سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشی را پنهان کند، گویی نادان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :33
کل بازدید :88679
تعداد کل یاداشته ها : 438
103/1/10
12:32 ص

امام خامنه‌ای: تصویرسازی ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: تصویرسازی غلط و منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 25 مهر) در دیدار با بیش از دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، تلاش و فعالیت ده‌ها هزار نخبه در سراسر ایران را ترسیم‌کننده تصویری امیدبخش و واقعی از کشور خواندند و با اشاره به نقش و تأثیرگذاری نخبگان جوان در برنامه‌ریزی صحیح برای آینده، پیشرفت علمی ایران و جلو بردن مرزهای دانش بشری، «تعامل متقابل، دوجانبه و جدی‌تر نخبگان و نظام، مراقبت هوشمندانه و استفاده صحیح از گنجینه نیروی انسانیِ نخبه و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در مجموعه نخبگان کشور» را ضروری خواندند و تأکید کردند: تصویرسازی غلط و منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است اما به‌فضل الهی تصویر واقعی کشور در مجموع، نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه است.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود، دیدار با نخبگان جوان را امیدبخش و شادی‌آفرین خواندند و با اشاره به سخنان تعدادی از جوانان نخبه گفتند: این مطالب عمدتاً بسیار متین و متقن و کاملاً مورد تأیید بنده بود و مسئولان محترم باید با جدیت آنها را پیگیری کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تأثیرگذاری ملی و فراملی نخبگان از زوایای مختلف افزودند: وجود دهها هزار نخبه، از یک منظر، نشانگرِ «تصویر صحیح و واقعی از کشور» و مایه خرسندی و احساس امید است، ضمن آنکه با بهره‌مندی از نخبگان قطعاً چارچوبهای برنامه‌ریزی برای مسائل کشور باید ارتقاء یابد و از دیدگاههای آنان استفاده شود.

ایشان خاطرنشان کردند: از نظرات نخبگان جوان، فعال، دلسوز و بانشاط و پای کار در بخش‌های مختلف از جمله نفت، استفاده و برای تبدیل اقتصاد نفتی به اقتصاد مستقل و دانش‌پایه و اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی شود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیر نخبگان در «پیشرفت علمی کشور» گفتند: بهره‌گیری صحیح و مناسب از دانش و توانایی‌های نخبگان موجب پیشرفت علم در کشور و در نتیجه رسیدن به موضع عزت و اقتدار و کاهش آسیب‌پذیری‌ها خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: اگر از لحاظ علمی پیشرفت کنیم، تهدید دشمنانِ تمدنی و سیاسی و اقتصادی ما دائمی نخواهد بود و کاهش خواهد یافت.

ایشان یکی دیگر از عرصه‌های تأثیرگذاری نخبگان کشور را «ایفای نقش در شکستن مرزهای جهانیِ دانش» دانستند و افزودند: در قرون اخیر، سهم ما در جلو بردن مرزهای دانش بسیار کم بوده است و باید با استفاده از ظرفیت بالای نخبگان جوان کشور، مرزهای اکتشاف و دانش جهانی را توسعه دهیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: جوانان باید با مطالعه تاریخ، از دوران تلخ 200ساله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که به‌دلیل بی‌اعتنایی به استعدادها و نخبگان، کشور دچار عقب‌ماندگی شد، مطلع شوند و قدر دوران کنونی را بدانند.

ایشان با تأکید بر اینکه در دوران قاجار و پهلوی، ایران یکی از عقب‌مانده‌ترین کشورها از لحاظ دانش روز بود، افزودند: در حالی که جمعیت ایران حدود یک درصد جمعیت جهان است، سهم ما در تولید علم در دوران پهلوی، یک‌دهم درصد بود اما اکنون سهم ایران در تولید علم در دنیا به حدود دو درصد رسیده است که به این حد نیز نباید قانع بود.

رهبر انقلاب اسلامی به یک نمونه دیگر از بی‌اعتنایی به علم و دانش در دوران پهلوی اشاره کردند و گفتند: از زمان تأسیس دانشگاه تهران به‌عنوان اولین دانشگاه کشور در سال 1313 تا سال 1357 که چهل و چهار سال می‌شود، تعداد دانشجویان کل کشور، 150 هزار نفر بود اما اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، تعداد دانشجویان کشور بیش از چهار میلیون نفر است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه چنین مقایسه‌هایی، تفاوت دو حکومت و دو نظام را به‌روشنی نشان می‌دهد، خاطرنشان کردند: علت عمده عقب‌ماندگیِ علمی و اخلاقی و سیاسی کشور در آن دوران تاریک، وجود حکمرانان بی‌کفایت، دنیاطلب، وابسته و بی‌عرضه بود که در مقابل ملت تکبر می‌فروختند و به‌فکر مصالح آنان نبودند اما در مقابل بیگانه تا کمر خم می‌شدند.

ایشان تأکید کردند: همه ما باید به‌دلیل رهایی از آن دوران تلخ و پیشرفتهای کنونی، سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی و امام بزرگوار باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی سپس چند توصیه در خصوص نخبگان بیان کردند.

اولین توصیه ایشان «لزوم تعامل دوجانبه میان نخبگان و نظام مدیریت کشور» بود که در این زمینه گفتند: از یک طرف مسئولان باید جدی‌تر به‌دنبال تعامل با نخبگان و ارائه خدمات و رفع موانع کار آنان باشند و از طرف دیگر نخبگان نیز باید همه ظرفیت های خود را در اختیار پیشرفت کشور قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای منابع انسانی خوب و نخبه متحرک و پیش‌رونده را یک گنجینه و ثروت عظیم خواندند و تأکید کردند: این ثروت همانند هر گنجینه دیگری در معرض طمع و چپاول نظام سلطه است تا ضمن آنکه از این ثروت برای خود بهره می‌برد، درخصوص علم و فناوری یعنی داشته‌های ثروت‌آفرین و قدرت‌آفرین نیز انحصار ایجاد کند.

ایشان «حذف فیزیکی نخبگان» را یکی از روشهای نظام سلطه برای خارج کردن این گنجینه از چنگ ملتها برشمردند و با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور گفتند: علاوه بر حذف فیزیکی، «امحاء فرهنگی و یا مشغول کردن نخبگان به امور دیگر»، از دیگر روشهای نظام سلطه برای گرفتن این ثروت عظیم کشور است، بنابراین مسئولان و نخبگان باید هوشیار و مراقب باشند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، راه مقابله با فریب‌های نظام سلطه برای مجموعه نخبگی کشور را «تقویت هویت ملی و آرمانخواهی در میان نخبگان» دانستند و خاطرنشان کردند: جوان نخبه ما باید به ایرانی و مسلمان بودن، هویت ملی، آرمانها و تاریخ بسیار شرافتمندانه خود افتخار کند.

ایشان تأکید کردند: یکی از برنامه‌های دشمن، آرمان‌زدایی و هویت‌زدایی است که همه باید مراقب و متوجه این نقطه تهاجم باشند.

یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به نخبگان، «مراقبت برای غافل نشدن از مسئولیتهای خود در قبال مردم و مسائل مهم کشور» بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: نخبه نباید در فضای تخصصی خود غرق شود و به مسائل جامعه همچون «استقلال، عدالت، پیشرفت و آسیب‌های اجتماعی» اعتنایی نداشته باشد.

ایشان خطاب به نخبگان تأکید کردند: اگر شما نخبگی را در زیر پرچم «عدالتخواهی و استقلال و هویت ملی» انجام دهید، قطعاً ارزش آن بیشتر خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی، سیاسی و امنیتی علیه ایران عزیز افزودند: یک نخبه نمی‌تواند به این جنگ بی‌تفاوت باشد.

رهبر انقلاب اسلامی با تشبیه جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای بسیار شدید دشمن به جنگ تحمیلی افزودند: امکانات تبلیغاتی ما مانند اوایل دفاع مقدس، اندک است اما همان‌گونه که در آن نبرد پیروز شدیم، به‌فضل الهی در این جنگ هم بدون تردید پیروز خواهیم شد.

ایشان «تصویرسازی غلط» را مهمترین کار امروز دشمن برای اغوای افکار عمومی جهان و ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: نخبه جوان ما باید در این رویارویی سنگین، وظیفه خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران انجام دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان این دستور کار را برای نخبگان جوان ترسیم کردند: «تلاش علمی زیر پرچم عدالتخواهی، انحصارشکنی، ستم‌ستیزی و حساسیت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم».

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در بیان چند نکته درباره بنیاد نخبگان، ضمن تشکر از زحمات بنیاد، کار و تلاش شبانه‌روزی را به مسئولان آن توصیه مؤکد کردند و افزودند: در شناسایی، جذب، هدایت، ساماندهی، شنیدن سخن نخبگان و درمان کردن دردهای آنان شب و روز نشناسید.

«پرهیز از روزمرگی همراه با ابتکار دائم و نوسازی روشها در بخشی که هدایت نخبگان را در بنیاد برعهده دارد»، «برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای فعالیتهای هویت‌بخش»، «استفاده از دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاهها»، «استفاده از شرکتهای دانش‌بنیان و مراقبت درباره تنزل نیافتن ضوابط این شرکتها» از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان بنیاد نخبگان بود.

ایشان همچنین استفاده از نخبگان در چیدمان مدیریتهای میانی کشور را مهم خواندند و افزودند: ممکن است جوانان نخبه تجربه سطوح اول مدیریتی را نداشته باشند اما سطح مدیریتهای میانی حتماً به جوانان نخبه نیاز دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با رد تصوری که دانشگاهها را در خدمت مسائل کشور نمی‌داند، خاطرنشان کردند: در چهار دهه اخیر جوانان دانشگاهی در صنایع مهم کشور نقش اول داشته‌اند.

ایشان «هوافضا»، «علوم زیستی»، «سدسازی»، «صنعت دفاعی»، «صنعت هسته‌ای در ابعاد گوناگون آن»، «سلولهای بنیادی»، «زیست‌فناوری» و «ساخت داروهای نوترکیب» را از جمله عرصه‌ها و صنایعی برشمردند که دانشگاهها در شکل‌گیری و پیشرفت آنها نقش ارزنده‌ای داشته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی در عین حال افزودند: البته در کار دانشگاهها نقص‌های زیادی وجود دارد که باید رفع شود و نخبگان جوان نیز امروز برخی از آنها را بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای دانشگاهها را به «اهتمام به پژوهش» در همه سطوح فراخواندند و افزودند: ارتباط متقابل و پرمنفعت دانشگاه با صنعت جدی‌تر گرفته شود.

رهبر انقلاب در همین زمینه خاطرنشان کردند: با گسترش ارتباط با صنعت و شناسایی نیازها به‌گونه‌ای عمل کنید که همانند برخی از کشورها، هر پایان‌نامه دانشجویی یک حامی از بخش خصوصی یا دولتی داشته باشد.

«ضرورت به‌روزرسانی نقشه جامع علمی» پس از 9 سال از تدوین آن و لحاظ کردن مسائل جدید در این نقشه، نکته دیگر ایشان خطاب به مسئولان بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با تأکید بر «ضرورت ارتباط علمی با کشورهایی که در مسیر رشد جهشی قرار دارند»، افزودند: این‌گونه کشورها عمدتاً در آسیا هستند، بنابراین باید نگاهمان به شرق باشد نه به غرب، ضمن اینکه نگاه به غرب و اروپا جز معطل ماندن، منت کشیدن و کوچک شدن فایده‌ای ندارد.

رهبر انقلاب با تأکید بر تعامل دانشگاهها با دولت برای شناخت نیازها و اولویتها، از اقدام گروههای مختلف اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران از جمله اساتید بسیجی در نوشتن نامه به مسئولان و ارائه راه‌حل مشکلات اقتصادی ابراز مسرت کردند و افزودند: نمی‌دانیم دولت چقدر به این راه‌حلها عمل می‌کند اما احساس مسئولیت اساتید و همچنین نخبگان جوان و خوشفکر در قبال مشکلات کشور بسیار خرسندکننده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان بار دیگر به تلاش پرحجم دشمن برای تصویرسازی منفی از اوضاع ایران اشاره کردند و افزودند: نوسانات ارزی و مشکلات معیشتی وجود دارد اما در مجموع تصویر واقعی کشور، به‌کوری چشم دشمنان، عکس تصویری است که بیگانگان سلطه‌طلب از ایران عزیز ترسیم می‌کنند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارش‌هایی از شرایط علمی کشور و نخبگان بیان کردند.

همچنین 11 تن از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور به بیان دغدغه و دیدگاههای خود در مسائل مختلف علمی، پژوهشی، مدیریتی و فناوری پرداختند.

آقایان:
ــ  مصطفی زمانیان، مؤسس شرکت دانش‌بنیان در زمینه تدوین سندهای راهبردی

ــ  سید ابوالفضل میررضی، دارنده مدال نقره المپیاد ادبیات

ــ  مصطفی اسماعیلی شایان، دانشجوی دکترای مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر

ــ  احمد آبنیکی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

ــ امین جهان‌بخشی، دانشجوی پسادکترا و عضو بنیاد ملی نخبگان

ــ علی نظامی، دارنده مدال نقره المپیاد فیزیک کشوری

و خانم‌ها:

ــ  الهام حیدری، برگزیده جایزه دکتر کاظمی آشتیانی

ــ  سارا محمدی، نفر برتر مسابقات جهانی ریاضی و المپیاد زیست‌شناسی

ــ  منصوره نادری‌پور، برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان

ــ  نکو پناهی، دارنده مدال طلایی المپیاد شیمی

ــ  زینب اکبری، دانشجوی نمونه کشوری و دارنده مدال نقره المپیاد دانش‌آموزی

این نکات و محورها را مورد تأکید قرار دادند:

ــ لزوم حضور جوانان نخبه در عرصه تصمیم‌گیری و مدیریت کشور

ــ لزوم تدوین برنامه راهبردی و نظام‌نامه عالمانه در حوزه تربیت غیررسمی

ــ انتقاد از تحول صوری و برخورد دستوری با مقوله تحول در علوم انسانی

ــ اهمیت توجه مسئولان به نخبگان در آموزش و پرورش و هموار کردن مسیر فعالیت آنان

ــ پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در خدمت نیازهای کشور و بهتر شدن زندگی مردم باشد

ــ توجه به این نکته که ایجاد درآمد ملی و اشتغال نیازمند رونق تولید و بهره‌وری است

ــ انتقاد از کمبود بودجه برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی

ــ لزوم توسعه امکانات مراکز درمانی در حاشیه شهرها

ــ انتقاد از استفاده نکردن از فناوری‌های مجازی برای حل مشکلات کشور

ــ لزوم مراقبت از زبان فارسی و پرهیز از کم‌توجهی رسانه‌ای در حوزه زبان فارسی.

در پایان این دیدار، نماز ظهر و عصر به‌امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

 

 


  
  

آمیرزا

 

 

 

*پنل اس ام اس شیراز  ** پنل پیامک *

*نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پیامک صوتی *

 

 

این روزها  بازی های جذاب رقابتی وپرچالش در فروشگاه های نرم افزار به وفور دیده میشوند وعمده مراجعه

کنندگان قشر جوان هستند. جالب اینجاست که  هرکی بازی رو نصب کرده بعد چند تا مرحله بازی

کردن و آشنا شدن به فضا و سبک بازی ناخواسته ساعتها وقتش را با بازی میگذرونه وگذشت ساعتها را احساس نمیکند.

*پنل نمایندگی شیراز*

 

یکی از این بازی ها که درمدت زمان خیلی کم رکوردار نصب در بین بازی های قبل از خود ومشابه را پیدا کرده است بازی امیرزا ست که در عین راحتی و سادگی جدا خیلی قشنگ کاربر رو به چالش میکشه و استاد بازی با کلمات است هرچند تو مرحله هاش در این بازی جدید هیچگونه خلاقیتی  بکار برده نشده ولی به خاطر استفاده فوق العاده از معانی نهفته در  حروف ایرانی و معماهای مختلف ، توانسته جذاب ترین عناوین بازی ایرانی با بیشترین درخواست و نصب بازی  را به خودش اختصاص بده.

 

پنل اس ام اس * نمایندگی پنل پیامک * پنل پیامک شیراز * نمایندگی پیامک صوتی

 

حالا با تمام این مسائل گرافیک و انیمیشن متناسب با فرهنگ داخلی و موسیقی قشنگش  را هم در نظر بگیرید متوجه میشید که هرچند برای ساختش از مدل های قبل و قدیمی کپی برداری شده ولی خداییش از تمام بازیهای قبل خودش باحال تر و جذاب تر ساخته شده است.

 

اپراتور صوتی پیامرسان *پنل پیامک صوتی * نمایندگی پنل پیامک صوتی

پنل اس ام اس پیام رسون * پنل اس ام اس صوتی * اپراتور پنل پیامک

 

           این مسئله به همراه رابط کاربری خوب بازی، طراحی زیبای کاراکترها و توجه به جزییات موجب گشته تا از لحاظ دیداری بازیکن یک تجربه خوب و متنوع  را پشت سر بگذارد وتا ساعت ها درباره بازی حرف بزنه و شوق وذوق بازی کردنش رو باد همه به اشتراک بگذاره.

 

جوابهای آمیرزا رو از لینک زیر میتونید دانلود کنید.

 

https://bit.ly/2NLalNQ

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

 


  

پایان 36 سال چشم انتظاری و فراق

 

پایان 36 فراق خانواده شهید با پیکر مطهر او بدون حضور پدر و مادر در جمع خواهران و برادران در معراج شهدا برگزار شد. پدر سال‌های خیلی دور و قبل از شهادت پسر از دنیا رفته بود، مادر نیز، 14 سال پیش در چشم انتظاری بازگشت پسرش، از دنیا رفته بود. بسیجی شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، شهید «فرمانعلی قربانی» فرزند صفرعلی در 12 فروردین ماه سال 1339 در شهرستان خدابنده به دنیا آمده بود. او توسط لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و از شهرستان اسلامشهر به جبهه اعزام شده و در سال 61 در عملیات مسلم ابن عقیل و در منطقه سومار به شهادت رسیده بود و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت که طی عملیات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد. پیکر مطهر این شهید 22 ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت و بعد از گذشت 36 سال طی عملات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد.

«زیور قربانی» خواهر شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید «فرمانعلی قربانی» می‌گوید:«ما دو خواهر و سه برادر بودیم و شهید دومین فرزند خانواده بود. شهید قبل از شهادت، چندین مرتبه به جبهه رفته بود. پدرم فوت کرده بود و برادرم از مادرم رضایت گرفت که مادرم گفته بود راضی هستم، برو خدا پشت و پناهت. یادم می‌آید که بعد از آزادی خرمشهر به منزل آمد و از خوشحالی شیرینی پخش می‌کرد.»

خواهر شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید «فرمانعلی قربانی» می‌گوید: خیلی دلتنگ برادرم بودم و همیشه به نیابت از برادرم بر سر مزار شهدای گمنام می‌رفتم و با هر قدمی می‌گفتم شاید یکی از این‌ها که اینجا خوابیده، برادرم باشد.

وصیت نامه را خودم خواندم

خواهر شهید که زمان شهادت برادرش، تنها 9 سال داشته است، درباره آخرین مرتبه‌ای که شهید را بدرقه کرده بودند، چنین می‌گوید: «روز 16 ماه مبارک رمضان بود که می‌خواست دوباره به جبهه برگردد که من و مادر و برادرم بدرقه‌اش کردیم و در عملیات مسلم ابن عقیل منطقه سومار به شهادت رسیده بود. همرزمانش شهادت او را به برادرم اطلاع داده بودند.»

خواهر ، وصیت برادرش را این چنین روایت می‌کند: «وقتی ساک برادرم را برگرداندند، درب را باز کردیم و وصیت نامه را خودم خواندم. اینطور وصیت کرده بود که: اگر شهید شدم سر مزارم گریه نکنید که دشمنان شاد شوند، حجاب را رعایت کنید. شهادت افتخار ما است و باید از سرزمین خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن خاک ما را بگیرد، اینجا وطن ما است.»

مادری که با چشم انتظاری از دنیا رفت.

خواهر شهید تازه شناسایی شده از دلتنگی‌های مادرش که 14 سال پیش فوت کرده بود، می‌گوید:«مادرم 22 سال چشم به در بود و منتظر پسرش بود. همیشه می‌گفت اگر خودت نمی‌آیی، پیکرت بیایید تا آن را بو کنم. چون بیمار بود گاهی اوقات به تشییع پیکر شهدای گمنام می‌رفت.»

خواهری که 36 سال در فراغ برادر بوده، خود را با رفتن بر سر مزار شهدای گمنام آرام می‌کرده است و می‌گوید: «خیلی دلتنگ برادرم بودم و همیشه به نیابت از برادرم بر سر مزار شهدای گمنام می‌رفتم و با هر قدمی که می‌زدم، می‌گفتم شاید یکی از این‌ها که اینجا خوابیده است برادرم باشد. به آن‌ها می‌گفتم برای شما فاتحه می‌خوانم و فکر کنید که من هم خواهرتان هستم.»

حاجت روا شده شهدای گمنام

این خواهر شهید که حاجت گرفته همین شهدای گمنام است، درباره حاجت روایی خود می‌گوید: «حدود دو هفته پیش بود که به یکی از شهرهای شمالی رفته بودیم که همسرم کنار یک پارک که مزار شهدای گمنام در آنجا بود نگه داشت تا به زیارت آن‌ها بروم. شهدا 20 و 24 ساله بودند. به آن‌ها گفتم نمی‌دانم شما خواهر و برادر دارید یا نه، من را دعا کنید و به برادرم رسیدگی کنید و بگویید که برگردد، 36 سال صبر خیلی سخت است و یک عمر گذشته است.»

قربانی لحظه شنیدن بازگشت پیکر برادرش را چنین روایت می‌کند: «روز دوشنبه هفته گذشته بود که بعد از اینکه مهمان‌هایم رفتند همسرم با دخترم تماس گرفت. من همانطور داشتم به دخترم نگاه می‌کردم که چه اتفاقی افتاده است که گفت مامان 36 سال انتظار چه چیزی را می‌کشیدی؟ گفتم انتظار برگشت دایی‌ات را می‌کشیدم و چشمم به در بود که گفت آمده. همان جا نشستم و خدا را شکر کردم و گفتم دایی‌ات خوش آمده است و من افتخار می‌کنم که خواهر شهید هستم.»

با بغل کردن پیکر برادرم، سبک شدم

خواهر شهید قربانی از زمزمه‌های خود در لحظه دیدار و بغل گرفتن پیکر برادرش می‌گوید: «برادرم وصیت کرده بود که گریه نکنم اما نتوانستم. وقتی پیکر برادرم را بغل کردم، خیلی سبک شدم که بیان کردنش سخت است. روز دوشنبه قبل از خبر بازگشت، خواب دیده بوده بودم که یک بچه کوچک بغلم داده بودند که حکمتش را نمی‌دانستم تا اینکه امروز پیکر برادرم را بغل کردم. آن لحظه یاد حرف‌های او افتادم که می‌گفت حجاب تو سلاح ما است و مواظب حجابت باش و اشک نریز.»

 

 


  
  

با فعال شدن کارت سوخت ، بنزین "دو نرخی" می‌شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس میزان سهمیه و نرخ بنزین با کارت سوخت را تشریح کرد .

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر احیا کارت سوخت، اظهار داشت: احتمالا سامانه هوشمند کارت سوخت ظرف چند ماه آینده فعال می‌شود.

وی افزود: با استفاده از سامانه هوشمند کارت سوخت هم مصرف بنزین مدیریت و کاهش یافت و هم از طرف دیگر جلوی قاچاق سوخت گرفته شد و در نتیجه واردات بنزین نیز کاهش یافته بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده و شدت افزایش مصرف بنزین احیای کارت سوخت پیش‌بینی می‌شد، تصریح کرد: با فعال شدن سامانه کارت سوخت، قیمت بنزین 2 نرخی می‌شود و یک نرخ بنزین (قیمت فعلی) و با سهمیه مشخص عرضه می‌شود و یک نرخ نیز با قیمت آزاد در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

خادمی درباره قیمت هر یک از نرخ‌های بنزین گفت: نرخ سهمیه‌ای با قیمت فعلی یعنی هزار تومان و با کارت سوخت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درباره قیمت بنزین آزاد (نرخ دوم) اظهار داشت: با توجه به اینکه حداقل‌ها برای نیاز مردم با کارت سوخت تامین می شود، بنابراین دست دولت برای قیمت‌گذاری نرخ دوم باز است که براساس شنیده‌ها احتمالا نرخ دوم 30 الی 40 درصد نسبت به نرخ اول بیشتر است و در حدود هزار و چهارصد تومان عرضه می‌شود.

خادمی درباره میزان سهمیه بنزین هر خودرو گفت: تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نشده است، اما بار گذشته برای هر خودرو 70 لیتر بنزین در نظر گرفته شده بود که احتمالا این بار هم به همان میزان باشد؛ البته میزان سهمیه برای خودرو‌های تاکسی و سهمیه آژانس‌ها متفاوت خواهد بود که با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط میزان سهمیه آنها هم مشخص می‌شود.

 

 


  
  

اندیشکده‌های آمریکایی به حضور ایران در میان 10 قدرت برتر دنیا اعتراف کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو 10 کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم.

سردار سرتیپ محمدحسین سپهر صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در هتل امامت مشهد برگزار شد اظهار داشت: این فرمان مقام معظم رهبری است که در تمام اجزا و ارکان بسیج باید هیئت‌های اندیشه‌ورزی برای یک ماموریت بزرگ انقلابی و دینی و عبور از چالش‌ها و شرایط خطیر جامعه داشته باشیم که در این راستا نیاز به استفاده از خرد جمعی که مبانی قرآنی داشته باشد داریم و سازمان بسیج مستضعفین که بستر تحقق تمدن و جامعه اسلامی است احتیاج به خرد جمعی و اندیشه‌های جدید و انقلابی داریم.

وی افزود: در رزمایش 100 هزار نفری 12 مهرماه دال مرکزی فرمایشات رهبری عبور از تحریم‌ها برای سیلیزدن به آمریکا، ایستادگی، مقاومت و پیمودن راه امام و شهدا بود بنابراین براساس خطابی که ایشان برای آحاد و متخصصین بسیج داشتند عبور از شرایط تحریم یکی از بزرگترین تکالیفی است که برعهده ما گذاشتند که در این میان مسئولیت بسیج اصناف و بازاریان در بحث بازار و تولید ثروت تکلیف بزرگی است.  

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایشان فرمودند مسیر انقلاب باید به تمدن نوین اسلامی ختم شود و این شدنی است و باید باور کنیم که ما پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی هستیم البته شاید برخی از مسئولان یا نخبگان از نیمه خالی لیوان در بیانات خود می‌گویند اما امروز آمریکایی‌ها و استکبار صهیونیستی مسیحی و یهودی به دنبال ایجاد موانع بر سر راه انقلاب است به منزله افزایش و اعتلای اقتدار همه جانبه ما است.

سپهر با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو  10 کشور برتر قدرتمند آینده دانستند عنوان کرد: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم. چند نفر را در اهواز به شهادت رساندند اما اراده‌ای که تصمیم گرفت 700 کیلومتر آن طرف‌تر موشک به قلب دشمن بزند قیمت ندارد و برترین رهبران جهانی به این اراده احسن می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: اراده دنیا بر این بود که ما در جبهه مقاومت شکست می‌خوریم اما اراده مقام معظم رهبری بر این بود که ما به فضل خدا پیروزیم و یقین بر پیروزی داشتند و شد بنابراین اینکه ایشان امروز می‌فرمایند ما تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری خواهیم کرد نیز شدنی است و برآورد 10 مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که ما شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

سپهر تصریح کرد: براساس اسناد اندیشکده‌های آمریکایی راهکارهای آمریکا شامل فشار نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است که در بخش نظامی و امنیتی شکست خورده‌اند ما مقتدر هستیم و اراده می‌کنیم و در برابر تهدیدات می‌ایستیم اما در بخش اقتصادی و نرم بیشترین تهدید را داریم فشارهای اصلی آنها بر حاکمیت دینی  و سپاه پاسداران و بسیج است به طوری که همین دیروز 22 شرکت ما را تحریم کردند.

وی با بیان اینکه آنها می‌دانند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد گفت: پس از انقلاب آمریکایی‌ها در هر جایی که جنگی را شروع کردند شکست خوردند در یمن نیز قطعا  شکست می‌خورند.  لذا درصدد هستند راهبردهای مذاکره برای اصلاح برجام، گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و توانمندی‌های نظامی ایران به ویژه موشکی را به نتیجه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز داریم با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع و انتظار دارند به جنگ دشمن برویم و حجم زیادی مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی می‌کنیم چرا که ما توانمندی‌های متعددی داریم که طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشایی است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را طرح کردیم برای مثال طرح حمایت از کالای ایرانی ما با مشکلات و سختی‌هایی روبه‌رو است اما طرحی علمی، تجربی و شدنی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خدمت‌رسانی جهادی سبب افزایش امید و نشاط، کاهش محرومیت، توازن در توسعه و غیره می‌شود  اما گره اصلی اقتصاد ما را باز نمی‌کند باید چند طرح بزرگ در بخش‌های مختلف نظیر آب انرژی امنیت غذایی تولید و حمایت از کالای ایرانی ارائه دهیم و  می‌خواهیم از طرح‌های خود دفاع کنیم و کوتاه نمی‌آییم. شما نیز در هیئت‌های اندیشه‌ورز نظرات خود را بدهید چرا که ظرفیت‌های بسیج باید با همدیگر هم‌افزا شود اگر بسیج اصناف قرار است کاری انجام دهد باید بسیج اساتید، دانشجویان، کشاورزی و غیره نیز بخشی از کار را برعهده گیرند. در واقع به یک بسته جامع پیشرانه اقتصادی، عمرانی، خدماتی و غیره در کشور نیاز داریم که بسیج توانمندی آن را دارد.

سپهر با تاکید بر اینکه دولت را باید تقویت کرد گفت: ما شرعا اجازه تضعیف دولت را نداریم و در مقام اعتقادی و اجرایی ما نیست که دولت را تضعیف کنیم البته انتقاد و مطالبه‌گری را انجام می‌دهیم.  

وی ادامه داد: ما در جلسه‌ای با نمایندگانی از دولت، فراکسیون عشایر مجلس و سران عشایر و بسیج دور هم جمع شده، مسائل بررسی شده و راهکارهایی ارائه شد که بسیار از جلسه جلسه راضی بودند لذا درصدد هستیم جلسات منظمی از مجلس، شورای عالی امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت و دولت تشکیل دهیم برای تولید راهبرد، نقشه، قوانین و سیاست کلان چون اکنون ضعف کشور ما این است ما ده‌ها هزار قوانینی داریم همدیگر را نقض می‌کند و هم‌افزا نیستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر بسیج بتواند اقتصاد را مردمی و مردم‌سالار کند مشکلات ما حل می‌شود. فرهنگ، امنیت، دفاع و دیپلماسی نیز همین است دیپلماسی این نیست که وزیر امور خارجه با یک خارجی صحبت کند پشتوانه دیپلماسی مردمی است که 12 فروردین در کشور به عنوان یک قطره از بسیج پشتوانه برای دیپلمات‌های ما در دنیا شدند.

سپهر افزود: مردمی کردن دیپلماسی در راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، اربعین و راهیان نور به نمایش درآمده و اسلام به آنها امروز نیاز دارد و خلق شده است. لذا ما برای مردمی کردن اقتصاد دست نیاز به سوی شما دراز می‌کنیم چرا که ما راهبرد اقتصاد مقاومتی داریم قوانین ضعیف یا متضاد است تا این موارد انجام نشود گره‌های بزرگ برطرف نمی‌شود.

 


97/7/26::: 3:6 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >