالا و تهیه اکسل همراه بارکد

 

- مشاهده پیش نمایش چاپ کالاها و موجودی‌ها توسط کاربر

 

- تعریف کاربران متعدد با دسترسی‌های متفاوت به امکانات نرم‌ افزار

 

- کارکرد کاربران به صورت همزمان در محیط برنامه

 

- یادداشت‌برداری کاربر برای هر محصول

 

- معرفی گروهی اشخاص مثل تحویل‌دهندگان و تحویل‌گیرندگان

 

 - محاسبه تخفیف روی قیمت نهایی

 

- تعریف شناس? محصولات برای بررسی موجودی و سهولت در خروج از انبار

 

چگونه کار آسان می‌شود؟:

 

حالا شاید بگویید موارد بالا به شیوه سنتی هم انجام می‌شود و خیلی نیازی به استفاده از نرم افزارهای انبارداری نیست. هدف اصلی نرم افزارهای انبارداری، ثبت دقیق و رسمی گردش کالا و موجودی‌ها آن‌هاست. دسترسی آسان به گزارش، کنترل و نظارت دقیق بر روی گردش کالا با این روش به راحتی امکان‌پذیرست.

 

انبار هر شرکت یا کارخانه تاثیر مستقیمی در تولید و توزیع، خرید و فروش محصولات مجموعه دارد. انتخاب نرم‌ افزار مناسب هم نه تنها محاسبات و انبارگردانی را آسان می‌کند، بلکه تاثیر چشمگیری در سود شرکت دارد.نرم افزار‌های انبارداری فقط برای ثبت ورود و خروج کالاها نیست، بلکه انبارداری را کنترل هم می‌کند. در نتیجه با نصب و استفاده از آن، انبار کارخانه، شرکت یا سازمان از دقت، سرعت عمل و کیفیت بیشتری برخوردار می‌شود. در گزارش‌دهی و ثبت اطلاعات خطاهای کمتری خواهد داشت.

 

از جمله عملیات زمانبر در بخش انبارداری،انبارگردانی است. با نرم ‌افزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، نه فقط انبارگردانی بلکه دیگر فرایندها هم ساده و اتوماتیک انجام می‌شود.

 

یکپارچگی اطلاعات انبار:

مزیت دیگر نرم افزارهای انبارداری یکپارچگی اطلاعات است. تمامی موجودی انبار در این نرم افزارها ثبت می شود و اطلاعات جدید هم به مرور توسط مسئول مربوطه در آن بارگذاری می‌شود.

با این روش، موجودی کالاها به خوبی کنترل می‌شوند. در صورت عدم تامین کالا، هشدارهای لازم به صورت نوتیفیکیشن برای مسئول ارسال می‌شود و همین مورد مانع سفارش گیری مجدد و مازاد بر نیاز است.

به کمک نرم افزارها ثبت و صورت‌برداری انبارداری  آسان‌تر است. انبارگردانی دیگر فقط متکی به فرد و نیروی انسانی نیست. برای مدیران مربوطه اطلاعات انبار به سرعت تدوین و آماده می‌شود. موجودی ، دسته‌بندی کالاها و اطلاعات مربوطه به سرعت و بدون کاغذبازی در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در انتها و از همه مهم‌تر گزارشگیری مالی با دقت بالایی انجام می‌شود.

 

حالا که با  مزایای انبارداری آشنا شدیم وقت آن است که ضرورت آن به پنل پیامک را بررسی کنیم. پس همچنان با پیام رسون همراه باشید.

 

پنل پیامکی چیست؟

 

اول از همه بیایید با سامانه پیام کوتاه شیراز بیشتر   آشنا شویم.

 

پنل یا سامانه ارسال اس ام اس، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌ها استفاده می‌شود. حالا اگر از پنل استفاده کنید، تمامی محاسبات نرم افزار و موارد بالا را می‌توانید برای کاربران، مدیران، کارمندان و پرسنل پیامک کنید.

 

اتصال نرم‌افزار انبارداری به سامانه پیامک:

1 _ ارسال سررسید

سررسید یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پنل پیامکی برای انبارداران است. اگر یادتان باشد گفتیم که گزارشات مالی، انبارگردانی، موجودی انبار و تامین کالا بخشی از کاربردهای نرم افزارهای انبارداری است. در مدیریت انبار بسیاری از محاسبات زمانبندی مخصوصش را دارد، مثلاً پایان سال مالی یا پایان فصل زمان انجام برخی محاسبات است. برای همین است که ماژول سررسید که برای ارسال زماندار استفاده می‌شود، یکی از مزایای مثبت اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک است.

با ماژول سررسید یادآوری‌های لازم در زمان خودش انجام می‌شود. برای این کار فقط کافیست تا پنل پیامکی را برای زمانی که مدنظرتان است، تنظیم کنید. بعد از تنظیمات پنل هر پیامی که در زمان مناسب باید ارسال شود، به صورت خودکار برای مخاطبانی که مشخص کرده باشید، فرستاده می‌شود.

 

2_ ارسال لینک محاسبات:

گفتیم که نرم افزارهای انبارداری محاسبات مالی مهم را انجام میدهند. اگر از مزایای اتصال به سامانه پیامک استفاده کنید، این محاسبات و گردش‌‎های مالی را به راحتی می‌توانید برای مدیران مربوطه ارسال کنید.

برای این مزیت خاص باید در یک پلتفرم مشخص گردش‌های مالی را آپلود کنید و بعد لینکش را از طریق خط 3000 یا 50004 که قابلیت ارسال لینک دارند، برای افراد مرتبط ارسال کنید.حالا اطلاع‌رسانی شما سریع‌تر و بدون اتلاف وقت است و افراد مربوطه به سادگی در جریان این گردش‌های مالی قرار می‌گیرند.

 

3_ ارسال موجودی انبار:

با نرم افزارهای انبارداری می‌توانید موجودی انبار را برای افراد مربوطه ارسال کنید. البته یادتان باشد که پنل شما باید حتماً بانک شماره  مخاطبان خاص را داشته باشد، یعنی افراد مرتبط با هر قسمت در دفترچه تلفن مربوط به خودشان ذخیره شده باشند.

مثلاً می توانید  تلفن حسابداران برای محاسبات مالی،  تلفن مدیران برای پیام های ضروری و حتی  تلفن تامین کنندگان کالای انبار داشته باشید. با این روش هر پیام را به گروهی مربوطه، ارسال کنید.

اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک برای ارسال موجودی انبار تقریباً ضروریست. با این روش تامین‌کنندگان سازمان شما به سرعت در جریان موجودی قرار می گیرند و بدون اتلاف وقت برای تامین محصولات جدید و ضروری با شما هماهنگ می‌شوند.

 

4_  ارتباط آسان:

بخش مهمی از کار انبارداری در ارتباط با مشتریان و مخاطبان مربوطه است. حالا نقش سامانه پیامک چیست؟ بگذارید یا یک مثال ساده توضیح دهم.

فرض کنید کالایی دارید که باید زمان ارسال، نام و آدرس تحویل دهنده، نام گیرنده، شماره فاکتور، شناسه محصول و... را به مسئول مربوطه انبار بدهید تا اطلاعات ضروری به صورت خودکار در سند انبارداری ثبت شود. این اطلاع‌رسانی‌های ضروری را با پنل پیامکی می‌توانید انجام دهید تا همه موارد گفته شده را در قالب اس ام اس برای مسئول انبار یا حتی مشتری ارسال کند

 

5- خدمات وب‌سرویس:

خدمات وب سرویس  همان چیزیست که شما برای تسهیل کار لازم دارید و سامانه پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد. چه سایت داشته باشید و چه بخواهید فقط از خدمات نرم افزارهای انبارداری استفاده کنید، به  وب‌سرویس نیاز دارید.

برای همین باید برای پنل پیامکی درخواست دهید. بعد از دریافت سامانه، آن را به نرم افزار مورد استفاده‌تان وصل کنید و ارسال پیامک داشته باشید.

 

 

 پیشنهاد سامانه پیام کوتاه شیراز:

تا اینجا مختصر و مفید درباره مزایای استفاده از نرم افزارهای انبارداری و لزوم اتصال آن به سامانه پیامک صحبت کردیم. اما به عنوان پشنهاد برای استفاده از سامانه، می‌خواهیم سامانه پیامک شیراز  را به شما معرفی کنم.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز با نرم‌افزارهای حسابداری و انبارداری سازگار است. شما با خرید پنل پیامکی و فعالسازی آن نرم‌افزار خود را به پنل پیامکی مجهز کردید و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره  پیام رسون هم در تمام روزهای هفته به سوالات شما پاسخ می‌دهند و اگر اختلالی در سیستم  ارسال پیامک داشته  باشد، آن را پیگیری می‌کنند. پس در صفحه اصلی نمایندگی پیام کوتاه شیراز  برای دریافت پنل پیام کوتاه  ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت مشخصات همکاران با شما تماس می‌گیرند و به سوال‌های شما در مورد پنل پاسخ می‌دهند تا اگر به این سیستم نیاز دارید، بهتر پیشنهاد را به شما دهند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


  
  
   1   2      >