سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :15
کل بازدید :88911
تعداد کل یاداشته ها : 442
103/2/1
11:16 ص

پنل پیامک ویژه تمامی مشاغل

24 مرداد 1400  291   0  0

تا حالا به این فکر کرده اید که پنل پیامک برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هرنمونه هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 

 

 

پیام رسون و پنل پیامک: 

در سایت سامانه پیامک شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


  
  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی که با حضور وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی برگزار شد، گفت: لازمه تحقق پیشرفت و جهش کشور، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است.

نشست مشترک کارگروه نفت و گاز دولت سایه با حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این نشست اظهار داشت: ادعای جریان انقلاب به ویژه در ایام انتخابات این بود که وضعیت فعلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد و نباید بهانه‌ها مانع رسیدن به وضع مطلوب باشد.

وی در این راستا افزود: بنابراین باید از فرصت اعتماد مردم به این جریان استفاده نمود تا کاستی‌هایی که در هشت ساله گذشته رقم خورده است، با اقداماتی درست و حساب شده جبران گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست مشترک با وزرای پیشنهادی، ارائه مشورت به منظور تایید، تصحیح یا تکمیل برنامه‌های ایشان است، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در پیام تنفیذ حکم ریاست جمهوری مبنی بر آنکه امروز کشور آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌هاست، همه‌ی نیروهای جریان انقلابی باید کمک کنند تا این هدف با موفقیت شکل بگیرد و انتظارات را برآورده کند.

وی با بیان اینکه لازمه تحقق پیشرفت و جهش، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است، تصریح کرد: کمک کارشناسان به مسئولان دولت جدید، نه تنها پسینی بلکه می‌تواند پیشینی باشد؛ کارشناسان و دلسوزان باید وزرای پیشنهادی را یاری بدهند تا برنامه‌ی آنها جامع و دقیق باشد و نه تنها مشکلات را برطرف کند بلکه کشور را نیز جهش دهد.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه برنامه وزارت‌خانه‌ها تابعی از اهداف کلی دولت باید باشد، تاکید کرد: برخی از موضوعات کلان نظیر «ایجاد اشتغال»، «ارزآوری» و «بی‌اثر کردن تحریم» از جمله برنامه‌هایی است که فراتر از وزارت‌خانه‌ها و به عنوان «برنامه دولت» تلقی می‌شود؛ بنابراین می‌بایست ماموریت‌های متناسب با این برنامه‌ها در برنامه‌ی وزارت‌خانه‌های مربوطه تعریف شده باشد.

وی افزود: برای مثال در دوره‌های گذشته، بیشترین بار ماموریت ارزآوری به دوش وزارت نفت بوده است؛ در حالیکه همه‌ی وزارت‌خانه و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه دارای وظیفه و ماموریت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از آنجا که وزارت نفت متولی یکی از مهمترین مزیت‌های نسبی کشور است، هرچه مدیریت توانمند و کارآمدتر باشد، می‌تواند از فرصت‌ منابع نفت و گاز و نیروی انسانی ماهر کشور به بهترین نحو استفاده کند.

جلیلی در ادامه با اشاره به تصویب قانون توسعه پتروپالایشگاه‌ها در مجلس دهم و تدوین آیین‌نامه‌ی اجرایی آن در دولت گذشته، تاکید کرد: یکی دیگر از جنبه‌های مهم در ماموریت‌های وزارت‌خانه‌ها، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم است که وزارت نفت به ویژه در حوزه توسعه پتروپالایشگاه‌ها با تامین مالی از طریق جذب سرمایه‌های مردمی، می‌تواند این ظرفیت را فعال کند و به بازار سرمایه نیز عمق ببخشد.

وی در این راستا تصریح کرد: طرح پیشنهادی دولت سایه در زمینه سپردن مدیریت مصرف انرژی به خود مردم (طرح وان) که مورد توجه رئیس جمهور محترم نیز قرار گرفت نیز در راستای مشارکت مردم در ماموریت‌های و برنامه‌های وزارت نفت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو از جمله در حوزه افزایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر، سیکل ترکیبی و توزیع کنتورهای هوشمند می‌تواند موجب بهینه شدن مصرف انرژی در کشور شود و این هماهنگی باید به عنوان ماموریت در هر دو وزارت‌خانه، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

گفتنی است، گزارشی درخصوص راهکارهای افزایش درآمد صادراتی وزارت نفت، کاهش خام فروشی، افزایش زنجیره ارزش، تامین انرژی به ویژه برای صنایع و وزارت نیرو و همچنین توسعه میادین مشترک به عنوان اولویت‌های اصلی دولت در صنعت نفت از سوی کارگروه نفت و گاز دولت سایه در این نشست ارائه شد.


  
  

کارت ویزیت الکترونیک پیام رسون

13 مرداد 1400  589   0  0

چقدر در مورد کارت ویزیت  الکترونیک می دانید ؟ و تا الان چقدر شنیده‌اید که کارت ویزیت الکترونیک یکی از روش‌های مهم در جذب مشتری است؟.  امروز در این مقاله که توسط سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است می‌خواهیم شما رو با کارت ویزیت الکترونیکی آشنا کنیم و از مزایای آن شما را مطلع کنیم . پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با اهورا اطلس فارس همراه باشید. 

 

 

 

کارت ویزیت الکترونیک چیست ؟:

در گذشته معمولاً اگر از اجناس یک مغازه خوشمان می‌آمد و از کیفیت و قیمت آن راضی بودیم از فروشنده درخواست می‌کردیم که کارت مغازه اش را به ما بدهد تا آن را گم نکنیم  و در خرید بعدی هم به آن مغازه مراجعه کنیم . اما نگهداری از یک تکه مقوا خیلی سخت است و احتمال گم شدنش بالاست.  در همین راستا فروشنده های محترم برای اینکه بتواند مشتری های خود را نگه دارند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند تصمیم گرفتند که به جای تهیه کارت ویزیت مقوایی از کارت ویزیت الکترونیک استفاده کنند .

در واقع کارت ویزیت الکترونیکی چیزی شبیه همان کارت ویزیت مقوایی است با این تفاوت که شکل و شمایل مدرن تر شده و شما اطلاعات خودتان را به صورت ارسال پیامک برای مشتری ارسال می کنید . این امر باعث می‌شود که شما در گوشی افراد در لیست پیامک ها ماندگار شوید و مشتری برای پیدا کردن دوباره شما فقط باید به لیست پیامک های خود مراجعه کند . 

سامانه پیامک شیراز در  مقاله کارت ویزیت الکترونیک پیامکی به صورت کامل از نحوه استفاده آن صحبت کرده اگر با طریقه استفاده از کارت ویزیت الکترونیک و انواع آن آشنا نیستید حتما مقاله کارت ویزیت الکترونیک پیامکی که در سایت سامانه پیام کوتاه ثبت شده است را مطالعه کنید . در اینجا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که کارت ویزیت الکترونیک چطوری باعث افزایش فروش و جذب مشتری می شود. 

 

 

 

تصور کنید که شما یک مشتری داشته اید که از شما خرید کرده و از کیفیت و قیمت اجناس شما بسیار راضی بوده است.  خوب به جای کارت ویزیت مقوایی به مشتری پیشنهاد دهید تا با ارسال عدد مورد نظر به سامانه پیامکی ،  کارت ویزیت الکترونیکی شما را دریافت کند .  با این کار شما در گوشی شخصی مشتری ماندگار شده اید . حال میتوانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک هر چند وقت یکبار خود را به مشتری سابقتان یاد آوری کنید و با قرار دادن لینک سایت یا آدرس صفحه مجازی،  مشتری را مشتاق کنید که برای دیدن اجناس جدیدتان وارد لینک شود. 

این موضوع را  همیشه به خاطر بسپارید که مشتری ها با احساس شان خرید می کند یعنی اگر شما بتوانید مشخصات دقیق جنس را بازگو کنید و عکس های جذاب و شفاف را به مشتریان خود نشان دهید مخاطب بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر هزینه آن است و یا با خرید آن پول کمی در حسابش باقی می‌ماند ، خرید را انجام می دهد چرا که همه مردم با احساسشان خرید میکنه نه با عقلشان .  پس خیلی راحت می توانید با کارت ویزیت الکترونیک و پنل پیامک مخاطب هدف و مشتری سابق خود را مشتاق به خرید از کالای خودتان کنید و از فروش کسب و کارتان  لذت ببرید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا  اقدام کنید . 


  
  

متن پیش رو در همشهری منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

مصطفی نوری‌زاده، عضو هیأت علمی دانشکده بیوتکنولوژی دارویی دانشگاه بولنت اجویت ترکیه، توضیحاتی درباره وضعیت کنونی شیوع کرونا در ایران به همشهری می‌دهد.

به‌گفته او « میزان فوتی‌های یک شبانه‌روز اخیر در ایران، حتی از فوتی‌های هند هم بیشتر بود؛ در ایران 542نفر و در هند 491نفر جان‌باختند.» او مهم‌ترین دلیل برای رسیدن به چنین وضعیتی را ضعف در واکسیناسیون و عدم اعمال قرنطینه واقعی می‌داند: «تعداد زیادی از فوتی‌های کرونا کسانی هستند که یا واکسن نزده‌اند یا هر دو دوز را نزده‌اند، اگر بخواهیم تأثیر واکسیناسیون را تا امروز بررسی کنیم باید به 6هفته قبل برگردیم و ببینیم آن زمان، چند نفر واکسینه شده بودند؟ با توجه به اینکه تأثیر ایمنی واکسن 2هفته بعد از دوز دوم خواهد بود؛ بنابراین اگر افرادی که این روزها جانشان را از دست می‌دهند، واکسن تزریق کرده بودند، الان تعداد فوتی‌های ما کمتر بود. اما نکته اینجاست که چه‌کسی حاضر است، مسئولیت تأخیر در واکسیناسیون را بر‌عهده بگیرد؟» نوری‌زاده می‌گوید: «تعداد بسیار اندکی از این افراد، 2هفته قبل دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و 6هفته قبل‌تر، دوز اول را. نکته‌ای که وجود دارد این است که در کشور ما فرهنگسازی در مورد واکسیناسیون و تأثیر زمانی ایمنی آن بسیار ضعیف بوده است‌. هنوز 20درصد افراد واجد شرایط، واکسینه نشده‌اند؛ یعنی 20درصد از پرریسک‌ترین افراد. آنها یا از واکسن می‌ترسند یا اعتمادی به آن ندارند.» به‌گفته دانشیار دانشگاه سلامت و بیوتکنولوژیست، امروز تنها نزدیک به 4درصد از افراد جامعه، دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند. این میزان واکسیناسیون بسیار کم است؛ بنابراین نمی‌توان گفت که واکسیناسیون در کنترل پاندمی بی‌تأثیر بوده است؛ چراکه دیده می‌شود، کشورهایی که درصد بالایی از  واکسیناسیون را  انجام داده‌اند، میزان فوتی‌هایشان بسیار کمتر از ایران است. روز گذشته در بریتانیا، 103نفر، در فرانسه 32نفر و در ایتالیا 22نفر جان‌باختند. این آمار در مقایسه با کشور ما بسیار کم است: «ایران زمانی می‌تواند از خطر شیوع گسترده ویروس رها شود که روزانه یک تا یک‌ونیم میلیون دوز واکسن تزریق کند و همچنین به‌سرعت 70 تا 80درصد جامعه واکسینه شوند. به موازات سرعت در واکسیناسیون، باید قوانین قرنطینه‌ای که در این یک‌‌سال و نیم اجرا نشد، عملی و بر اجرای آن نظارت شود.» او معتقد است که در این وضعیت تعطیلی کامل تأثیر زیادی بر کنترل بیماری ندارد: «در کشور ما تعطیلی‌ها تنها بهانه‌ای برای سفر رفتن و دورهمی‌های بیشتر است؛ بنابراین تعطیلی تنها زمانی می‌تواند مؤثر باشد که قانون سختگیرانه‌ای همراه با قاطعیت برای قرنطینه درنظر گرفته شود و افراد حتما در خانه بمانند.»


  
  

ین روزها آینده اینترنت کشور با طرح مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما با همه فشارها دولت روحانی توانست در 8 سال در یک جهش بی‌سابقه ضریب نفوذ اینترنت را به بیشتر از 112درصد برساند
 
محمد کرباسی/  «کسی را برای پهنای باند نباید محاکمه کنند. این مسئله دستور من بوده است. اگر کسی را می‌خواهید محاکمه کنید، باید مرا محاکمه کنید.» این جملات حسن روحانی شاید بیشتر از هر چیزی پشت صحنه نبردی سخت را برای جلوگیری از گسترش فیلترینگ و کاهش پهنای باند اینترنت کشور نشان دهد. نمایندگان مجلس حتی اجازه ندادند که کار دولت روحانی رسما به پایان برسد و این روزها با طرح موسوم به صیانت به یک نگرانی عمومی میان مردم و کسب‌وکارها دامن زده‌اند. این طرح مجلس، آینده اینترنت و ارتباطات بین‌الملل کشور را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و باعث موج جدیدی از نا‌امیدی در میان فعالان اقتصاد دیجیتال شده است.
 شاید اگر این طرح 8 سال پیش مطرح می‌شد، هیچ‌وقت این قدر جنجالی نمی‌شد و تدوینگران طرح به‌راحتی می‌توانستند آن را تصویب و اجرایی کنند. درواقع گسترش و جهش دسترسی به اینترنت در گوشه و کنار کشور بوده که باعث شده تا حالا هر کسی در کشور به کلماتی مثل مسدود‌سازی، فیلترینگ و اینترنت ملی حساس باشد.
شاید خیلی‌ها یادشان نیاید، اما تا همین چند سال پیش اگر کاربر معمولی اینترنت بودید (یعنی اگر شرکت نداشتید) استفاده از اینترنت با سرعت بیشتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه برایتان غیرممکن بود. درواقع سرعت اینترنتی که دیگر کسی این روزها حتی نگاهش هم نمی‌کند به‌نظر مسئولان آن زمان کافی بود.
افزایش دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت را طی سال‌های اخیر می‌توان مهم‌ترین ویژگی در تغییر سبک زندگی ایرانی‌ها دانست. محمد سلیمانی، وزیر ارتباطات دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد در سال 85 بود که در مقابل اعتراض‌های کاربران به کند بودن سرعت اینترنت بر این عقیده پافشاری داشت که سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه برای بسیاری از سازمان‌ها هم کافی است! مثال معروفی هم که زده می‌شد این بود که پهنای باند 56 کیلوبیت بر ثانیه برای مصارف کاربران اینترنت خانگی و دانشگاه‌ها حتی برای دانلود کتاب‌های 500 صفحه‌ای هم مناسب است! در همان دوران هم کاربران به‌دنبال اینترنت پرسرعت‌تر بودند، اما فقط شرکت‌ها می‌توانستند با نامه‌نگاری و هزار دنگ و فنگ از سد اینترنت 128کیلوبیت بر ثانیه بگذرند.
از زمانی که حسن روحانی ریاست‌جمهوری ایران را در دست گرفت، وعده دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای همه مردم در دستور کار خود قرار داد. به‌خاطر مشکلات زیرساختی گسترش فیبرنوری اما مهم‌ترین و شاید راحت‌ترین بستر گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت شبکه‌های موبایل بودند. بر این اساس در نیمه دوم سال 1393 اپراتورهای اول و دوم یعنی همراه اول و ایرانسل اقدام به ارائه نسل سوم شبکه تلفن همراه در شهرهای بزرگ ازجمله تهران، مشهد و شیراز به‌صورت آزمایشی کردند. از سال 94 به‌تدریج اشتیاق مردم برای دسترسی به این نوع اینترنت افزایش پیدا کرد.
براساس نتایج طرح آمارگیری استفاده خانوارها و افراد از فناوری اطلاعات در سال 1392 از مجموع خانواده‌های ایرانی تنها 27.8 درصد به اینترنت پهن‌باند (ثابت یا موبایل) در محل سکونت خود دسترسی داشتند. این روزها اینترنت نداشتن در محل زندگی برای خانواده‌ها مثل قطع شدن آب و برق شده است، اما همین 8 سال قبل بیشتر از 70درصد خانواده‌ها در خانه‌شان نمی‌توانستند به اینترنت (با موبایل یا ADSL) وصل شوند.

ضریب نفوذ: 112 درصد
براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات اما در پایان دولت حسن روحانی ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند در کل کشور به بیشتر از 112 درصد رسیده است. هم‌اکنون بیشتر از 10میلیون کاربر به اینترنت پهن‌باند ثابت و بیشتر از 84 میلیون کاربر به اینترنت پهن‌باند سیار دسترسی دارند و مشترک این نوع اینترنت هستند. در سال 2013 که حسن روحانی نخستین دوره ریاست‌جمهوری خود را آغاز کرد، براساس آمارهای جهانی میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ایران معادل 0.3 مگابیت بر ثانیه یا 37 کیلوبایت بر ثانیه بوده است. شاید برای بچه‌های نسل جدید که حالا فیلم‌ها را آنلاین می‌بینند و آنلاین بازی می‌کنند، خنده‌دار باشد. درحال‌حاضر براساس آمار سایت Speedtest میانگین سرعت اینترنت موبایل در کشور به 31مگابیت بر ثانیه رسیده است. میانگین سرعت اینترنت ثابت هم بیشتر از 22 مگابیت بر ثانیه شده است که ما را به رقم میانگین 26.5 مگابیت بر ثانیه می‌رساند و این یعنی افزایش بیشتر از 88 برابری سرعت دسترسی به اینترنت.

از فیلترینگ تا قطع اینترنت
محمدجواد آذری‌جهرمی زمانی گفته بود: «مدینه فاضله برخی قطع اینترنت است.»
هر چند اکنون هر کسی می‌تواند دیگر بدون دغدغه از عملکرد 2دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی انتقاد کند و ادعای عملکرد بهتری داشته باشد، اما واقعیت این است که رشد دسترسی به اینترنت در دوران این رئیس‌جمهور شکل گرفت؛ هر چند در همین دوران هم قطع اینترنت و پابرجا ماندن فیلترینگ هم رقم خورد و خاطرات تلخی را رقم زد. گروه‌های مختلفی تلاش کردند تا با فیلترینگ دسترسی مردم را به اینترنت محدود کنند. فیلترینگ تلگرام با 45 میلیون کاربر ضربه بزرگی به اینترنت کشور زد و هیچ‌کس هم حاضر به رفع آن نشد. فیلترینگ توییتر بارها از سوی شخص روحانی مورد انتقاد قرار گرفت و حتی 6 وزیر دولت او در اقدامی کم‌سابقه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار رفع فیلتر این شبکه اجتماعی شدند که هیچ‌وقت به نتیجه نرسید.
حتی در اقدامی عجیب محمدجواد آذری‌جهرمی به‌خاطر مقاومت در برابر اجرای دستور فیلترینگ اینستاگرام به دادگاه فراخوانده شد تا مشخص شود که اینستاگرام به‌عنوان تنها پلتفرم مشهور جهانی چطور با مقاومت دولت باز مانده است.
«نکند امروز فضای مجازی خوب باشد و فردا که رأی آوردند، دنبال فیلترینگ باشند.»؛ این جمله حسن روحانی را شاید این روزها باید بار دیگر به‌خاطر سپرد و منتظر بود، دید دولت جدید و مجلس چه کاری برای گسترش دسترسی به اینترنت جهانی و سرعت آن انجام می‌دهند.


  
  
   1   2      >