سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :109
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89165
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
1:19 ع

ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ با پیام رسون

1402-09-11 21:41:50  8   0  0

امروزه که اینترنت تمام جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و بیشتر کسب وکارها در فضای آنلاین فعال هستند، ثبت مکان در گوگل یک ضرورت مهم محسوب میشود . گوگل مپ به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد و رایگان گوگل این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا علاوه بر مسیریابی و یافتن موقعیت های مکانی مختلف، با ثبت مکان در گوگل مپ بتوانند اطلاعات کسب وکار خود را به آسانی با مشتریان به اشتراک بگذارند.

اگر شما هم جز آن دسته کسب و کارها هستید که تمایل دارید با ثبت مکان در گوگل مپ مشتریان بیشتری جذب کنید، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ :    

در دنیای امروز، با توجه به حجم عظیم جستجوهای انجام شده در گوگل، ردیابی مکان‌ها و آدرس‌ها به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده است. آیا شما هم از دست دادن مشتریانی که به دنبال خدمات یا فروشگاه شما هستند وقتی که آدرس دقیق را پیدا نمی‌کنند نگران هستید؟ به عنوان صاحب یک کسب و کار، شما نباید این فرصت را از دست بدهید.

آمار جستجوهای انجام شده نشان می‌دهد که اکنون بسیاری از افراد به جای سفر در خیابان‌ها و سردرگمی برای یافتن مکان‌ها، با توجه به افزایش ترافیک، از یک سرچ ساده در گوگل برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیازشان استفاده می‌کنند. این به شما این امکان را می‌دهد که تمام اطلاعات شرکت یا مغازه خود را به سادگی در دسترس مخاطبانتان قرار دهید، تا زمان زیادی از مشتریان یا کاربران خود صرفه‌جویی شود. اگر به دنبال راهی برای ثبت مکان در گوگل مپ از طریق گوشی همراه خود هستید، می‌توانید از هر گوشی همراه با هر سیستم عاملی استفاده کنید.

در زیر ابتدا به مزایای ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ میپردازیم و سپس چگونگی ثبت آن در گوگل را آموزش میدهیم . 

 

 

مزایای استفاده از گوگل مپ : 

 

1- دسترسی آسان: با ثبت کسب و کار خود در گوگل مپ، مشتریان به راحتی می‌توانند آدرس و مکان شما را پیدا کنند. 


2- افزایش معتبریت: حضور در گوگل مپ به معتبریت و اعتماد مشتریان کمک می‌کند. این به مشتریان اطمینان می‌دهد که کسب و کار شما واقعی است و در مکان معتبری واقع شده است.


3- افزایش دیده شدن: با ثبت در گوگل مپ، کسب و کار شما برای کسانی که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه می‌گردند، بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.


4- نقشه‌ی راه: گوگل مپ به مشتریان نقشه‌ی راه دقیقی ارائه می‌دهد تا به محل شما برسند، این امر برای مشتریان بسیار مفید است.  


5- نظرات و امتیازات: مشتریان می‌توانند نظرات و امتیازات خود را در مورد کسب و کار شما در گوگل مپ بگذارند که می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان کمک کند.

 

 

قبل از ثبت مکان در گوگل مپ این نکات را در نظر بگیرید:

- لازم به ذکر است به دلیل تحریم های آمریکا در حوزه تجارت، کاربران ایرانی برای استفاده از بسیاری از این سرویس ها از جمله Google My Business با محدودیت روبه رو هستند.

با توجه به مسدود بودن سرویس Google My Business  اگر از ابزار تغییر آی پی هم استفاده کنید، حتی گزینه ای به نام ایران در لیست کشورها برای ثبت در نقشه گوگل وجود ندارد. حال ما روشی کاملا ابتکاری را به شما پیشنهاد می دهیم که با استفاده از آن میتوانید بدون سرویس Google My Business، به صورت رایگان مکان کسب و کارتان را در نقشه گوگل ثبت کنید. موتور جستجوی گوگل بعنوان یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تقریبا از 2سال گذشته نتایج جستجو را براساس موقعیت مکانی کاربر نمایش می دهد. به این معنی که اگر شما در شهر شیراز کسب و کاری را سرچ کنید به فرض “ گل فروشی” گوگل تا حد زیادی مغازه های گل فروشی در شیراز را نمایش میدهد، همچنین پیشنهاداتی را براساس اعتبار کسب و کار در گوگل مپ معرفی می کند که مفهومی به نام سئو محلی یا  Local SEOرا ایجاد کرده است. یعنی بدون اینکه حتی سایتی داشته باشید می توانید در بخش گوگل مپ و در نتایج سرچ گوگل قرار بگیرد که این کار مستلزم ثبت مکان در گوگل مپ است.  این امر اعتبار و ارزش کسب و کارتان را در حوزه اینترنتی و آنلاین افزایش می دهد. همچنین اگر سایتی در این زمینه داشته باشید، تاثیر مستقیمی بر سئو و اعتبار سایت شما خواهد داشت.

 

- اگر طی کوتاه مدت، چندین بار (بیشتر از سه بار) درخواست ثبت مکان را به گوگل ارسال کرده اید و در مرحله ” در انتظار تایید” قرار گرفته اید مجددا درخواست ثبت ارسال نکنید چون در این حالت نیز امکان ثبت درخواست های قبلی شما کمتر میشود.


- اگر طی بازه زمانی کوتاهی، بعد از چندین بار (بیشتر از سه بار) درخواست ثبت محل کسب وکارتان به گوگل با پاسخ ” اعمال نشد” همراه بود مجددا درخواست ثبت ارسال نکنید تا مکان شما توسط گوگل اسپم نشود.


- برای کلیه ی مکان های سیار مانند، باربری ها، لوله باز کنی ها، امدادخودروها، ماشین های تخریب، و… که نقطه مشخصی ندارند و برای ثبت مکان در نقشه گوگل نقاط پراکنده ای در سطح شهر را مدنظر دارند، ثبت مکان در گوگل مپ امکان پذیر نیست و مورد پذیرش گوگل قرار نمیگیرد.


- ثبت مکان در گوگل مپ دائمی است اما با توجه به آپدیت های جدید گوگل کلیه مکان ها به حالت عمومی تغییر کرده اند و افراد میتوانند مکان های یکدیگر را ویرایش و حذف کنند.

 

 

 

7 مرحله برای ثبت مکان کسب و کار بر روی گوگل مپ : 

 

1. برنامه گوگل مپ را در موبایل یا تبلت خود باز کنید
در این مرحله با استفاده از گوشی مورد نظرتان برنامه گوگل مپ را باز می کنید، بطور پیش فرض این برنامه بر روی تمامی موبایل ها نصب می باشد اما اگر برنامه گوگل مپ بر روی موبایل شما نصب نیست می توانید از طریق گوگل مپ یا اپ استور اقدام به نصب این برنامه کنید.

 

2. وارد گزینه contribute شوید
در قسمت پایین صفحه گزینه ای با علامت + وجود دارد به نام contribute ، برای اینکه مکانی را اضافه کنید باید بر روی آن کلیک کنید.

 

3. وارد گزینه Add place شوید
در گام بعد از قسمت بالایی صفحه گزینه add place را کلیک کنید که آیکونی شبیه به لوگوی گوگل مپ دارد.

 

4. پر کردن اطلاعات
سپس باید اطلاعات الزامی من جمله نام مکان (place name)، نوع کسب و کار و رشته ای که در آن فعالیت می کنید (category) و همچنین ورود آدرس مورد نظرتان به صورت تایپ شده (address) از مواردی هستند که برای ثبت لوکیشنتان ملزم به پر کردن آنها هستید.

 

5. آدرس کسب‌ و کارتان را وارد کنید
در این مرحله باید آدرستان را از طریق نقشه گوگل ثبت کنید، که در این مرحله پیشنهاد می شود کمی بیشتر دقت به خرج دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

6. اطلاعات اضافی را وارد کنید
همچنین می توانید مواردی مانند شماره تماس (phone number) ای که اشخاص بتوانند با آن تماس بگیرند و آدرس وبسایت تان را از طریق فیلد (website) وارد کنید که در کنار نمایش لوکیشن شما، وبسایتتان را نیز نمایش دهد. همچنین از طریق فیلد (Hours) می توانید ساعات فعالیت مجموعه را به همراه روزهای هفته را مشخص کنید تا مشتریان بدانند چه ساعتی باید به مکان مورد نظر شما مراجعه کنند. همچنین برای بهبود در فرآیند جست و جو و نمایش بهتر به کاربران می توانید از گزینه (Add a photo) برای اضافه کردن عکس های مورد نظر استفاده کنید.

 

7. اطلاعات ثبت شده را ارسال کنید
در پایان نیاز است تا گزینه ارسال را کلیک بفرمایید تا اطلاعات وارد شده در مدت زمانی بین 1 روز تا 1 ماه تایید یا رد شود که مرحله تایید اطلاعات با رتبه حساب شما ارتباط مستقیمی دارد. این آموزش مختص ثبت مکان در گوگل مپ می باشد .

 

 

 

پیام رسون : 

گوگل و گوگل مپ آنقدر پیشرفت داشته که می تواند از طریق GPS  گوشی هوشمند یا IP موقعیت مکانی و شهری که شما در آن حضور دارید را تشخیص دهد و براساس لوکیشن شما در گوگل مپ به شما پیشنهاداتی ارائه می دهد که می توانید به نزدیک ترین مکان مورد نظر اعم از فروشگاه، رستوران و سایر موارد مراجعه کنید، بدین صورت در بسیاری از موارد مثل جابجایی های بیهوده برای یافتن داروخانه یا سوپرمارکت در یک شهری که به فضای آن آشنا نیستید، جلوگیری میشود.

همچنین یکی دیگر از مزایای ثبت مکان در گوگل مپ علاوه بر اینکه در نقشه گوگل نمایش داده می شود منجر می شود تا شرکت، فروشگاه و … شما در کنار نتایجی که کاربر در گوگل جستجو میکند در سمت راست بصورت نقشه به شما نمایش داده شود.

پیام رسون مانند همیشه سعی دارد تا با آموزش های مختلف در هر زمینه ای کمک کند تا کسب و کار شما دیده شود تا بتوانید به بیشترین  فروش خود برسید و همواره اشاره کرده که در کنار هر نوع تبلیغ و بازاریابی از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس هم استفاده کنید چراکه یکی از بهترین روش تبلیغ برای هر کسب و کاری محسوب میشود . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


  
  

ساسی‌مانکن این روزها، باز با همان فرمول همیشگی کلیپ‌سازی‌اش بازگشته و مورد توجه قرار گرفته است. روشی که طی آن، برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ترک موسیقی، به شیوه‌های کارتونی و بالماسکه ویدئوکلیپ متوسل شده تا توجه مخاطبانش علی‌الخصوص نوجوان و جوانان را به خود جلب کند. این اتفاق برای خواننده‌ای که هر کاری می‌کند تا جلب توجه کند، چندان تعجب‌آور نیست. چند روز پیش از انتشار اینتروی موزیک‌ویدئو بود که وی تصویری از خود درکنار ترانه علیدوستی منتشر کرد و این باور را به‌وجود آورد که وی به‌همراه این بازیگر در فیلمی همبازی شده اما خیلی زود و با انتشار موزیک‌ویدئوی جدید او، مشخص شد که هدف از این طراحی رسانه‌ای چه بوده است.  اینکه چرا ساسی، 9 ماه پس از انتشار فیلم برادران لیلا به این فکر افتاده که آهنگی با این سوژه کار کند، به همان آدم‌هایی بازمی‌گردد که در اطراف او حضور دارند. برای کار تهران - توکیو، چند نفر از داخل ایران که سوژه چنین کاری را به وی پیشنهاد داده بودند دستگیر شدند و حالا طی اطلاعاتی که به‌دست آمده، دوستان وی در لندن و لس‌آنجلس، ایده کار روی سوژه‌های ارجاعی چون عموقناد و برادران لیلا را به وی داده‌اند. البته این اتفاق، کاملا بدیهی به‌نظر می‌رسد. آخرین‌باری که ساسی به این روش متوسل شد، به اسفند 99 بازمی‌گردد که وی در تراک تهران - توکیو، به کلیدواژه نرو سمیه فیلم «ابد و یک روز» ارجاع داد و از یک پورن‌استار برای شهرت این قطعه استفاده کرد. حالا همان فرمول را این‌بار به شکلی سطحی و پیش پاافتاده‌تر پیاده کرده است.  اینکه چرا ساسی در این سه‌سال از این روش استفاده نکرده، دلایل متعددی دارد. نخستین مورد آن می‌تواند به‌خاطر ترسی باشد که از عوارض کلیپ قبلی برایش پیش‌آمد که مشخصا پس از دستگیری همکاران داخل‌کشور او به‌وجود آمد، پس از این اتفاق بود که همخوان دختر وی در این کار، از ایران گریخت و آنها هم که ماندند، دستگیر شدند. اجراهای ساسی در آن مقطع کنسل شد و او ترجیح داد تا مدتی آفتابی نشود.
مورد بعدی، به ناکارآمدی آهنگ‌های این خواننده در این فاصله زمانی برمی‌گردد. ساسی در این سه‌سال، کار شاخصی ارائه نکرده که بتواند مورد توجه طرفدارانش قرار بگیرد و برای کارهایش، اگر کپی‌برداری‌های سینمایی نباشد و درواقع تصویر بر متن آهنگ ارجحیت نداشته باشد، همین کارها هم دیده نمی‌شود. در این مدت اکثر اجراهای انفرادی ساسی، با صندلی‌های خالی همراه بود و سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند کنسرت ساسی را به‌صورت مشترک با چندخواننده برگزار کنند تا متحمل شکست نشوند. بنابراین اگر اجراهای سالیان اخیر ساسی را جست‌وجو کنیم، می‌بینیم که عموما به‌همراه دو تا سه خواننده دیگر به اجراهای برنامه پرداخته و معدود اجراهای وی در کاباره‌های کوچک 100 نفره بوده که به‌صورت انفرادی به اجرای برنامه پرداخته است.
سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه خواننده‌ای که سرمایه‌گذاران، ریسک چندانی برای کنسرت انفرادی وی نمی‌کنند، همچنان موزیک‌ویدئوهای خوش‌رنگ‌ولعاب تولید می‌کند و اساسا هزینه این موزیک‌ویدئوهایی که طراحی صحنه، چهره، لباس و مهندسی افکت‌های فانتزی دارد، به چه ترتیبی فراهم می‌شود.
 
   منابع مالی ساسی از کجاست؟
برای اطلاع از پشت‌پرده این جریان باید منابع مالی آن را مورد توجه قرار دهیم. اولینش رادیوجوان است؛ مافیای بزرگ موسیقی فارسی‌زبان سالیان اخیر که روش‌های مختلفی برای کسب درآمد دارد. روش ظاهری‌اش، تبلیغات و حق‌پخش موزیک‌ویدئوهاست اما در پشت‌پرده، زدوبندهایی صورت می‌گیرد که امیدواریم در روزهای آتی طی گزارشی مبسوط به آن بپردازیم. شاید برای برخی مخاطبان سوال شود که رادیوجوان، تقریبا اسپانسر تمامی کارهایی است که در خارج از ایران تهیه می‌شود و حالا که نامش در کلیپ کار جدید ساسی آمده، نمی‌توان این‌طور برداشت کرد که این شبکه تنها اسپانسر و حامی موزیک‌ویدئوی ساسی بوده است. البته که این گزاره تاحدودی درست است. رادیوجوان، اسپانسر کارهایی است که در خارج از ایران تهیه می‌شود اما حمایت مالی این شبکه، شامل هزینه برای تهیه و تولید آهنگ یا موزیک‌ویدئو نمی‌شود، بلکه شامل آفرهایی است که به تهیه‌کننده یا خواننده در جهت پخش موزیک‌ویدئو اعطا می‌شود و در قبال آن، نام رادیوجوان در ابتدا و انتهای کار به‌عنوان اسپانسر درج می‌شود. در موارد خفیف‌تر که کار به این سطح از حمایت نمی‌رسد و آفرها محدود هستند، تنها عنوان «رادیوجوان تقدیم می‌کند» آورده می‌شود. این شکل ظاهری قضیه است و برای ساسی‌مانکن، موضوع تاحدود بسیاری فرق می‌کند. بدین‌ترتیب که مدیریت این شبکه، همکاری‌های گسترده تجاری با این خواننده و چند خواننده دیگر دارد که حتی تهیه آهنگ و موزیک‌ویدئو نیز در راستای رونق دادن به آن کسب‌وکار تعریف می‌شود.
رادیوجوان سایت‌های قمار بسیاری دارد که هریک از آنها را به خواننده‌ای اجاره داده است تا از طریقی چون جذب اعضا و آورده‌ای که از آن افراد تامین می‌شود، بتواند پورسانت آنها را بدهد. درواقع رادیوجوان از شهرت این خوانندگان در جهت پروار کردن سایت‌های قمار استفاده می‌کند تا اعضا به اطمینان حضور آن خوانندگان، به این سایت‌ها ورود کرده و واریزی داشته باشند. رادیوجوان برای فرار از محدودیت‌های حداقلی این فعالیت‌ها در اروپا، شرکت خود را در ویرجینیا به ثبت رسانده و اتصال تمامی سایت شرط‌بندی اقماری خود را به سرشاخه اصلی که «شارک‌بت» نام دارد، متصل کرده که امکان کارت‌به‌کارت و انتقال پول ریالی را داراست و هر فردی که به هریک از این سایت‌ها ورود کند، در زمان کارت‌به‌کارت، مستقیما به این درگاه پرداخت ریالی با پشتیبانی شارک‌بت متصل می‌شود. رادیوجوان در قبال خوش‌خدمتی خوانندگانی چون ساسی‌مانکن، علاوه‌بر پرداخت پورسانت توافقی، برخی هزینه‌ها را به پاس تداوم این همکاری برعهده می‌گیرد که شامل تهیه ادوات فیلمبرداری، استودیو و سالن‌های کنسرتی است که با آنها طرف قرارداد است. درواقع رادیوجوان، پولی از جیب نمی‌گذارد. پورسانت سایت‌ها که آورده مردم است و مشارکت در تهیه موزیک‌ویدئو هم از ادوات و پلاتوهایی است که یا در اختیار دارد یا با آنها طرف قرارداد است. سهم ساسی در این زدوبندها، بسیار پررنگ‌تر از خوانندگان دیگر است؛ چراکه او وقت بیشتری برای جذب طرفداران خود در این سایت‌ها صرف می‌کند و ثانیا، مدت مدیدی است که با این شبکه در همکاری است. بنابراین امکانات سخت‌افزاری ویدئوهایی چون برادران لیلا و البته هزینه‌های انتشار و تبلیغ آن، مستقیما توسط رادیوجوان تامین می‌شود.
 
   واریز به حساب ساسی با درگاه‌های داخلی
اینکه فارسی‌زبانان سراسر جهان امکان کارت‌به‌کارت ریالی وجه مدنظر خود را از این درگاه پرداخت دارند، جای هیچ‌شکی نیست اما آنچه اینجا محل سوال است آن است که کدام بنگاه اقتصادی داخل کشور محل نشست این پول و تحویل آن به صاحبان حساب است؟ این اتفاق با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و گسترده بانکی، قطعا در هیچ کشوری جز ایران نمی‌تواند امکان داشته باشد، بنابراین بسیارعجیب به‌نظر می‌رسد که بنگاهی اقتصادی در داخل کشور بخواهد درگاه امن پرداخت ریالی یک سایت قمار و شرط‌بندی بزرگ باشد. برخی افرادی که دستی در کار دارند، از چند نام در داخل کشور رونمایی کرده‌اند که زمینه اتصال امن کارت‌های بانکی ایرانی و انتقال وجه را فراهم کرده‌اند که با توجه به سندیت نداشتن این گمانه‌زنی‌ها، از آوردن این اسامی امتناع می‌ورزیم اما قدرمسلم آنکه این میزان وجه، مصداق بارز کلاهبرداری، فعالیت نامشروع و غیرقانونی و درنتیجه فعلی حرام است که در فرآیندی عجیب، آزادانه درحال فعالیت است و عجیب‌تر آنکه چطور این حجم تبادل مالی که سنگین نیز است، طی سه تا چهارسال اخیر از چشم ناظران و مبادی ذی‌ربط مغفول مانده است.

   سایت‌های شرط‌بندی شخصی
برای ساسان یافته (ساسی)، همکاری صرف با رادیوجوان و دریافت پورسانت، به‌تنهایی نمی‌تواند رضایت‌بخش باشد. به همین دلیل وی به کمک برخی دوستان خود، چندسالی می‌شود که استقلال‌عمل پیدا کرده و سه سایت شرط‌بندی و قمار به‌صورت مستقل دایر کرده‌اند. شیوه ساسی‌مانکن برای فربه کردن این سایت‌ها، تبلیغ غیرمستقیم آنهاست. مثلا یکی از کارهایی که او در این زمینه انجام داده، این است که برای جذب بیشتر مخاطبان هدف، اقدام به تشکیل گروه اکس‌بند کرده است. گروهی که بیشترین درصد نمایش اروتیک را در موزیک‌ویدئوهایشان دارند و در متن ترانه مستقیما علایق و دلبستگی‌های مخاطبان هدف خود را پوشش داده‌اند. وقتی کار گروهی مانند اکس‌بند می‌گیرد و فالوورهایشان میلیونی می‌شوند، آنگاه تبلیغات هدفمند سایت‌های قمار و شرط‌بندی پررنگ‌تر شده و آن خوانندگان که حالا پایگاه خوبی در میان هواداران‌شان دارند، اقدام به تبلیغات بی‌واسطه آن سایت‌ها در موزیک‌ویدئوها، صفحات اجتماعی و مصاحبه‌هایشان می‌کنند و بخشی از مخاطبانی را که با ترفندهای رادیوجوان و شخص ساسی‌مانکن، جذب این سایت‌ها نشده بودند، طعمه می‌کنند. در پشت‌پرده، ساسی، وظایفی چون تهیه خوراک کاری برای این گروه را برعهده دارد و از نفوذ خود در رادیوجوان برای معرفی استفاده کرده و به این ترتیب، درآمد خوبی از این طریق به‌دست می‌آورد. بررسی‌های ما نشان می‌دهد عمده طعمه‌هایی را که از طریق گروه‌هایی چون اکس‌بند به این سایت‌ها سرازیر شده‌اند، دختران جوان تشکیل می‌دهند که تلاش دارند تا استایل و سبک زندگی خود را به مدل‌های داخل موزیک‌ویدئوهای این گروه نزدیک کنند. البته ساسی در تمامی این قضایا، رد مستقیمی از خود به‌جای نمی‌گذارد و هیچ‌گاه صراحتا چنین اقداماتی را تایید نمی‌کند تا بتواند از ظرفیت خود، به‌نحو مطلوب‌تری استفاده کند. ساسی برای آن دست از مخاطبانی که از طریق رادیوجوان یا از طریق گروه‌هایی چون اکس‌بند جذب نشدند هم برنامه دارد. این خواننده مدیریت چند سایت را برعهده دارد و در ظاهر، مدیریت این سایت‌ها را به پوکربازان ماهر واگذار کرده است. پوکربازها نیز از ظرفیت خود در میان افرادی که به شرط‌بندی و قمار اعتیاد دارند، استفاده و آنها را جذب می‌کنند. حتی دیده شده که این مدیران صوری برای جلب اطمینان مخاطبان خود، تصاویری از ساسی‌مانکن و دیگر خوانندگانی که با ساسی، ارتباط نزدیکی دارند نیز استفاده می‌کنند تا این‌طور به کاربران خود القا کنند که سایت آنها مورد وثوق و اطمینان چنین آدم‌هایی است و با خیال راحت وارد این سایت شده و فعالیت کنند. اینها بخشی از روش‌های کسب درآمد ساسی است تا از طریق سایت‌های شخصی خود، به سوددهی بیشتری نسبت به آنچه رادیوجوان به‌عنوان پورسانت به او می‌دهد، برسد.

   مرد در سایه تیم ساسی
نمی‌توان از آورده‌های مالی ساسی‌مانکن صحبت کرد و نامی از فرشید حامدی نیاورد. تمام مواردی که تا اینجای گزارش آورده شد، بخش سخت‌افزاری ماجراست؛ فرشید درواقع عهده‌دار بخش‌هایی است که ساسی از انجام آنها عاجز است. کسانی که ساسی را از نزدیک می‌شناسند می‌گویند که او دو مشخصه بزرگ در شخصیتش دارد: نخست آنکه فردی به‌شدت ترسو است و دوم آنکه فاقد درک عمیق مسائل است و به طعنه می‌گویند که او به‌زحمت توانسته دیپلم بگیرد. فرشید قرار است این دو نقص ساسی را پوشش دهد. کلیه کارهای اداری مربوط به ثبت شرکت و سایت‌ها، برعهده فرشید است و ساسی تنها مجری این فعالیت‌هاست. ضمن اینکه ساسی طی دو، سه‌سال اخیر درتلاش بوده است وارد مارکت‌های پرسود و کم‌حاشیه دیگری شود که وظیفه شناسایی و تحقیق در این زمینه برعهده فرشید است. او هم کسی است که ارتباط و مشورت خوبی با مادرش دارد که ازجمله ماحصل این همفکری، تاسیس چند کلینیک در آمریکا به نام ابراهیم حامدی است. ساسی هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که انتشار قطعه تهران- توکیو، تا این اندازه برای او دردسرساز شود تا جایی که تهدید به قتل شد و دستگیری خود را محتمل می‌دید. به همین دلیل از فرشید می‌خواهد تا با کمرنگ‌ شدن تدریجی دامنه فعالیت‌هایشان در حوزه سایت‌های شرط‌‌بندی و قمار، سرمایه‌شان را به بازارهای کم‌ریسک‌تری سوق دهند.