سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ کمیل پسر زیاد گفت : امیر المؤمنین على بن ابى طالب ( ع ) دست مرا گرفت و به بیابان برد ، چون به صحرا رسید آهى دراز کشید و گفت : ] اى کمیل این دلها آوند هاست ، و بهترین آنها نگاهدارنده‏ترین آنهاست . پس آنچه تو را مى‏گویم از من به خاطر دار : مردم سه دسته‏اند : دانایى که شناساى خداست ، آموزنده‏اى که در راه رستگارى کوشاست ، و فرومایگانى رونده به چپ و راست که درهم آمیزند ، و پى هر بانگى را گیرند و با هر باد به سویى خیزند . نه از روشنى دانش فروغى یافتند و نه به سوى پناهگاهى استوار شتافتند . کمیل دانش به از مال است که دانش تو را پاسبان است و تو مال را نگهبان . مال با هزینه کردن کم آید ، و دانش با پراکنده شدن بیفزاید ، و پرورده مال با رفتن مال با تو نپاید . اى کمیل پسر زیاد شناخت دانش ، دین است که بدان گردن باید نهاد . آدمى در زندگى به دانش طاعت پروردگار آموزد و براى پس از مرگ نام نیک اندوزد ، و دانش فرمانگذارست و مال فرمانبردار . کمیل گنجوران مالها مرده‏اند گرچه زنده‏اند ، و دانشمندان چندانکه روزگار پاید ، پاینده‏اند . تن‏هاشان ناپدیدار است و نشانه‏هاشان در دلها آشکار . بدان که در اینجا [ و به سینه خود اشارت فرمود ] دانشى است انباشته ، اگر فراگیرانى براى آن مى‏یافتم . آرى یافتم آن را که تیز دریافت بود ، لیکن امین نمى‏نمود ، با دین دنیا مى‏اندوخت و به نعمت خدا بر بندگانش برترى مى‏جست ، و به حجّت علم بر دوستان خدا بزرگى مى‏فروخت . یا کسى که پیروان خداوندان دانش است ، اما در شناختن نکته‏هاى باریک آن او را نه بینش است . چون نخستین شبهت در دل وى راه یابد درماند و راه زدودن آن را یافتن نتواند . بدان که براى فرا گرفتن دانشى چنان نه این در خور است و نه آن . یا کسى که سخت در پى لذت است و رام شهوت راندن یا شیفته فراهم آوردن است و مالى را بر مال نهادن . هیچ یک از اینان اندک پاسدارى دین را نتواند و بیشتر به چارپاى چرنده ماند . مرگ دانش این است و مردن خداوندان آن چنین . بلى زمین تهى نماند از کسى که حجّت بر پاى خداست ، یا پدیدار و شناخته است و یا ترسان و پنهان از دیده‏هاست . تا حجّت خدا باطل نشود و نشانه‏هایش از میان نرود ، و اینان چندند ، و کجا جاى دارند ؟ به خدا سوگند اندک به شمارند ، و نزد خدا بزرگمقدار . خدا حجتها و نشانه‏هاى خود را به آنان نگاه مى‏دارد ، تا به همانندهاى خویشش بسپارند و در دلهاى خویشش بکارند . دانش ، نور حقیقت بینى را بر آنان تافته و آنان روح یقین را دریافته و آنچه را ناز پروردگان دشوار دیده‏اند آسان پذیرفته‏اند . و بدانچه نادانان از آن رمیده‏اند خو گرفته . و همنشین دنیایند با تن‏ها ، و جانهاشان آویزان است در ملأ اعلى . اینان خدا را در زمین او جانشینانند و مردم را به دین او مى‏خوانند . وه که چه آرزومند دیدار آنانم ؟ کمیل اگر خواهى بازگرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :139
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89195
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
2:30 ع

نگاهی جامعه‌شناختی به یک حادثه رسانه‌ها و برخی از مقامات دولتی حادثه دلخراش مرگ مرحومه مهسا امینی را نتیجه هنجارشکنی دانسته‌اند. آیا چنین ادعایی حقیقت و واقعیت دارد یا نوعی فرار رو به جلو برای رهایی از مخمصه‌ای است که کارخانه ناراضی‌تراشی دائم تولید می‌کند؟


1 هنجارها نوعی تطبیق قراردادهای اجتماعی با فرهنگ جامعه است که الزام آن، هم اخلاقی است و هم قانونی. اما اینکه چه فرایند و شرایطی منجر به نقض آن می‌شود و چگونه این هنجارها توسط جامعه یا دولت نادیده گرفته می‌شود، موضوعی است که باید عمیق‌تر به آن پرداخته شود. این‌درحالی است که متاسفانه جامعه ایران یک جامعه «گفت‌وگویی» نیست. مجموعه عملکردهای ساختار سیاسی، جامعه را از روال تعادل خارج کرده و به جامعه‌ای «تنبیهی» تبدیل کرده است. در جامعه تنبیهی، هم دولت و هم مردم درصدد نشان دادن نیرو و قدرت خود هستند. دولت با ابزار تبلیغات و مردم با ابراز خشم و نفرت؛ این، یعنی طی کردن یک مسیر سنگلاخ که به خشونت دوسویه می‌انجامد.


2 حجاب زنان قانونی است که فاقد شفافیت کافی است. به‌گونه‌ای که این قانون، نه مبتنی بر عرف اجتماعی است و نه قرارداد، بلکه نوعی سلیقه است که مورد پذیرش عامه واقع نشده است. بااین‌حال، چون این مساله صورت قانونی دارد، الزام اجرایی پیدا کرده است. اما همین قانون به‌دلیل فقدان شفافیت در عمل توسط کارگزاران به‌گونه‌ای سلیقه‌ای، شخصی و احساسی عملیاتی شده است. آنچه در قانون حجاب الزام تلقی می‌شود، پوشش عرفی است؛ اما آنچه در عمل و از سوی کارگزاران عمل می‌شود، سلیقه‌ای است و این، نقض غرض است. سال‌هاست میان این دو فاصله شکافی عمیق به‌وجود آمده است که موجب رویارویی میان دولت و مردم شده است. دولت به‌جای اصلاح و شفاف‌سازی قانون و آموزش و تبدیل آن به یک قرارداد اجتماعی، با سماجت درصدد اعمال چیزی است که چارچوب روشنی ندارد و همین، موجب واکنش تند اجتماعی شده است. کارگزاران دولتی این واکنش اجتماعی را «هنجارشکنی» می‌خوانند و آن را مستوجب عقوبت می‌دانند. اما در همین تلقی نیز آنچه کارگزار دولت انجام می‌دهد، فاقد چارچوب قانونی و حقوقی است.


3 «هنجارشکنی» یعنی نادیده گرفتن عامدانه قانون، قرارداد اجتماعی و مجموعه اصول حقوقی و عرف اجتماعی. حال با توجه به این تعریف و آنچه در این سال‌ها شاهد وقوع آن بوده‌ایم، آیا مردم هنجارشکن بوده‌اند؟ به نظر می‌رسد دولت بیش از مردم هنجارشکن است؛ اما چون دارای قدرت، رسانه و ابزار تنبیهی است، زور مردم به او نمی‌رسد و هیچ نهادی هم برای بررسی این موضوع وجود ندارد. در موضوع نحوه وقوع مرگ مرحومه مهسا امینی هم، چند اتفاق مهم افتاده است که به‌راحتی و روشنی و بر اساس آنچه قانون، قرارداد و هنجار اجتماعی و فرهنگی است؛ هنجارشکنی از سوی نهادهای ذی‌ربط واضح است. چراکه:


اولا، براساس قانون حجاب، هیچ پوشش مشخصی توصیه یا الزام نشده است. پوشش و نوع حجاب خانم مهسا امینی طبق شواهد پوشش عرفی قومی و رایجی است که تقریبا اکثر زنان و دختران ایرانی از آن برخوردارند. البته، کارگزار ممکن است احساس کرده باشد باید براساس قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به فرد مورد نظر تذکر دهد. اما آیا برای تذکر نیاز به بازداشت فرد است؟ در هیچ کجای قانون حجاب، چنین چیزی پیش‌بینی نشده است. بازداشت یک فرد به هر بهانه‌ای یک فرآیند قانونی دارد و آن دستور قضایی است. نقض این اصل و رویه قانونی، یعنی هنجارشکنی.
ثانیا، در هیچ کجای قانون به کارگزار - چه ضابط اجرایی و چه ضابط قضایی - اجازه برخورد تنبیهی داده نشده است. کاملا محرز است که در بازداشت خانم امینی هنجارشکنی اتفاق افتاده است.
ثالثا، طبق قانون، نظام قضایی موظف به حمایت از اجرای روال قانونی است. در این حادثه نظام قضایی با تاخیر ورود کرده است و لذا باید منتظر اقدام قوه‌قضائیه بود. کارگزار اجرایی حق نداشت در بازداشت و تنبیه بدون نظارت و دستور قضایی عمل کند و این، یعنی هنجارشکنی.
نکته چهارم، مرگی است که اتفاق افتاده است. حال این مرگ یا طبق یک روال طبیعی بوده است یا حادثه‌ای موجب شکل‌گیری آن شده است. واکنش خانواده و مردم امری عادی و طبیعی است که می‌تواند کاملا احساسی و عاطفی باشد، اما دولت یک نظام قانونی است و حق برخورد احساسی و عاطفی ندارد، بلکه باید بر مبنای قانون عمل کند و این یعنی حفظ بی‌طرفی تا طی شدن روند تحقیقی، قضایی و قانونی. اما طیفی از حامیان جریان حاکم و کارگزار اجرایی، از همان ابتدا و بدون طی شدن روال قانونی موضع عاطفی و سیاسی گرفته‌اند. حتی بالاترین مقام اجرایی یعنی وزیر محترم کشور گفته است که روالی عادی طی شده است؛ این هم، یعنی هنجارشکنی.
اینکه نهادهای رسمی و کارگزار اجرایی در مقوله قانون حجاب به‌جای رفتار مبتنی بر قانون، رفتاری هنجارشکنانه از خود بروز دهند؛ نوعی اعمال حکمرانی غلط است که حاصل و نتیجه آن بی‌اعتمادی مردم و افزایش شکاف میان مردم و دولت است. وقتی چنین فاصله و گسستی صورت می‌گیرد، قانون و هنجارها کارآیی ندارد و جامعه و دولت به سمت رویارویی سوق داده می‌شوند.


  
  

پنل پیامک پیام رسون ویژه سینماها

1401-06-27 03:16:19  11   0   0

خیلی از افراد هستند که دوست دارند اوقات فراغت خودشان را با دیدن یک فیلم سپری کنند چرا که دیدن فیلم باعث می‌شود شما با طرز فکر و دیدگاه های افراد دیگر آشنا شوید . همین موضوع باعث شده که افراد برای دیدن فیلم های جدید و به روز به سمت سینما بروند چرا که بهترین مکان برای دیدن و لذت بردن از فیلم سینماست .

همچنین در فرهنگ ما نیز سینما جزو یکی از هنرهای بزرگ محسوب می‌شود به همین دلیل است که در سال 1379 در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با جشن صدمین سالگرد ورود سینما به ایران ،21 شهریور ماه را به عنوان روز ملی سینما نامگذاری کردند و به عنوان یک روز نمادین  وارد تقویم ملی ایران شد و این ها نشان دهنده ارزش سینما در جامعه و فرهنگ ماست .

پس لازم است که سینماداران نیز برای این هنر تبلیغات انجام دهند و روش های موثری را در بازاریابی پیش بگیرند که باز هم مثل همیشه پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی می تواند یکی از بهترین روش تبلیغ برای سینماداران به حساب بیاید . 

پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزایا و کاربردهای پنل پیامکی ویژه سینما بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

بازاریابی پیامکی ویژه سینماداران: 

تبلیغات پیامکی می تواند کمک بسیار موثری برای جذب تماشاچی داشته باشد و طبیعتا هرچه تعداد تماشاچیان بیشتر باشد سود و درآمد سالن سینما نیز بیشتر خواهد بود پس  جذب مشتری بیشتر در صورتی امکان‌پذیر است که سینماداران علاوه بر ارائه خدمات بهتر نسبت به دیگر سینما ها ، باید اطلاع رسانی و اخبار به موقع نیز به مشتریان خود داشته باشند .

این اطلاع رسانی باید به روز باشد مثلاً اگر یک فیلم جدید به اکران رسیده و بر روی پرده سینما می باشد باید مشتریان قدیمی و جدید را مطلع کرد از تاریخی که فیلم جدید روی پرده است تا پایان آن . همچنین می شود مشتریان را از فیلم هایی که قرار است در آینده روی پرده بیاید نیز مطلع کرد .

این اطلاع رسانی ها از عهده سامانه پیامک برمی‌آید که با ارائه پنل پیامک به سینماداران به آنها این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت به بیشترین مخاطب اطلاع‌رسانی کنند . 

 

 

 

 

 

مقرون به صرفه بودن پنل پیامک برای سینما :

یکی از ویژگی های منحصر بفرد بازاریابی پیامکی، مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر شما بازاریابی پیامکی را با دیگر ابزارهای تبلیغاتی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ارزان ترین نوع تبلیغات است اما تاثیر گذارترین نوع آن نیز می باشد. از آنجایی که با استفاده از بازاریابی پیامکی مخارج و هزینه های تبلیغات کم می شود، می توانید با استفاده از مبلغ باقیمانده برای بهبود بخشیدن و ارتقای کیفی سینما استفاده کرد.

 

 

الگو های پیامکی برای سینماداران :

الگوی ارسال پیامک برای سینماداران می‌تواند کمی متفاوت تر از بقیه کسب و کارها باشد که در زیر به چند نمونه از این تبلیغات و الگوهای پیامکی اشاره کرده ایم .

 

1- تبلیغات فیلم
“فیلم عنوان فیلم * با بازی * نام بازیگر از تاریخ * تاریخ * در سینما * نام سینما * اکران میشود. با استفاده از کد  Xدر 72 ساعت آینده بلیط خود را رزرو کنید و 20? تخفیف بگیرید.”

 

2- برنامه سینما
” نام دو فیلم پرطرفدار و فیلم های بیشتری که به سینما * نام سینما * می آیند. برای اطلاع از برنامه کامل اکران فیلم های این ماه MOVIES را به شماره 83482 ارسال کنید. * نام سینما * “

 

3- به روز رسانی های سرگرم کننده
“آیا می دانید برای ساخت لوکیشن فیلم حضرت محمد n میلیارد هزینه شده است؟ پشت صحنه  این فیلم راهمین الان در * لینک کوتاه*  تماشا کنید. * نام سینما * “

 

4- تأیید رزرو
“رزرو شما برای صندلی های * صندلی 1 * و * صندلی 2 * در * تاریخ * در * زمان * برای فیلم * نام فیلم * تایید شده است. شماره رزرو: 78332. * نام سینما * “

 

5- متن تخفیف
“کد تخفیف شما: F8A23

این پیامک را هنگام خرید بلیط خود نشان دهید و بلیط دوم را به صورت رایگان از ما دریافت کنید. از انتخاب  سینما * نام سینما * توسط شما متشکریم! “

 

6- یادآوری رزرو
“لطفا بلیط خود را 30 دقیقه قبل از شروع فیلم از پذیرش دریافت کنید. شماره رزرو شما 838842 است. * نام سینما * “

 

7- پاداش وفاداری
”بلیط های خود را با * نام سینما * به مدت سه هفته پشت سر هم بصورت آنلاین رزرو کنید و چهارمین فیلم را رایگان ببینید. برای تخفیف کامل، این متن را همراه با رسیدهای خود به پذیرش ارائه دهید. * نام سینما * “

 

 

پیام رسون :

از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

سامانه پیام کوتاه شیراز با فعالیت در همین حوزه و کسب موفقیت های روزافزون یکی از معتمد ترین و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شده است که برای خرید پنل پیامک از آن فقط کافیست وارد سایت سامانه پیام کوتاه شوید و از آنجا خرید خود را تکمیل کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید


  
  

پزشکی قانونی در آخرین گزارش خود برای سال 1400 اعلام کرده 75 هزار مورد خشونت خانگی ثبت شده که در سال‌های قبل هم تقریبا همین آمار وجود داشته است.» این عباراتی است که معصومه ابتکار، معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده خطاب به محمدباقر قالیباف با استفاده از آنها تلاش می‌کند تا رییس مجلس یازدهم و افکار عمومی را متوجه اهمیت تصویب لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت کند؛ لایحه‌ای که دولت دوازدهم بعد از تایید قوه قضاییه 14 ماه قبل آن را راهی بهارستان کرد تا روند اجرایی آن طی شود. 

اما به‌رغم تصویب فوریت آن از تیررس توجه نمایندگان خارج شده است. هنوز مدت زمان زیادی از فاجعه قتل بانوی اهوازی به دست شوهرش و نمایش عریان خشونت در ملأعام و خیابان‌ها نمی‌گذرد، اما هنوز نقشه راه قانونی برای پرهیز از وقوع یک چنین حوادثی شکل  نگرفته است. 
مبتنی بر این ضرورت‌ها معصومه ابتکار هم در شمایل معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و هم در جایگاه یک زن ایرانی خطاب به رییس مجلس ضرورت‌هایی را یادآور شده که باعث شکل‌گیری تجربه‌های تلخ خشونت علیه زنان ایرانی می‌شود. جلوه‌های تلخی از خشونت که یک بار در قالب فاجعه سر بریدن بانوی اهوازی، روزی در شکل ماجرای اسیدپاشی اصفهان و در هنگامه‌های دیگر به اشکال دیگر نمایان می‌شود. ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه  شوند. 
در نامه ابتکار خطاب به رییس مجلس یازدهم آمده است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ جناب آقای دکتر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم. با احترام، اینجانب به عنوان معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با توجه به گزارش‌ها و مطالعات متعدد آسیب‌شناسانه موجود بر خود لازم دانستم موضوع مهمی را با جنابعالی مطرح کنم که توقف بیش از یک سال و نیم لایحه‌ای با عنوان «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در مجلس شورای اسلامی است. پزشکی قانونی در آخرین گزارش خود برای سال 1400 اعلام کرده 75 هزار مورد خشونت خانگی ثبت شده که در سال‌های قبل هم تقریبا همین آمار وجود داشته است. در گزارش‌های دیگری نیز آمده که بیش از 90 درصد این موارد، ضرب و شتم زنان توسط مردان بوده است. البته این در حالی است که بسیاری از این خشونت‌ها به پزشک قانونی نمی‌رسد و در خلوت خانه‌ها می‌ماند. لایحه مورد اشاره، ابعاد مختلف حفظ کرامت و امنیت زنان را با توجه به مشکلاتی که دختران و بانوان با آن سر و کار دارند و خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند، دربرمی‌گیرد. این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند. در واقع لایحه با عنوان «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» و پس از اعمال نظر با امضای جناب آقای ابراهیم رییسی رییس وقت قوه قضاییه به دولت بازگشت و بعد از بررسی و تصویب در کمیسیون لوایح دولت با حضور نماینده قوه قضاییه، با امضای جناب آقای حسن روحانی، رییس‌جمهور وقت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. متاسفانه اما ابتدا به مدت پنج ماه اعلام وصول نشد و سپس تاکنون در کمیسیون‌ها متوقف مانده است. من ابتدا به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان کسی که در این حوزه مسوولیت داشتم و داشتن چنین قانونی را برای کشور ضروری و آن را مطالبه اقشار بی‌صدای زنان ایران می‌شناسم، تقاضا دارم شخصا این تعلل را مورد رسیدگی قرار بدهید. رییس مجلس اختیارات قابل توجهی دارد؛ چنانچه آقای دکتر علی لاریجانی برای لایحه هوای پاک که در دولت یازدهم به مجلس تقدیم شد و با چالش‌های فراوان در کمیسیون‌ها و نظرات متفاوت معطل ماند، کمیسیون مشترکی تشکیل دادند و شخصا راهبری آن را برعهده گرفتند تا اینکه لایحه هوای پاک در صحن نیز به تصویب رسید و اکنون یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. جناب آقای دکتر قالیباف از شما انتظار می‌رود در دوره ریاست خود این مهم را به نتیجه برسانید. و من‌الله توفیق. معصومه ابتکار.» 
باید دید واکنش قالیباف و سایر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای فراکسیون زنان مجلس یازدهم به این مطالبات چه خواهد بود. «اعتماد» در جریان گفت‌وگو با طیبه سیاووشی تلاش می‌کند نوری به ابعاد پنهان لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت بتاباند.


  
  

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه ناشران کتاب

1401-06-13 08:51:18  12   0   0

اگر جزء خوانندگان مقاله‌های سامانه پیام کوتاه هستید امروز این مقاله کاملاً متفاوت برایتان خواهد بود ، چرا که در تمامی مقاله هایی که در سامانه پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است به کاربرد و مزایای پنل پیامکی ویژه مشاغل پرداخته ایم اما در این مقاله میخواهیم تحلیل کنیم که آیا پنل اس ام اس برای ناشران کتاب نیز می‌تواند موثر باشد یا خیر ؟

پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

پنل اس ام اس ویژه ناشران کتاب :

تمامی افرادی که مقاله های سامانه پیام کوتاه را دنبال می کنند حتماً با پنل اس ام اس و کاربردها و مزایای آن آشنا هستند اما اگر جز افرادی باشید که تازه به ما ملحق شده اید پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله پنل پیامک را مطالعه کنید تا با مفهوم پنل پیامکی و سامانه پیام کوتاه بیشتر آشنا شوید .

تیم تحریریه ما همیشه اعلام کرده که پنل پیامکی می‌تواند برای کسب و کارها یک رابطه نزدیک و دو طرفه ایجاد کند و با شناخت مخاطب هدف و دسته بندی آنها و تحلیل و بررسی نیاز کاربران می توانید برای خود مشتری وفادار ایجاد کنید . حال این سوال پیش می آید که آیا ناشران کتاب هم به مشتری وفادار نیاز دارند و یا اینکه پنل پیامکی چه کمکی میتواند به ناشران کتاب کند ؟ در جواب باید بگوییم که بله یا بهتر است بگوییم که پنل پیامکی برای ناشران کتاب یکی از ضرورت های واجب است و در عین حال از آسان ترین کارها برای رساندن چاپ کتاب به تیراژ زیاد و فروش زیاد آن است . برای مثال اگر ناشر کتاب برای دانش آموزان هستید فقط کافیست که بانک شماره موبایل خود را که می خواهید از سامانه پیام کوتاه تهیه نمایید اعلام کنید که چه رده سنی مدنظرتان است و با ارسال پیامک به این رده سنی کتاب خود را به آنها معرفی کنید و از ویژگی های منحصر به فرد کتابتان در پیامک به صورت خیلی مختصر بازگو کنید .

در کنار آن می توانید بانک شماره موبایل ویژه اصناف را تهیه کنید و به معلمان و مربیان و لوازم تحریری ها و کتابفروشی ها و غیره نیز کتاب خود را معرفی کنید .

دقت داشته باشید که این ارسال پیامک ها باید با اصول پیامک نویسی همراه باشد تا بتواند تاثیرات خود را به جای بگذارد اما نگران نباشید چرا که نمایندگی پنل پیامک پیام رسون می‌تواند خیلی موثر شما را در این مسیر راهنمایی کند زیرا تجربه تیم پیام رسون در این زمینه بسیار بالاست و می دانیم که ارتباط گرفتن با افراد متنوع می‌تواند برای شما مشتریان زیاد و وفادار را ایجاد کند. 

 

 

خبرنامه های باشگاه کتابخانه :

ناشران کتاب می دانند که روز به روز  افراد جامعه کتابخوان رو به افزایش است چرا که افراد متوجه ضرورت کتاب خواندن  شده‌اند دقیقاً مانند افرادی که به قهوه خوردن یا ورزش کردن یا فیلم جدید دیدن عادت کرده اند . افراد زیادی نیز هستند که ساعاتی را در روز باید به خواندن کتاب اختصاص دهند تا بتوانند غذای روح خود را تامین کنند. پس چه بهتر است که به آنها کتاب های خود را پیشنهاد دهید و در مورد ژانر کتاب و تعداد تیراژ و یک سری اطلاعات مهم در یک ارسال پیامک اطلاع دهید .

 

 

 

اتصال به وبسایت ناشران کتاب:

خیلی از ناشران کتاب هستند که برای خودشان وب سایت درست کرده اند اما هنوز به آن فروش دلخواهشان نرسیده اند این افراد می‌توانند با تهیه پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه کاری کنند که افراد با کلیک کردن بر روی لینک موردنظرشان وارد سایت و اپلیکیشن شخصی شان شوند و یا آنکه وارد سایت کتابفروشی های شوند که  کتابشان را موجود دارد در این مورد به کمک پنل پیامکی با استفاده از وب سرویس توانسته اید مشتریان را وارد وبسایت کنید .

اقدام به این کار باعث می شود که مشتریان نیز با خیال راحت تر خرید شان را انجام دهند .

 

 

 

 

کاربرد پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب :

اگر بخواهیم از مزایا و کاربردهای پنل پیامکی برای ناشران کتاب بگویید باید خودمان نیز اقدام به چاپ یک کتاب کنیم اما در زیر به صورت آیتمی به یک سری از کاربردهای مهم پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب پرداخته ایم .

- ارسال پیام تبریک اعیاد و تسلیت مناسبت‌ها
- ارسال اخبار نامه حوزه نشر و چاپ
- اطلاع‌رسانی از تغییر قیمت‌ها و تعرفه‌ها
- دریافت اطلاعات مهم از خوانندگان مانند متن، نوشته و ایده ...
- جذب سرمایه‌گذار
- اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش
- اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها و برنامه‌ها
- برگزاری مسابقه و نظرسنجی
- ارتباط با نمایندگان و همکاران
- ارتباط به پرسنل و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌ها
- ارسال زمان تمدید اشتراک
- اطلاع‌رسانی چاپ شماره جدید نشریات و مجلات سریالی

 

 

پیام رسون :

همه افرادی که جز فعالان حوزه نشر کتاب هستند باید این وظیفه را در خود ببینند که افراد جامعه را در خواندن کتاب ترغیب کند و افراد جامعه را از ضرورت خواندن کتاب مطلع سازند و در نهایت مردم را به سمت کتاب خوانی هدایت کنند .

سامانه پیام کوتاه شیراز نیز وظیفه خود می داند که در این راه به ناشران ، کتاب کتابفروشی ها و فروشگاه های اینترنتی کتاب کمک کند و با ارسال اس ام اس به جامعه هدف ، مردم را به سمت کتاب خوانیو کتابخانه ها هدایت کند .

در همین راستا تصمیم داریم پنل پیامکی خود را با 40 درصد تخفیف به ناشران کتاب ارائه دهیم تا آنها نیز برای خرید پنل پیامک ترغیب شود پس اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه را دارید می توانید از این فرصت استفاده کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.