سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :62
کل بازدید :89620
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/11
12:46 ص

 

سخنگوی صنعت برق با هشدار به مراکز استخراج رمز ارز که از برق غیرقانونی برای این کار استفاده می‌کنند، گفت: اینگونه مراکز غیرمجاز در صورت شناسایی، به مراجع قضایی معرفی و به پرداخت جریمه محکوم خواهند شد.

 

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به راهکارهای تاثیرگذار در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها، افزود: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست.

 

وی با اشاره به اینکه مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در صورت کشف، ضمن الزام به پرداخت هزینه برق مصرفی، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: سیاست وزارت نیرو، حمایت از تشکیل مزارع استخراج رمز ارزها در کشور و سایر مراکز استخراجی است که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند.

 

سخنگوی صنعت برق  نیز گفته است : با این حال، با آن دسته از مراکز استخراج که به صورت غیرمجاز از برق با تعرفه‌ای به غیر از تعرفه مربوطه استفاده می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

 

وی در همین راستا افزود  : در صورت    شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارزها، جریان برق آنها قطع و علاوه بر معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی، هزینه برق مصرفی و خسارات وارده به شبکه برق نیز از متخلفان دریافت می‌شود.

 

رجبی مشهدی همچنین در خصوص مراکزی که با مجوز قانونی به فعالیت در این زمینه مشغول هستند، گفت: تاکنون 24 مرکز استخراج رمز ارز با ظرفیت بیش از 310 مگاوات مجوز فعالیت گرفته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این رابطه عده‌ای به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند، گفت: تاکنون 1620 مرکز غیرمجاز با ظرفیت حدود 250 مگاوات شناسایی شده‌اند که از این میان بیش از 500 مرکز (30 درصد) به کمک گزارش عاملان شناسایی کشف شده است.

 

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، تا سقف 10 میلیون تومان مشمول دریافت پاداش خواهند بود.

 

رجبی مشهدی تاکید کرد: اطلاعات عاملان شناسایی، محرمانه تلقی شده و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق اقدامات لازم برای صیانت و جلوگیری از افشای آن را انجام می‌دهند.

 

 


  
  

 

وزارت امنیت ملی آمریکا مدعی شد کشور چین از طریق تلویزیون های TCL جاسوسی می‌کند که این ادعا با واکنش شرکت چینی  همراه شد.

 

چاد ولف ،‌ وزیر امنیت ملی آمریکا مدتی قبل از آغاز تحقیقاتی برای کشف مشکلات امنیتی به  تلویزیون های TCL مشکوک شده بود و طبق گفته چاد ولف در  بررسی‌ها یی که توسط کارشناسان انجام شده بود  احتمال جاسوسی دولت چین از طریق تلویزیون‌های شرکت چینی TCL مبتنی بر اندروید را  داده بودند . طبق بیانیه جدید وزیر امنیت ملی آمریکا، نتایج این بررسی‌ها  را حاکی از آن می‌داند  که شرکت چینی TCL در تمام تلویزیون های هوشمند خود درهای مخفی  را در نظر گرفته است که چنین موضوعی خطراتی چون رخنه‌های امنیتی و افشای اطلاعات را برای کاربران تلویزیون‌ها به همراه خواهد داشت.

 

جزئیات جاسوسی چین از طریق تلویزیون های TCL

‌وزیر امنیت ملی آمریکا در ادامه بیان کرد شرکت TCL برای رقابت در بازارهای جهانی به صورت مستقیم تحت حمایت دولت چین قرار دارد و دستیابی TCL به جایگاه سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در جهان با حمایت‌های بی‌شمار چین امکان‌پذیر شده است. گفتنی است به صورت رسمی در خصوص حمایت‌های دولت چین از شرکت TCL اطلاعات دقیقی در دست نیست و همچنین نهادهای ناظر بر بازار تلویزیون هوشمند نیز روی جایگاه واقعی TCL اختلاف نظر دارند.

 

بررسی کارشناسان حوزه در ماه گذشته شروع شده و نتایج را  منتشر کردند که  نشان می‌دهد تلویزیون‌هایی که به سیستم Roku مجهز هستند، تحت تاثیر نقص‌های امنیتی کشف شده از تلویزیون های TCL قرار نمی‌گیرند. همچنین بسیاری از تلویزیون های TCL که در بازار آمریکا عرضه می‌شوند از سیستم عامل Roku بهره می‌برند. طی ماه اخیر دو هکر به نام‌های جان جکسون و سیک کودز، اعلام کردند در تلویزیون های تی سی ال مجهز به سیستم عامل اندروید دو مشکل امنیتی وجود دارد که شرکت TCL اعلام کرد این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

 

شناسایی مشکلات امنیتی در تلویزیون های TCL

در واقع نقص امنیتی در این تلویزیون‌ها باعث می‌شد تا افراد سودجو بتوانند بدون پسورد به فایل‌های سیستمی دسترسی پیدا کنند. یکی دیگر از مشکلات این تلویزیون، یک قابلیت مخفی است که کارشناسان بر این باورند این قابلیت اسکرین‌شات و جزئیات فعالیت کاربران را به سرورهایی در چین ارسال می‌کرد. هکری به نام سیک کودز این مشکل را یک نوع در مخفی چینی معرفی کرد. این هکر تاکید کرد نکته حائز اهمیت دیگر این است که شرکت TCL بدون اطلاع‌رسانی به کاربران خود با نصب یک به‌روزرسانی مشکلات را رفع کرده است.

 

بیانیه شرکت TCL

شرکت چینی TCL پس از انتشار چنین اخباری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این ادعاها نگران‌کننده است و توصیفات نادرستی از قابلیت‌های محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت چینی با رد ادعای وزارت امنیت ملی آمریکا اعلام کرد برند TCL بیش از 15 سال در بازار آمریکا فعالیت دارد و یک شرکت شناخته شده و مورد اعتماد محسوب می‌شود. طبق اعلام TCL فقط 2 درصد از تلویزیون‌هایی که در بازار آمریکا به فروش رسیده با مشکل امنیتی مواجه بودند که در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است. همچنین تمام تلویزیون‌هایی که با مشکلات اخیر مواجه شده‌اند هنگام اتصال به اینترنت با پیامی مواجه خواهند شد که با انجام به‌رورزسانی مشکلات قبلی برطرف خواهد شد.

 

 


  
  

 

چینی ها در مورد شرکت علی بابا تحقیقاتی آغاز کرده اند، وهدف از این اقدام مشخص شدن  این بحث که آیا این شرکت برای کنار زدن رقبا اقداماتی انحصارطلبانه انجام داده است یا خیر.

 

علی بابا از جمله برترین شرکت‌های فناوری چین بوده  که در سال‌های اخیرتوسط شرکت های رقیب  به خاطر رفتارهای انحصارطلبانه متهم شده است.

 

از همین رو رگولاتوری چین تحقیقاتی را در مورد علی بابا آغاز کرده تا اقدامات این شرکت را به طور دقیق بررسی کند. بر اساس اطلاعیه کوتاه اداره دولتی قانون گذاری بازار چین، تحقیقات ضد انحصار از علی بابا آغاز شده است.

 

بر طبق بعضی گزارشات مشخص شده که  علی بابا فروشندگان اقلام مختلف را مجبور می‌کند تا آنها را به طور انحصاری بر روی پلتفرم این شرکت به فروش برسانند تا از این طریق کسب و کار دیگر سایت‌ها و خدمات تجارت الکترونیک در چین بی رونق شود. از جمله رقبای جدی علی بابا که نسبت به این مساله اعتراض دارند، می‌توان به جی دی دات کام و پیندودو اشاره کرد.

 

چین در نوامبر گذشته نیز قوانینی را به تصویب رساند که به موجب آن شرکت‌های فناوری باید مقدار جمع‌آوری داده‌های شخصی مشتریان خود را محدود کنند تا حریم شخصی و امنیت آنها محفوظ بماند.

 

 


  
  

 

خرید سورس سامانه پیام کوتاه

25 آذر 1399 111  0  0

 

سورس سامانه پیام کوتاه چیست؟

شرکت ها و افرادی هستند که تمایل به راه اندازی کسب و کار پیامکی با نام اختصاصی خود دارند، حال یک نرم‌افزار تحت وب وجود دارد که این نرم‌افزار در محیط وب یعنی در مرورگرها اجرا می شود و  افراد می توانند با استفاده از این نرم افزار ارسال پیامک که نسخه اصلی آن را سورس  سامانه پیام کوتاه می نامند، آن را خریداری کرده و پنل های کاربری، نمایندگی، و... را ارائه دهند و از این طریق خریدار بدون هیچ گونه دانش فنی یا برنامه‌نویسی خاصی می تواند ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی داشته باشد.

نرم‌افزار سورس  پیامک برای  چه کسانی مفید است؟

مناسب افراد حقیقی و حقوقی که قصد دارند از طریق فروش پیام کوتاه درامد زایی کنند  و یا سازمان هایی که دارای زیر مجموعه هایی هستند و می‌خواهند به زیر مجموعه های خود از طریق پیام کوتاه برخی از مسئولیت ها را ارائه دهند و آنها را مدیریت کنند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که داشتن سورس سامانه پیام کوتاه نیازمند این است که یک پرسنل کاربلد و فنی داشته باشد تا در مواقع بروز مشکلات کار با سرور، دیتابیس، پلسک و... را بلد باشد

ویژگی سورس پیام کوتاه

- قابلیت استفاده از نام تجاری مخصوص خود

- نرم افزار به صورت کد شده در اختیار خریدار  قرار می گیرد.

-امکان واگذاری سورس نرم افزار با قابلیت تغییر ظاهر صفحات

- در اختیار قرار گرفتن سورس  به صورت کد باز

-ارائه نمایندگی های مشابه و همچنین متصل شدن به وب سرویس

-سیستم پشتیبانی اختصاصی

-امکان اضافه کردن، امکانات اختصاصی به سورس

-شناسایی شماره موبایل  با هر فرمتی

- امکان تنظیم گروه هایی کاربری مختلف

-امکان تنظیم خط عمومی تبلیغاتی برای همه کاربران یا برخی کاربران خاص

- امکان ثبت درخواست خدماتی کردن خط توسط کاربران و مدیریت خطوط خدماتی

- دسترسی به دیتابیس

-سیستم پشتیبانی اختصاصی

- اضافه کردن و حذف کردن دپارتمان‌های پشتیبانی

- قیمت گذاری خطوط و پیامک به صورت مجزا برای هر اپراتور

- امکان ثبت فیش بانکی

 

شرکت اهورا اطلس فارس با توجه به اینکه دارای سورس سامانه پیام کوتاه می باشد و نرم افزار توسط خود برنامه نویسان شرکت نوشته شده است ، این امکان را دارد که سورس سامانه پیام کوتاه را ارائه نماید ، اما  برای اطلاع از تمامی شرایط و تخفیف های ویژه و همچنین اطلاع از کمترین تعرفه ارسال پیامک و نمایندگی پیام کوتاه به قسمت اخبار سایت ما مراجعه کنید تا در اولین فرصت کارشناسان به سوالات شما پاسخ دهند.

 

 


  
  

 

این روزها سونی و نینتندو از نظر شرایط  اوضاع بسیار خوبی را سپری می‌کنند و ارزش سهام آن‌ها در موقعیت خوبی قرار دارد. تقاضای کنسو‌ل‌ برای این دو شرکت بزرگ کنسول ساز ژاپنی در هفته‌ی گذشته و در آستانه‌ی تعطیلات زمستانی، افزایش بسیاری داشته که این قضیه در افزایش ارزش سهام نینتندو و سونی تأثیرگذار بوده است.

 

بر اساس برخی خبرها می‌توان گفت  سهام نینتندو حدود 6.6 درصد افزایش داشته و میزان این افزایش بیش از افزایش یک سال اخیر بوده است. سهام نینتندو اکنون به رقم عظیم 67.850 ین (معادل 647.96 دلار) به ازای هر سهم رسیده است. این رقم بیش‌ترین میزان ارزش سهام نینتندو بوده است.

 

از آن‌طرف، اوضاع برای سونی هم فوق‌العاده بوده است. در پنجشنبه سونی با افزایش 2.66 درصدی سهام خود مواجه شده است و به‌این‌ترتیب ارزش سهام این شرکت به ازای هر سهم به رقم 10.025 ین (معادل 95.67 دلار) رسیده است. از سال 2001 که پرفروش‌ترین کنسول سونی یعنی پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود، تا به امروز، این اولین باری است که ارزش سهام شرکت سونی از 10.000 ین بالاتر می‌رود. اگر به تاریخچه سونی رجوع کنیم می‌بینیم که در نسل هفتم سهام سونی با کاهش قابل‌توجهی مواجه شده بود اما اکنون به بیش‌ترین میزان خود در 20 سال اخیر رسیده است که نشان می‌دهد که عملکرد سونی در این سال‌های اخیر بهبود پیدا کرده و در بخش‌های مختلفی از جمله بخش بازی‌های ویدیویی به ثبات و موفقیت بسیار خوبی رسیده است.

 

در سال 2020، هر دو شرکت به موفقیت‌های بزرگ خود در این چند سال ادامه داده و پاسخ آن را نیز دریافت کرده‌اند. کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ که در سال 2017 میلادی عرضه شد، امسال پرفروش‌ترین کنسول بازار در میان رقبای خود بود. کنسولی که هر روز بیش از پیش جذابیت‌های خود را برای گیمرها نشان می‌دهد. در این ماه اخیر که کنسول‌های نسل بعد منتشر شدند، باز هم این نینتندو سوییچ بود که بیش‌ترین فروش را در آمریکا ثبت کرد. هرچند پلی‌استیشن 5 به خاطر گران‌تر بودن، از نظر دلاری فروش بالاتری را تجربه کرد و همچنین توانست در میان فروش افتتاحیه کنسول‌ها در تاریخ رکوردشکنی کند. با این اوصاف شاید منطقی باشد که چرا سهام نینتندو و سونی در این مدت چنین افزایش زیادی داشته است.

 

 


  
  
<      1   2