سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزار دهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :84
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89140
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
12:14 ع

تفاوت خطوط در پنل پیامکی سامانه پیام کوتاه

1402-01-17 02:10:11  21   0  0

با اینکه استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس در بین اکثریت مردم رواج پیدا کرده است اما هنوز خیلی از افراد تفاوت بین این خطوط را نمی‌دانند و قبل از خرید پنل پیامکی باید برایشان توضیح داد که خطوط خدماتی ، خطوط تبلیغاتی و خطوط اختصاصی چیست و چه تفاوت هایی دارند .

تیم تحریره ما امروز در این مقاله می‌خواهد خطوط اختصاصی و خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی را به طور کامل توضیح دهد و با معرفی ویژگی ها و معایب هر خط شما را راهنمایی کند تا قبل از خرید پنل پیامکی برای ارسال پیامک بدانید که دقیقا چه خطی مناسب کار شماست و با تفاوت های این خطوط بیشتر آشنا شوید .
پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

خطوط اختصاصی:

 خطوطی هستند که به صورت اختصاصی به کاربران اختصاص داده می‌شود. این خطوط دارای قابلیت های ارسال و دریافت اختصاصی هستند. انواع مختلف خطوط بر اساس نوع اپراتور دسته بندی و قیمت گذاری می شود. رندی و غیر رندی شماره ها توسط استعلام از مخابرات مشخص می‌شود و معمولاً به تعداد ارقام تکراری بستگی دارد، در واقع می توان گفت هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده تعیین کرده است که از این لحاظ موارد گاهی باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسال میشود. در خطوط اختصاصی در اکثر اپراتور ها به نام کاربر ثبت می‌شود و حتی اگر کاربر بخواهد از خدمات شرکت دیگری هم استفاده کند می تواند آن را با خود انتقال دهد.

 

 

خطوط تبلیغاتی : 

خط تبلیغاتی، خطوطی از سرشماره‌های 1000 یا 2000 یا 5000 هستند که توسط سامانه پیامکی شیراز ارائه می‌شود. با این خطوط می‌توانید بدون محدودیت پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و هیچ محدودیتی از نظر تعداد ارسال روزانه، ارسال پیامک‌های مختلف تبلیغاتی و… وجود ندارد اما پیامک‌هایی که با این خط ارسال می‌کنید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال نمی‌شود و البته هزینه‌ای نیز کم نخواهد شد.

 

 

خطوط خدماتی :

خط خدماتی خطی است که پیامک را به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال می‌کند اما با خط خدماتی امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست، شما برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی می‌بایست تعهد دهید که پیامک تبلیغاتی انبوه به افرادی که شما را نمی‌شناسند ارسال نمی‌کند و فقط به افرادی که شما را میشناسند و تمایل دارند از شما پیامک دریافت کنند پیامک می‌فرستید.

 

 

 

تفاوت هر سه خطوط : 

خطوط اختصاصی و تبلیغاتی هر دو نمی‌توانند به بلک لیست ارسال پیامک داشته باشند و فقط در صورتی که به خطوط خدماتی تبدیل شوند امکان ارسال به بلک لیست را دارند. 
در مقابل خطوط خدماتی هم نمی‌تواند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشد .
پس باید به دنبال راه حلی باشیم که با خرید پنل پیامکی هم بتوانیم ارسال به بلک لیست را داشته باشیم هم ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه . نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون برای حل این موضوع دو راه حل را پیشنهاد می‌کند 
1_ خرید خطوط 9000 
2_ خرید خطوط سامانتل 
هر دوی این خطوط در سامانه پیامکی شیراز قابل ارائه هستند . این خطوط علاوه بر ارسال به بلک لیست می‌تواند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را نیز داشته باشد و با تعرفه های پایینی که در سامانه پیامکی شیراز دارند این مکان را برای شما فراهم می‌کند که ارسال پیامک به صورت مفتی برایتان انجام شود .

 

 

پیام رسون 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان و و اپراتور های مد نظرتان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.


  
  

درز اسرار نظامی پنتاگون نگرانی واشنگتن درباره نقش روسیه در انتشار این اطلاعات محرمانه مرتبط با جنگ اوکراین را برانگیخته است. مقام‌های آمریکایی می‌گویند احتمالا روسیه در درزکردن اسناد نظامی محرمانه پنتاگون دست دارد. به نظر می‌رسد مجموعه‌ اسناد محرمانه‌ای که از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، حاوی اطلاعاتی درباره اسرار امنیت ملی ایالات متحده باشد. نخستین مجموعه از این اسناد با عنوان «محرمانه» و «بسیار محرمانه» طبقه‌بندی شده‌اند.

سه مقام آمریکایی اعلام کرده‌اند که احتمالا روسیه یا عناصر طرفدار روسیه در درز اسناد محرمانه نظامی ایالات متحده به رسانه‌های اجتماعی دست داشته‌اند. اسنادی که حاوی جزئیاتی از جنگ اوکراین تا خاورمیانه و چین است و در توییتر و تلگرام منتشر شده‌؛ دو رسانه اجتماعی که استفاده از آنها در اوکراین و روسیه فراگیر است. گفته می‌شود بخشی از این اسناد که پنج هفته پیش تهیه شدند، به جزئیاتی درباره ضدحمله اوکراین برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغال‌شده از دست روسیه می‌پردازد و یک بخش نیز به جزئیاتی درمورد پشتیبانی‌های تدارکاتی ناتو و ایالات متحده از ارتش اوکراین اشاره دارد.

براساس یکی از اسناد منتشرشده، از زمان حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه 2022، بین 16 هزار تا 17‌هزار‌و 500 نیروی روسی کشته شده‌اند. این در حالی است که ایالات متحده این رقم را بسیار بیشتر و حدود 200 هزار کشته و زخمی برآورد کرده است. در همین حال، کی‌یف اطلاعات درزکرده را تا اندازه زیادی جعلی خوانده است و احتمال می‌دهد کل ماجرا بازی اطلاعاتی روسیه با هدف زیر سؤال بردن ضدحمله اوکراین باشد. میخائیلو پودولیاک، از دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین، در بیانیه‌ای کتبی نوشت: «این اطلاعات صرفا بخشی از بازی عملیاتی سرویس اطلاعاتی روسیه است و نه چیزی بیشتر». کرملین و سفارت روسیه در واشنگتن هنوز به این ادعا واکنشی نشان نداده‌اند. پنتاگون هم از اظهارنظر درباره صحت این اسناد خودداری کرده است. با این‌ حال، سابرینا سینگ، معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون، مرکز فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده، با اعلام اطلاع از درز اسناد محرمانه، گفته که در حال بررسی این موضوع است.

جزئیات اسناد

این مدارک که شامل جداول زمانی و اصطلاحات نظامی هستند و روی بعضی از آنها مهر کاملا سری درج شده، تصویر دقیقی را از جنگ در اوکراین ارائه می‌کنند. آنها شامل اطلاعاتی از تلفات دو طرف جنگ، نقاط ضعف آنها از نظر نظامی و مهم‌تر از همه، نقاط قوت آنها در صورت آغاز عملیات بهاری مورد انتظار از جانب اوکراین است.

باید گفت این بزرگ‌ترین نشت اطلاعات محرمانه‌ آمریکا از آغاز جنگ اوکراین در 14 ماه پیش است. بعضی از این مدارک مربوط به شش هفته پیش هستند؛ ولی تبعات انتشار آنها بسیار زیاد است. مقام‌های پنتاگون هم می‌گویند این مدارک اصالت دارند.

به نظر می‌رسد اطلاعات مندرج در یکی از این اسناد مخدوش است؛ ولی در میان حدود صد سند لو‌رفته،‌ به نظر نمی‌رسد این موضوع چندان مهمی باشد. بیش از 20 سند بررسی شده‌اند که شامل اطلاعات تفصیلی درباره تجهیزات آموزشی ارسال‌شده به اوکراین برای راه‌اندازی چندین گردان جدید در آستانه یک عملیات قریب‌الوقوع است. این اسناد همچنین شامل تعداد تانک‌ها، نفربرهای زرهی و ادوات توپخانه است که قرار است از سوی متحدان غربی اوکراین در اختیار این کشور قرار بگیرد. در این اسناد نوشته شده که سرعت ارسال این تجهیزات بر آموزش نیروهای اوکراینی و آمادگی آنها برای عملیات تأثیر خواهد گذاشت. یکی از نقشه‌های منتشرشده شامل جدول زمانی انجماد زمین‌های گلی در شرق اوکراین در آستانه بهار است.

با وجود تشدید حملات هوایی در زمستان، این اسناد ارزیابی ناخوشایندی را از توانایی رو به اضمحلال پدافند هوایی اوکراین عرضه می‌کند و این در حالی است که این کشور سعی دارد از تجهیزات محدود خود برای دفاع از غیرنظامیان، تأسیسات زیرساختی و سربازانش در جبهه‌ها بهره‌ ببرد. با اینکه با بسیاری از اطلاعات منتشرشده آشنایی داریم؛ ولی آنچه انتشار یافته، شامل جزئیات بیشتری است و همه این اطلاعات در قالب یک مجموعه لو رفته است.

به‌عنوان مثال اینکه ارزیابی آمریکا از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان ارتش روسیه بین 190 هزار تا 223 هزار نفر متغیر است، تازگی ندارد. رقم کشته‌شدگان و مجروحان اوکراین هم در هفته‌های اخیر بین 125 هزار تا 130 هزار نفر اعلام شده بود. در هر دو مورد پنتاگون گفته است که به علت ناکافی‌بودن اطلاعات، مخفی‌کاری عملیاتی و تلاش‌های عامدانه دو طرف برای گمراه‌کردن دشمن، رقم‌های تخمینی از ضریب اعتماد پایینی برخوردار است؛ اما در اسناد منتشرشده، اطلاعات به گونه‌ای دستکاری شده تا این‌گونه نشان دهد اوکراین متحمل تلفات بیشتری شده است. در اسنادی که در یک کانال تلگرامی طرفدار روسیه منتشر شده است،‌ رقم کشته‌شدگان اوکراین که بین 16 هزار تا 17هزارو 500 نفر است، با رقم کشته‌شدگان روسیه که بین 61 هزار تا 71‌هزار‌و 500 نفر تخمین زده شده،‌ جابه‌جا شده است. به‌همین‌دلیل این سؤال مطرح می‌شود که اسناد طبقه‌بندی‌شده آمریکا چطور و چرا لو رفته است و روسیه تا چه حد آنها را به سود پروپاگاندای خود دستکاری کرده است.

یکی از این اسناد که مربوط به 23 فوریه است و با عنوان محرمانه دسته‌بندی شده است، جزئیاتی درباره از کار افتادن سیستم دفاعی اس 300 اوکراین با میزان استفاده کنونی پیش از روز دوم ماه می‌ ارائه می‌کند. چنین اطلاعات حفاظت‌شده‌ای می‌تواند مورد استفاده نیروهای روس قرار گیرد. اوکراین اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور برای پیشگیری از افشای مجدد چنین اطلاعاتی روز جمعه با مقامات ارشد امنیتی این کشور ملاقات کرده است.

آریک تولر از اعضای گروه تحقیقاتی بلینگ‌کت، درباره نحوه انتشار اسناد لو‌رفته آمریکا در چند سرویس‌ پیام‌رسان خبررسانی کرده است. به گفته او هنوز منبع اسناد لورفته مشخص نیست؛ ولی اولین مورد ثبت‌شده از انتشار این اطلاعات مربوط به اوایل ماه مارس 2023 است.

براساس‌این در چهارم مارس پس از بحث چند کاربر درباره جنگ اوکراین در سرویس پیام‌رسان دیسکورد که مورد توجه علاقه‌مندان به بازی‌ کامیپوتری ماین‌کرفت است، یکی از کاربران نوشت: «بفرمایید، چند سند لو‌رفته خدمت شما». او سپس 10 سند را در این پیام‌رسان منتشر کرد. با اینکه این روش نشت اطلاعات غیرمتداول است، نادر نیست.

پیش از انتخابات پارلمانی بریتانیا در سال 2019، اطلاعات مربوط به روابط تجاری این کشور با آمریکا در چند سرویس‌ پیام‌رسان منتشر شده است. در آن زمان، مدیریت پیام‌رسان «ردیت» منشأ اطلاعات منتشر‌شده را روسیه اعلام کرد.

سال گذشته نیز کاربرانی که مشغول یک بازی آنلاین بودند، برای اثبات نظریات‌شان اسناد نظامی حساسی را منتشر کردند؛ اما مورد اخیر نشت اطلاعات، حساس‌تر است و به طور بالقوه می‌تواند آسیب‌زننده‌تر باشد. اوکراین به‌شدت سعی کرده از اطلاعات عملیاتی خود حفاظت کند و نشت اطلاعات در شرایط حساس فعلی برایش مطلوب نیست.

عملیات بهاری ارتش اوکراین می‌تواند از نقشی حیاتی در تلاش دولت زلنسکی برای تغییر اوضاع جبهه‌ها و تأثیرگذاری بر مذاکرات صلح احتمالی برخوردار باشد. در کی‌یف، مقام‌های دولت اوکراین نشت این اطلاعات را یک کارزار اطلاعاتی از سوی روسیه تلقی کرده‌اند؛ اما بعضی از وبلاگ‌نویسان نظامی آن را تلاش کشورهای غربی برای دادن اطلاعات غلط به فرماندهان ارتش روسیه ارزیابی می‌کنند. در هیچ‌کدام از اسناد لو‌رفته به جهت و محور عملیات‌های پیش‌روی اوکراین اشاره‌ای نشده است.

با این حال با توجه به حجم اطلاعات لو‌رفته، کرملین باید ارزیابی خوبی از آمادگی اوکراین داشته باشد؛ هرچند مواردی هم از نارسایی اطلاعاتی روسیه در این جنگ دیده شده است. اوکراین برای افزایش بخت موفقیت در جنگ باید تلاش کند دشمن را همچنان درگیر حدس و گمان نگه دارد.

متحدان  در  مظان  اتهام

مدارک افشا‌شده پنتاگون حاوی جزئیاتی از سیستم دفاع هوایی اوکراین تا سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) است. مقامات آمریکایی در حال تکاپو برای کشف منشأ درز این اطلاعات هستند و برخی کارشناسان معتقدند به دلیل گستردگی اطلاعات افشا‌شده احتمال نشر این اسناد از سوی یک مقام آمریکایی بالاتر از احتمال افشای آنها از سوی یکی از متحدان ایالات متحده است. میشل مالروی، یکی از مقاقات ارشد سابق پنتاگون، می‌گوید: «در‌حال‌حاضر تمرکز ما بر یافتن منبع نفوذ آمریکایی است؛ زیرا بسیاری از اسناد تنها در اختیار ایالات متحده بوده است». بنا بر اظهارات مقامات ایالات متحده، برخی از این اسناد «به نظر معتبر» افشاکننده میزان گستردگی استراق سمع جاسوسان آمریکایی از متحدان کلیدی خود از‌ جمله کره جنوبی، اسرائیل و اوکراین است.

برخی دیگر نیز از میزان نفوذ ایالات متحده در وزارت دفاع روسیه و گروه نظامی واگنر پرده برمی‌دارد. این نفوذها عمدتا از طریق ارتباطات رهگیری‌شده یا منابع انسانی به دست آمده‌اند و اکنون با افشای آنها می‌توانند قطع شوند یا در معرض خطر قرار گیرند. برخی دیگر از این اسناد، آشکارکننده نقاط ضعف کلیدی نیروهای اوکراینی در مواردی مانند تسلیحات، پدافند هوایی و تعداد و آمادگی نظامی نفرات در لحظات حساس درگیری‌هاست. این در حالی است که ارتش اوکراین سرگرم آماده‌سازی برای انجام ضد‌ حمله‌هایی علیه روسیه است.

یک منبع نزدیک به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، می‌گوید که در پی افشای اسناد محرمانه پنتاگون، کی‌یف در‌حال‌حاضر بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌های نظامی‌اش را تغییر داده است. این انتشار اسناد اطلاعاتی پنتاگون بزرگ‌ترین افشای اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا از سال 2013 است. در آن سال 700 هزار سند، ویدئو و پیام‌های محرمانه دیپلماتیک آمریکا افشا و در سایت ویکی‌لیکس منتشر شد.

دو مقام آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز احتمال این را که این اسناد برای گمراه‌کردن بازرسان درباره منشأ آنها یا انتشار اطلاعات نادرست در جهت آسیب‌رساندن به منافع امنیتی آمریکا منتشر شده باشند، رد نکردند. پنتاگون هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی اعتبار اسنادی عکس‌برداری‌شده است که «به نظر می‌رسد حاوی مطالبی حساس و بسیار طبقه‌بندی‌شده هستند». دادگستری ایالات متحده نیز تحقیقاتی جنایی را حول این پرونده آغاز کرده است.

سند دیگری که به صورت «فوق محرمانه» دسته‌بندی شده و از سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا به دست‌ آمده است، نشان می‌دهد که سازمان اطلاعاتی موساد اعتراضات اخیر مردم اسرائیل را علیه برنامه‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مبنی بر تشدید کنترل بر دادگاه عالی، حمایت کرده است. در این سند که نشان‌دهنده جاسوسی آمریکا از یکی از متحدان اصلی‌اش در خاورمیانه است، آمده که ایالات متحده این موضوع را از طریق سیگنال‌های اطلاعاتی خود دریافته است. دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در بیانیه‌ای این موضوع را «کذب و بی‌پایه و اساس» توصیف کرد. سند دیگری جزئیات گفت‌وگوهای داخلی میان مقامات ارشد کره جنوبی را درمورد فشارهای ایالات متحده بر سئول در جهت کمک به تأمین تسلیحات برای اوکراین برخلاف سیاست کره جنوبی مبنی بر انجام‌ندادن این کار به نمایش می‌گذارد. دفتر یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی، اعلام کرد که بررسی اعتبار اسناد در اولویت است و از آمریکا درخواست کرد تا در صورت تأیید جزئیات، اقدامات «مناسب» را انجام دهد.

جاسوسی   از   رقبا

بسیاری از اطلاعات درمورد روسیه از طریق ارتباطات رهگیری‌شده جمع‌آوری شده است. این موضوع نگرانی‌هایی را مبنی بر احتمال تغییر روش‌های ارتباطی روس‌ها با هدف پنهان‌کردن بهتر برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌های جنگی‌شان ایجاد می‌کند. نقشه‌های تحرکات و قابلیت‌های نیروهای روسیه که در این اسناد گنجانده شده، تا حدی از منابع انسانی محرمانه تهیه شده است. در نتیجه اکنون با افشای اطلاعات، این منابع انسانی نیز ممکن است در خطر جانی قرار گیرند. این اسناد نشان می‌دهد که ایالات متحده توانسته است هدف‌‌های نیروهای روس نظیر نیروگاه‌های برق حرارتی، پست‌های برق، راه‌آهن و پل‌های خودرویی را رهگیری کند. ایالات متحده همچنین موفق به رهگیری استراتژی روسیه برای مبارزه با تانک‌های ناتو شده است. این تانک‌ها قرار بود در ماه آوریل وارد اوکراین شوند. در گزارش اطلاعاتی آمریکا آمده است که این طرح مستلزم ایجاد سه منطقه آتش بر‌اساس برد بلند، متوسط و کوتاه بوده و هر منطقه تحت پوشش انواع تسلیحات و واحدهای خاص قرار داشته است.


  
  

آشنایی با المنتور با سامانه پیامکی پیام رسون

1402-01-15 03:18:57  27  0  0

زمانیکه یک نفر می‌خواهد به سایت شما مراجعه کند و پنل پیامکی خریداری کند ابتدا چیزی که به چشمش می‌خورد طراحی صفحات سایت است و این مورد می‌تواند عامل مهمی باشد برای کسی که سامانه پیامکی دارد و می‌خواهد مشتریان زیادی را جذب سامانه پیام کوتاه خود کند .
برای طراحی صفحات سایت افزونه های زیادی وجود دارد که هم به صورت رایگان هستند هم پولی ،اما یکی از افزونه هایی که این روزها بسیار ترند شده و توانسته رضایت اکثریت را به خود جذب کند افزونه المنتور است .
پس اگر شما هم یک سایت دارید ( مثلا سایت فروش نمایندگی پنل پیامکی یا فروش پنل پیام کوتاه ) که هنوز به زیبایی و جذابیت سایتتان رسیدگی نکرده اید تا آخر این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزایا و کاربرد های المنتور بیشتر آشنا کنیم .

 

 

المنتور چیست ؟ : 
افزونه المنتور ، صفحه ساز پیشرفته وردپرس است و با قابلیت های زیادی که دارد می‌تواند به کاربر این امکان را بدهد که بدون کد نویسی ، صفحه خود را طراحی کند .در واقع المنتور یک صفحه مجزا می‌باشد که روی وردپرس شما نصب می‌شود و زمانیکه از المنتور استفاده می‌کنید این امکان را دارید که بخش های مختلف سایت وردپرس را تغییر دهید و طراحی و دیزاین مخصوص به خود را داشته باشید بدون کمی نگرانی برای کد نویسی .
یکی از ویژگی های جذاب المنتور که باعث محبوبیت زیاد آن در بین کاربران شده این است که امکان پیش نمایش برای سایت شما را دارد و می‌توانید از ویجت های مختلف استفاده کنید تا بهترین نسخه سازگار با سایت خود را انتخاب کنید .


المنتور دارای دو نسخه پرو و رایگان است که نسخه پرو آن مناسب افرادیست که به دنیای کامپیوتر علاقه شدیدی دارند هرچند که می‌تواند مناسب افراد مبتدی هم باشد .اما اگر سامانه پیام کوتاه دارید و میخواهید از نسخه رایگان آن استفاده کنید با خیال راحت می‌توانید این کار را انجام دهید چراکه نسخه رایگان نیز ویجت ها و دراپ های زیادی دارد تا بتوانید یک سایت با صفحات مناسب برای سامانه پیامکی خود طراحی کنید .
در زیر به بعضی از ویژگی های المنتور اشاره شده است با ما همراه باشید .

 

 

ویژگی های المنتور :

 

- اولین مزیت المنتور قابلیت طراحی دارگ اند دراپ اون میباشد  یعنی فقط با کشیدن و رها کردن المانهای جذاب المنتور میتوانید صفحات زیبایی برای سایتتان طراحی کنید . در قالبهای استاندارد بدون استفاده از ویرایشگر وردپرس.

 

- قابلیت طراحی زنده یا front-end افزونه صفحه ساز المنتور هم دومین مزیت عالی برای این افزونه است. هرگز در حین طراحی نگران طرح پیجتون بعد از انتشارش نیستید. چراکه شما دقیقاً همان حالت از پیج را میبینید که بازدید کننده بعد از انتشار پیج مشاهده میکند .


- نیازی به مهارت کدنویسی php,css,html ندارید . المنتور همه نیازهای شما را با رابط کاربری مفیدش برطرف میکند .


- هر نوع طراحی صفحه که در ذهن شماست صرفنظر از نوع قالب وردپرسی سایتتان را میتوانید با المنتور براحتی پیاده سازی کنید. 


- مهمترین ویژگی المنتور اینست که با تمام افزونه های وردپرس سازگاری دارد یعنی شما میتوانید طرح سایت فعلی خودتان را حفظ کنید و از این به بعد با المنتور، سایت را ادامه دهید.


- یه مزیت جذاب دیگر که همه را جذب المنتور کرده آموزش  راحت المنتور و یادگیری کامل آن میباشد که در عین حال زمان زیادی را نیز نمیخواهد صرف یادگیری کرد .

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله به شما یکی از راه کارهای مفید برای جذب مشتری یاد دادیم و گفتیم که اگر سایتتان طراحی جذابی داشته باشد حتما میتوانید برای سامانه پیام کوتاه خود مشتریانی زیادی را جذب کنید . 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون با استفاده از افزونه المنتور توانسته سایت سامانه پیامکی پیام رسون را به خوبی طراحی کند و مشتریان را در حین خرید پنل پیامکی و نمایندگی پیام کوتاه سردر گم نکند . شما نیز میتوانید از این الگو برای سامانه پیام کوتاه خود استفاده کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

 


  
  

مزاحمت تلفنی یکی از شوخی‌های رایج دهه 60 بود. دهه‌شصتی‌ها، وارثان صف‌های نفت و کوپن روغن و شکر و یک‌قل و دو‌قل و الباقی بازی‌های بی‌یال‌و‌کوپالی که حتی در مخیله کودکان قرن نو نمی‌گنجد، حتما در انبان تجربه‌های سیاه و سفیدشان طعم مزاحمت تلفنی را هم چشیده‌اند؛ اما حالا که روزگار عوض شده و زندگی شتاب گرفته و تکنولوژی پیشرفت کرده و دنیای رنگارنگ به طرفه‌العینی عوض می‌شود، دیگر چندان خبری از مزاحمت تلفنی به سبک و سیاق گذشته نیست و چه خوب که نیست. بااین‌حال، ماجرا حالا طور دیگری در جریان است؛ همان ته‌مانده مزاحمت‌های تلفنی، این‌ روزها حتی اگر به‌ نام بازی باشد هم می‌تواند طعم مرگ دهد. امسال هم مثل سال‌های گذشته اعلام شده که درصدی از تماس‌های ضروری با سازمان اورژانس مزاحمت تلفنی است؛ 10 درصد، رقمی که پریروز از سوی مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور اعلام شد. البته سال‌های گذشته هم تقریبا وضعیت همین‌طور بود، چند درصد بالاتر، چند درصد پایین‌تر. اما همین 10 درصد مشکلات متعددی را هم برای سازمان اورژانس ایجاد می‌کند و هم برای متقاضیانی که برای درخواست کمک‌های فوری تماس می‌گیرند. محمدرضا مهدی‌زاده، مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور، به‌تازگی درباره اختلال مزاحمت تلفنی برای این سازمان گفته است: «اشغال خطوط اضطراری اورژانس با این‌گونه تماس‌های غیرضروری باعث می‌شود بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند، از خدمات همکاران ما محروم شوند. متأسفانه نبود برخورد جدی با مزاحمان موجب شده گروهی از این افراد با تماس‌های مکرر، زندگی دیگر هم‌وطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند».

ناچاریم به مدارا

مدارا، موضوعی است که رئیس اورژانس تهران هم به آن توجه دارد. محمد‌اسماعیل ‌توکلی، رئیس اورژانس تهران، به «شرق» می‌گوید که در مورد مزاحمت‌های تلفنی چاره‌ای به‌جز مدارا نداریم. البته موضوع در مورد عده‌ای تنها به مداراکردن هم ختم نمی‌شود: «در قانون پیش‌بینی‌هایی برای مجازات این مزاحمان در نظر گرفته شده، اما نمی‌توانیم شماره تلفن فردی را که مزاحمت ایجاد کرده است، مسدود کنیم؛ چون همین فردی که در کار اورژانس اخلال ایجاد می‌کند، ممکن است روزی خودش به کمک ما نیاز داشته باشد. برای اینکه این فرد هیچ‌‌وقت از خدمات ما محروم نشود، هرگز شماره کسانی را که مزاحمت ایجاد می‌کنند، مسدود نمی‌کنیم؛ چون ممکن است در لحظه نیاز به آنها دسترسی پیدا نکنیم. گرچه تلفن مزاحمان مسدود نمی‌شود، اما آنها به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌شوند تا با آنها برخوردهای قانونی انجام شود».

او تأکید می‌کند: «تعداد خطوط اورژانس محدود است و تقاضا و میزان تماس‌ها زیاد است. خیلی‌ها پشت خط تماس در انتظارند و این مزاحمت‌ها موجب می‌‎شود پشت‌خطی‌های ما بیشتر شود؛ آن‌هم برای مردمی که واقعا به خدمات مهم و ضروری نیاز دارند». چنان‌که رئیس اورژانس تهران می‌گوید در برخی مواقع خط تلفن مزاحمان از طرف مراجع قضائی قطع شده یا تذکراتی به آنها اعلام شده است؛ اما از حالا به بعد با پیگیری‌های حقوقی سازمان، جرایم سخت‌تری برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود. او همچنین از هماهنگی با کمیسیون قضائی مجلس در این زمینه خبر می‌دهد: «قرار است آنها نیز به این موضوع ورود کرده و در این زمینه به ما کمک کنند».

توکلی درباره نوع مزاحمت‌های ایجاد‌شده برای اورژانس می‌گوید: «مزاحمان از الفاظ نامناسب استفاده می‌کنند تا بیان آدرس‌ها و مشکلات کاذب. متأسفانه حتی مواردی داشتیم که آمبولانسی در فاصله 10 یا 15 کیلومتری مرکز آن‌هم در این ترافیک شهری اعزام می‌شود، اما با رسیدن به محل همکاران ما متوجه می‌شوند که مورد کاذب بوده یا حتی برای حیوان تماس گرفته‌اند». او می‌گوید کسانی که برای رسیدگی به حیوان تماس می‌گیرند، معمولا نمی‌گویند نیازشان برای حیوان است و بعد که آمبولانس به محل اعزام می‌شود، متوجه این موضوع می‌شود. البته این موارد معمولا بسیار کم پیش می‌آید.

پای جوان‌ترها در میان است

بر اساس گزارش‌ها روزانه میان 10 تا 20 درصد تماس‌ها با اورژانس تهران مزاحمت تلفنی است. یحیی صالح‌طبری که تا همین چند روز پیش عهده‌دار مدیریت مرکز اورژانس تهران بود، در اسفند 1400 گفته بود روزانه 700 تا هزارو 200 مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران گزارش می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که سازمان اورژانس کشور بارها از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات و آمبولانس گلایه کرده است. همان موقع مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، به ایرنا گفته بود: «نسبت به سال‌های گذشته با کاهش مزاحمت تلفنی برای اورژانس در استان‌های مختلف مواجه هستیم که این میزان از یک تا 30 درصد گزارش شده است. اکثر مزاحمت‌های تلفنی مربوط به افراد جوان یا نوجوان می‌شود. همچنین تلاش کردیم آموزش‌های لازم به پرسنل اورژانس داده شود که بتوانند تماس‌های واقعی از جعلی را تشخیص دهند».

البته مزاحمت برای مراکز خدمات‌رسان از‌جمله اورژانس صرفا به تماس تلفنی ختم نمی‌شود و انواع و اقسام بستن راه آمبولانس‌ها را گاهی از سوی برخی از شهروندان در خیابان‌ها شاهدیم. یکی از نمونه‌های بارز آن اتفاق تلخی بود که خرداد سال گذشته رخ داد؛ یک دختربچه دو‌ساله در مطب پزشک دچار مشکل تنفسی شده بود. خیابان شهید بهشتی ترافیک داشت و چون جای پارک نبود، نیروهای اورژانس برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه پارک کردند. در همین فاصله یک راننده اتوبوس عصبانی لاستیک‌های آمبولانس را پنچر کرد و شد آنچه نباید می‌شد. نیروهای اورژانس بعد از عملیات احیا تا آمدند بچه را منتقل کنند، متوجه شدند دو تا از چرخ‌های آمبولانس پنچر است. درخواست آمبولانس دیگری دادند، اما تا رسیدن آمبولانس دوم کار از کار گذشت و دختربچه دو‌ساله جان داد. همین‌قدر باورنکردنی.

مجازات‌ها بازدارنده نیست

مدتی است صحبت‌هایی درباره مجازات افرادی که به مزاحمت تلفنی در اورژانس اقدام می‌‎کنند، جدی‎‌تر از گذشته مطرح است. شناسایی این افراد هم کار چندان سختی نیست. پریروز مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ماده 641 قانون مجازات اسلامی مبنی بر قطع خطوط تلفن و حبس مزاحمان تلفنی از 15 روز تا سه ماه خاطر گفته بود: «این سازمان با توجه به رسالت خود در زمینه نجات جان انسان‌ها در پی برخورد جدی و قاطع قضائی با متخلفانی است که زندگی هم‌وطنان را بازیچه شوخی‌های نامتعارف و زننده خود قرار می‌دهند».

اما سیدمهدی حجتی، وکیل دادگستری، معتقد است این اظهار‌نظر به لحاظ حقوقی نادرست است. او در توضیحات بیشتری به «شرق» می‌گوید: «بزه مزاحمت تلفنی برای مراکز فوریت‌های پزشکی از حیث مجازات تفاوتی با مزاحمت تلفنی برای سایر افراد و اشخاص ندارد. این جرم در حالی که قبلا در زمره جرائم غیرقابل گذشت قرار داشت و مجازات آن یک تا شش ماه حبس تعزیری بود، با تصویب قانون کاهش حبس تعزیری در سال 1399 تبدیل به جرم قابل گذشت شد و در نتیجه مجازات آن نیز به نصف تقلیل پیدا کرد».

او ادامه می‌دهد: «با توجه به مقررات حاکم بر این حوزه که قانون‌گذار حبس‌های زیر 91 روز را غیرقابل اجرا می‌داند، این مسئله به جزای نقدی تبدیل می‌شود. بنابراین هیچ دادگاهی نمی‌تواند برای بزه مزاحمت تلفنی حتی برای مراکز فوریت‌های پزشکی، مجازات حبس تعیین کند و بالاجبار برای مرتکبان این جرم صرفا می‌توان جزای نقدی اعمال کرد».

حجتی به موضوع مهم دیگری هم اشاره می‌کند: «در صورت شکایت مراکز فوریت‌های پزشکی و احراز وقوع مزاحمت تلفنی، اداره مخابرات ذی‌ربط نیز بر مبنای مقررات ماده‌واحده قانون اصلاح تبصره 2 ماده 14 قانون تأسیس شرکت مخابرات می‌تواند و باید ارتباط تلفنی مزاحم را به مدت یک هفته همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط را مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه کند». اما این پروسه می‌تواند ادامه‌دار شود: «این اداره برای بار دوم ارتباط تلفنی مزاحم را به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط را مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند و برای بار سوم، شرکت مخابرات باید ارتباط تلفنی فرد مزاحم را به‌طور دائم قطع و اقدام به جمع‌آوری منصوبات تلفن کند. همچنین ودیعه مشتری را پس از تسویه حساب مسترد کند. البته این مقررات ناظر بر ایجاد مزاحمت تلفنی با خطوط ثابت مخابراتی است و در مورد تلفن‌های همراه، نصی در این زمینه وجود ندارد».

او معتقد است مجازات فعلی قانونی برای مزاحمان تلفنی اورژانس از بازدارندگی لازم برخوردار نیست: «قانون‌گذار باید با یک سیاست کیفری افتراقی، برای این دسته از مزاحمان تلفنی که آثار رفتار آنها گسترده و باعث خسران دیگران و سایر شهروندان است، شدت عمل بیشتری را با وضع ضمانت اجراهای سودمندتر به خرج دهد. ضروری است در این زمینه با انجام کار فرهنگی و آموزش‌های عمومی، عواقب سوء مزاحمت تلفنی برای مراکز فوریت‌های پزشکی را گوشزد کرد؛ آن‌هم از حیث صدماتی که ممکن است به افراد نیازمند به آن خدمات در لحظه ایجاد مزاحمت وارد کند. با این امید که اگر افرادی از سر ناآگاهی مرتکب چنین رفتاری می‌‎شوند، تجدیدنظر کنند».

همه چیز در  کودکی ریشه دارد

سمانه حقیری، روان‌شناس نیز در گفت‌وگو با «شرق» زمینه بروز رفتارهایی از‌جمله ایجاد مزاحمت تلفنی برای سازمان‌های خدماتی مثل اورژانس را بررسی کرده است. او می‌گوید: «معمولا این رفتارها در افراد سالخورده کمتر دیده می‌شود و بیشتر در نوجوانان رایج است. علت اصلی بروز چنین رفتارهایی را می‌توان هیجانات در نظر گرفت. جوانان و نوجوانان هیجانات کنترل‌نشده‌ای دارند و اگر این هیجانات درست کنترل شود شاهد بروز چنین رفتارهایی نخواهیم بود».

او در مورد اینکه اساسا این هیجانات چطور باید کنترل شود توضیح می‌دهد: «اینکه چرا چنین رفتارهایی بروز پیدا می‌کند به مسائل فرهنگی و نحوه تربیت خانوادگی مربوط می‌شود. اینکه خانواده از کودکی فرزندان چطور توانسته برای آنها جا بیندازد که هر نوع مزاحمتی می‌تواند چه بازخوردهایی داشته باشد. بنابراین نکته قابل توجه این است که از والدین بخواهیم این موضوع را برای بچه‌ها جا بیندازند که چنین رفتارهایی نادرست است».

این روان‌شناس ادامه می‌دهد: «برای کودکی که در سن حساسی است و احساسات او غلبه دارد این موضوع و این فرهنگ باید جا بیفتد که اگر با جایی مثل اورژانس به شوخی تماس می‌گیرد منجر به عواقبی می‌شود و می‌تواند حتی جان فرد دیگری را به خطر بیندازد. حتی نوجوانی که این کار را انجام می‌دهد ممکن است به عواقب کار فکر نکند و ممکن است کارش تاوان زیادی برای دوستان و حتی اعضای خانواده خودش یا افراد غریبه داشته باشد». 

حقیری معتقد است افرادی که شخصیت ضداجتماعی دارند هم بیش از دیگران در معرض انجام چنین مزاحمت‌هایی قرار دارند: «قوانین برای این افراد به خوبی جا نیفتاده یا خودشان با قانون مشکل دارند. حتی ممکن است قانون برای آنها قابل احترام نباشد. بنابراین افرادی که درگیر اختلال شخصیت ضداجتماعی هستند، به‌ویژه در سنین نوجوانی، از چنین کاری لذت می‌برند و دچار نوعی سرخوشی می‌شوند».

موضوع دیگری که این روان‌شناس به آن اشاره می‌کند پرخاشگری است: «کسانی که دچار پرخاشگری‌های منفعلانه هستند، معمولا تخلیه خشم در آنها صورت نگرفته و این خشم تخلیه‌نشده در جای دیگری ظاهر می‌شود. مهارت‌های اجتماعی موضوع دیگری است که در این رابطه اهمیت زیادی دارد. اینکه افراد چقدر رفتار اجتماعی پخته‌ای دارند و چه میزان این رفتار از کودکی و در برقراری رفتار درست با دیگران به آنها آموزش داده شده است».

حقیری می‌گوید عوامل دیگری هم در بروز اقدامات نابهنجار اجتماعی از‌جمله مزاحمت‌های تلفنی مؤثر است، مثل نیاز به جلب توجه: «وقتی نوجوان‌ها اقدام نادرستی را انجام می‌دهند و بازخوردی از اطرافیان می‌گیرند، مثلا کار آنها با خنده و حتی تشویق همراه می‌شود، احتمال تکرار این رفتار از سوی آنها تقویت می‌شود».

او ادامه می‌دهد: «این رفتار نه‌تنها در این نوجوان‌ها ادامه پیدا می‌کند، حتی به دلیل چشم و هم‌چشمی در میان گروه همسالان می‌تواند زمینه‌ساز بروز آن در سایرین هم شود. در عین حال بی‌توجهی به‌خصوص از سمت خانواده نیز می‌تواند به بروز چنین رفتارهایی منجر شود. وقتی کودک و نوجوان در خانواده مورد توجه قرار نمی‌گیرد، می‌‎خواهد توجه دیگران به‌ویژه هم‌سن‌و‌سالان خود را جلب کند. بنابراین سعی می‌کند کارهایی را انجام دهد که دیگران انجام نمی‌دهند یا عرف نیست؛ مثل مزاحمت تلفنی برای اورژانس».

این روان‌شناس راهکارهایی را هم برای برون‌رفت از چنین بحران‌های رفتاری پیشنهاد می‌دهد: «در سنین نوجوانی بچه‌ها خیلی کمتر آموزش‌پذیرند، اما اگر این فرهنگ از دوران کودکی جا بیفتد و والدین از همان سنین کودکی به فرزندانشان توجه داشته باشند، شاهد بسیاری از مشکلات نخواهیم بود. اگر رفتارهای نادرستی در سنین کودکی در فرزندان مشاهده می‌شود که می‌تواند پیامدهایی در آینده داشته باشد، مانند شکل‌گیری رفتارهای ضداجتماعی، از همان کودکی می‌توان این موضوع را حل و مدیریت کرد».

او تأکید می‌کند: «این موارد می‌تواند از یک لجبازی ساده شروع شود یا اینکه کودک به شکل متفاوتی به دنبال جلب توجه باشد. در این موارد باید آموزش‌های لازم مورد توجه قرار گیرد و از روان‌شناس هم کمک گرفته شود. اگر این مشکلات در کودکی رفع و رجوع شود، مطمئنا در بزرگسالی با شخصیت سالم‌تر و پخته‌تری مواجه خواهیم بود».