سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :147
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89203
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
2:59 ع

دلیل استفاده شرکت ها از پنل پیامک

1401-03-23 23:49:49  375   0  0

بازار رقابت بسیار تنگاتنگ شده است به طوری که در هر خانواده ای هر فردی کسب و کاری را برای خود راه اندازی کرده است و برای اینکه به فروش و جذب مشتری بیشتر برسد ، دارد تلاش خود را میکند . اگر دیدمان را کمی وسیع تر کنیم می‌بینیم که دیگر جذب مشتری وفادار برای افراد و کسبه فراتر رفته و حال شرکتها و کارخانجات را نیز درگیر کرده و انها هم به دنبال مشتری های وفادار می گردد چراکه دیگر مانند قبل نیست که شرکت ها  کارکنان خود را به جاهای مختلف بفرستند تا برای کارخانه یا شرکت بازاریابی کنند .

در واقع می توان گفت بازاریابی نیز چهره ای مدرن به خود گرفته است . یکی از این روش های بازاریابی مدرن ، همان بازاریابی پیامکی محسوب می شود .

ما در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چه اتفاقی افتاده که شرکت ها و کارخانجات نیز کمبود پنل پیامکی را در بین بازاریابی های خود احساس کرده اند با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا این علت را با هم بررسی کنیم .

 

چه اتفاقی در کارخانه ها و شرکت ها افتاد ؟ :

کارخانه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های بازرگانی نیاز به برنامه‌ای مدون و یکپارچه برای ارتباط با مشتریان به منظور گسترش کسب‌وکار، افزایش درآمد و پیشرفت در فعالیت‌های خود را دارند. برخی از این برنامه‌ها مربوط به فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، ارتباط با مشتریان و CRM، افزایش فروش و حفظ مشتریان قدیمی دارند. به همین دلیل کاربرد پنل پیامک به دسته‌بندی‌های مشخص و قابل تمایزی تقسیم می‌شود که باید هر واحد به‌طور مشخص از آن در راستای اهداف سازمان، شرکت یا کارخانه استفاده کند.

از طرفی مجموعه‌های بزرگ برای ایجاد هماهنگی بین کارکنان و نیرو‌های بخش‌های مختلف نیاز به برگزاری جلسات متعددی در طول هفته دارند. علاوه بر آن برای ارتباط با پرسنل خود و اعلام اخبار مهم باید از سریع‌ترین روش‌ها اقدام کنند. در چنین شرایطی استفاده از پنل پیامکی  به‌عنوان اولین گزینه برای ارتباطی سریع، بهینه و کم هزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد پنل اس ام اس در کارخانه‌ها و شرکت‌ها فقط مربوط به موارد جدی و کاری نمی‌شود. واحد‌های نیروی انسانی یا روابط عمومی ارسال تبریک، برگزاری جشن‌ها یا رویداد‌های داخلی و همچنین  تسلیت مناسبت‌های مختلف را از طریق پنل پیامکی انجام می‌دهند.

 

اثر گذار ترین کاربرد پنل پیامکی برای کارخانجات و شرکت ها : 

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جذب و حفظ مشتری است. اما متاسفانه شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی را بپردازند. برخی از شرکت‌های نوپا و جدید هم به دلیل همین هزینه‌های بالای تبلیغات، ناچار به انصراف از برگزاری کمپین‌های آنلاین و آفلاین بازاریابی می‌شوند. اما دقیقا پنل پیامکی این مشکل را حل کرده است به طوری که اکثر مجموعه‌ها به پنل پیامکی برای تبلیغات و بازاریابی شان روی اورده اند چراکه پنل اس ام اس این امکان را در اختیار واحد‌های صنفی و تولیدی و شرکت‌ها قرار می‌دهد که کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای کم، اما اثرگذار و زودبازده تبلیغ و معرفی کنند.

 

 

 

پیام رسون : 

قبل از اینکه پنل اس ام اس برای کسب و کارتان تهیه کنید باید یک موضوع را در نظر بگیرید  که در راس جذب مشتری شما خواست و نیاز مردم قرار دارد و باید به این خواسته توجه بیشتری داشته باشید  اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت شما بیشتر جذب کند.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی در تبلیغات پیامکی هستند. سامانه اس ام اس شیراز اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .


  
  

روند بلندمدت بازار سهام را واقعیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی و اقتصادی تعیین می‌کنند. فاکتورهایی مانند رونق اقتصادی، تورم، قیمت کامودیتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازارهای جهانی، قیمت ارز در داخل و غیره عواملی هستند که روند بلندمدت بازار سهام را مشخص می‌کنند، اما در کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت نوسانات روزمره بازار غالبا به دلیل فشار عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و می‌توان آن را تا حدی به وسیله روش‌های تحلیلی تکنیکال بررسی و حتی گاهی پیش‌بینی کرد.
در حال‌حاضر روند بلندمدت بورس کاملا صعودی است و در پی حرکتی که از اسفند سال‌گذشته در بازار سهام آغاز شد، رشد خیلی خوبی رقم خورد و سود خوبی نیز به سهامداران رسید ‌که دلیل آن تورم سنگینی بود که در جامعه نیز شاهد آن هستیم. پیش‌بینی می‌شود این روند بلندمدت صعودی ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد و تا انتهای سال‌جاری ما شاهد تداوم رشد قیمت‌ها در تالار شیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای باشیم.

 برای سال‌بعد نیز رشد بسیار بزرگ‌تری برای بورس و پرتفوی سهامداران پیش‌بینی می‌شود. این رشد اما نه به دلیل رونق اقتصادی بلکه به سبب تورمی که در صنایع انرژی و کالاها به‌وجود آمده است، رقم خواهد خود.

در انتهای اردیبهشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه شاخص‌کل بعد از رسیدن به سطح یک‌میلیون و 600‌هزار واحد صرفا به دلایل تکنیکال، وارد یک روند اصلاحی نزولی شد.

محاسبات نشان می‌دهد این حرکت اصلاحی احتمالا باید تا محدوده یک‌میلیون و 450‌هزار الی یک‌میلیون و 480‌هزار واحد ادامه پیدا کند. این حرکت کاهشی مطلقا به دلیل فاکتورهای واقعی اقتصادی نبوده، بلکه صرفا به دلیل رفتارهای تکنیکی و طبیعی بازار سهام است که به واسطه فشار عرضه و تقاضا به‌وجود می‌آید. معمولا حرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اصلاحی با سه موج انجام می‌شوند. موج نزولی اول از یک‌میلیون و 600‌هزار واحد تا یک‌میلیون و 515‌هزار واحد ادامه پیدا کرد. در این نقطه شاهد مثبت‌شدن بازار بودیم.

در سه روز اخیر بازار حرکت مثبت متوسطی را انجام داد ولی پیش‌بینی و تحلیل تکنیکالیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها این است که بازار مجددا به حرکت نزولی ادامه می‌دهد و سطح حمایت یک‌میلیون و 515‌هزار واحد را به سمت پایین شکسته و تا یک‌میلیون و 480‌هزار تا یک‌میلیون و 450‌هزار واحد به نزول ادامه می‌دهد. در آن نقطه مانند فنری که جمع‌شده باشد انتظار داریم بازار صعود جدیدی را همراه با حجم معاملاتی بالا آغاز کند و حتی بتواند سطح قبلی یعنی یک‌میلیون و 600‌هزار واحد را بشکند.

اما جدا از بررسی روند کلی شاخص، در مورد وضعیت کلی بازار به‌نظر می‌رسد شاهد چرخش پول از صنایع بزرگ به سمت صنایع کوچک باشیم.

این اتفاق در مواقعی رخ می‌دهد که نقدینگی خارجی از بیرون بازار به بورس وارد نشود. دقیقا برعکس اتفاقی که در سال‌های اخیر رخ داد. زمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی همانند سال‌98 و 99 که سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدیدی وارد گردونه معاملات سهام شد، به قدری میزان نقدینگی بالا رفت که صنایع بزرگ همانند فلزات، پتروشیمی، پالایشی و بانک و خودرو توانستند رشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خوبی را انجام دهند، اما در مواقعی همانند حال‌حاضر به‌نظر می‌رسد بیشتر پول اهالی حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بازار سهام است که از یک صنعت به صنعت دیگر چرخش می‌کند.

 از این منظر به‌نظر می‌آید در شرایط فعلی غیر از اصلاحی که در کلیت بازار شاهد آن هستیم، یک چرخش پول نیز از صنایع بزرگ همچون فلزات، پتروپالایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، بانک و خودرو به صنایع کوچک مانند غذایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دارو، سیمان و امثال آن و حتی سهام کوچک پروژه‌ای انجام شود. می‌توان اثر این را در مقایسه شاخص‌کل با هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن دید.

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانیم که شاخص‌کل بیشتر معیاری برای سهام بزرگ است نه کل بازار؛ درحالی‌که شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن می‌تواند معیاری برای کل بازار و سبد سهامداران باشد. اگر این مقایسه را انجام دهیم، می‌بینیم در رشدی که از اسفند تا اردیبهشت در بازار حاکم بود، حرکت این دو شاخص کاملا شبیه هم بود اما از زمانی که بازار وارد فاز اصلاح شد، شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن که نشانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برای سبد سهامداران و وضعیت واقعی بورس است، نزول بیشتری را نسبت به شاخص‌کل تجربه کرد. در روند صعودی سه روز اخیر هم اگر این مقایسه را انجام دهیم، می‌بینیم این بیشتر شاخص‌کل بوده که رشد کرده و شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن رشد مساوی نداشته و صعود بسیار کمتری را تجربه کرده است، از این‌رو به‌رغم اینکه شاخص‌کل در روزهای اخیر روند مثبت خوبی را تجربه کرده اما اگر از اهالی بازار بپرسیم، چنین روندی را در ثروت خود مشاهده نکرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دلیل این است که شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن مسیر تکنیکالی که گفته شد را انجام می‌دهد اما شاخص‌کل به دلیل معاملات حقوقی، معاملات بلوکی و گاه دستکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دولتی روندی تصنعی را نشان می‌دهد.

پس در مجموع می‌توان گفت بازار سرمایه در بلندمدت به‌سمتی می‌رود که واقعیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اقتصادی حکم می‌کند، از این‌رو انتظار می‌رود روند مثبت فعلی در کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت ادامه نیابد و در چند روز آتی بازار دوباره منفی شود، اما بعد از آن یعنی حدودا یک‌ماه دیگر بورس دوباره وارد فاز مثبت‌شد و در آن زمان نه سهام بزرگ، بلکه سهام کوچک لیدر بازار شده و می‌توانند حرکت صعودی خوبی را در نیمه دوم امسال انجام دهند.

به سهامداران توصیه می‌شود در روند اصلاحی فعلی روی اصلاح پرتفوی خود تمرکز کرده و سعی کنند در مثبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و منفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت سهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ و سنگین خود را تا حدودی با سهام کوچک و چابک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری که با پول کمتر می‌توانند رشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بیشتری کنند، جابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا کنند تا در موج بعدی بتوانند روی روند صعودی سوار شده و سود مناسبی را کسب کنند.


  
  

رقابت بین وزارت صمت و بورسی‌ها بر سر مدیریت تنظیم بازار خودرو بالا گرفته و هر کدام ساز خود را می‌زنند. این وسط هم نه تنها مردم منتفع نمی‌شوند، بلکه رویای آنها برای کاهش قیمت‌ها نیز نقش برآب می‌شود. وزارت صمت سعی دارد تصدی‌گری خود در بازار را حفظ کند و خود قیمت بازار را کنترل کند. در سوی دیگر میدان اما خودروسازها تلاش دارند تا با ورود به بورس بتوانند نقش جدیدی از بازار خودرو را تصاحب کنند و با قیمت‌گذاری انحصاری برای خود و در شرایطی غیر رقابتی بتوانند سود حاصله را با مهندسی عرضه به دست آورند و به بیانی دیگر خودروسازها تلاش دارند حاشیه سود هنگفتی نصیب‌شان شود و گویا تنها چیزی که نه تولیدکننده و نه وزارت صمت به عنوان سازمان متولی دغدغه آن را ندارند بحث کیفیت و قیمت مناسب است که دودش به چشم مصرف کننده بینوا می‌رود. ‍

حال مشخص نیست این دومینوی تعارضات به همین جا ختم می‌شود یا مجددا دور دیگری از اظهارات جدید پیرامون این موضوع شکل می‌گیرد که هر دو طرف سعی کنند قدرت نمایی بیشتری به خرج دهند تا از آب گل آلود بازار خودرو ماهی بیشتری نصیب خود کنند. ‍‍‍‍‍

مردم مجبورند خودروهای داخلی را بخرند

محمدرضا چراغی کارشناس بورس کالا در این خصوص به «آرمان ملی» گفت: این بار اول نیست که بورس کالا اعلام می‌کند که خودروسازها نمی‌توانند ورود به بورس کنند بلکه این فرآیند تکراری موافقت و مخالفت همواره وجود داشته و دارد، اما مساله اصلی این است که چرا اصلا باید خودرو در بورس عرضه شود؟ هدف از عرضه چیست؟ چگونه است که هرجا به مشکل برمی‌خورند به ذکر نمونه از کشورهای اروپایی می‌آورند درحالی‌که نمی‌بینند که هیچ کدام از کشورهای دنیا پای خودرو را به بورس نمی‌کشاند.

این کارشناس بورس بیان کرد: اگر قرار است برای بازار خودرو کاری شود بهتر است با ایجاد کردن بازار رقابتی و آزاد کردن واردات خودرو به خودوسازان داخلی که سال‌هاست به خود تکانی نداده و تغییری در کیفیت محصولات‌شان نداده‌اند تحرکی وارد کرده تا شاهد مرگ و میر بی‌رویه در جاده‌های کشور نباشیم. چراغی تاکید کرد: عرضه خودرو در بورس کالا به نفع مردم نیست این درحالی است که عرضه خودرو در بورس برای خودروسازان منفعت دارد و از طرف دیگر خروج خودرو از بورس کالا به نفع وزارت صمت است این وسط تنها مساله‌ای که مغفول مانده است قیمت وکیفیت خودروهاست. این کارشناس بورس ادامه داد: زمانی بازار تنظیم می‌شود و به نفع مصرف کننده است که شرایط بازار رقابتی فراهم شود و واردات خودرو آزاد شود تا مردم مجبور به خرید خودروهای بی‌کیفیت داخل نباشند گذشته از آن خودروسازان بارها اعلام داشته‌اند که زیان ده هستند سوال اصلی اینجاست که اگر زیان می‌دهید پس تعطیل کنید تا هم مردم سوار خودروهای ایمن و خارجی بشوند بنابراین عرضه خودرو در بورس قطعا به نفع مردم و تنظیم این بازار نخواهد بود.

بازار واقعی از دست رفت

فردین آقابزرگی دیگر کارشناس حوزه بورس اما نظری متفاوت دارد و دراین خصوص به «آرمان ملی» گفت: ورود خودرو به بورس موجب از میان برداشته شدن اختلاف فروش قیمت خودرو در بازار آزاد و کارخانه شده و قادر خواهد بود قیمت‌ها را کاهش دهد، چراکه خودرو در بازار واقعی به فروش می‌رفت و می‌توانست به قیمت واقعی‌اش نزدیک‌تر شود. این کارشناس بیان کرد: در هیچ جای دنیا نداریم که مردم خودرویی که هنوز به دستشان نرسیده را در نوبت قرار بدهند و پول آن را جلوتر پرداخت کنند، بلکه ابتدا محصول را دریافت می‌کنند سپس اقساط بندی می‌کنند لذا ورود خودرو به بورس می‌توانست یکی از راهکارهای ایجاد شفافیت باشد که قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد که متأسفانه با تعلیق از سوی وزارت صمت مجددا بازار خودرو به رویه قبلی خود برمی‌گردد و با مشکلاتی که از قبل داشت دست و پنجه نرم می‌کند همه ما یادمان می‌آید که چندسال پیش مردم پراید 50 میلیونی را گران می‌دانستند، امروز همان پراید را 200 میلیون می‌خرند این درحالی است که قیمت دلار کاهشی بوده است.

‍ قرار بر این بود که قرعه‌کشی حذف شود

‍ نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دراین باره گفت: در حال حاضر توقف عرضه در بورس کالا، ظرفیت پیگیری ندارد. زیرا خودرو به میزان کافی وجود ندارد همچنین قرار بر این بود که قرعه‌کشی حذف شود و تمام خودروها در بورس کالا عرضه و سقف قیمتی برای آن تعیین شود تا بازار خودرو، مدیریت شود.

تاثیر عرضه خودرو در بورس بر بازار‍

چندی پیش فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو گفته بود: عرضه خودرو در بورس تاثیری در قیمت نخواهد داشت و فقط یک فرآیند به خرید خودرو اضافه خواهد شد که این فرآیند غیر عادی بوده و مساله اینجاست که مردم معمولی با این فرآیند آشنا نیستند. من معتقدم عرضه خودرو در بورس یک عملیات بیهوده خواهد بود. متأسفانه ما حاضر نیستیم که بپذیریم قیمت خودرو در بازار آزاد در این محدوده‌های فعلی قرار دارد و چون حاضر نیستیم این واقعیت را بپذیریم طرح‌های عجیب و غریبی را ارائه می‌دهیم و می‌خواهیم بر پایه آن بازار را مدیریت کنیم. ‍

عرضه خودرو در بورس نیز یکی از طرح‌هایی است که ارائه شده و مزیتی را برای ما به‌همراه نخواهد داشت. عرضه خودرو در بورس سبب رسیدن قیمت‌ کارخانه به قیمت بازار نمی‌شود و فقط در این میان مردم اعتمادشان را نسبت به بورس بیشتر از قبل از دست خواهند داد.

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد معتقد بود: عرضه خودرو در بورس نمی‌تواند باعث کاهش معنادار فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار شود و حل این موضوع به عرضه محصول متناسب با تقاضای مصرف‌کننده بستگی دارد، بنابراین اگر میزان محصولاتی که روانه بازار می‌شوند کافی نباشد، عرضه در بورس نیز نمی‌تواند باعث کاهش قیمت خودرو شود. عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو معتقد است که با عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت کارخانه کاهش نمی‌یابد، اما فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه ممکن است کم می‌شود‍. البته این موضوع، به شرط عرضه خودروساز است بنابراین اگر محصولات به صورت محدود عرضه شوند، ممکن است حتی قیمت‌ها بالاتر نیز برود اما اگر به تعداد قابل توجهی عرضه شوند، امکان کاهش قیمت وجود دارد.


  
  

تاثیر تورم بر روی ارسال پیامک پیام رسون

1401-03-10 23:53:01  745   0  0

 اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 

 

 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیام کوتاه بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 

 

 

جهت خرید پنل پیامک ارزان به سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید.


  
  

آموزش افزایش کاربران سایت با پیام رسون

1401-02-30 14:21:23  145   0  0

اگر از همراهان سامانه پیام کوتاه شیراز باشید با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که مطلب این مقاله بر مقاله های دیگری که در سایت نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است بسیار متفاوت خواهد بود ، چرا که در این مقاله میخواهیم چند راهکار برای همکارانی که در نمایندگی های دیگر مشغول به کار هستند ، بدهیم تا بتوانند  نرخ عضویت کاربران را در سایت شان  افزایش دهند. 

 اگر شما خواننده عزیز در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله  با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

بررسی عدم ثبت نام در نمایندگی پنل پیامکی :

یکی از سم های مرگباری که باعث شده کسی در وردپرس ثبت نام نکند ورود با ایمیل است در واقع پس از تغییر نسخه 4.5 وردپرس این امکان به کاربر داده شد که از طریق ایمیل خود وارد حساب کاربری شود یا ثبت نام را آغاز کند . این روش برای کاربران حرفه‌ای بسیار راحت بود چرا که تجربه در سایتی امن  یک مزیت محسوب می‌شد . اما کاربران غیر حرفه‌ای در همین مرحله اول دچار مشکل می شدند حتی بعضا دیده شده که کاربر با مشاهده گزینه ایمیل در فورم کلاً از ساخت حساب کاربری منصرف شده است . 

 

 

 

قابلیت کاربری برای بهینه سازی سایت با حذف ایمیل:

با غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام در وردپرس و جایگزین کردن ارسال کد ورود با پیامک انبوه علاوه بر اینکه امنیت سایت و کاربران فراهم می شود راحتی را به کاربران حرفه ای و غیر حرفه‌ای نیز می دهد .

( در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که ثبت نام از طریق ایمیل این ریسک را داشت که امنیت کاربر به خطر بیفتد چرا که کاربران معمولا ایمیل خود را از حالت خصوصی خارج می‌کند و اینکه هر شخص آدرس ایمیل خود را با افراد حقیقی و سایت های مختلف به اشتراک می‌گذارد و برای ورود به سایت های مختلف معمولا از یک ایمیل استفاده می‌کند و همین موضوع فرصت سوءاستفاده برای برخی افراد را فراهم می کند .) 

دیجیتس  یکی از پلاگین‌های محبوب وردپرس است که جایگزین مناسبی برای ایمیل ثبت نام محسوب می‌شود. دیجیتس برای تسهیل فرایند ثبت نام کاربران در سایت طراحی شده است. پس از نصب افزونه دیجیتس ،  قابلیت ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل به سایت اضافه می‌شود. همچنین امکان تأیید شماره موبایل اشخاص نیز وجود دارد. استفاده از شماره سیم‌کارت برای همه راحت‌تر از ایمیل است.

ارسال پیام تأیید ثبت نام از طریق اس ام اس را می‌توان با کدنویسی سایت نیز انجام داد. هرچند، برای بسیاری از مدیران سایت‌ها نصب افزونه نسبت به نوشتن کد راحت‌تر است. با گنجاندن گزینه شماره موبایل در فرم ثبت نام سایت، نرخ عضویت کاربران افزایش خواهد یافت. بسیاری از مردم، به صندوق پیام‌های ایمیل دسترسی ندارند یا کار با پست الکترونیک برایشان راحت نیست. حتی برخی دیگر تاکنون هیچ ایمیلی نداشته‌اند. اگر قابلیت ساخت حساب کاربری با شماره موبایل فراهم شود، امکان جذب مخاطبان بیشتر به سایت راحت‌تر می‌شود.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله سعی کردیم به همکاران دیگری که در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستند راهکاری را نشان دهیم تا بتواند افزایش کاربران برای سایت شان را فراهم کند چرا که تایید پیامکی یک جایگزین خوب و موفق به جای ایمیل است که علاوه بر راحتی برای کاربران می‌توانند روی برندینگ سایت هم تاثیر بگذارند چرا که هر چه افراد بیشتری در سایت حساب کاربری ایجاد کند شهرت یک برند افزایش پیدا می‌کند .

در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید از تیم پشتیبانی ما در پیام رسون کمک بخواهید .


  
  
   1   2      >