سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :16
کل بازدید :88652
تعداد کل یاداشته ها : 438
103/1/9
1:1 ع

سامانه پیام کوتاه

1400-08-24 23:48:13  762   0  0

سامانه پیامک ، سامانه پیام کوتاه ، نمایندگی پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، و ... عناوینی هستند که این روزها زیاد شنیده می‌شود که خیلی از افراد توانسته اند با بهره‌گیری از این عناوین به درآمد چندصد میلیونی در ماه برسد. بیاید کمی سامانه پیام کوتاه را کالبد شکافی کنیم .

 

سامانه پیام کوتاه : 

سامانه پیامکی در حقیقت محیطی است که شرکت ها و سایت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال و دریافت کنید .حال این سامانه پیام کوتاه دارای سرشماره و اپراتور هایی است که دقیقاً مانند سیم کارت همراه اول و ایرانسل قابلیت دریافت و ارسال پیامک را دارد با این تفاوت که شماره‌های آن با پیش شماره‌های مانند 1000 ،  2000 ، 3000 ،  5000 ، 9000 و 021 شروع میشود . برای خرید و دریافت این سرشماره ها باید به نمایندگی پنل پیامک که زیرمجموعه مخابرات هستند مراجعه کنید . این شرکت‌ها خود را به نام‌های مختلفی به شما معرفی می کند که اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه باشد اصولاً اسم آن شرکت زیاد شنیده می‌شود .

سامانه پیام کوتاه علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیامک معمولاً امکاناتی اضافه تر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اما این امکانات و کیفیت ارائه آن کاملا مربوط به تجربه و سابقه آن نمایندگی پنل پیامک می‌شود . شرکت اهورا اطلس فارس جزو اولین شرکت های ارائه دهنده سرویس پیامکی بوده و هم اکنون سامانه‌ها و اپراتور‌های ارائه شده توسط این شرکت جز کامل ترین سامانه ارسال پیامک می باشد که در زیر به برخی از آنها می‌پردازیم .

 

 

برخی از امکانات سامانه پیام کوتاه پیام رسون : 

 

1- ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه :
این نوع ارسال به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از کد پستی منطقه ها و شهرستان های مختلف، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.


2- ارسال با تفکیک سن و جنسیت:
شما با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید از لحاظ جنسیت گیرندگان پیام خود را تفکیک کنید و به این ترتیب ارسال هدفمندی داشته باشید و از صرف هزینه ها و ارسال های بیهوده پرهیز کنید.


3- ارسال پیامک به تمامی شماره های ایرانسل:
این قسمت امکان و قابلیت ارسال به تمامی شماره های ایرانسل را به شما می دهد و می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود به تمامی پیش شماره های ایرانسل دسترسی داشته باشید و ارسال پیامک انجام دهید.


4- ارسال پیامک بر اساس کدپستی :
در سامانه پیامک شیراز، شما با استفاده از این گزینه می توانید به تمامی شماره های  کل کشور که (شامل ایرانسل وهمراه اول می‌باشد) بر اساس تقسیم بندی کد پستی وجود دارد، پیامک ارسال کنید.


5- ارسال پیامک تکی و یا گروهی:
با این قابلیت می توانید به یک شماره خاص و همچنین یک گروه خاص پیامک ارسال کنید. برای ارسال گروهی باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان تان را آماده کرده باشید  که با توجه به درخواستتان سامانه پیام کوتاه شیراز به شما دفترچه تلفن های کارآمد پیشنهاد میکند . همچنین در شیراز اس ام اس  این امکان وجود دارد که شما بتوانید مشتریان خودتان را بر حسب نیازتان دسته بندی کنید. شماره های آنها را در سیستم اضافه کنید و در مواقع لزوم به گروه موردنظرتان پیامک ارسال کنید.

 

6- شخصی سازی ارسال پیامک :
شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود متن پیامک ارسالی خود را برای هر شماره موبایلی شخصی سازی کنید و ارسال پیامک را با نام مد نظرتان ارسال کنید .


7- دریافت پیامک از طرف مخاطبان:
شما علاوه بر ارسال پیامک می توانید از سوی مشتریان خود پیامک نیز دریافت کنید. همچنین گزارش تحویل و دریافت پیامک را در سامانه پیام کوتاه مشاهده کنید. که این مورد برای نظر سنجی از مشتریان بسیار کار امد میباشد .


8- وب سرویس:
نمایندگی پنل پیامک پیام رسون این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی پیامک های خود را از بستر وب ارسال کنید.

 

9- ارسال پیامک به صورت هوشمند : 
شما این امکان را دارید که در سامانه پیام کوتاه شیراز به صورت دور کاری به مشتریان و کسب و کارتان نظارت داشته باشید و در دفتر کار مجازی خود ارسال پیامک انجام دهید .

 

10- دریافت خروجی اکسل و متنی از پیامک ها:

پس از ارسال می توانید ازنتیجه ارسال های خود خروجی دریافت نمائید و با ذخیره آن در کامپیوتر شخصی آرشیوی از آنها داشته باشید.

 

11- ارائه اپراتور 9000: 
پیام رسون با افتخار اعلام می‌کند که اپراتور 9000 را به مشتریان ارائه می‌دهد تا مخاطبین هم صدای شما را بشنوند و هم متن پیامک را بخوانند و با یک تیر دو نشان بزنید و دیگر نیازی نیست که برای شنیده شدن صدایتان به صورت جداگانه اقدام به خرید اپراتور صوتی کنید .

 

12- پشتیبانی فنی و تیکتی 24 ساعته: 
تیم پشتیبانی  سامانه پیام کوتاه شیراز  در ساعت اداری به صورت تلفنی و در  خارج از ساعات اداری به صورت پشتیانی داخل سامانه پاسخگوی تمامی مشکلات فنی شما هستند. یقینا هیچ کدام از مشکلات شما بی پاسخ نخواهد ماند.

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شیراز ، سرویسی قدرتمند برای ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه برای کاربران است. استفاده از این سامانه بسیار راحت بوده و نیاز به زیرساخت  توسط مشتریان را ندارد  و همه ی افراد و سازمان‌هایی که نیاز به ارسال پیام کوتاه و خدمات مرتبط با آن را دارند می‌توانند با خیال آسوده پیامک تبلیغاتی خود را از طریق سامانه‌ پیام کوتاه شیراز انجام دهند. امکانات و ماژول‌های متنوع این سرویس امکان انجام امور مختلف در زمینه اطلاع رسانی های پیامکی و سامانه‌های ثبت مشتریان را به همراه خود برای کاربران پیام رسون فرآهم نموده است.

جهت خرید پنل اس ام اس به سایت زیر مراجعه کنید . 

www.smsreson.ir