سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :50
کل بازدید :89966
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/17
9:59 ص

پنل اس ام اس و بانک

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک یکی از  سریع ترین و  ساده ترین روش ها برای برقراری   ارتباط بین مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل  و کسب و کار ها را فراهم می کند . بانکداری ، از این گزینه مستثنی نیست ، در حال حاضر تقریبا هر بانک بزرگ دارای نوعی متون بانکی برای ارائه و معرفی خدمات به مشتریان  است ،

 

 

متن بانکی ، برای تعدادی از مشتریان که مایل به حفظ منابع مالی خود هستند ، از محبوبیت بیشتری  برخوردار است  و مانند : کاربران اینترنت ، نیاز به اتصال به اینترنت ندارند. با این وجود ، 51  ? از کاربران تلفن همراه ، فکر می کنند که بانکداری تلفن همراه امن نیست و تعداد مشتریانی که از تلفن های همراه ، برای مشاهده تعادل و معاملات در سال استفاده می کنند، تنها 8 ? از کل آماراست . 

 

این شک و  تردید در ارتباط با بانکداری پیامکی ،  قابل فهم است  . ترس از ارسال جزئیات حساب توسط پیام های متنی بی اساس است. حتی فقط استفاده از متن به عنوان بخشی از تاکتیک های بازاریابی پیامکی ، هیچ مرجع خاصی را  برای یک حساب ایجاد نمی کند ، بعضی از مشتریان ، هنگامی که به امور مالی مراجعه میکنند خجالت می کشند ، بعضی از مردم همیشه ترجیح می دهند معاملات واقعی در دنیای واقعی خود را داشته باشند.

 

 

بیشتر افراد ، با سوء استفاده از خدمات سایبری برخورد می کنند ، استفاده از پیام کوتاه ، یکی از بهترین چیزهایی است که برای بانکداری اتفاق می افتد و به غیر از خدمات ، بهبود بهتری در خدمات مشتری می تواند ارائه دهد ، همچنین هر چه معامله گران به شما می گویند ،  به طور بالقوه بسیار امن تر از سایر بانک های نوع خود هستند.

 

در پاسخ به نگرانی های امنیتی ، اکثر بانک ها به تازگی مجموعهای از اقدامات احتیاطی را انجام داده اند که به آنها اجازه می دهد تا کلاهبرداری و سرقت هویت را به حداقل برسانند. مشتریان اکنون یک PIN اختصاصی ، برای ورود دارند ، تا هر جلسه پیام رسان پیام کوتاه و همچنین نام مستعار برای شماره های حساب را آغاز کند.

 

Wells Fargo ، اولین بانک بود که  ، خدمات را برای همه مشتریان ارائه کرد ، حتی کسانی که در بانکی آنلاین ثبت نام نکرده بودند ، هدایت می شود. تحقیقات آنها نشان می دهد که مشتریان در حال حرکت در حال بررسی تعادل خود هستند ، بنابراین تعدادی از کدهای تخفیف و یا کلمات کلیدی  را که مشتریان می توانند برای دریافت و  انجام معاملات خاص ، از آنها  استفاده کنند ، ارسال کنید..

بانک ها ، شماره حساب ها یا کلمه عبور را ارسال نمیکند وعده 100و بیمه را در صورتی که فعالیت غیرمجاز گارانتی امنیت آنلاین آنها در ظرف 60 روز گزارش شود.

 

بانک های دیگر ، به مشتریان اجازه می دهند تا با استفاده از یک گوشی هوشمند ، چک را تحویل دهند. برای هر کس ، انجام چنین معاملات سطح بالایی ، از راه دور . بسیار راحت است ، اما برای کسانی که ، این انتخاب را می خواهند ، پیامک های پیام کوتاه و بانکداری تلفن همراه ، زندگی را بسیار ساده تر می کند.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725

 

 


  

آماده‌باش به 20 استان کشور ، احتمال سیلاب دوباره

 

براساس اعلام سازمان هواشناسی ، از عصر امروز بارش باران اکثر استان‌های کشور را دربرمی‌گیرد ، برهمین اساس سازمان مدیریت بحران به تمام استان‌ها آماده‌باش اعلام کرده است. ‌

براساس هشدار سازمان مدیریت بحران ، از عصر امروز ‌ بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق ، وزش باد ، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در اکثر استان‌ها‌ را خواهیم داشت که ‌احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها می‌شود.

 

‌سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار به مردم گفت : همچنین بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی شمال غرب ، زاگرس و البرز ،  وزش باد شدید در استان‌های هرمزگان ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، نیمه شرقی اصفهان ، جنوب سمنان و خراسان جنوبی را خواهیم داشت لذا از‌مردم می‌خواهیم فعلا سفر نکنند و مسافرت خود را به تأخیر بیندازند و در صورت اجبار برای مسافرت حتماً با دستگاه‌های امدادی هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

 

خطر طغیان کشکان و تخلیه 5 روستا

برخی روستاهای پلدختر بر اثر سیلاب اخیر دیگر قابل سکونت نیست و امکان زندگی کردن مردم در این روستاها وجود ندارد.‌‌بارش‌های رگباری در پنجمین روز بهار 98 در پلدختر سبب شد که سیل بی‌سابقه‌ای در این شهرستان به راه بیفتد به‌طوری‌که سیلاب مردم روستاهای حاشیه کشکان را خانه‌به‌دوش کرد، زیرساخت‌های ارتباطی، آب شرب، برق و آنتن دهی تلفن همراه را قطع کرد. با کمک‌رسانی مسئولان بخشی از مشکلات مرتفع شده به‌طوری‌که بعد از گذشت پنج روز از سیلاب همچنان راه ارتباطی برخی روستاهای پلدختر ، آب شرب و آنتن دهی تلفن همراه قطع است.

 

اخطار هواشناسی نسبت به وقوع سیل در خوزستان‌

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از قوع سیل مورخ 10 فروردین و ورود سامانه بارشی و استمرار آن تا اواسط هفته خبر داده است.‌ سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از وقوع سیل مورخ 10 فروردین  و ورود سامانه بارشی و استمرار آن تا اواسط هفته خبر داده است.  در این اخطاریه آمده است که سامانه بارشی از اواسط روز جاری تا اوایل روز سه شنبه هفته فعال است که در این مدت وقوع بارش  رگباری  قابل ملاحظه در حوضه‌های آبریز رودخانه‌های استان خوزستان و افزایش دبی قابل ملاحظه ناشی از بارش ، رعد و برق ، بعضا وزش باد قابل ملاحظه همراه با تگرگ خواهد بود.

 

 20 استان آماده بارش شدید باشند‌.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت : در روزهای آینده بارندگی شدید را در 20 استان شاهد خواهیم بود.‌ سردار سیدکمال هادیانفر‌ که برای بازدید از وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی و مناطق سیل زده به استان گلستان سفر کرده است ، اظهار کرد : به دلیل آب گرفتگی و سیلاب در برخی از مناطق استان شاهد محدودیتهای ترافیکی بودیم که با تلاش پلیس ، برنامه ریزی های خاصی برای تسهیل در وضعیت ترافیک در این استان صورت گرفته است.

هادیانفر با اشاره به شرایط نامساعد جوی کشور در روزهای آینده ، بیان داشت : بارندگی شدید در 20 استان کشور را شاهد خواهیم بود که رانندگان می توانند ، با رعایت قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی با پلیس ،  در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی موثر باشند.

توصیه به رانندگان : فردا و پس فردا سفر نکنید.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت : بجز استان سیستان و بلوچستان ، تمام جاده‌های کشور ، سه روز آینده درگیر باران و برف خواهند بود ، "احتمال گرفتار شدن رانندگان در محورها به‌دلایلی چون : طغیان رودخانه ، سیلاب ، لغزندگی سطح راه ، کاهش دید ، ریزش کوه و سقوط بهمن وجود دارد ." او گفت : "تأکید می‌کنیم ، رانندگان 11 و 12 فروردین سفر نکنند.‌

 


  
  

آرامش دوباره به شیراز بازگشت .

 

بارش شدید باران و جاری‌شدن سیل در روزهای 5 و 6 فروردین خساراتی را در پی داشت اما همت مردم و مسئولان سبب شد که امروز شیراز دوباره آماده پذیرایی از مسافران نوروز باشد.

بارش شدید باران که از بامداد روز پنجم فروردین در استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز شروع شد و تا پایان روز ششم فروردین ماه ادامه داشت. بارش شدید باران منجر به سیل و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم و مسافران نوروزی شد همچنین سیل در روز دوم به برخی از محلات شیراز آسیب جدی وارد کرد.

 

تلفات جدی در روز نخست بارش در شیراز

در روز نخست بارندگی ،  حوالی ساعت 11 صبح سیلاب شدیدی به‌ناگهان از ورودی دروازه قرآن شیراز جریان پیدا کرد و در عرض 15 دقیقه تبدیل به سیلی مهیب شد. در این حادثه 19 نفر کشته و بیش از 100 نفر از مردم مصدوم شدند همچنین بنا به گفته مسئولان استان فارس این سیل موجب خسارت جدی به 201 خودرو شد.

نیروهای امدادی اعم از هلال احمر ، آتش‌نشانی ، شهرداری ، نیروهای نظامی ارتش و سپاه به‌سرعت در منطقه حاضر و با اجرای عملیات امدادی مانع از گسترش تلفات شدند. استاندار فارس و دیگر مسئولان استان نیز از همان لحظات اولیه در میدان حضور داشتند و از همان‌جا حادثه را مدیریت می‌کردند.