سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :28
کل بازدید :89645
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/12
1:33 ص

پنل پیامک و ارتقاء انگیزه مشتری

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در عصر ارتباطات آزاد ، استفاده از بازاریابی اس ام اسی برای بهبود انگیزه های مشتری با پنل پیامک  برای ایجاد حس وفاداری و ارتقأ نام تجاری ضروری و مهم است. بن های تخفیف ، پیشنهادات ویژه و محدود ، معاملات مبتنی بر مکان ، همه تلاش و تست استراتژی ، برای انتخاب کردن نوع گزینه ایجاد انگیزه در مشتری هستند. اما چه چیزی باعث افزایش هیجان و ایجاد انگیزه در مشتری میشود و چگونه می توانید انگیزه های بازاریابی پیامکی را با سایر استراتژی های بازاریابی ترکیب کنید تا کمپین بازاریابی و تیبلیغاتی خوب ایجادکنید؟ بیایید بعضی از سوالات متداول در مورد انگیزه های بازاریابی تلفن همراه پاسخ دهیم ...

کدام یک بهتر است ، یک خرید ساده یا یک خرد با 50% تخفیف ؟

یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بازاریابی نشان داد که دانش آموزان تفاوت بین یک خرید عادی و یک خرید با درصد تخفیف را میدانند و بیشتر به دنبال جنس با تخفیف هستند ، ای تحقیقات نشان می دهد که حتی  بیشتر بزرگسالان ، یک پیشنهاد رایگان با تخفیف را بهتر از یک خرید عادی ترجیح میدهند . در واقع تخفیف همیشه بهترین پیشنهاد برای ایجاد انگیزه برای جذب مخاطب و مشتری است می توانید بر این واقعیت تکیه کنید.

 استفاده شما از پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی برای بهبود کسب و کار و جذب مخاطب بسیار موثر است.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پیامک ** پنل نمایندگی ** پنل اس ام اس شیراز **

 

پیشنهادات ویژه

شما میتوانید برای جذب مشتری و مخاطب و افزایش لیست پیامکی مخاطب ارائه پیشهادات ویژه ، بن تخفیف ، کد کوتاه و کلمات کلیدی ، بسیار کارساز است این یک استراتژی بلند مدت است اما واقعا کار می کند.

 

تکرار انگیزه های بازاریابی

شما میتوانید مشتریان و مخاطبینی که به سادگی اشتراک را لغو میکند وپیامهای ارسالی شما را حذف میکنند،  به صورت یکپارچه ، پیشنهادات ویژه ، تخفیفهای خرید و نام تجاری خود را بدون سر و صدا و ایجاد تحریک و اذیت کردن مخاطب ، با پیامک صوتی وتبلیغات صوتی برایشان ارسال کنید. پیدا کردن آستانه  بین ارزش و آزار یک هنر است و برای هر صنعت متفاوت است. یکی از مزایای استفاده از نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک شیراز،  ارسال هدفمند پیامک است به این صورت که پیام ها را به صورت هفتگی همراه با پیشنهادات ویژه و تخفیف ارسال می کند. از سوی دیگر شما با  تجزیه و تحلیل صنعت و شغل خود نقاط برجسته و قابل اهمیت برای جذب مشتری را پیدا می کنید ، که به نقطه شیرین معروف است. از هر فرصتی برای اهدأ بن تخفیف ماهانه به مخاطبین خاص استفاده کنید.

 

تیتر پیام کوتاه بسیار مهم است.

بسیاری از گوشی های هوشمند تنها خط اول متن را نشان می دهند ، بنابراین مهم  است که در30 تا60 کاراکتر اول موضوع پیامک متنیرا ببینند. ابتدا بخش «50? تخفیف» را اعلام کنید ، سپس متن اصلی را به دنبال آن بیاورید . به یاد داشته باشید شرایط را حفظ کنید ، متن ارسالی و ارائه تخفیف بازاریابی پیامکی را ساده ، مختصر و روشن برای مشتریان و مخاطبین ارسال کنید و مقداری صبر را چاشنی کارتان کنید تا به نتیجه مطلوب خودتان برسید.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

9164900129**07137325725


  

اتحادیه اروپا نمی‌تواند برجام را نجات دهد.

 

طبق نظر اکثر تحلیلگران حتی با حمایت کامل اتحادیه اروپا، SPV نمی‌تواند از شرکت‌ها و بانک‌های این اتحادیه  در برابر تحریم های آمریکا محافظت کند .

تاثیر کلی تحریم های آمریکا علیه ایران هنوز باید بررسی شود چون عوامل زیربنایی اصلی هنوز نامشخص هستند.

ترس فعلی اوپک از عرضه بیش از نیاز نفت در سال 2019 طبق آنچه بانک‌های سرمایه‌گذاری، آژانس بین المللی انرژی و وزارت اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده اند، احتمالا واقعیت ندارد. پایه های بازار همچنان محکم هستند، مخصوصاً که پالایشگاه‌های آمریکا تولید را افزایش داده‌اند و جریان نفت ایران نیز با اعمال تحریم‌ها به زودی پایان می یابد‌.

هنوز یکی از راه های نجات تجارت اروپا با ایران رویکرد فعلی اتحادیه اروپاست که سعی دارد تاثیرات تحریم های آمریکا را برای شرکت‌ها و گردانندگان مالی اروپا تخفیف دهد. آینده امیدبخشی که مقامات اتحادیه اروپا نشان داده‌اند، ترک های عمیقی دارد. واقعیت ناخوشایند تر از این است. تلاش‌های اروپا برای حفظ معامله با ایران برای تسکین تحریم‌های آمریکا الان به بن‌بست خورده است. به نظر می‌رسد سیاستمداران اروپا دور از واقعیت به سر می‌برند. آن ها که در دفاتر خود در بروکسل و استراسبورگ کار می کنند و انگار در برج های سفید به سر می برند و هیچ حمایت عملی از اقداماتشان در کشورهای عضو نمی کنند .

آخرین عاملی که ضعف اتحادیه اروپا را در رویکردش نسبت به ایران نشان می دهد این است که هیچ کشور اروپایی حاضر نیست میزبان SPV یا همان مکانیزم خاص مالی اروپا شود چون از خشم آمریکا می ترسند. تاثیر واشنگتن در سیاست های واقعی و بازار بسیار بیشتر از آن چیزی است که بروکسل قبول کند. قدرت‌های بزرگ اروپایی_انگلستان، آلمان و فرانسه_اکنون بر یک عضو کوچک اتحادیه اروپا یعنی لوکزامبورگ برای میزبانی SPV فشار آورده اند . بروکسل یک چهره شجاع از خود نشان داده است ولی احتمالاً کشورهای اروپای شرقی و حوزه بالکان مخالف طرح های SPV هستند. ایتالیا و اسپانیا هنوز شک دارند. به نظر می رسد اظهارات ورا جورووا ، کمیسر دادگستری اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه این اتحادیه نمی تواند قبول کند یک قدرت خارجی در مورد تجارت قانونی آن با یک کشور دیگر تصمیم‌گیری کند یک ادعای پوچ و توخالی است .

اس پی وی در حال حاضر محور اصلی اقدامات اتحادیه اروپا برای نجات تجارت با ایران و کل قرارداد برجام است. بروکسل و حامیان اصلیش ، پاریس و برلین ، سعی می کنند قرارداد برجام را حفظ کنند و با خطر تقابل با آمریکا و اکثر جهان عرب مواجه شوند. SPV  قرار است صادرات نفت و گاز ایران را در قبال خرید کالاهای اتحادیه اروپا تسهیل کند و تحریم های آمریکا را دور بزند. مسئله اصلی که شرکت‌های اروپایی در مورد ایران با آن مواجه هستند موقعیت دلار آمریکا در تجارت جهانی است .

طبق نظر اکثر تحلیلگران حتی با حمایت کامل اتحادیه اروپا SPV نمی تواند از شرکت‌ها و بانک‌هایش در برابر تحریم های آمریکا حمایت کند . نجات تجارت اروپا با ایران در این شرایط خیلی ضعیف است. بازارهای آسیا در حال خرید نفت و کالاهای ایران هستند ولی با پایان معافیت ها این واردات به صفر می رسند. در همین حین تاثیرات تصمیم سوئیفت برای عدم معامله با ایران به طرز قابل توجهی تجارت با اروپا را کند کرده است .

این واقعیت که برخی واردکنندگان اصلی نفت ایران در آسیا مثل کره، کاملا تابع تهدیدهای آمریکا هستند نشان می‌دهد که حتی بدون تحریم‌های چند جانبه، واشنگتن می‌تواند به ایران ضربه بزند .

هیچ شرکت ایرانی از زمان وضع تحریم ها علیه ایران نفت به کره صادر نکرده است. در 10 ماهه اول 2018 واردات نفت ایران به کره نصف شده است. کره جنوبی معافیت از تحریم ها هم دریافت کرده ولی واقعیت به نظر متفاوت می رسد .


  
  

انجام موفق آخرین تست‌های "ماهواره پیام"و طراحی "ماهواره‌های 26 کاربردی پارس"

 

سرپرست معاونت کاربرد و خدمات فضایی ایران با اشاره به انجام موفق آخرین تست‌های "ماهواره پیام"

علی صادقی نایینی با اشاره به اینکه فناوری فضایی در چهار بخش ماهواره‌های مخابراتی، ناوبری، سنجش از دور و نجوم و اکتشافات فضایی شناخته می‌شود، گفت: نجوم و اکتشافات فضایی از قدیمی‌ترین بخش حوزه فضایی است که دانشمندان ایرانی براساس حرکت ستارگان از 3 هزار و 200 سال قبل توانسته بودند به تقویم شمسی دست پیدا کنند.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی ایران با اشاره به اینکه ماهواره‌های مخابراتی وظیفه انتقال داده و ارسال و پخش تلویزیونی را به‌عهده دارند، افزود: هم‌اکنون در حدود 15 هزار ترمینال ماهواره‌ای VSAT (برای انتقال داده از طریق ماهواره) در کشور وجود دارد که کاربران عمده این شبکه، بانک‌ها (شبکه شتاب)، شبکه سوخت و شبکه ارتباطات روستایی است.

وی بخش مهمی از ارتباطات ماهواره‌ای در کشور را مربوط به روستاها عنوان کرد و گفت: در برخی از روستاهای کشور که در مناطق دوردست هستند و آنتن‌های تلفن همراه امکان سرویس‌دهی ندارند، از شبکه ارتباطات ماهواره‌ای استفاده می‌شود که تقریباً هزار و 500 روستا (با جمعیت حداقل 10 خانوار در هر روستا) را شامل می‌شود.

 

شبکه سوخت نیازمند ارتباطات ماهواره‌ای

 

او شبکه سوخت (پمپ‌بنزین‌های کشور) را از دیگر کاربران مهم ارتباطات ماهواره‌ای در کشور عنوان کرد و افزود: ارتباطات سکوهای نفتی داخل خلیج‌ فارس و ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به‌وسیله ارتباطات ماهواره‌ای تأمین می‌شود و به همین منظور سازمان فضایی ایران از سال 90، با در اختیار قرار گرفتن ماهواره مخابراتی"ایران‌ست21" تلاش کرد تا بخشی از نیازهای مهم کشور در حوزه مخابرات ماهواره‌ای را تأمین کند و در حال حاضر از طریق این ماهواره بیش از 30 درصد ارتباطات ماهواره‌ای کشور پوشش داده می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی سازمان فضایی درباره ماهواره‌های سنجشی و کاربردهای آن نیز با اشاره به اینکه این ماهواره‌ها وظیفه تصویربرداری از سطح زمین را به‌عهده دارند، ابراز کرد: در آذر ماه سال 95 مرکز پایش ماهواره‌ای در مرکز فضایی ماهدشت راه‌اندازی شد و با ایجاد این مرکز به‌صورت مستمر داده‌ها و اطلاعات دریافتی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و این داده‌ها به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه ارائه می‌شود.

وی سازمان مدیریت بحران کشور را یکی از سازمان‌هایی عنوان کرد که محصولات ارزش افزوده تولیدی توسط سازمان فضایی ایران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و افزود: سازمان مدیریت بحران نیز این اطلاعات را به مراکز استانی در کل کشور ارسال می‌کند و با توجه به اینکه ایران از نظر ریسک بلایای طبیعی در رتبه یازدهم در دنیا قرار دارد، اطلاعات ارائه‌شده در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

 

بیشتر گرد‌وغبار امسال مربوط به جنوب شرقی کشور

 

صادقی نایینی راجع به پایش پدیده خشکسالی و گرد و غبار به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در مرکز ماهدشت گفت: این پدیده‌ها به‌صورت روزانه پایش می‌شوند و از مجموع داده‌های تحلیل‌شده در سال 96، بیش از 50 مورد وقوع گرد و غبار در کشور داشتیم و این آمار تا 15 دی ماه سال جاری نیز به بیش از 30 مورد رسیده است که در سال جاری بیشتر این گرد و غبار مربوط به جنوب شرقی کشور بوده است.

 

دانش طراحی و ساخت ماهواره‌های سنجشی بومی شد

 

وی درباره ساخت ماهواره‌های سنجش از دور نیز گفت: زنجیره فرآیند ساخت ماهواره سنجشی شامل، طراحی، ساخت، پرتاب، کنترل و دریافت تصاویر ماهواره‌ای و در نهایت پردازش و توسعه کاربرد آن به‌صورت کاملاً بومی در کشور انجام می‌شود و اهمیت این موضوع زمانی است که بدانیم هیچ کشوری در این حوزه به ما کمک نکرده و این دانش کاملاً بومی است.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی ایران درباره ساخت ماهواره دوستی دانشگاه شریف و پیام امیرکبیر  و ظفر دانشگاه علم و صنعت گفت: دوربین‌های اپتیک ماهواره دوستی شریف بسیار قوی و با وضوح بالا است که قدرت تشخیص مکانی حدود 20 متر را دارد.

وی اضافه کرد: با ساخت این ماهواره‌ها در دانشگاه‌ها زیرساخت خوبی در این حوزه در این مراکز ایجاد شده و ظرفیت آزمایشگاهی خوبی برای تربیت نیروی توانمند در این حوزه شکل گرفته است.

 

تست موفقیت‌آمیز ماهواره پیام برای سومین بار

 

صادقی نایینی در خصوص انجام تست ماهواره پیام امیرکبیر و ایستگاه‌های زمینی آن در چند روز گذشته گفت: این ماهواره برای سومین مرحله تست‌های خود به پژوهشگاه فضایی منتقل و تست‌های سیستمی این ماهواره در چندین نوبت انجام شد و تاکنون نیز مشکلی ایجاد نشده است و تا چند روز آینده این مرحله از تست ماهواره نیز به اتمام می‌رسد، البته آزمایش ماهواره‌ها در چندین نوبت تکرار می‌شود.

وی از قرار گرفتن ماهواره‌های بومی سنجشی کنار ماهواره‌های غیربومی به‌عنوان ظرفیت جدید یاد کرد و افزود: با این کار امکان توسعه و بهبود سامانه‌های خود را به‌دست می‌آوریم؛ به‌طور مثال ما درباره آتش‌سوزی هورالعظیم اطلاعات را هر پنج روز یک بار از طریق ماهواره‌های ناسا و آژانس فضایی اروپا دریافت و تحلیل می‌کردیم، در صورتی که با در مدار قرار گرفتن ماهواره‌های بومی مانند پیام و ظفر شاهد بهبود نتایج حاصل از سامانه‌های کاربردی خواهیم بود؛ مانند کاهش بازه زمانی در موضوعات مرتبط با پایش بلایای طبیعی در کشور.

سرپرست معاونت کاربرد و خدمات فضایی درباره برنامه‌های آینده سازمان فضایی ایران در حوزه ماهواره‌های سنجشی نیز عنوان کرد: در این بخش، نسلی از ماهواره‌ها با عنوان ماهواره‌های سنجش از دور پارس طراحی شده است که کنار ایستگاه‌های زمینی و مراکز پردازش و نیز سامانه‌های کاربردی تشکیل زیست‌بوم «پارس» را می‌دهند و در این زیست‌بوم بالغ بر 26 سامانه کاربردی از پایش حوادث غیر‌مترقبه تا حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دیده شده است.

 

پیشرفت مناسب ماهواره سها در پژوهشگاه فضایی

 

وی با بیان اینکه در گا‌م‌های توسعه‌ای سازمان فضایی ورود بخش خصوصی از اولویت‌های سازمان فضایی است، ابراز کرد: در زیست‌بوم پارس، ساخت ماهواره‌های پارس 1 تا 5 تا افق 1404 برنامه‌ریزی شده است که ماهواره پارس1 یا «سها» در پژوهشگاه فضایی پیشرفت مناسبی داشته و در حال ورود به پروژه پارس2 هستیم.

صادقی نایینی با اشاره به ساخت ماهواره مخابراتی به‌عنوان بخش دیگر از برنامه‌های سازمان فضایی ایران افزود: ساخت ماهواره‌های ناهید 1 و 2  به‌عنوان گام‌هایی برای رسیدن به ماهواره «ایران‌ست1» طراحی شده است که پیشرفت خوبی نیز در این حوزه داشته‌ایم.

وی تدوین پروانه اپراتوری ماهواره مخابراتی و مجوز اپراتوری ماهواره‌های سنجش از دور را  از دیگر فعالیت‌های سال جاری در سازمان فضایی ایران به‌منظور ایجاد ظرفیت قانونی ورود بخش خصوصی به اپراتوری ماهواره اعلام کرد.

 


  
  

تجربه شرکت های بزرگ با پنل پیامک

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

امروزه بخش عمده ای از بازار و شرکت های بزرگ از صنعت فناوری تلفن همراه بهره میبرند و از پنل پیامکبرای تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی استفاده میکنند ، اکثر شرکتها ، صاحبان مشاغل ، وکسب وکارهای کوچک ونوظهور برای پیشرفت و ترقی به استراتژی بازاریابی و تبلیغات نیازمند هستند. درحال حاضر جمعیت در حال رشد نوجوانان و نوجوانان هستند که در طول بیست سال آینده اقتصاد رسانه های تلفن همراه را هدایت خواهند کرد ، نفوذ آنها حتی با کارت های اعتباری والدینشان احساس می شود .

طبق گزارش وبررسی های انجام شده 85 % از نوجوانان یک تلفن همراه دارند که نیمی از آنها گوشی های هوشمند هستند. 95? از این نوجوانان به طور منظم از اینترنت استفاده میکنند اما 25% نوجوانان وجوانان به طور محافظه کارانه ای از اینترنت استفاده میکنند، نوجوانان و جوانان به طور کلی و به معنای واقعی پیش بینی کننده آینده ی تکنولوژی تلفن همراه و رسانه های دیجیتال هستند ، به همین دلیل است که در مورد چگونگی انجام بازار یابی با پنل اس ام اس و نمایندگی پیامک بسیار مهم است.

 

** ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پیامک صوتی **

** نمایندگی پیامک ** پنل اس ام اس شیراز**

 

استفاده همزمان از اپراتورتبلیغات صوتی و نمایندگی پنل پیامک یک ایده بسیار هوشمندانه است. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و افزایش چشم گیر تلفن های هوشمند و لب تاب ، امروزه دنیای تجارت به طور کلی دچار تحولات شده است ، اگر ما 1996 را به عنوان اولین تاریخ تولد جمعیت شناسی بدانیم ، به این معنی است که قبلا در جامعه ای زندگی می کردیم که فقط بزرگسالان تلفن های همراه داشتند . در آن زمان هارد و رم به این شکل نبود و گوگل هم  قبل از اینکه به تبادلات چند گانه برسند تنها یک فعل بود ، جهان ارتباطات از طریق رسانه های اجتماعی به هم پیوسته و توسعه یافته شد ، بطوری که حتی قدیمی ترین اعضای دبیرستان ها دارای تلفن همراه بودند و با پیدایش گوشی های هوشمند شروع به تغییر همه چیز کردند.

 

برای نسل امروز که همه چیز بطور فوری و به صورت دستی از طریق یک دستگاه تلفن همراه در دسترس  می باشد ، استراتژیست های بازاریابی تلفن همراه با چالش هایی قابل توجه ای روبرو هستند. روزهای تکوین بازاریابی و تبلیغات توسط شرکت های خاص از بین رفته ودیگر معنی ندارد ، زیرا مصرف کنندگان جوان با یاد گیری مفهوم   ارتباطات و تبادل نظر دو یا چند نفره رشد کرده اند.

در استراتژی های بازاریابی تلفن همراه فاصله ها میشود  و اطلاعات ، خدمات و محتوای با  ارزش و منحصر بفرد دراختیار مخاطب و مصرف کننده قرار میگیرد بطوری که باعث توجه و جلب نظر و اعتمادشان میشود.

بررسی ها و آمار نشان میدهد که 35 % از مصرف کنندگان می گویند مطالب و اطلاعات مارک ها ی تجاری ، برند ها و صاحبان مشاغل را در سایت ها و شبکه های اجتماعی بررسی کرده و مورد تایید قرار می دهند. این تائیدیه واعتماد تقریبا 50? بیشتر نسبت به نسل های گذشته است . نوجوانان نیز با به اشتراک گذاشتن تجربیات جذاب و مثبت خود از طریق گفتگو ، پیام کوتاه و پیامک صوتی وحتی اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، زنجیره ای از شناخت و اعتبار را برای برند ها به وجود می آورند.

رشد و پیشرفت و ترقی  در عصر حاضر با پیشرفت نفس گیر گوشی های هوشمند و ارتباطات ، کاری بسیار مشکل و دشوار است ، اما شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه خدمات پیامکی کشور با این تفاوت های ظاهری بازاریابی تلفن همراه آشناست و با در نظر گرفتن این واقعیت ، بهترین راهکارها و استراتژی های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی را با استفاده از پنل پیامک شیراز و نمایندگی پنل پیامک شیراز ، جهت رشد و ارتقأ کسب وکار و جذب مخاطبین جدید را دراختیار شما عزیزان میگذارد تا از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

شرکت تک رایان سپهر خاوریانه

09164900129**07137325725


  

رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی سپاه

 

جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد.

سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی این نیرو، با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلخت نظام، دستاردهای جدید خود در حوزه‌های مختلف دفاعی، الکترونیک و مخابرات را به نمایش گذاشت.سردار کوهستانی رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه در این‌باره اظهار داشت: این سازمان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور، مراکز دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و ... در توسعه تحقیقات رزم زمینی فعالیت می‌کند.

وی افزود: اجرای فرآیندهای تحقیقاتی در نیروی زمینی سپاه از فاز نیازسنجی در تعامل با رده‌های عملیاتی شروع می‌شود و بعد از طراحی مفهومی و مقدماتی، مهندسی و نهایت ساخت نمونه تحقیقاتی انجام شده و سپس فناوری پروژه‌های خاتمه به صنایع دفاعی کشور برای تولید صنعتی منتقل می‌شود.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه یادآور شد: با توجه به وجود زیرساخت‌ها از قبیل آزمایشگاه‌های به روز و همچنین کارگاه‌های تولید و ساخت تجهیزات صنعتی بعضی از نیازهای نیرو علی‌الخصوص موضوعاتی که نیاز به تولید انبوه ندارد، در حوزه تجهیزات و تسلیحات حوزه رزم زمینی انجام می‌گیرد.

سردار کوهستانی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص بهینه‌سازی و تسهیل در کاربری سلاح و تجهیزات این سازمان اقدامات بسیار خوبی انجام داده که از جمله آن می‌توان به بهینه نمودن سلاح تک تیرانداز SVD، تسهیل در به کارگیری خمپاره‌ها، بالا بردن دقت سلاح دقیق زن 12.7، جعبه حمل نوار مهمات، پمپ سوخت رسان بالگرد و صدها پروژه دیگر در ابعاد مختلف اشاره کرد.   

در ادامه به برخی از تجهیزات به نمایش درآمده در این نمایشگاه اشاره می‌شود:

*** تیربار لول چرخشی 12.7 میلی متری

این تیربار با کالیبر 12.7 در 108 میلی متری، دارای 6 لوله، طول 145 سانتی متر و نرخ شلیک 3600 تا 4200 تیر در دقیقه است. سیستم عملکرد این تیربار الکترونیکی است.    

*** سامانه توپ سه لول چرخشی

کالیبر: 23 میلی متر

نرخ شلیک: 1500 تا 1600 تیر در دقیقه

وزن توپ: 115 تا 120 کیلو گرم

طول سلاح: 170 تا 180 سانتی متر

قابلیت نصب روی بالگرد و قایق

*** مولتی روتور مسلح به سلاح و بمب   

طول محور: 1200 میلی متر

وزن قابل حمل: 5 کیلو گرم

وزن کل: 14 کیلوگرم

زمان پرواز: 20 دقیقه   

*** رادار مراقبت زمینی طارق (3)

1-قابلیت حمل توسط نفر

2-قابلیت آشکار سازی اهداف زمینی با آستانه تطبیقی

4-قابلیت کنترل از راه دور و عملکرد تحت شبکه

5-دارای قابلیت های مقابله با هدف

6-وزن کمتر از 20 کیلوگرم و دقت اندازه‌گیری 30 متر

*** تولید سوخت های جامد دوپایه با ایمپالس ویژه

هدف از اجرای این طرح بررسی روش های تولید و اجرای مختلف پیشرانه‌های جامد دو پایه با فرمولاسیون متفاوت و همچنین بررسی روش‌های کنترل کیفیت آن ها و ارائه راهکار مناسب جهت کاهش پس سوزی.

*** شبیه‌ساز میدان مین

1-امکان طراحی میدان مین

2-قابلیت تمرین در شرایط مختلف با به کارگیری انواع مین و تله های موجود در سامانه

3-استقرار، کشف و پاکسازی

4-وقوع شبیه ساز انفجار در میدان با پوشش گرد و خاک زمین و سیستم صوتی توسط باندهای تعبیه شده

*** سیستم های تصویر برداری سیتی تراهرتز

فرکانس کار: 100 گیگا هرتز

فرستنده: دیود ایمپت

گیرنده: آشکار سازی نیمه هادی

تعداد گیرنده: 100

ابعاد بخش آشکار ساز: 450 در 90 در 100

ابعاد دستگاه: 800 در 100 در 500

سرعت اسکن: 1/0 متر بر ثانیه

*** بمب هواسُر هدایت شونده جمرات

وزن خالی: 12 کیلو گرم

وزن سرجنگی: 6 کیلوگرم

وزن کل: 18 کیلوگرم

نوع هدایت: اینرسی

حداقل سرعت رهاسازی: 120 کیلومتر بر ساعت

پرنده حامل: بالگرد و جایروپلن

*** سامانه موشک سهند 3 

برد: 5100 تا 5150 متر

سرعت خطی: 600 متر بر ثانیه

سرعت دوران: 12 تا 24 دقیقه

ارتفاع عملکرد: بیش از 2300 متر

وزن موشک: 9700 تا 9750 کیلوگرم

حداقل ارتفاع عملکرد: بین 30 تا 50 متر

حداقل برد: کمتر از 800 متر 

زمان خود کششی: 14 تا 17 ثانیه

موتور: دو وضعیتی

ایمپالس کل موتور: 9/9128 نیوتن بر ثانیه

*** سامانه راکتی 240 میلی متری حاوی بمبلت های فیوز دار

برد نهایی سامانه راکتی: 40 کیلومتر

کالیبر راکت حامل: 5200 متر

وزن راکت حامل: 404 کیلوگرم

نوع سنسور فاصله یاب: بمبلت لیزری

عمق نفوذ سرجنگی بمبلت: 100 میلی متر

احتمال اصابت با پرتابگر هدف: حداقل 85 درصد

ارتفاع رهاسازی بمبلت: 2000 متر

زمان عملکرد سیستم پس از برخورد با زمین: 100 ثانیه

*** پرتابگر هیدرونیوماتیک آرش

1-تاکتیکی و چابک با قابلیت اطمینان بالا

2-قابلیت پرتاب در محدوده وزن 90 تا 300 کیلوگرم

3-تنظیم زاویه پرتاب 10 تا 14 درصد

4-طول پرتابگر: 150 سانتی متر

5-سرعت پرتاب: 130 کیلومتر بر ساعت

6-زمان آماده سازی: بسیار سریع کمتر از 30 دقیقه

*** خودروی تاکتیکی با قابلیت حمل سلاح و مجروح

در راستای چابک سازی و بهسازی و افزایش توانایی نیروهای واکنش سریع، نیروی زمینی سپاه مبادرت به ساخت یک خودروی تاکتیکی با قابلیت حمل موشک های ضد تانک و برانکاردهای کوچک حامل مجروحان کرده است.

 


  
  
<      1   2   3   4      >