سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89113
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
10:48 ص

 

لیگ برتر فوتبال ایران امشب وارد هفته بیست‌وهشتم خود می‌شود، جایی که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها محمود فکری باید با تیم سابقش استقلال دیدار کند.
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 21:15 امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار همزمان در شهر‌های اصفهان، تهران، سیرجان، اراک، آبادان، تبریز و مشهد پیگیری می‌شود. در حالی که قرار است بازی‌های سه هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار شود، این هفته نخستین مرحله از بازی‌های همزمان را شاهد خواهیم بود، جایی که حساسیت در بالا و پایین جدول به بالاترین سطح خود خواهد رسید.
ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
یکی از حساس‌ترین دیدار این هفته، مصاف دو تیم در انتهای جدول با یکدیگر است. یک بازی شش امتیازی که برنده آن تا حدودی در حاشیه امن برای بقا قرار می‌گیرد و دیگری را به منطقه خطر نزدیک‌تر می‌کند. البته نساجی شرایط بهتری نسبت به ذوب‌آهن دارد و با سه امتیاز بیشتر در صورت برد در این بازی اختلاف خوبی با تیم‌های قبلی‌اش ایجاد می‌کند. ذوب‌آهن با 26 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و برای سر و سامان دادن به وضعیتش راهی به جز برد ندارد.
البته نگاه سایپا و نفت مسجد‌سلیمان دیگر تیم‌های در منطقه سقوط نیز به این بازی است، چراکه نتیجه آن می‌تواند برای آینده آنها نیز سرنوشت‌ساز باشد. بازی رفت دو تیم با برتری 3 بر 2 ذوب‌آهن به اتمام رسیده است.
ماشین‌سازی تبریز - پرسپولیس
اولین تیم سقوط‌کرده به دسته اول، حالا یک حریف سرسخت در مسیر قهرمانی پرسپولیس است. ماشین‌سازی که در هفته‌های اخیر از لحاظ فنی خوب کار کرده و حتی موفق شده مس رفسنجان را با سه گل شکست دهد. این تیم هفته گذشته نیز فولاد را در اهواز اذیت کرد و تنها با یک گل از این تیم شکست خورد. بازیکنان این تیم 14 امتیازی در بازی بزرگ امشب برای اعاده‌ حیثیت و اثبات توانایی‌های فنی‌شان از انگیزه‌های زیادی برای دیدار با فینالیست آسیا برخوردارند.
در آن سوی میدان پرسپولیس با 58 امتیاز در صدر جدول است، ولی اخیراً در دربی جام حذفی از استقلال شکست خورده و از این رقابت‌‌ها حذف شده است، بنابراین تنها امیدش برای کسب جام همین لیگ برتر است. این تیم سایه سپاهان را هم پشت سرش احساس می‌کند و در صورت غفلت، می‌تواند برای خود دردسر جدیدی ایجاد کند. پرسپولیسی‌ها در بازی رفت به سختی و با نتیجه 2 بر یک در تهران ماشین‌سازی را شکست داده‌اند. یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در این بازی از روی سکو‌ها تیمش را هدایت خواهد کرد. آنها همچنین کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار ندارند.
استقلال - نفت مسجدسلیمان
استقلال بعد از پیروزی در دربی و حذف پرسپولیس از جام حذفی، حالا دیدار حساس دیگری را پیش رو دارد. فرهاد مجیدی که در استقلال جانشین محمود فکری شده بود، حالا باید با این مربی رو‌ در رو شود. از سوی دیگر فکری نیز بعد از جدایی از استقلال باید با شاگردان سابقش مصاف کند، نکته‌ای که به حساسیت‌های این بازی افزوده است. استقلال تنها تیمی است که حداقل روی کاغذ هنوز شانس دارد تا اجازه ندهد پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ برتر شوند. البته این تیم با 50 امتیاز سهمیه آسیایی‌اش مسجل شده است و با خیالی راحت پا به این میدان می‌گذارد.
البته برخلاف شرایط خوب استقلال از لحاظ امتیاز‌گیری و فنی، این تیم در بیرون از زمین در اوج مشکلات و حواشی قرار دارد. بازیکنان این تیم تمرین روز یکشنبه‌شان را تحریم کردند تا اردوی آبی‌ها در انتهای فصل حسابی در حاشیه و جنجال فرو برود. در آن سوی میدان نفتِ محمود فکری نیز بعد از باخت 3 بر 2 هفته پیش مقابل ذوب‌آهن خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند، مخصوصاً اینکه این تیم نیز اخیراً سه بازیکن اصلی‌اش را به دلیل مشکوک بودن عملکردشان در بازی قبلی اخراج کرده است تا آنها هم در شرایط آرامی پا به میدان نگذارند.
گل‌گهر سیرجان - سایپا
گل‌گهر 38 امتیازی در جایگاه ششم قرار دارد و یکی از امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. این تیم که در هفته‌هایی موفق به حضور در صدر جدول شده بود می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و قطعاً سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست. سایپا اما هفته پیش از استقلال با دو گل شکست خورده و بعد از اینکه سه امتیاز اهدایی کمیته انضباطی‌ نیز توسط کمیته استیناف از این تیم گرفته شده، امید‌هایش برای بقا در لیگ کم‌رنگ‌تر شده است. سایپا بعد از ماشین‌سازی که سقوطش قطعی شده است، گزینه دوم سقوط به حساب می‌آید.
البته سایپا این فرصت را دارد تا با هدایت سرمربی جدیدش معادلات را به هم بزند و با شکست گل‌گهر با امید بیشتری به آینده نگاه کند. فراز کمالوند به تازگی از هدایت سایپا کناره‌گیری کرده و سعید اخباری به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان معرفی شده است. در آن سوی میدان نیز باشگاه گل‌گهر به تازگی علیرضا حقیقی را کنار گذاشته است تا دو تیم با شکل و شمایلی دگرگون شده در این بازی حاضر شوند. بازی رفت آنها با برتری یک گله گل‌گهر خاتمه یافته است.
آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز
آلومینیوم با 37 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت هنوز برای کسب سهمیه امید دارد. این تیم در بازی هفته پیش خود در ورزشگاه آزادی با دو گل مغلوب پرسپولیس شده است و حالا باید در یک بازی خانگی با تیمی دیگر که از شانس خوبی برای کسب سهمیه برخوردار است، دیدار کند. تراکتورِ مدل فیروز کریمی با دو امتیاز بیشتر به نسبت آلومینیوم در رده پنجم قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی گام بلندی برای ایستادن در رده چهارم جدول برخواهد داشت. بازی رفت دو تیم با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسیده است.
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
خنثی‌ترین بازی هفته در آبادان برگزار می‌شود، جایی که صنعت نفت 33 امتیازی با مس رفسنجان 32 امتیازی دیدار می‌کند. دو تیم خطر سقوط را احساس نمی‌کنند و در آن سو امیدی نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نخواهند داشت و فقط برای کسب رتبه‌ای بهتر در جدول مبارزه می‌کنند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل همراه بوده است.
پدیده مشهد - سپاهان اصفهان
سپاهان بعد از اینکه از فولاد در جام حذفی شکست خورد و حذف شد، امیدش برای کسب جام به لیگ برتر است که البته کار سختی هم در پیش دارد. سپاهان باید همه بازی‌های آینده را پیروز شود و نیم‌نگاهی هم به پرسپولیس داشته باشد تا در یک بازی متوقف شود. سپاهان البته در این بازی انگیزه دیگری هم دارد. این تیم در دور رفت با نتیجه 3 بر یک از پدیده شکست خورده و حالا به دنبال جبران است.
پدیده اما بعد از پشت سر گذاشتن بحران‌های مدیریتی، در مسیر درست پیشرفت قرار گرفته است،‌ تا حدی که باعث شده این تیم از کورس فرار از سقوط در کورس کسب سهمیه آسیا قرار بگیرد. هرچند که پدیده نسبت به دیگر مدعیان شانس خیلی زیادی ندارد، اما روند صعودی این تیم در انتهای فصل قابل قبول است. همه این شرایط باعث شده است تا کار سپاهان در مشهد دشوار به نظر بیاید.
پیکان - فولاد خوزستان
پیکان و فولاد در یکی از دیدار‌های مهم هفته به مصاف هم می‌روند. فولاد با شکست سپاهان در جام حذفی از انگیزه و خودباوری خوبی برخوردار شده است و بعد از پرسپولیس، سپاهان و استقلال در رده چهارم لیگ حضور دارد. این تیم نسبت به سایر مدعیان سهمیه از شانس به نسبت بالاتری روی کاغذ برخوردار است. البته پیکان نیز تنها سه امتیاز کمتر از فولاد دارد و در صورت برتری در این بازی می‌تواند به ایستادن در رده چهارم جدول امید زیادی داشته باشد. بازی رفت دو تیم در اهواز نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.
برنامه کامل مسابقات امشب به شرح زیر است:
(همه بازی‌ها به طور همزمان و از ساعت 21:15 آغاز می‌شوند)
ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران/ ورزشگاه فولادشهر
داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و محمد راهی، داور چهارم: روح‌الله شریفی
ناظر: حیدر شکور
استقلال - نفت مسجدسلیمان/ ورزشگاه آزادی
داور: محمدحسین ترابیان، کمک‌ها: حسن انتظاری و محمدصالح عرب‌آبادی، داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم
ناظر: علیرضا یزدانی
گل‌گهر سیرجان - سایپا/ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و فرهاد فرهادپور، داور چهارم: ابوالفضل گرجی
ناظر: مسعود مرادی
آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز/ ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
داور: علی صفایی، کمک‌ها: امید افخمی و علی الفتی، داور چهارم: کمیل غلامی
ناظر: محمدرضا فلاح
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان/ ورزشگاه تختی آبادان
داور: علیرضا حیدرپناه، کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و حسین سلیمانی، داور چهارم: ابوالفضل دوستی
ناظر: بهرام مهرپیما
ماشین‌سازی تبریز - پرسپولیس/ ورزشگاه شهیدسلیمانی تبریز
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی و حمیدرضا افشون، داور چهارم: رضوان سرشار
ناظر: نادر جعفری
پدیده مشهد - سپاهان اصفهان/ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور: رضا عادل، کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و رامین بابایی، داور چهارم: محمد باقر پورباقر
ناظر: علی خسروی
پیکان - فولاد خوزستان/ ورزرشگاه شهدای شهر قدس
داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و حامد صفایی، داور چهارم: امیرسامان سلطانی
ناظر : محسن ترکی


  
  

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون

23 تیر 1400  2157   0  0

در دنیای دیجیتال امروز که همه افراد از کوچک و بزرگ از گوشی‌های پیشرفته و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کند خیلی راحت میشود بازاریابی کرد و با افراد ارتباط برقرار کرد .

حال اگر بخواهیم از این دنیای دیجیتال بهترین بهره را ببریم و برای کسب و کار خود تبلیغات موثر انجام دهیم راهی سهل و آسان پیش رو داریم.  هستند کسب و کارهایی که برای جذب مشتری و حفظ مشتری فعلی خود از پنل پیامک و تبلیغات پیامکی استفاده می کنند . در همین راستا سرویس های ارائه دهنده پنل پیامک بسیار زیاد شده و کسی که قصد داشته باشد برای کسب و کار از تبلیغات پیامکی استفاده کند برای انتخاب این سرویس کمی با مشکل  روبرو خواهد شد .

اگر شما هم به دنبال سرویس ارائه دهنده پنل پیامک هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید چرا که می‌خواهیم به اصلی ترین سوال در ذهن شما یعنی چرا پیام رسون شیراز بهترین پنل پیامک است ؟ پاسخ دهیم .

 

 

 

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون :

1- اعتبار سامانه پیامکی :

اعتبار هر کسب و کاری به مشتریان وفادار آن کسب و کار است . پیام رسون با بیش از 10 سال سابقه در ارائه پنل پیامک ، توانسته مشتریان وفاداری داشته باشد که بعضاً برخی از نمایندگی ها در طول سالیان دراز نتوانستند این تعداد مشتری را داشته باشد. 


2- تعرفه ارزان پنل پیامک :

تعرفه پایین و ارزان بودن برای همه حائز اهمیت است اما تعرفه پایین در کنار ارائه بهترین کالا یک ویژگی منحصر به فرد است که هر نمایندگی سامانه پیام کوتاه آن را ندارد و به همین علت است که سامانه پیام کوتاه شیراز را یکی از ارزانترین پنل پیامک ایران  و ارزان ترین سامانه پیامک شیراز  نام گرفته است .

 

3- آموزش استفاده از پنل اس ام اس: 

با وجود اینکه کار با سامانه پیامکی و ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس بسیار راحت است اما پیام رسون یک ویدیوی آموزشی کامل و جامع را در سایت سامانه پیامکی خود گذاشته تا کاربرانی که علاقه دارند به صورت تخصصی کار با پنل پیامک را یاد بگیرند ،  مشکلی نداشته باشند.

 

4- امکان استفاده از پنل پیامک قبل از خرید: 

این آیتم یک قابلیت ویژه است  برای مشتریان تا بتوانند  بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به ارسال پیامک کنند و پنل پیامک را تست کنند و با محیط سامانه‌پیامک آشنا شوند و تمامی امکانات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامک کنند.

 

5- امکان اتصال پنل به سایت و نرم افزار حسابداری :

شما پس از خرید پنل پیام کوتاه می توانید پنل اس ام اس خود را به سایت یا نرم‌افزارهای مختلف متصل کنید .

 

6- تنوع برای انتخاب مخاطب :

یکی از بهترین مزیت های ارسال پیامک برای بازاریابی،  قابلیت تفکیک مخاطب هدف است در واقع با امکاناتی که پیام رسون با بانک شماره موبایل جامعه خود در اختیار شما قرار می دهد می توانید مخاطبین هدف خود را تفکیک کنید و متن یا  زمان یا هر چیز دیگر را بر اساس موقعیت و ویژگی‌های مخاطب خود تنظیم کنید و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید .

 

 

 

7- گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک: 

پیام رسون این قابلیت را به کاربران می دهد که از منوی گزارشات بتوانند به صورت کلی و جزئی از پیامک‌های ارسال شده در بازه زمانی مختلف مدنظرشان گزارش تهیه کنند .

 

8- ارسال لینک از طریق پیامک :

خیلی راحت لینک سایت یا فضای مجازی خود را با ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود ارسال کنید و در فروش آنلاین نیز فعالیت داشته باشید .

 

9- اپراتور 9000 :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در سامانه پیام کوتاه ارائه اپراتور 9000 به مشتریان است . این اپراتور با داشتن ویژگی های خاص از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبین کسب کند علاوه بر آن اپراتور 9000 برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد  و با توجه به تعرفه پایین آن یکی از خطوط محبوب در بین مشتریان وفادار سامانه پیام کوتاه شیراز شده است.

 

شما می توانید برای خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 


  
  

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به مدت زمان نگهداری نهاده در گمرکات، مرغداران نسبت به کیفیت پایین و تاثیرگذاری آن بر تولید گلایه‌مند هستند.

محمد علی کمالی سروستانی مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی گرانی مرغ را ناشی از مشکلات سیستم توزیع دانست و گفت: روزانه 1100 تا 1200 تن مرغ گرم و 150 تا 200 تن مرغ منجمد در تهران توزیع می شود که با این وجود عرضه بالاتر از نرخ مصوب ارتباطی به مرغدار ندارد.

وی افزود: همه ساله در فصل تابستان با بحران تنش گرمایی روبرو هستیم که امسال به دلیل افزایش دمای هوا، این موضوع تشدید شده است. 

کمالی سروستانی ادامه داد: علی رغم آنکه مرغداران هر کیلو مرغ زنده را با نرخ مصوب 17 هزار و 100 تومان توزیع می کنند، اما مرغ با نرخ 24 هزار و 900 تومان در اختیار مصرف کننده قرار نمی گیرد که این امر بیانگر انحراف در شبکه توزیع بعد از کشتارگاه است.

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه مشکلات سیستم توزیع ارتباطی به کاهش تولید ندارد، بیان کرد: بنابر آمار طی سه ماه اخیر به طور متوسط ماهانه 114 میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با احتساب نگه داری 45 روزه مرغ در واحدها، 210 تا 215 هزار تن مرغ هر ماه در بازار توزیع شده است که متاسفانه بخشی از مرغ تولیدی به صورت قطعه بندی یا مرغ کامل خارج از شبکه توزیع به دست مصرف کننده رسیده است.

وی قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده با احتساب 12 درصد سود منطقی را 19 هزار و 900 تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها را 30 هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول متوسط قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را 5 هزار و 500 تا 6 هزار و 300 تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم آنکه قیمت مصوب هر قطعه جوجه یکروزه 4 هزار و 200 تومان است، اما متاسفانه مسئولان به این موضوع توجهی ندارند، درحالیکه تمامی این عوامل بر قیمت تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی درباره تاثیر قطعی برق های اخیر و خسارت وارده به مرغداران ناشی از تلفات بیان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا، امسال قطعی برق در واحدهای مرغداری به دلیل نبود تهویه مناسب منجر به افزایش تلفات شده است. 

کمالی سروستانی در واکنش به سیاست مسئولان ستاد تنظیم بازار گفت: طبق روال سنوات قبل مسئولان 10 روز بعد از اعلام قیمت مصوب مرغ، نرخ مصوب ذرت و کنجاله سویا را افزایش دادند که هیچ منطقی نمی پذیرد که بعد از تصویب قیمت مرغ، نرخ نهاده های تولید افزایش یابد چرا که افزایش 200 تومانی نرخ مصوب نهاده و کرایه حمل و نقل بر قیمت تمام شده تولید اثر گذار است.

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی کاهش 10 تا 15 درصدی تولید ناشی از تنش های گرمایی و تلفات، کاهش وزن گیری بواسطه گرمای هوا و تاخیر در کشتار مرغ بواسطه قطعی برق را از دلایل کمبود عرضه مرغ در بازار اعلام کرد.

کمالی سروستانی در پایان با اشاره به کاهش کیفیت نهاده دامی تصریح کرد: کیفیت نهاده هایی که از مبدا اوکراین می آید، به دلیل مدت زمانی که در گمرکات مانده، مناسب نیست که همین موضوع منجر به گلایه مندی مرغداران و در شرایط گرمای سال و کاهش وزن‌گیری بر تولید اثر گذار است.


  
  

آشنایی با انواع خطوط با پیام رسون

21 تیر 1400  1158   0  0

اگر یک فرد عادی باشید و از پنل پیامک استفاده نکرده باشید خیلی طبیعی است که از انواع خطوطی که در نمایندگی پیامک استفاده می‌شود اطلاعی نداشته باشید .اما اگر از امروز تصمیم گرفته اید که برای کسب و کارتان از پنل اس ام اس و نمایندگی پیام کوتاه استفاده کنید ، ضروری است که با انواع خطوط در نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شوید .
معمولا پیامک های ارسال شده از خطوط پیامکی متفاوتی هستند که شما باید نسبت به کسب و کارتان و ویژگی های مختص به خودتان ، خطوط پیامکی انتخاب کنید .
ما در پیام رسون قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع خطوط و ویژگی های آنها آشنا کنیم ،پس تا پایان با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

انواع خطوط در سامانه پیام کوتاه شیراز: 


خطوط دلیور بیس : 
یکی از خطوطی که بین مردم خصوصا کسانیکه تازه میخواهتد برای کسب و کار خود شروع به تبلیغات از طریق ارسال پیامک  کنند ، خطوط دلیور بیس است .این خط با هزینه پایینی که دارد علاوه بر اینکه شما را مشتاق می‌کند که از پنل پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ارسال نشدن پیامک به مخاطب به هر دلیلی ، هزینه ای از پنل اس ام اس شما کسر نکند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون را مطالعه کنید .

 

خطوط عمومی : 
این خط به صورت امانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با سر شماره های 1000، 2000 ،3000 می‌توان شروع به ارسال پیامک انبوه کرد .

 

خطوط اختصاصی : 
همان طور که از اسم آن پیداست ، این خط به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بر اساس نوع اپراتور ارائه دهنده قیمت گذاری می‌شود. 
یک وجه مشترک میان خطوط عمومی و اختصاصی اینست که هر دوی آنها ارسال به بلک لیست را ندارند و در صورت تبدیل شدن آنها به خط خدماتی ، اجاره ارسال به بلک لیست را دارند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله خطوط عمومی و خطوط اختصاصی را مطالعه کنید .

 

 

 

 

خطوط 9000: 
این خط علاوه بر پرفروشترین یکی از محبوب ترین خطوط بین همه افرادی است که از پنل پیامک استفاده می‌کنند چراکه این خط برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و ارسال پیامک آن هم به صورت متنی بوده هم پیامک صوتی و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از تعرفه پایینی برخوردار است . و همین ویژگی ها باعث شده که اپراتور 9000 یکی از پرفروشترین خطوط  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز باشد . 

 

برای خرید پنل پیامک از سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .


  
  

گارانتی رضایت پیام رسون

9 تیر 1400  1984   0  0

ما در تیم  پیام رسون علاوه بر مهم بودن ارائه کیفیت خدمات به مشتریان همیشگی پیام رسون ، برایمان مهم است که مشتری با اطمینان کامل از پنل پیامک پیام رسون خرید کند . به همین منظور برای مشتریان خود گارانتی رضایت سامانه پیام کوتاه در نظر گرفته ایم .

 

 

 

گارانتی رضایت در نمایندگی سامانه پیامک شیراز بی قید وشرط بوده و در تمامی قرار دادها ذکر میشود و ما در نمایندگی پیامک تضمین میکنیم که مشتریان سامانه پیامک پس از خرید پنل پیامک خود ، در صورت نداشتن رضایت پس از 10 روز میتوانند به تیم پیام رسون اعلام کنند و از آنها درخواست بازگشت وجه خود را داشته باشند . 

 

 

 

ما با این بند قرار داد به شما ثابت میکنیم که رضایت مشتریان نمایدگی سامانه پیامک در اولویت قرار دارد پس با اطمینان کامل اقدام به خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .

09172172039


  
  
   1   2      >