سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش رفتاری پیشه کند، دوستانش فراوان شوند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :143
بازدید دیروز :39
کل بازدید :89199
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/8
2:44 ع

چگونه سابقه سیم کارت خود را پاک کنیم ؟

1402-07-28 11:10:54  8   0  0

همه ما می‌دانیم ‌که سیم کارت هایی که استفاده می‌کنیم به دو دسته اعتباری و دائم تقسیم می‌شوند اما فرقی نمی کند که سیم کارت ما از چه نوعی باشد چرا که در هر دو مورد اطلاعات شخصی می تواند روی آن ذخیره شود و این موضوع زمانی برای ما مشکل زا می شود که بخواهیم سیم کارت را واگذار کنیم پس حتماً باید قبل از واگذاری سیم کارت سابقه سیم کارت را پاک کنیم اما نه به روش های قدیمی و وقت گیر .

در این مقاله می خواهیم به شما چگونگی پاک کردن سابقه سیم کارت به آسانترین شکل که زمانگیر نباشد آموزش دهیم پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 


روش های قابل استفاده برای پاک کردن سابقه سیم کارت :

 

1- از طریق تنظیمات گوشی : 

تمامی گوشی ها چه از نسل قدیم باشند چه از نسل جدید در آن قسمتی وجود دارد به نام تنظیمات که یکی از آیکون های این قسمت مربوط میشود به کارکرد سیم کارت . اگر بخواهید که سیم‌کارتتان را واگذار کنید باید به این قسمت رجوع کنید و گزینه ریست یا بک آپ را انتخاب کنید و پس از آن ریست فکتوری را انتخاب کنید . در این مورد توجه داشته باشید که با انتخاب ریست فکتوری علاوه بر اطلاعات موجود در سیم کارت بقیه اطلاعات شما که در گوشی ذخیره شده است نیز پاک می‌شود. 
اما یک خبر خوب در اینجا وجود دارد آن هم این است که اگر شما از سامانه پیام کوتاه ، پنل پیامکی تهیه کرده باشید می‌توانید قبل از ریست فکتوری سیم کارت ، از تمامی تاریخچه مخاطبین تان بک آپ بگیرید و در زمانی که به آن نیاز داشتید دوباره از لیست مخاطبین تان استفاده کنید.

 

 

2- ریست کردن سابقه سیم کارت با استفاده از USB و سیم کارت خوان :

برای این کار نیاز به کامپیوتر، سیم USB و دستگاه سیم کارت دارید. مراحل انجام به شرح زیر است:

 

- ابتدا سیم کارت را در سیم کارت‌خوان قرار دهید.
- سپس با استفاده از سیم USB، سیم کارت‌خوان را به کامپیوتر متصل کنید.
- در مرحله بعد روی آیکون مدیریت محتوای سیم کارت کلیک نمایید.
- گزینه تنظیم مجدد یا ریست را انتخاب نمایید.
- حالا می‌توانید تمام تاریخچه مخاطبین، پیامک‌ها و سایر محتواهای سیم کارت را مشاهده کنید.
- همه آن‌ها را به صورت یک‌جا انتخاب کنید.
- راست کلیک کرده و گزینه Delete All را بزنید.

 

این مورد می تواند برای همه افراد مناسب نباشد چرا که همه افراد به طور معمول دستگاه سیم کارت خوان را ندارند این مورد بیشتر به کار افرادی می آید که از سامانه پیام کوتاه ، پنل پیام کوتاه تهیه کرده باشند و با آن برای کسب و کارشان از تبلیغات اس ام اسی استفاده می کند  زیرا استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی در طیف وسیع گاهی نیاز به پاکسازی سیم کارت دارد چرا که به دلیل تعداد زیاد مخاطبان یک پیامک تبلیغاتی می تواند به اشتباه دو یا چند بار برای یک نفر فرستاده شود . کسانی که از پنل پیامکی برای تبلیغات اس‌ ام‌ اسی خود استفاده می‌کنند هر از چندگاهی سابقه سیم کارت خود را پاک کنند تا بتواند برای مشتریانشان آرامش را به ارمغان بیاورند .

 

 

 

3- خداحافظی با سیم کارت:

یکی از ساده ترین روش ها برای از بین بردن سابقه سیم کارت خداحافظی با آن است در این روش اگر سیم کارت به نام خودتان باشد می توانید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید و از آنان تقاضای مسدودی یا سوزاندن سیم کارت را داشته باشید در این مورد توجه داشته باشید که تنها در صورتی می‌توان به اطلاعات سیم کارتتان دسترسی پیدا کرد که از طریق دستگاه قضایی و دستور قاضی درخواست پرینت سیم کارت را داشته باشید که این موضوع فقط در مواردی خاص اتفاق می افتد. 

 

4- پاک کردن سابقه سیم کارت با نرم افزار:

برخی از نرم افزارها هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بخش یا تمامی اطلاعات سیم کارت را پاک کنید در زیر به صورت آیتمی به معرفی این نرم افزار ها می پردازیم :

 

- برنامهmobikin eraser :

برای نرم افزار اندروید این برنامه کاملاً ساده و مناسب می باشد و می توانید از هر قسمتی که خواستید بک آپ بگیرید .

 

- برنامه همراه من :

چون این برنامه یک اپلیکیشن میباشد ،می تواند روی همه گوشی ها نصب شود پس میتوانید هم برای سیستم اندروید استفاده کنید هم ios اما فقط برای سیم کارتهای اول همراه اول کاربرد دارد .

 

 

پیام رسون:

اطلاعات سیم کارت می تواند شامل تاریخچه مخاطبین و پیامک ها باشد اما همین دو مورد در بعضی از شرایط بسیار حیثیتی است که پاک کردن آن لازمه داشتن آرامش است .

در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های ساده و کارآمد که بتوانید تاریخچه سیم‌کارتتان را پاک کنید آشنا کنیم اما اگر تمامی لیست مخاطبینتان پاک شد و خواستید برای کسب و کارتان از دفترچه تلفن پیام رسون استفاده کنید تا با پنل پیامکی برایشان ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید

کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید و یا اینکه با کارشناسان پیام رسون تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید


  
  

بعد از انقضای تحریم‌ تجارت تسلیحات متعارف برای ایران در اکتبر 2020، 26مهرماه محدودیت موشکی ایران ذیل قطعنامه 2231 نیز لغو شد. در مرحله بعد در سال 2025 تمامی تحریم‌های هسته‌ای ایران که براساس 6 قطعنامه شورای امنیت وضع شده بود، به اتمام خواهد رسید. این در حالی است که آمریکا همانند سال 2020 تمام تلاش خود را برای مقابله با لغو تحریم‌های موشکی به کار گرفت اما در نهایت دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل رسماً در نامه‌ای به کشورهای عضو سازمان ملل متحد پایان رسمی مقررات بندهای 3، 4 و 6 ضمیمه (ب) قطعنامه 2231، شامل آزمایش‌های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم‌های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را اعلام کرد.

در تیرماه 1394 بود که پس از 12 سال گفت‌وگو در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران با اعضای گروه 1+5، قطعنامه 2231 شورای امنیت تصویب شد. براین اساس با تلاش تیم مذاکره‌کننده با ریاست محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه وقت ایران، شش قطعنامه پیشین درباره تحریم‌های وسیع در رابطه با موضوع هسته‌ای علیه ایران ملغی شد. این دستاورد توسط دولت روحانی برای ایران رقم خورد و در این مدت آمریکا برای به سرانجام نرسیدن‌ این موارد تلاش‌های بی‌شماری داشت که تاکنون موفقیت‌آمیز نبوده است. البته کارشناسان در گفت‌وگو با هم‌میهن براین باورند که لغو یا انقضای تحریم‌های تسلیحاتی یا موشکی به معنای این نیست که ایران به‌راحتی بتواند در عرصه بین‌الملل فعالیت داشته باشد.

خبرگزاری دولت درباره اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران نوشت: «دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بندهای 3، 4 و 6 ضمیمه (ب) قطعنامه 2231، شامل آزمایش‌های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم‌های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است. براساس مفاد ضمیمه (ب) قطعنامه 2231، این محدودیت‌ها تا 8 سال پس از اجرای برجام (18 اکتبر 2023) ادامه داشت که نهایتاً به صورت خودکار خاتمه یافت. لغو محدودیت‌های مذکور در حالی صورت می‌گیرد که طی سال‌های اخیر، تلاش‌های سیاسی و حقوقی گسترده‌ای از سوی آمریکا و کشورهای غربی برای اتهام‌زنی و اجماع‌سازی در جامعه جهانی به منظور بسترسازی برای تداوم این تحریم‌ها صورت پذیرفته بود که نهایتاً با ناکامی سیاسی و حقوقی کشورهای غربی در بازگرداندن قطعنامه‌های قبلی شورای امنیت، محدودیت‌های مذکور به صورت رسمی خاتمه یافت. خانم رزماری دیکارلو، معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل همچنین در نامه‌ای جداگانه خطاب به نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران خاتمه مقررات مذکور و خروج افراد و نهادهای ایرانی از فهرست شورای امنیت را تایید کرده است.» سایر تحریم‌های بین‌المللی شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران پیشتر در روز اجرای برجام و متعاقباً محدودیت مربوط به تسلیحات متعارف و سبک وفق قطعنامه‌های شورای امنیت در اکتبر سال 2020 خاتمه یافته بود. با لغو محدودیت‌های باقی‌مانده در روز 18 اکتبر 2023، تمامی تحریم‌های مرتبط با افراد و نهادهای ایرانی در سازمان ملل خاتمه یافته است.

به‌رغم نهایی شدن خاتمه این محدودیت‌ها، روز گذشته کشورهای غربی در تلاشی رسانه‌ای و با صدور بیانیه گروه محدودی از کشورهای همسو تلاش کرده بودند در نهایی شدن فرآیند مذکور تشکیک کنند که نهایتاً صدور یادداشت رسمی سازمان ملل، بر خاتمه محدودیت‌های مذکور صحه گذاشته است. دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است ادعای آمریکا و کشورهای اروپایی برای تداوم این محدودیت‌ها در ظرفیت ملی به‌رغم خاتمه محدودیت‌های بین‌المللی را ناقض ماده 25 منشور ملل متحد می‌داند؛ اگرچه ناظران بین‌المللی با توجه به جنس روابط و همکاری‌های نظامی دولت ایران، تداوم این محدودیت‌ها را در ظرفیت ملی کشورهای غربی اقدامی صرفاً نمادین تلقی می‌کنند. درباره اهمیت این موضوع با دو کارشناس و تحلیلگر بین‌الملل در این باره به گفت‌وگو نشستیم.

آیا اجازه فعالیت به ایران داده می‌شود؟
کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در سازمان ملل درباره پایان رسمی مقررات بندهای 3 و 4 در ضمیمه (ب) قطعنامه 2231 علیه ایران، به هم‌میهن گفت: «در ارتباط با انقضای بندهای اشاره‌شده در قطعنامه پیش‌بینی شده بود که 8 سال بعد از «روز تصویب»، یعنی 18 اکتبر 2015، مفاد این بندهای قعطنامه که اشاره کردید، به صورت اتوماتیک منقضی شود. تنها راهی که می‌توانست مانع انقضای مفاد این بندهای ضمیمه (ب) شود فعال شدن مکانیزم ماشه توسط یکی از اعضای برجام بود که چگونگی آن در بندهای 11 و 12 قطعنامه آمده است. در صورت فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ‌بک تمامی‌ قطعنامه‌های قبلی علیه ایران می‌تواند احیا شود.» او با بیان اینکه در 18 اکتبر 2020 نیز دولت دونالد ترامپ تلاش کرد تا مانع انقضای محدودیت‌های تسلیحاتی به شرح مندرج در بند 5 همین ضمیمه (ب) علیه ایران شود، تصریح کرد: «در آن مقطع با وجود تلاش‌های دولت ترامپ این تحریم‌ها بعد از 5سال بعد از «روز تصویب» منقضی شد و تلاش‌های دولت ترامپ برای فعال کردن مکانیزم ماشه با عدم اقدامی از سوی شورای امنیت مواجه شد زیرا آمریکا عضو برجام نبود و دلیلی برای اقدامی در این رابطه نداشت. در نتیجه محدودیت و تحریم‌های تسلیحاتی منتفی شد و 8 سال بعد از روز تصویب در 26 مهر امسال به صورت اتوماتیک تحریم‌های موشکی هم برداشته شد؛ چراکه اقدامی هم برای فعال کردن مکانیزم ماشه صورت نگرفت.»

او درباره آثار انقضای این تحریم‌ها بر تحریم‌های دیگر علیه ایران و احتمال تحریم مجدد در این حوزه نیز گفت: «در چارچوب قطعنامه 2231 شورای امنیت، ایران یک تاریخ انقضای دیگر در اکتبر 2025 در ارتباط با محدودیت‌های مربوط به اقلام هسته‌ای (شامل تکنولوژی و مواد هسته‌ای و همکاری هسته‌ای ایران و سایر کشورها) پیش رو دارد. در بند 2 ضمیمه (ب) قطعنامه 2231 پیش‌بینی شده است این تحریم‌ها به صورت اتوماتیک همانند محدودیت‌های تسلیحاتی و موشکی (2020 و 2023) منقضی خواهد شد. بعلاوه، در صورتی که مکانیزم ماشه علیه ایران در این دو سال باقی‌مانده فعال نشود، برنامه هسته‌ای ایران از دستور کار شورای امنیت خارج خواهد شد و ایران می‌تواند درباره برنامه‌ هسته‌ای خود بعد از خاتمه یافتن محدودیت‌ها به صورت نامحدود با جهان همکاری‌هایی داشته باشد.» احمدی تاکید کرد: «اما تحریم‌های اولیه و ثانویه آمریکا علیه ایران که خارج از چارچوب شورای امنیت و به‌صورت یک‌جانبه اعمال شده‌اند، روند خاص خود را دارد و اقدام در مورد آنها در چارچوب مقررات و قوانین دولت آمریکا و کنگره آمریکا خواهد بود.»

این تحلیل‌گر درباره مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت معتقد است: «با وجود منقضی شدن بندهای قطعنامه درباره محدودیت‌های تسلیحاتی و موشکی و پهپادی که در دو سررسید 2020 و 2023 انجام شده است، این سوال مطرح است که آیا تحریم‌های آمریکا این اجازه را به ایران می‌دهد که با وجود لغو و منقضی شدن این محدودیت‌های شورای امنیت، بتواند در حوزه تسلیحات و اقلام موشکی و پهپادی همکاری‌های بین‌المللی داشته باشد؟ بعلاوه اطلاع داریم که سه کشور اروپا و اتحادیه اروپا در 14 سپتامبر گذشته اعلام کردند که مقررات مربوط به محدودیت‌های موشکی را لغو نمی‌کنند و آن را وارد قوانین ملی و تصمیمات اتحادیه اروپا کرده‌اند. به این ترتیب سوال این است که آیا برای ایران این امکان وجود خواهد داشت که به‌رغم تحریم‌های فراملی آمریکا و اروپا بتواند به‌راحتی اقلام موشکی و پهپادی خود را صادر و وارد کند یا نه؟ مسئله اینجاست که تحریم‌های اولیه و ثانویه آمریکا و تحریم‌های اتحادیه اروپا درباره برنامه موشکی تا چه حد می‌تواند مانع فعالیت ایران در این حوزه شود.» احمدی اعلام کرد: «بعد از انقضای محدودیت‌های تسلیحاتی در سال 2020 به نظر می‌رسد که آمریکا و اتحادیه اروپا عملاً مانع همکاری‌های عمده‌ای بین ایران با سایر کشورها شده‌اند و حال با رفع محدودیت‌های موشکی و پهپادی، آیا در شرایط کنونی که شاهد افزایش تنش‌های منطقه‌ای هستیم، آمریکا و غرب در عمل به ایران اجازه همکاری موشکی و پهپادی با کشورهای دیگر را خواهند داد یا نه؟»

آمریکا نمی‌تواند مکانیزم ماشه را فعال کند

حسن بهشتی‌پور، تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با هم‌میهن درباره لغو تحریم‌های موشکی تاکید کرد: «درباره موضوعاتی که در قطعنامه پیش‌بینی شده هیچ ابهامی وجود ندارد که با رسیدن موعد آن این موضوعات به پایان می‌رسد؛ همانطور که پس از 5 سال تحریم‌های تسلیحاتی ایران در دی‌ماه 1399 پایان یافت و آمریکا تلاش کرد که یک قطعنامه جدید صادر کند که در انزوای کامل قرار گرفت و فقط آمریکا و دومنیکن به آن رای دادند و 9 کشور رای ممتنع و روسیه و چین رای مخالف خود را اعلام کردند، بنابراین در این مورد نیز تحریم‌های موشکی (موشک‌هایی که قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای باشند) پایان یافته است. بدون شک بیانیه سازمان ملل هم این موضوع را رسماً اعلام کرد و جای شک و شبهه‌ای وجود ندارد. اما کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا اعلام کردند که این تحریم‌ها را ادامه می‌دهند.» او افزود: «موضوعات سایر مسائل با لغو تحریم ارتباط مستقیمی ندارد چون آمریکا تحریم‌های ثانویه وضع کرده است یعنی نه‌تنها این تحریم‌ها را خود در دستور کار قرار داده بلکه کشورهای دیگر را تحت فشار قرار داده و اعلام کرده که اگر کشورها با آمریکا مناسباتی دارند نمی‌توانند مناسباتی با ایران داشته باشند. بنابراین انتظار اینکه تحریم‌ها پایان یابد، واقعاً وجود ندارد و احتمال آن بسیار کم است.» این تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: «راهکار ایران کم‌اثر کردن تحریم‌هاست. ایران با افزایش تولید ملی و اعمال اصلاحات اقتصادی در امور بانک‌ها، بیمه و نظام مالیاتی کشور و از بین بردن ناکارآمدی در تولید، می‌تواند تحریم‌های موجود را کم‌اثر کند و طرف مقابل نیز درباره ادامه سیاست تحریم حداکثری تجدیدنظر خواهد کرد وگرنه امیدی به مذاکرات غیرمستقیم نیست زیرا این مذاکرات طولانی می‌شود و سندی هم برای آن امضا نمی‌شود. از سوی دیگر تا زمانی که طرف مقابل اهرم تحریم‌ را کارآمد می‌بیند، به بهانه‌های مختلف از اقدامات خود دست برنمی‌دارد. مثلاً وقتی مسئله هسته‌ای تمام می‌شود سراغ تحریم به بهانه مسائل حقوق‌بشری یا ادعای حمایت از تروریسم یا موضوع بی‌ثبات‌سازی منطقه یا بحث موشک‌ها و... می‌رود. در حقیقت بهترین راه مقابله با تحریم‌ها، افزایش تولید ملی از طریق اصلاحات اقتصادی واقعی و نه شعاری است. در این شرایط طرف مقابل مجبور به تجدیدنظر می‌شود.»

بهشتی‌پور اظهار کرد: «ایران در حال حاضر با موضوع غنی‌سازی 20 و 60 درصدی و سانتریفیوژهای جدید و پیشرفته مواجه است که در آن زمان وجود نداشت. در واقع تمام این موارد را مورد تاکید قرار دادند تا نقش بازدارنده داشته باشند. البته بعید می‌دانم که این موارد نقش بازدارندگی داشته باشند اما دست ایران را برای مذاکرات پر نگه می‌دارند تا در مذاکرات مابه‌ازای آن طرف مقابل پای میز گفت‌وگو بنشیند. اما مشکل سر این است که مذاکره‌ای شکل نگرفته است، در حال حاضر اختلافات عمیق و تنوع موضوعی است که وجود دارد. طرف مقابل روی مسائل موشکی، حقوق بشر و... ورود پیدا کرده و نمی‌توان موضوعات را پیش‌بینی کرد مگر آنکه در داخل کشور اقداماتی صورت گیرد تا تحریم‌ها کم‌اثرتر شود.» بهشتی‌پور درباره استفاده از مکانیزم ماشه تا سال 2025 علیه ایران، تاکید کرد: «آمریکا نمی‌تواند مکانیزم ماشه را فعال کند چراکه از برجام خارج شده است. وقتی کشوری رسماً برجام را زیرپا گذاشته و قطعنامه 2231 را اجرا نکرده است، نمی‌تواند مکانیزم ماشه را فعال کند. این موضوع را سازمان ملل رسماً به آمریکا ابلاغ کرده است. رئیس دوره‌ای شورای امنیت سال 99 به آمریکا رسماً نامه داده و اعلام کرد که به دلیل خروج از برجام دیگر نمی‌تواند مکانیزم ماشه را فعال کند. اروپایی‌ها نیز نامه نوشتند و اعضای شورای امنیت به صورت مجزا به آمریکا نامه نوشتند. آمریکا دو بار تلاش کرد که با یک قطعنامه جدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را برگرداند که موفق نشد. دومین تلاش این بود که به مکانیزم ماشه برگردد که تمام اعضای شورای امنیت رای دادند که عملاً نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بنابراین آمریکا هیچ‌وقت نمی‌تواند مکانیزم ماشه را فعال کند.»

او افزود: «آمریکا اعلام کرده که از برجام خارج شده اما از قطعنامه 2231 خارج نشده، چون به آن رای داده است. اما موضوع مهم این است که برجام ذیل این قطعنامه است و این قطعنامه صادر شده که برجام اجرا شود. وقتی آمریکا تعهدات 2231 را اجرا نکرده است چطور می‌خواهد مکانیزم ماشه را فعال کند؟ این تناقضی است که از نظر حقوقی نیز به آمریکا پاسخ داده شده است. اما نکته مهم این است که اروپایی‌ها - آلمان، انگلیس و فرانسه – که هنوز در برجام مانده‌اند می‌توانند مکانیزم ماشه را فعال کنند. اما ایران به این کشورها نامه نوشته و هشدار داده است که اگر این اقدام را انجام دهند ایران را مجبور می‌کنند که اقدامات رادیکال‌تری را در پیش بگیرد. غربی‌ها خوب می‌دانند اگر قطعنامه‌های تحریمی را برگردانند و مکانیزم ماشه را فعال کنند، ممکن است ایران از NPT خارج شود و همکاری‌های خود را با آژانس انرژی هسته‌ای قطع کند و شرایط برای آنها بدتر می‌شود. در حال حاضر کنترل و نظارتی وجود دارد و روابطی بین ایران و آژانس برقرار است و طبق چارچوب پادمان هسته‌ای نزدیک به 140 مامور آژانس – که در هفته یا ماه تغییر می‌کنند - هر روز کنترل و نظارت دارند. حدس زده می‌شود که این کشورها به سمت مکانیزم ماشه نروند.»

این تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل با اشاره به احتمال اینکه غربی‌ها بخواهند تحریم‌ها را افزایش دهند، گفت: «جای بیشتری برای تحریم‌ها نمانده است. خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده که موضوع جدیدی برای تحریم وجود ندارد و گاهی فقط به تحریم افراد می‌پردازد. بنابراین موضوع جدیدی برای تحریم نمانده است. به همین دلیل آنها می‌خواهند آنقدر موضوع را طولانی کنند تا ایران خسته یا مشکلات اقتصادی‌اش بیشتر شود یا راه دیگری برای گفت‌وگو پیدا کنند. به نظر می‌رسد مکانیزم ماشه فعلاً مطرح نیست و بحث این است که از راه فشارهای سیاسی و حتی امنیتی و دیپلماتیک ایران را وادار کنند که از خواسته‌های آنها تمکین کند.»  بهشتی‌پور با بیان اینکه طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نبوده است، تاکید کرد: «اگر اتحادیه اروپا به تعهدات خود عمل کرده بود، می‌توانست به تمام دنیا اعلام کند که ایران تخلف کرده است. اما اتحادیه اروپا به بهانه آنکه آمریکا دست آنها را بسته، تعهدات برجامی را اجرا نکرده، نمی‌توانند از ایران انتظار داشته باشند به تعهدات خود پایبند باشد.»


  
  

پنل پیامک پیام رسون ویژه صنعت گردشگری

1402-07-17 21:12:03  1   0  0

ارسال پیامک به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات در صنایع مختلف کاربرد دارد که صنعت گردشگری یکی از این صنایع است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و در این حوزه موسسه یا آژانسی را تاسیس کرده‌اند، مطمئن باشید که استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری به شما کمک خواهد کرد.  ویژگی‌های بسیار زیادی در روش ارسال پیامک وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مقرون به صرفه بودن، دسترسی به مخاطبان زیاد و … اشاره کرد. تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با اهمیت ارسال پیامک در صنعت گردشگری و مزایای استفاده از پنل پیامکی در این صنعت به طور کامل آشنا شوید .

 

 

 

پنل پیامکی و صنعت گردشگری : 

از آنجاییکه تعداد دارندگان تلفن همراه روزانه در حال افزایش می باشد، تلفن همراه می تواند نقطه اصلی ارتباط شما با مشتریانتان باشد .همانطور که می دانیم تلفن همراه یک وسیله ی کاملا شخصی می باشد و همه افراد همواره آن را با خود به همراه دارند و شما میتوانید مطمئن باشید که 90% از پیامک های ارسالی شما خوانده خواهند شد . پس شما می توانید در هر مکان و در هر زمانی که مناسب می دانید برای مشتریان خود ارسال پیامک داشته باشید و کاری کنید که مخاطب هر کجا می‌رود فقط نام، لوگو، شعار و راه‌های ارتباطی شما را ببیند. باید این قابلیت را داشته باشید هر پلتفرمی که دارید چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در همه حال در دسترس باشید. راه‌های آنلاین استفاده از انواع شبکه‌های مجازی است که باید به روز باشید و در همه‌ی آن‌ها فعالیت کنید. مخاطبان به تاریخ آخرین فعالیت شما خیلی دقت می‌کنند اگر از تاریخ انتشار آخرین پست شما زمان بسیار زیادی گذشته باشد، حس قدیمی بودن خدمات شما به آن‌ها دست می‌دهد. خدمات آفلاین هم که شامل بیلبورها و تبلیغات گستره در سطح شهر است. اما خدمات آفلاینی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است، تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس است. مخاطب احتیاجی ندارد تا به اینترنت متصل باشد تا پیامک شما را دریافت کند.

 

 

مخاطبین صنعت گردشگری : 

مخاطبان طبیعت و گردشگری به دنبال محتوای، جدید، زیبا و کارآمد هستند. شما راه‌های زیادی برای انجام این مهم دارید. تیم تولید محتوای خلاق و پنل پیامکی خودکار می‌تواند نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. طبق اطلاعات به دست آمده 98 درصد از مخاطبانی که گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، دقیقا در سه دقیقه‌ی اول پیامک‌ها را باز کرده و می‌خوانند. وقتی محتوای شما برای آنان جذابیت لازم را داشته باشد، شما را به دوستان و خانواده‌ی خود معرفی می‌کنند.

اما در موارد زیادی، برخی از مشتریان صرفا جهت دانستن نرخ مقاصد گردشگری با شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی تماس می‌گیرند. وقتی این مشتریان را الویت قرار دهید، در زمانی نه چندان دور تبدیل به مشتری‌ها بالقوه‌ی شما می‌شوند. توجه کنید اگر به سوالات آنان پاسخ ندهید جایگاه شرکت خود را به راحتی به خطر انداخته‌اید، کافی‌ست یکی از این مشتریان در مورد شرکت شما انتقادی در شبکه‌ی اجتماعی‌اش داشته باشد. دیگر نمی‌توانید پاسخ‌گوی این خطای بزرگ باشید.

 

 

 

مزایای پنل پیامکی برای صنعت گردشگری : 

1-  از آن‌جایی که برنامه‌ریزی سفر برای خانواده‌های شاید کمی چالش‌ برانگیز و خسته کننده باشد، ارسال اس ام اس ارزشمند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور مثال مشتریان از ماه‌ها قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده‌اند با نزدیک شدن به تاریخ سفر، خوب است که از طرف شرکت گردشگری پیامک حاوی اطلاعات سفر پیامک گردد. این امر با روزهای نهایی سفر با ارسال کارت پرواز، تاریخ، ساعت، گیت ورودی و از همه مهم‌تر تغییر ساعت پرواز و واچر هتل حس، امنیت را به مشتری می‌دهد. او می‌داند که فقط باید مراقب تلفن همراهش باشد.

 

2-  پیشنهادات ویژه از سوی شما در طول سفر، بسیار مفید است، مخصوصا اگر همراه با تخفیفت ویژه یا کد تخفیف در سفر بعدی باشد. همچنین می‌تواند نوعی پاداش برای مشتری‌های وفادار باشد. ساختن یک خاطره‌ی خوب برای مشتریان، تضمین کننده وفاداری آن‌ها برای سفرهای آینده و معرفی به دیگران است.

 

3- مانند هر کسب و کار دیگری باید منتظر شرایط اضطراری باشید، گاهی سفر با بحران‌هایی همراه است که فقط شرکت گردشگری شما قادر به حل آن است. شما به یک کانال ارتباطی دو طرفه احتیاج دارید که هر زمان مشتری نیاز داشت، با شما در ارتباط باشد. برقراری ارتباط پیامکی با مسافران در سفرهای برون مرزی بسیار حائز اهمیت است، زیرا برای برقراری ارتباط هزینه‌ی بسیار کمتری را پرداخت خواهند کرد.

 

4- برای کسب موفقیت‌های بلند مدت در استراتژی بازاریابی پیامکی، از ارسال پیامک نظرسنجی در پایان سفر مخاطبان، غافل نشوید. اجازه بدهید از شما انتقاد کنند، راه‌کار ارائه دهند و حتی تشکر کنند. از آن‌ها بخواهید به شما نمره بدهند و همانند یک ارائه‌ دهنده‌ی خدمات، به خوبی پاسخ آن‌ها را بدهید، اجازه ندهید فکر کنند که تنها با یک ربات روبه‌رو هستند. همچنین اگر میزان رضایتشان برای شما قابل انتظار نبود، برایشان پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشید.

 

5- اگر اهل مسافرت هستید یا در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنید، اطلاع دارید که قیمت‌های بلیت بسیار متغیر هستند و لازم است مشتریان خود را از این تغییرات آگاه کنید. آژانس مسافرتی به راحتی می‌تواند با ارسال پیامک مخاطبان و مشتریان خود را از برنامه تور‌هایی که ارائه می‌دهد، آگاه کند. همچنین شرکت‌های مسافرتی می‌توانند قیمت تورهای ارائه شده را اعلام کنند تا مسافران به راحتی بتوانند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

این مزیت از ارسال پیامک در صنعت گردشگری به آن دسته از افرادی که دائماً در حال سفرهای کاری هستند یا علاقه زیادی به مسافرت دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ چرا که باعث می‌شود هر دو طرف سود مناسبی را به دست آورند.

 

6- ارسال پیامک تخفیف یکی از راه‌هایی است که کسب و کارهای مختلف را از حالت رکود خارج می‌کند. به این ترتیب که شما می‌توانید با ارسال یک پیامک که حاوی کد تخفیف است با ارائه دادن پیشنهادهای هیجان انگیز مشتریان خود را به سفر ترغیب کنید. ارسال پیامک تخفیف تنها مختص مشتریان قدیمی نیست؛ بلکه یکی از راه‌های بدست آوردن مشتری‌های جدید است.

 

7- متاسفانه درگیری‌های حین سفر باعث می‌شود تا افراد وسایل خود را در هتل یا  فرودگاه گم کنند. میتوانید این امکان را به مشتری خود بدهید که در صورت گم کردن اشیا از طریق پیامک با شما در ارتباط باشند. موسسه‌های گردشگری اغلب با فرودگاه‌ها و هتل‌ها در ارتباط هستند و به خاطر قراردادی که با آنها دارند می‌توانند به راحتی پیگیر وسایل گمشده مسافران خود باشند. همچنین لازم است این کسب و کارها در صورت پیدا کردن وسایل گمشده از طریق ارسال پیامک مسافر را مطلع کنند.

 

 

پیام رسون : 

در صنعت گردشگری، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی بسیار موثر بوده است و جزو اولین کسب و کارهایی بود که وقتی این استراتژی را اتخاذ کرد با انبوهی از مخاطبان مواجه شد. اما این سرمایه‌گذاری باید به صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی شود تا نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. داشتن استراتژی دقیق و تیم تخصصی در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد. تیم توانمند پیام رسون با ارائه راه کارهای مناسب و استراتژی دقیق میتواند شما را در این مسیر همراهی کند فقط کافیست به تیم پیام رسون اعتماد کنید . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


  
  

احسان هوشمند| در روزهای گذشته تعدادی از مهاجران افغانستانی در شهرهای قزوین و سنندج مورد آزار چند نفر قرار گرفتند که پس از انتشار خبر و برخی تصاویر این دو رویداد ناخوشایند عوامل این اتفاق از طرف نیروی انتظامی بازداشت شدند. اگرچه این حادثه ناخوشایند بازتاب منفی گسترده‌ای در افکار عمومی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت؛ اما نمی‌توان با بی‌توجهی یا گذر از آن به‌سادگی، اهمیت موضوع را نادیده گرفت.

1- مهاجران خارجی و از‌جمله مهاجران مظلوم افغانستانی میهمانان این مرز‌‌و‌بوم هستند و در دهه‌های گذشته با وجود حضور پرجمعیت و پرشمار این گروه در ایرانی که خود هم‌زمان درگیر جنگ و بحران و سپس تحریم‌های ظالمانه قرار داشته، اکثر‌ قریب به اتفاق ایرانی‌ها با این میهمانان ارجمند همواره با انصاف و مهربانی و میهمان‌نوازی برخورد کرده‌اند. این مهم البته نمی‌تواند از برخی بی‌مهری‌ها یا برخورد‌های ناشایست هم بگذرد.

2- در هفته‌های گذشته دولت پاکستان اعلام کرده که به‌زودی در برابر مهاجران غیرقانونی افغانستانی سیاست تازه‌ای اتخاذ کرده و به صورت منظم و مرحله‌ای مهاجران افغانستانی را از کشور پاکستان اخراج می‌کند. هرچند اعلام اخراج مهاجران غیرقانونی افغانستانی در پاکستان که برخی شمار آنان را حدود یک‌میلیون‌و 700 هزار نفر برآورد کرده‌اند، بازتاب منفی گسترده‌ای در محافل حقوق‌بشری بر جای گذاشت؛ اما برخی شواهد حاکی از آغاز زودهنگام این سیاست و حتی بازداشت و اخراج پناهندگان قانونی یا زنان و کودکان در پاکستان است. گروهی از تحلیلگران نگران هستند که گروه زیادی از این بخش از مهاجران پس از اخراج از پاکستان راهی ایران شوند و به‌این‌ترتیب بر شمار مهاجران ساکن در ایران به صورت گسترده‌ای افزوده شود.

3- با وجود حضور پرشمار و میلیونی مهاجران افغانستانی در کشور، همچنان فقدان یک سیاست مهاجرتی روشن و قانونمند و منضبط و دارای هدف موجب شده تا هم افزایش شمار مهاجران در کشور به بروز مسائل و مشکلات ناخواسته‌ای منجر شود، هم اینکه امکان ارائه خدمات به این جمع پرشمار کمتر و کمتر شود. 

سکوت بی‌دلیل و غیرقابل قبول مسئولان امر از‌جمله دولت و وزارت کشور در برابر پرسش‌های فراوان مرتبط با مهاجران هم به بروز بی‌اعتمادی و برخی شایعات دامن زده است. اتفاقات روی‌داده در شهرهای سنندج و قزوین از این منظر تأمل‌برانگیز است. چرا مسئولان کشور در برابر موج بزرگ مهاجران افغانستانی به‌ویژه مهاجران غیررسمی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند، از اتخاذ یک سیاست روشن و شفاف سر باز می‌زند؟ آیا این سکوت به افزایش شایعات دامن نمی‌زند؟ یا اینکه از دست مسئولان امر کاری ساخته نیست و به جز سکوت و عدم پاسخ‌گویی امکان فعالیت دیگری ندارند؟ آیا سکوت در‌این‌باره به افزایش و دامن‌زدن به مشکلات مهاجران افغانستانی منجر نمی‌شود؟ آیا سکوت مسئولان امر بی‌اعتنایی به افکار عمومی نیست؟ آیا به پیامدهای این سکوت اندیشیده شده است؟


  
  

پنل پیامکی پیام رسون ویژه هفته وحدت

1402-07-07 23:20:28  4  0  0

هفته وحدت یکی از هفته های مهم در بین ما ایرانیان است که از تاریخ 12 ربیع الاول شروع و تا تاریخ 17 ربیع الاول که میلاد پیامبر اکرم است ادامه دارد .هدف از  برگزاری هفته وحدت نزدیک شدن پیروان مذاهب اسلامی با هدف شناخت یکدیگر بر اساس اصول مسلم و مشترکات اسلامی بیان شده است .هر ساله در هفته وحدت به منظور همبستگی مسلمانان و هم فکری میان عالمانشان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار میشود و در آن سعی میشود که سطح آشنایی و آگاهی و تعمیق تفاهیم بین پیروان مذاهب اسلامی و تحکیم رشته های اخوت اسلامی در بین مسلمانان بیشتر شود . 

سامانه پیامکی پیام رسون تمام تلاش خود را میکند تا در مناسبت های مختلف روی پنل پیام کوتاه و نمایندگی پنل پیامک تخفیف های شگفت انگیز قرار دهد تا علاقه مندان به ارسال اس ام اس بتوانند پنل پیامکی مد نظرشان را تهیه کنند و برای کسب و کارشان بتوانند به بهترین روش تبلیغ و کمترین هزینه تبلیغات انجام دهند . 

اگر از تبلیغات اس ام اسی برای کسب و کارتان استفاده میکنید و میخواهید خودتان را به مشتریان یاداوری کنید این بهترین فرصت است که با ارسال متن های ویژه هفته وحدت ، خودتان را به مشتریانتان یاداوری کنید . 

 

 

 

نمونه متن اس ام اس هفته وحدت : 

 

-پیامبران الهی که خود نیز از میان مردم برانگیخته شده اند، با اتّصال و ارتباط با مجاری وحی کوشیده اند تا آدمی را حول یک محور گرد هم آورند تا در پرتو وحدت کلمه، عظمت و اقتدار نظام الهی را به نمایش گذاشته شود و مردم به سعادت حقیقی دست یابند. هفته وحدت دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول مبارک باد.

 

- من، تو، او و تک تک ما نهر‌هایی هستیم دور از هم. در مسیر خود گاهی به سراشیبی یا مانعی برمی‌خوریم و متوقف می‌مانیم و خشک می‌شویم، اما اگر ما به هم بپیوندیم، دریا می‌شویم و دُرهای گران می‌پروریم. میلاد پیامبر صلح و دوستی و هفته وحدت تهنیت باد

 

- وحدت دست برداشتن از حقایق نیست، در مسیر حقیقت است. قرآن تاکید بر وحدت اسلامی دارد اما وحدت محور می‌خواهد و تاکید، بدون آنکه محور و کانال آن مشخص شود، لغو و بیهوده است. قرآن صامت به تنهایی نمی‌تواند محور وحدت باشد بلکه نیاز به امام ناطق است تا بیانگر حقیقت باشد. “مثل اهل بیتی کمثل سفینه النوح” هفته وحدت گرامی باد

 

- گرامی باد هفته ی وحدت، که در آن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوار می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درکنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است.

 

- میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد می روید. هفته وحدت مبارک باد.

 

- پیامبرصلی الله علیه وآله: الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذابٌ وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. فرا رسیدن هفته وحدت گرامی باد

 

 

پیام رسون : 

اگر میخواهید از تخفیف شگفت انگیز سامانه پیامکی پیام رسون استفاده کنید کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و با ثبت پنل پیامکی یا اپراتورهای مد نظرتان از یک تخفیف 30درصدی بهره مند شوید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 
    
      
    
    
  
    


  
  
   1   2      >