سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در آنچه به علیّ سفارش کرده است ـ : ای علی! خواب دانشمند برتر ازعبادت عابد است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پیامک ، تبلیغات صوتی ، ارسال انبوه پیامک ، تبلیغات پیامکی ، سرویس پیام کوتاه ، پنل پیامک صوتی ، پنل پیامک پیام رسون ، پنل نمایندگی ، 50001400 ، بازاریابی اس ام اسی ، بازاریابی پیامکی ، متن پیامکی ، پیامک تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نمایندگی پیانمک ، نمتایندگی پیامک ، یامک صوتی ، کارت ویزیت الکترونیک ، نظر سنجی اس ام اسی ، نظرسنجی SMS ، نمایندگی پنل پیامک ، سیمکارت انبوه ، تبلیغات سیم کارتی ، برچسب ها: ارسال اس ام اس انبوه به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسا ، برچسب ها: راهکارهای اس ام اس برای تجارت الکترونیک تجارت الکترونی ، بلک لیست مخابرات ، پنل اس ام ، اپراتور پیامکح صوتی ، پنل اس ام اس اهر پنل اس ام اس مرند پنل اس ام اس مراغه پنل اس ام ، ارسال بلک لیست ، ارسال پیامک انبوه ، اس ام اس ، اس ام اس پیامک های متنی اس ام اس یا پیامک های متنی نظر سنجی اس ا ، اس ام اس یا پیامک های متنی ، انبوه سیمکارت ، بازار یابی اس ام اسی ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه آنلاین ، پیامک انبوه ، ÷نل اس ام اس ، پنل سیم کارت ، پیامک های متنی ، پیامکصوتی ، چرا کسب و کار شما به اس ام اس انبوه نیازمند است ، سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک پیام رسون ، سامانه پیامکی کل کشور ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :50
کل بازدید :89970
تعداد کل یاداشته ها : 444
103/2/17
11:43 ص

سرویس پیامک صوتی  

 

پنل اس ام اس

 

 

پنل اس ام اس پیام رسون * نمایندگی پنل پیامک شیراز * پنل نمایندگی شیراز

 

بعد از انقلابی که در تبلیغات وبازاریابی به وجود آمد و با به میدان آمدن پنل اس ام اس و پنل پیامک هزینه

های تبلیغات به طرز چشم گیری کاسته شد و بازده ای چند برابر داشت وکسب وکارهای کوچک به 

پیشرفت چشمگیر و فروش بالایی رسیدند. موسسات وصاحبان مشاغل به فکر استفاده از پنل اس ام اس و

 

نمایندگی پیامک و پنل نمایندگی و تبلیغات پیامکی و پنل پیامک افتاده و صنعت تبلیغات و بازاریابی دچار

 تحولی عظیم شد.پنل اس ام اس شیراز و شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه بنیانگذار تبلیغات صوتی خدمتی

جدیدی را برای رفاه حال همشهریان و تمامی مردم ایران همیشه سرفراز ارائه کرده است. پنل پیامک صوتی

 

، اپراتور صوتی ، پنل پیامک ، اپراتور پنل پیامک ، اس ام اس صوتی ، تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ،

پیامرسان صوتی ونمایندگی پیامک صوتی را برای هرچه زودتر رسیدن به قله های ترقی و کامیابی   با

بهترین کیفیت ارسال و کمترین هزینه در بسته پیشنهادی خود برای شما نازنینان دارد. در بازاریابی و

 

تبلیغات صوتی بلافاصله پیام های صوتی ازپیش ضبط وثبت شده را به یک شبکه گسترده پیامکی  یا

نمایندگی پنل پیامک و پنل ارسال انبوه پیامک صوتی داده و سیستم به طور خودکار و هدفمند طبق لیست

درخواستی و تنظیمی شما پیام های صوتی را برای مخاطبان ومقاصدتان ارسال میکند. پیامک صوتی شما را

 

قادر می سازد با مشتریان خودبه طور مستقیم  تماس بگیرید و با تلفن همراه , لندفون خود را در هر

جای ایران اسلامی  باشید  با  پیام صوتی که از قبل ضبط شده از طریق یک سیستم کاملا خودکار  و

آنلاین   پیامک  خود را به هرجا و هرکس  که میخواهید ارسال کنید. این شیوه نوین تبلیغات  یک

 

تکنولوژی ارتباطی ساده است ودرعین حال بازده ای و تاثیری   2 برابر دارد. یک پیام صوتی ضبط شده را به

صدها یا حتی هزاران گیرنده تماس در یک دوره بسیار کوتاه میتوان ارسال کرد. . اغلب برای هشدارهای

اجتماعی، اعلان ها، و در برنامه های کاربردی تجاری یا اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. تماس های صوتی

 

به طور کامل یک  فرآیند اتوماتیک وخودکار است بنابراین هیچ اپراتور و یا شماره گیر نیاز به پردازش تماس

ندارد  هنگامی که سیستم را با پیام از پیش پست شده ی خود تنظیم کرده باشید طبق درخواست و میل و

نظرتان ، شروع به ارسال انبوه پیامک صوتی و تبلیغات صوتی میکند.

 

                  

اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه

باما تماس بگیرید.  071337325725


97/8/7::: 6:40 ع
نظر()
  

چرا خواب متجاوزان در یمن تعبیر نشد.

گرچه متجاوزان سعودی ــ اماراتی در عملیات ساحل غربی یمن انتظار پیروزی سریع را داشتند، اما بنا به برخی دلایل این عملیات شکست خورد و رسوایی بزرگ‌تری برای آنها رقم زد.

هنگامی که ائتلاف متجاوز به یمن تلاش کرد عرصه مبارزه در ساحل غربی این کشور را گسترش داده و این موضوع را با تشدید کنترل خود بر شهر الحدیده و فرودگاه نظامی این شهر و بندر استراتژیک آن دنبال کند، ارزیابی آنها این بود که این اتفاق باعث خواهد شد ارتش و کمیته‌های مردمی تسلیم آنها شوند، یا لااقل ورود به مذاکرات بر اساس شرایط ائتلاف را بپذیرند.

ائتلاف مذکور همچنین به‌اشتباه تصور می‌کرد که نتایج این جنگ برای یگان‌های مهاجم تضمین‌شده خواهد بود، اما سعودی‌ها و اماراتی‌ها نمی‌دانستند که این جنگ می‌تواند کلیدی برای شکست آنها باشد و به برگ برنده برای تأکید بر پیروزی ملت یمن در جنگ ظالمانه آغازشده در این کشور تبدیل شود، جنگی که با مشارکت و حمایت کشورهای غربی و منطقه‌ای دنبال می‌شود.

چرا متجاوزان سعودی پیروزی در ساحل غربی را تضمین‌شده می‌دیدند؟

ماهیت جغرافیایی ساحل غربی یمن نقش اساسی در برداشت پیروزی برای متجاوزان سعودی داشت و آنها بر همین اساس این درگیری را آغاز کردند. این منطقه جغرافیای سطحی وسیع و طولانی در امتداد نوار ساحلی است که بین منطقه المخا واقع در شمال باب المندب تا شهر الحدیده واقع در مرکز سواحل یمن در دریای سرخ بالغ بر 200 کیلومتر است.

* منطقه مذکور به‌استثنای برخی تپه‌های غیرمرتفع کاملاً مسطح است، این شرایط به‌خلاف مناطق دیگر درگیری‌ها با ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در مرزهای شمالی عربستان یا عمق یمن و یا دروازه‌های ورود به صنعا و دیگر مناطق یمنی است. متجاوزان به‌اشتباه تصور می‌کردند که نقاط قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی و جریان‌ انصارالله در مناطق کوهستانی است.

* سعودی‌ها و اماراتی‌ها تصور می‌کردند که حملات آنها به سواحل غربی با حمایت و پشتیبانی‌های گسترده هوایی همراه خواهد بود، چرا که مانور هوایی نیروهای اماراتی و سعودی بر فراز دریای سرخ امن و آسان است. آنها همچنین تصور می‌کردند که مناطق ساحلی می‌تواند از حمایت و پشتیبانی کشتی‌ها و ناوهای جنگی متجاوزان نیز برخوردار باشد، به‌ویژه که اهداف این جنگ شامل مواضع و پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی کاملاً در نوار ساحلی مشرف به دریای سرخ واقع شده است و در مسیر آتش فعال نیروهای دریایی متجاوزان سعودی و اماراتی قرار دارد.

* متجاوزین همچنین تصور می‌کردند که می‌توانند از ماهیت و شرایط مناسب ساحل غربی یمن برای تحرکات آرام و سریع و روان یگان‌های زمینی خود استفاده کنند و آنها را با پشتیبانی تجهیزات و نفربرهای زرهی پیشرفته آمریکایی و انگلیسی به‌سمت جبهه‌های جلوتر انتقال دهند. آنها در عین حال مطمئن بودند که یگان‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور امکانات مناسب برای مواجهه با این خودروها را در اختیار ندارند. این اطمینان هنگامی افزایش پیدا می‌کرد که به کنترل مطلق نیروهای هوایی عربستان و امارات بر حریم هوایی منطقه نیز توجه می‌شد.

عوامل شکست متجاوزان در عملیات ساحل غربی یمن

* نیروهای متجاوز سعودی و اماراتی بعد از آغاز عملیات متوجه شدند که ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور توانمندی‌های میدانی و نظامی برای مبارزه در مناطق ساحلی را نیز مانند مناطق کوهستانی در اختیار دارند. مهمترین عامل در این عرصه که فراتر از تجربه مبارزاتی و امکانات نظامی بود، تعهد و ایمان آنها و تصمیم‌گیری نهایی ملت یمن برای دفاع از کشور بود، این چیزی بود که ائتلاف متجاوز تاکنون نتوانسته آن را درک کند.

*این عملیات نشان داد که توانمندی‌ها و تکنولوژی پیشرفته‌ای در اختیار یگان‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور وجود دارد که شامل هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های بالستیک می‌شود. این تجهیزات برای جنگ دفاعی از مناطق ساحلی مناسب است، چراکه تأثیرگذاری خود را در هدف قرار دادن مراکز تجمع دشمن و کشتی‌ها و اتاق عملیات و فرماندهی نیروهای متجاوز آن نشان داده است.

* یمنی‌ها در دفاع خود از سواحل غربی این کشور تاکتیک جدیدی را به‌کار گرفتند که پیش از این میان بسیاری از ارتش‌ها که بدون پوشش هوایی مبارزه می‌کردند سابقه نداشته است. این معادله مبتنی بر نزدیک شدن به نیروهای زمینی دشمن متجاوز و تلاش برای حضور در مناطق بسیار نزدیک به این نیروها است. این موضوع قدرت حملات هوایی تأثیرگذار ضد نیروهای مدافع یمنی را از متجاوزان سلب می‌کند.

در نتیجه همین تاکتیک مبارزاتی بود که یگان‌های نیروی زمینی عربستان و امارات بارها هدف حملات موشکی خودشان قرار گرفتند.

* ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امکاناتی را در نیروهای مهندسی و ضدزرهی خود در اختیار دارند که آن‌چنان هم ساده نیست. آن‌ها به این ترتیب موفق شده‌اند صدها خودروی زرهی را به‌صورت کامل تخریب کرده یا به‌آتش بکشند یا خسارت‌های عمده‌ای را به آنها وارد و آنها را از صحنه جنگ خارج کنند. این موضوع نشان‌دهنده وجود این امکانات در اختیار نیروهای مدافع یمنی است.

نتیجه جنگ در سواحل غربی چگونه تغییر می‌کند؟

با توجه به اهدافی که متجاوزان از عملیات ساحل غربی یمن مد نظر داشتند و تلاش داشتند با امکانات گسترده نظامی و تبلیغاتی و دیپلماتیک آن را به‌دست بیاورند، نتایج این عملیات برای آنها کاملاً ناامید کننده است. نتایج این عملیات به‌علاوه توانمندی‌ها و امکانات بالایی را که ارتش و نیروهای مردمی یمن در درگیری‌های گذشته آن را به اثبات رسانده‌اند، نمی‌توان در هر جنگ یا عملیات آینده نادیده گرفت.

علاوه بر اینها بخش وسیعی از مناطق بین کیلومتر 16 شرق الحدیده و الدریهمی در عملیات اخیر به‌دست یگان‌های ارتش و نیروهای مقاومت مردمی آزاد شده است که پیش از این قدرتمندترین و بزرگترین خاستگاه متجاوزان برای پیگیری و تکمیل جنگ در ساحل غربی به‌شمار می‌رفت، به این ترتیب به‌نظر می‌رسد متجاوزان سعودی و اماراتی تعداد بیشتری از یگان‌ها و مزدوران خود را از دست داده‌اند و تعداد قابل توجهی از خودروهای زرهی و ماشین جنگی آنها منهدم شده است، علاوه بر اینکه آنها فرصت زمانی مناسبی برای تکمیل عملیات در ساحل را از دست داده‌اند و ابتکار عمل مورد نیاز خود برای تکمیل کردن جنگ و به‌دست آوردن پیروزی بر ملت یمن را نیز از دست داده‌اند.

 

 


  
  

وقتی دشمنان انقلاب ، چوب لای چرخ تحریم ایران می‌شوند.

 

آمریکا برای کاستن از اثرات تحریم نفتی ایران به ازسرگیری تولید نفت در دو میدان مورد منازعه بین عربستان و کویت دلبسته است اما تاکنون نتوانسته است اختلافات دو کشور را در این مورد حل کند.

برای عملی کردن تحریم‌های ایران باید میادین نفتی « منطقه بیطرف » نفت تولید کنند. در حال حاضر هیچ تولیدی ندارد .
جین پال گتی پس از کشف نفت در بیابانی در 1950 تبدیل شد به ثروتمندترین مرد آمریکا و اولین میلیاردر. این زمین یک «منطقه بی طرف» بین عربستان سعودی و کویت است. این منطقه منابع فوق العاده ای دارد و می تواند با قیمت فعلی نفت سالانه 15 میلیارد دلار نفت خام پمپ کند. عربستان و کویت امروز بخاطر یک نزاع حاکمیتی صدساله حتی یک بشکه نفت هم از این منابع استخراج نمی کنند .

اگر در شرایط دیگر قرار داشتیم، جنگ بر سر این منطقه بی‌طرف تنها یک نزاع محلی پیچیده و مورد علاقه معدودی از مقامات دولتی، دیپلمات‌های خارجی و مقامات اجرایی نفتی بود ولی بازار نفت و خاورمیانه در حال حاضر شرایط نرمالی ندارد که مسئول آن دونالد ترامپ است که قصد تسلط بر ایران را دارد و بن سلمان، ولیعهد عربستان که او هم چشمی به ایران دارد ولی با مشکلات قتل روزنامه نگار جمال خاشقچی احاطه شده است .
تحریم های آمریکا علیه ایران در اوائل نوامبر اجرایی می‌شود. این مسئله باعث افزایش قیمت نفت به بالاترین حد در چهار سال گذشته شده و در نتیجه واشنگتن از متحدانش خواسته شیرهای نفت خود را کاملا باز کنند و قیمت را پایین بیاورند. 500 هزار بشکه در روز تولید این منطقه بی طرف_ به اندازه تولید کشور عضو اوپک اکوادور _ می‌تواند به بازار اطمینان دهد نفت اضافه هم برای جبران نفت تحریم شده ایران وجود دارد و هم برای هر نوع کمبود نفت در آینده . جیسون بوردوف، مدیر مرکز سیاست انرژی گلوبال نیویورک گفت:« ذخایر استراتژیک کمی در اختیار داریم و این مسئله بازار را عصبی میکند.

واشنگتن برای اینکه این منطقه را از خنثی بودن در بیاورد چندین ماه است عربستان و کویت را تحت فشار گذاشته تا مذاکره در این مورد را از سر بگیرند. این دو کشور پس از یک سری اقدامات تلافی جویانه در سال‌های 2014 و 2015 هیچ نفتی از این میادین برداشت نکرده اند. بن سلمان در آخرین تلاش در این زمینه در اواخر ماه سپتامبر به کویت رفت تا با شیخ صباح الاحمد الصباح، رهبر این کشور ملاقات کند ولی نتیجه ای نداشت .


در سوم اکتبر، یک روز پس از ناپدید شدن خاشقچی، بن سلمان در مصاحبه‌ای گفت که مسائل حاکمیتی جلوی توافق در این زمینه را گرفته‌اند و گفت: به نظر ما یک مسئله 50 ساله را نمی توان در چند هفته حل کرد بنابراین سعی می‌کنیم با کویت به توافق برسیم که تولید نفت را در 5 تا 10 سال آینده ادامه دهیم و همزمان بر روی مسائل حاکمیتی کار کنیم. گرچه کویت برای شروع تولید نفت اول، قرارداد را میخواهد .
وسعت منطقه بی طرف 5700 متر مربع است. در سال 1970 هر دو کشور توافق کردند این منطقه را تقسیم کنند و هر کدام نیمی از آن را تحت مالکیت خود درآوردند. این منطقه 2 میدان نفتی اصلی دارد: میدان ساحلی الوفره و میدان دریایی خفجی. منازعات بر سر میدان الوفره آغاز شد .

روابط بین عربستان و کویت در مورد این منطقه بی طرف در سال 2014 پس از اینکه ریاض ناگهانی میدان خفجی در نیمه تحت کنترل عربستان را بست، وخیم تر شد. دلیل رسمی آن مسائل زیست محیطی اعلام شد. کویت چند ماه بعد در سال 2015 میدان ساحلی الوفره را بست . این میدان بخشی از قلمروی امارات پس از تقسیم در دهه 1970 بود. پس از آن هر دو میدان بسته ماندند و در حال حاضر یک قطره نفت هم از آن استخراج نمی شود .
علیرغم فشار آمریکا، احتمال شروع دوباره تولید در این میادین وجود ندارد. گتی یک بار گفت:« نفت مثل یک شیر وحشی میماند. هر کس آن را بگیرد مالک آن است». در منطقه بی طرف سعودی ها و کویتی ها به نوبت قربانی می شوند .

 

 

 


  
  

بسته حمایتی دولت ، هر سبد 600هزار تومان در 3 مرحله

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فروشگاه‌های توزیع‌کننده بسته حمایتی در 10 روز اول آبان ماه مشخص می‌شود گفت: این بسته‌ها تا پایان سال 1397 و به‌شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ 600هزار تومان توزیع می‌شود.

 

با تصمیم دولت قرار بر این است که به‌زودی 9میلیون نفر از افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی، سبد حمایتی دریافت کنند.

علی ربیعی، وزیر سابق رفاه در 25 اردیبهشت ماه سال جاری از توزیع سبد غذایی برای نیازمندان خبر داد و گفت: در چهارچوب سیاست‌های رفاهی دولت در بسته حمایت غذایی، توزیع اولین مرحله از سبد غذایی را در سال 97 آغاز کردیم که سیزدهمین مرحله توزیع سبد غذایی به‌شمار می‌رود.

وزارت تعاون اکنون می‌گوید: توزیع مواد غذایی در ادامه سال‌های قبل است و ارزش ریالی این سبد 130 هزار تومان برای خانواده‌های کامل است که شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، برنج، حبوبات و ماکارونی، لبنیات، روغن مایع و غیره می‌شود. افراد می‌توانند به‌انتخاب خود از هر میزان کالا به هر میزانی که بخواهند دریافت کنند. سعی کرده‌ایم در این مرحله از توزیع سبد کالا آرام‌آرام به‌سمت گروه‌هایی برویم که در نهادهای حمایتی ما نیستند.

وزارت تعاون تأکید کرده که باید واحدهای تابع و کلیه فروشگاه‌ها هماهنگی کافی را برای ارائه خدمات به مشمولین دریافت سبد کالا داشته باشند. همچنین به‌منظور استعلام موجودی کارت مشمولین از طریق دستگاه‌های پوز مربوطه از تراکنش 200 تومانی استفاده شود. گفتنی است کلیه فروشگاه‌ها بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزد نسبت به تحویل کالای مورد نیاز مشمولین به‌ارزش مجموع تراکنش‌های انجام‌شده اقدام کنند. شایان ذکر است شماره کارت مربوط به مشمولین کمیته امداد امام خمینی(ره) تا اطلاع ثانوی همان شماره کارت یارانه‌بگیری سابق سرپرستان خانوار خواهد بود.

در همین راستا اوایل شهریور ماه بود که  انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود: به‌زودی با مشارکت معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته حمایتی اجتماعی تهیه می‌شود تا آحاد جامعه بتوانند تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار بگیرند.

فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها اعلام شد*

 اکنون با گذشت حدود 1ماه، فرآیند توزیع بسته حمایتی به خانواده‌ها اعلام شده است. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به‌زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تأکید دارند که نخستین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تأکید رییس جمهور و در 10 روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد. این بسته‌ها تا پایان سال 1397 و به‌شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ 600 هزار تومان توزیع می‌شود و تمامی دستگاه‌های تأمین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تأمین کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و در 10 روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

 


  
  

 

طیف گسترده خدمات  کاربردی پیامک صوتی

 

 

پنل اس ام اس

 

      

 

 

  

 

 

  

 

 

  

 

 

  

 

 

پنل اس ام اس پیام رسون ، اپراتور پیامک صوتی ، پنل اس ام اس شیراز پیام های صوتی از پیش ضبط را 

 

 

  

 

 

به لیست ارسال شما در سراسر کشور میفرستد. ارسال پیامک صوتی انبوه، به صورت خودکار هستند که 

 

 

  

 

 

شامل شماره گیری خودکار شماره های متعدد در یک بار با استفاده از لیست های مدیریت شده توسط 

 

 

  

 

 

کامپیوتر و پخش یک پیام از پیش ضبط شده به شماره های تلفن همراه یا شماره ثابت به صورت خودکار 

 

 

  

 

 

شماره گیری می شود. نمایندگی پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، نمایندگی پنل پیامک برای برقراری 

 

 

  

 

 

ارتباط از طریق ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی تاثیری همانند استفاده از پیام های عاطفی و شخصی را دارد. 

 

 

  

 

 

پیامک صوتی یک راه سریع برای ارسال یک پیام کوتاه به مشترک دیگر تلفن همراه است که می تواند برای 

 

 

  

 

 

مخاطب ایجاد رضایت خاطر کند و بازیابی عالی داشته باشد.برخلاف پیام کوتاه ، اپراتور صوتی وپیام صوتی 

 

 

  

 

 

بسیار ساده تر قابل استفاده است. هیچ کلید فشار برای نوشتن پیام وجود ندارد. شما فقط صحبت کنید . 

 

 

  

 

 

هنگامی که یک اس ام اس صوتی ارسال می شود، یک پیامک متنی برای شخص ارسال میشود و به ایشان 

 

 

  

 

 

اطلاع میدهد که یک پیامک صوتی دارد. با باز کردن پیام صوتی شما از طریق صدای  ضبط شده مورد 

 

 

  

 

 

نظرتان به پیام جدید خود گوش می دهید. 

 

 

  

 

 

نمایندگی پنل پیامک صوتی برای طیف گسترده ای از برنامه ها کاربرد دارد: 

 

 

  

 

 

*شرکت های بازرگانی سهام می توانند تماس صوتی خود را به مشتریان سهام خود ارسال کنند و آنها را در 

 

 

  

 

 

 مورد ارزش سهام  بالا / پایین و غیره اطلاع دهند و یا راهنمایی های خرید / فروش را بفروشند و از آنها 

 

 

  

 

 

بخواهند تا 1 را فشار دهند که او را به شماره داده شده شما هدایت می کند. 

 

 

  

 

 

*خطوط هوایی می توانند تماس صوتی را به مسافران / مهمان - وضعیت پرواز یا برنامه و غیره ارسال کنند. 

 

 

  

 

 

• شرکت های بیمه یا بانک ها می توانند تماس صوتی را به عنوان یادآوری برای پرداخت پول / وام با مقدار 

 

 

  

 

 

و تاریخ و غیره ارسال کنند. 

 

 

  

 

 

سامانه پیامک صوتی پیامرسان * پنل پیامک صوتی پیامرسان * اپراتور صوتی پنل پیامک 

 

 

  

 

 

*ارتقاء کمپین سیاسی، ثبت نام رای دهندگان، یادآوری رای 

 

 

  

 

 

*ارسال تماس صوتی بازاریابی / ارتقاء یا VMS     (سرویس پیام صوتی) به مشتریان آینده نگر شما. 

 

 

  

 

 

*تنظیم تماس های ورودی یا خروجی ضبط صدای شما و آپلود .... و غیره 

 

 

  

 

 

*پاسخ IVR     برنامه ریزی شده را دریافت کنید. 

 

 

  

 

 

اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه * پنل کاربری * تبلیغات صوتی 

 

 

  

 

 

امکانات 

 

 

  

 

 

پیامک صوتی ، و پنل اس ام اس صوتی شما را با ویژگی های قدرتمند به مخاطب ارائه می دهد: 

 

 

  

 

 

*ارسال اس ام اس فردی از طریق یک رابط مرورگر 

 

 

  

 

 

*ارسال دسته ای از اس ام اس های فله از طریق رابط کاربری سفارشی 

 

 

  

 

 

*ورودی اس ام اس 

 

 

  

 

 

 *فعال سازی SMS     از راه دور سیستم های میزبانی شده توسط صدا 

 

 

  

 

 

*هشدار پیامک  در سیستم های راه دور 

 

 

  

 

 

*امن ارتباط از راه دور برای ارتباط با دیگر سیستم ها 

 

 

  

 

 

*توابع ارسال فکس یکپارچه و فکس 

 

 

  

 

 

*یکپارچه شماره گیری فایل صوتی و پست صوتی به عنوان توابع پیوست ایمیل ارسال شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 


  
<      1   2   3   4   5   >>   >