سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :30
کل بازدید :89722
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/14
1:7 ع

هشدارهای پزشکی با سامانه پیامک پیام رسون

7 مرداد 1400  1163  0  0

این روزها همه مردم دنیا در شرایط سختی به سر میبرند و بیماری کرونا باعث شده است که اکثر مردم جهان جان خود را از دست بدهند . 

در این شرایط یادآوری اینکه مردم چه نکات بهداشتی را باید رعایت کنند خیلی ضروری است .

 

 

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین وزارت بهداشت پیشنهاد میکند که با خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس نکات بهداشتی و پروتکل ها را  روزانه برای مردم به صورت پیامک ارسال کنند و مردم را از وضعیت شهرشان مطلع کنند و یا اینکه با خرید اپراتور 9000 این نکات را گوش مردم برسانند و با هشدار هر روزه و با خبر کردن مردم از وضعیت نابسامان کرونا به آنها یاداوری کنند که در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری است .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


  
  

 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، گفت: با ورود محموله‌ امروز، بسته 10 میلیونی واکسن از چین محقق شد.
کیانوش جهانپور، در توئیتی نوشت: با محموله‌ای که امروز از کشور چین وارد شد، عملاً بسته 10 میلیونی واکسن کرونا از چین محقق شد.
وی افزود: تاکنون خوش قول ترین تأمین کننده خارجی واکسن برای ایران، چین بوده است.
جهانپور نوشت: واردات واکسن از چین و دیگر منابع خارجی معتبر، با تلاش دستگاه دیپلماسی، همکاران وزارت بهداشت و حمایت دولت و بانک مرکزی ادامه خواهد یافت.


  
  

ارسال اس ام اس زنده با پیام رسون

22 تیر 1400  2870   0  0

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که وقتی وارد یک محدوده خاصی می شوید برایتان اس‌ام‌اس بیاید و به شما خوش آمد بگوید  . برای مثال به محض ورود به شهرهای مذهبی از جمله مشهد ، شیراز ،  قم به محض ورود به این شهرها پیامکی به شما ارسال می شود و بابت ورودتان به شما  خوش آمد می گوید .به این قبیل از پیامک ها ، پیامک زنده می‌گویند.  تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با ارسال پیامک زنده بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

پیامک زنده چیست؟ 

پیامک زنده سرویس جدیدی از سوی جهان پیامک است که می توان به وسیله آن پیامک را مبتنی بر مکان مخاطب ارسال کرد.

 

کاربرد ارسال پیامک زنده ؟

برای همه افراد خیلی جذاب است که به محض ورود به یک منطقه از طرف رستوران یا پارکینگ آن منطقه ارسال پیامک داشته باشند یا برای توریستی که وارد شهر می شود بلافاصله از طرف هتل برای آن شخص پیامک ارسال شود و از آن برای رزرو در هتل دعوت شود .

همانطور که می بینید ارسال پیامک زنده به صاحبین مشاغل می تواند کمک بسیاری کند که متن پیامک تبلیغاتی شان را فقط به افرادی که در آن لحظه در منطقه هدف هستند ارسال کنند.

 

 

 

اگر شما هم مجذوب ارسال پیامک زنده شده اید و دوست دارید که برای مخاطبین هدف خود ارسال پیامک زنده داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی پیامک شیراز اقدام به خرید پنل پیام کوتاه  کنید و همچنین از مشاوره های رایگان سامانه پیامک برای بازاریابی پیامکی خود هم استفاده کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


  
  
<      1   2