سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در اسلام، هیچ کاری نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـمحبوب تر و ارجمندتر از تشکیل خانواده نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :259
کل بازدید :89315
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/9
12:3 ص

طلا پس از این که به بالای 1850 دلار صعود کرد آماده افزایش قیمت بیشتری می شود اما تحلیلگران می گویند این سطح باید به طور قطعی شکسته شود.

شتاب گرفتن رشد تورم در آمریکا که رکورد سه دهه ای را شکسته است، سرمایه‌گذاران را به سمت طلا هدایت کرده و این فلز ارزشمند هفته گذشته حدود سه درصد افزایش یافت.

فرانک چالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت "آر جی او فیوچرز" چنین گفت: همه چیز مربوط به تورم است. بازار در حال پذیرفتن این حقیقت است که تورم مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت. سالها زمان می برد تا مسائل زنجیره تامین مربوط به پاندمی، همه تدابیر محرک مالی و تقاضای قوی ترمیم شود. همه چشمها به محدوده معاملاتی 1835 تا 1875 دلار دوخته شده است. حرکت پایین این سطح نشان دهنده پایان روند صعودی فعلی خواهد بود اما حرکت بالای این سطح ممکن است قیمت را تا مرز 2000 دلار پیش ببرد. آنچه برای استمرار روند صعودی اخیر مهم خواهد بود، حفظ سطح قیمت 1835 دلار است. ما می خواهیم قیمتها را بالای این سطح نگه داریم. از یک سو شکسته شدن بالای سطح 1875 دلار باعث موج صعودی دومی به سمت محدوده 1900 تا 1925 دلار می شود. تصور می کنم تا پایان سال قیمت 2000 دلار را مشاهده کنیم.

چالی توضیح داد خرید فنی به این شکل عمل می کند. اگر محدوده قیمت بالاتری شکسته شود افراد حس می کنند از روند صعودی جا مانده اند و خرید بیشتری اتفاق می افتد.

شون لاسک، یکی از مدیران شرکت والش تردینگ گفت: مسیر به سوی 1900 دلار اکنون بسیار روشن است. در پایین 1800 دلار فرصت خرید خوبی دیده می شود. چشم انداز چند ماه نخست سال 2022 خوب است. پیش بینی می‌کنیم طلا در پایان سال روند صعودی پیدا کند که تا ژانویه و فوریه هم ادامه داشته باشد.

بارت میلک، مدیر استراتژی جهانی شرکت "تی دی سکیوریتیز" گفت: این احتمال وجود دارد که طلا پیش از صعود در هفته جاری، اندکی نفس تازه کند. طلا برای رسیدن به رکورد بالایی که در سال 2020 به ثبت رسانده بود باید به بالای 1875 دلار حرکت کند. ما حدود دو ماه پیش از این که بانک مرکزی آمریکا لحن موافق‌تری برای افزایش نرخهای بهره پیدا کند، زمان داریم. در این فاصله ممکن است قیمت طلا در سطح قابل توجهی باشد زیرا افراد بیشتری می‌گویند بانک مرکزی از تورم عقب افتاده است. ممکن است طلا تلاش کند در ابتدای سال 2022 رکورد قیمت همه زمانها را بشکند.

بر اساس گزارش کیتکونیوز، مهمترین آمارهای اقتصادی که هفته جاری منتشر می شوند شامل شاخص تولید ایمپایر استیت نیویورک در روز دوشنبه، خرده فروشی و تولید صنعتی در روز سه شنبه، شروع ساخت خانه و مجوز ساخت در روز چهارشنبه و شمار متقاضیان بیمه بیکاری و شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا در روز پنج شنبه خواهند بود.


  
  

اپراتور پیام صوتی

1400-08-17 22:04:45  376  0  0

امروزه خلاقیت در نوع تبلیغات باعث برتری شما نسبت به رقیب هایتان می‌شود و اصلی ترین رکن در مارکتینگ می‌باشد .
تبلیغات بسیار گسترده بوده و انواع مختلفی را دارد و هر کسی بسته به نیازش و نوع کسب و کارش ، روش تبلیغ خود را انتخاب می‌کند. 
حال یک نمونه از تبلیغات ،اپراتور پیام صوتی می‌باشد که بسیار در مشتری مداری و ارتباط  با مشتری موفق بوده است ، چراکه شما می‌توانید خیلی راحت منظور و هدف خود را به مخاطب خود انتقال دهید .اپراتور پیام صوتی امکاناتی شبیه پنل اس ام اس را دارد با این تفاوت که به جای متن ، یک فایل صوتی را ارسال می‌کند. در اپراتور پیام صوتی شما باید از قبل صدای خود را ضبط کنید که برای این کار هیچ نیازی به دستگاه های پیشرفته نیست و خیلی راحت می‌توانید با تلفن همراه خود این کار را انجام دهید و با گذراندن چهار مرحله که در زیر به شما گفته می‌شود می‌توانید پیامک صوتی خود را ارسال کنید .

 

 

 

مرحله 1 انتخاب و پرداخت : 
در این مرحله شما باید نسبت به نوع کسب و کارتان پنل اپراتور صوتی خود انتخاب کنید و از نمایندگی پنل پیامک مد نظرتان ، خرید را انجام دهید .

 

مرحله 2 آماده سازی : 
در این مرحله شما پیامتان را به صدا تبدیل می‌کنید و سپس آن را بارگذاری می‌کنید . نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می‌باشد اینست که فردی که مسئول ضبط صدا می‌باشد باید لحن خود را بسیار گیرا و جذاب کند طوری که مخاطب با شنیدن آن احساس آرامش کند . همچنین می‌توانید برای گیرا تر بودن صدای ضبط شده ، در پشت صدا یک موزیک آرام را پخش کنید .

 

مرحله 3 بانک شماره های ارسالی : 
در این مرحله با توجه به کسب و کارتان ، باید صنف مخصوص را انتخاب کنید. انتخاب های شما می‌تواند بر اساس مورد های زیر باشد .
ارسال بر اساس کد پستی 
ارسال بر اساس منطقه 
ارسال از روی نقشه گوگل 
ارسال به صنف شغلی مد نظرتان 

 

مرحله 4 ارسال پیام صوتی : 
در این مرحله نمایندگی پنل پیامکی را که انتخاب کرده اید شروع به ارسال پیام صوتی شما می‌کند. 
نکته مهم در این مرحله انتخاب نمایندگی پنل پیامک است که بسیار مهم می‌باشد چراکه نمایندگی پنل پیامک باید از سرورهای قدرتمند استفاده کند تا ارسال پیام صوتی با تاخیر انجام نشود در غیر این صورت شما ساعتی را که انتخاب کرده اید برای ارسال پیام صوتی به تاخیر می‌افتد و شاید باعث اذیت و مزاحمت برای مخاطبین شود و این کار نتیجه ای عکس را برای شما خواهد داشت .
همچنین بانک شماره موبایلی که نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد خیلی زیاد در جذب مشتری مهم می‌باشد. پس در انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه دقت کنید .


سامانه پیام کوتاه پیام رسون: 


نمایندگی پنل پیامک شیراز یکی از ارائه دهندگان اپراتور پیام صوتی به مخاطبین خود می‌باشد که با در بر داشتن 10 سرور قدرتمند می‌تواند با سرعت و دقت بالا پیام های صوتی شما را در زمان تعیین شده ارسال کند همچنین با در اختیار گذاشتن بانک شماره موبایل جامع به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهیم که در کمترین زمان مخاطبین هدفتان را به مشتری های دائم شما تبدیل کند چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز این امکان را دارد که صدای شما را به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن ثابت و همراه ارسال کند و تعرفه ی آن را به صورت پالسی با شما محاسبه کند .
همچنین این قابلیت در سامانه پیام کوتاه پیام رسون وجود دارد  که اگر کسی بخواهد برای تبلیغات خود همزمان هم از ارسال پیامک استفاده کند هم ارسال پیام صوتی می‌تواند اپراتور 9000 را از نمایندگی پنل پیامک خریداری کند .


  
  

اپراتور 2000

4 آبان 1400 463  0  0

هر فرد یا شرکتی برای تهیه پنل پیامک دلیلی دارد این دلایل می‌تواند شامل معرفی محصول و جمع آوری و پردازش اطلاعات مشتریان و یا هر چیز دیگری باشد. فرقی نمی کند که چه دلیلی برای تهیه پنل پیامک داشته باشید ، چیزی که مهم می‌باشد این است که شما بر اساس نیاز تان از چه نوع اپراتوری استفاده کنید که آن پنل پیامک برایتان مفید واقع شود .

تیم ما در سامانه پیام کوتاه شیراز با معرفی جداگانه هر اپراتور و بررسی تمام مزایا و معایب آن اپراتور و معرفی شرکت ارائه دهنده آن سعی دارد تا راه را برایتان هموار تر کند و بر اساس نیاز تان اپراتور خاص خودتان را انتخاب کنید .  در این مقاله می خواهیم به معرفی اپراتور 2000  بپردازیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

تاریخچه اپراتور 2000 آتیه داده پرداز :

 

شرکت آتیه داده پرداز در سال 1381 شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر یکی از پرترافیک ترین ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه است و همین موضوع نشان دهنده آن میباشد که در طول این سال‌ها توانسته اعتماد بخش عظیمی از مردم را جلب کند . شرکت آتیه داده پرداز در سال 1395 به عنوان اولین شرکتی که سهامش را در حوزه خدمات پیام کوتاه به فرابورس عرضه کرد معرفی شد .

 

 

مزایای خط 2000 : 

 

- سرعت بالا در ارسال پیامک 

- کاملترین هزینه بازگشت پیام

- قابلیت دریافت گزارش دقیق

- آزاد بودن بیشتر شماره ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد خطوط 2000 را انتخاب کند این است که اپراتور 2000 بازگشت کامل پیامک ارسال نشده به لیست سیاه مخابرات و پیامک هایی که به  دلیل خاموش بودن و در دسترس نبودن مخاطب می‌باشد را کاملاً پرداخت می‌کند این در حالیست که بقیه اپراتور ها فقط بازگشت وجه پیامک ارسال نشده به بلک لیست را دارد. 

از دیگر مزایای خط 2000 در سامانه پیام کوتاه می توان به انتخاب شماره 8 تا 12 رقمی پس از سرشماره 2000 اشاره کرد . قیمت این سرشماره ها با هم متفاوت میباشد در واقع به این صورت است که هر چه تعداد ارقام پس از شماره 2000 کمتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود . 

 

 

معایب خط 2000: 

 

- قیمت بالای خط 

- تمدید سالانه آن 

 

 

تعرفه خطوط 2000 در سامانه پیام کوتاه پیام رسون :

 

خطوط 2000 در نمایندگی سامانه پیام کوتاه  پیام رسون  با ضریب قیمت 1/39  ارائه می‌شود و اگر کسی قصد داشته باشد از اپراتور 2000 سامانه‌ پیامک شیراز استفاده کند و از آن ارسال به بلک لیست هم داشته باشد باید اپراتور 2000 را به خطوط خدماتی تبدیل کند که در این صورت 15 درصد افزایش قیمت نسبت به اولیه پیدا می‌کند . 

 

 

پیام رسون :


اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، اپراتور 2000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست شمارش خط 2000 را بدهید .
سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان یکی از پیشگامان ارائه‌دهند? خدمات پیام کوتاه با شرکت آتیه داده پرداز این امکان را دارد ، که خط  با سر شماره 2000 را برای کاربرانش فراهم کند و به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران تا رسیدن شما به موفقیت همراهتان خواهد بود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


  
  

 کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، مجوز پروژه اینترنت ماهواره‌ای شرکت بوئینگ را برای پرتاب 147 ماهواره طی 9 سال صادر کرد. این شرکت می‌تواند با راه‌اندازی شبکه اینترنت خود در فضا به رقیب اصلی استارلینک اسپیس ایکس تبدیل شود.

در این پروژه 147 ماهواره برای پوشش اینترنت در سراسر جهان به فضا پرتاب می‌شود. بوئینگ در سال 2017 درخواست صدور مجوز خود را به FCC تقدیم کرده بود و اکنون این نهاد تصمیم گیرنده، به درخواست این شرکت چراغ سبز نشان داده است.

این پروژه شامل 132 ماهواره در مدار پایین زمین در ارتفاع 1056 کیلومتری و 15 ماهواره دیگر در مدار غیر زمین ثابت در ارتفاعی بین 27355 تا 44221 کیلومتر می‌شود. بوئینگ می‌گوید قصد دارد از ماهواره‌ها برای ارائه خدمات اینترنت و خدمات ارتباطی به کاربران مسکونی، کاربران دولتی و تجاری در ایالات متحده، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده استفاده کند تا درنهایت بتواند پوشش جهانی را برای کلیه کاربران فراهم کند.

همه 147 ماهواره در باند V پخش خواهند شد که فرکانس بالاتری از طیف بی‌سیم نسبت به باندهای Ka و Ku استارلینک اسپیس ایکس یا ماهواره‌های پروژه کویپر آمازون که هنوز مستقر نشده‌اند، برخوردار خواهد بود. استفاده از باند V می‌تواند سرعت انتقال داده‌ها را سریع‌تر انجام دهد، اما خطر تداخل بیشتری ایجاد می‌کند،‌ زیرا فرکانس‌های بالاتر در نفوذ به اجسام جامد مشکل بیشتری را ایجاد می‌کنند. گفتنی است اسپیس ایکس برنامه‌های مختلفی را برای استفاده از باند V در برخی از ماهواره‌های بعدی خود دنبال می‌کند. باندهای Ka و Ku نیز توسط ماهواره‌هایی استفاده می‌شود که اینترنت حین پرواز را در خطوط هوایی تجاری ارائه می‌دهند.

اسپیس ایکس قبلاً ابراز نگرانی کرده بود که پیشنهاد بوئینگ برای پرتاب به مدارهای پایین شلوغ می‌تواند خطر برخورد با ماهواره‌های دیگر را افزایش دهد. به گزارش رویترز، در سال 2019، اسپیس ایکس به FCC اعلام کرده بود که شبکه بوئینگ می‌تواند خطری برای تداخل ماهواره‌های ایجاد کند. ماهواره‌های استارلینک اسپیس‌ایکس در ارتفاعی در حدود 550 کیلومتر به دور زمین می‌چرخند، جایی که مجموعه ماهواره‌های اینترنتی OneWeb نیز در آن حضور دارند. گفتنی است اوایل سال جاری میلادی، اسپیس ایکس و وان وب به سختی از برخورد جلوگیری کردند.

بوئینگ اکنون شش سال فرصت دارد تا نیمی از ماهواره‌های خود را به فضا پرتاب کند و نه سال برای استقرار کل شبکه زمان در اختیار دارد. این شرکت از FCC خواسته بود که چنین الزامات زمانی را تغییر داده و الزام پرتاب فقط پنج ماهواره در شش سال اول را در دستور کار قرار دهد. همچنین این شرکت از FCC درخواست کرده بود زمانی 12 ساله برای پرتاب کل ماهواره‌ها در اختیار داشته باشد،‌ اما کمیسیون فدرال این درخواست را رد کرد.